Imi Iau Lancer. Ce Trebuie Sa Stiu?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Apr 12, 2011 8:09 pm

QUOTE (balishag @ Apr 12 2011, 06:04 PM) off: nu pot sa ma abtin si sa nu fiu curios care ar fi parerea colegului driverx vis-a-vis de acest topic

Sa isi ia Lancer. Daca asta vrea ...

Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Mar Apr 12, 2011 10:34 pm

La ora actuala ma gandesc serios sa scimb Lancerul meu cu noul Civic ce va aparea la anul si la noi. Am ajuns la concluzia asta dupa ce timp de 6-7 luni am facut saptamanal drumul Galati-Constanta si Galati-Slobozia cu un coleg care are Civic sedan de 1.8 benzina. Nu se compara cu Lancerul nici ca motor (ma refer la cel de 1.8) si nici ca interior, calitate fabricatie sau consum. E peste la aceste aspecte, zic eu. Uita-te si la oferta celor de la Honda. Stiu ca au preturi bune acum la sfarsit de generatie. Poate ti se va parea tentanta. Nici un drive-test nu ar strica. Asa, doar de comparatie.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Dum Iul 17, 2011 10:07 am

o impresie si de la mine.

Eu cand am luat Lancerul, initial am vrut sa iau acel Civic sedan. Cum Lancerul venea mai repede (plus mi-a placut aspectul lui agresiv/sportiv) si mie imi trebuia masina urgent am luat lancer, insa am incercat si Civicul.
E o alegere f buna, Honda este ceva mai fiabila decat Mits si la interior e mai moderna si calitatea plasticelor pare mai ridicata. Vitezometrul si toate cele sunt in format digital, se vede frumos noaptea, da un aspect futuristic masinii. La capitolul spatiu sunt la fel, consumul este si el acelasi (am comparat cu un Lancer de 2.0, asa ca Lancerul se infige mai bine si poate consuma un litru in plus as zice).
Civicul de 1.8 vine cu 138 CP. Motorul e unul inteligent, Honda fiind renumita ptr tehnologia avansata. Motorul I-VTEC este echivalentul MIVEC de la Mits si VVTL de la Toyota.

Cand vrei sa cumperi un Lancer, ar trebui sa stii in ce clasa este si sa-l compari cu modele din aceeasi clasa.

Lancerul este in acceasi clasa compacta (sau small family car) cu Civic, Focus, Golf, Corolla, Mazda 3, Opel Astra, Megane etc etc..
Poti face comparatie cu orice model vrei, insa daca nu sunt in aceeasi clasa vor aparea diferente mari, cand la pe pui in balanta.
Ca reper o masina care intra in aceasta categorie compacta se incrie in anumite criterii: dimensiuni, capacitati clinindrice (de obicei intre 1.4-2.0 cmc), putere (100-170CP) etc etc. astea sunt criterii generale, in functie de piata la care te referi (America de Nord, Asia, Europa), apar diferente usoare cand se face categorizarea.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Dum Iul 31, 2011 4:36 pm

Salutare!
Dupa parerea mea, cel care vrea sa isi ia Lancer ar trebui sa fac un drive-test mai intai, pentru a-si face o prima impresie....o impresie mai mult decat cea lasata de exteriorul absolut superb al masinii. Si, bineinteles, nu ar strica si un drive-test cu masinile concurente din clasa sa.
Apoi, trebuie avut in vedere faptul ca tendinta sportiva a masini face ca finisajele interioare sa fie, probabil, sub cele ale altor masini din acelasi segment. Nici antifonarea masinii nu e foarte ok, insa tocmai acest fapt face sa-ti creasca adrenalina cand ii dai putina talpa (aici e frumusetea sportivitatii Lancerului). Daca vrei lux, te indrepti spre un A4 sau altele asemenea.
Cat priveste motorizarile, daca iti iei un Lancer 1.6 sa te astepti ca aspectul exterior sa fie muuult mai sportiv decat este masina/motorul in sine. Probabil un 2.0 diesel sau, cu siguranta, un Ralliart fac fata la acest capitol, insa cu un 1.6 vei avea surpriza sa nu poti tine pasul in trafic cu masini cu un aspect exterior mai putin agresiv, dar cu motorizari superioare. Totusi, tinuta de drum este ok, chiar foarte ok.
Si inca un sfat: cititi topicurile de pe acest forum, mai ales cele legate de probleme...asa veti stii la ce sa va asteptati daca va luati un Lancer.
Si, bineinteles, nu uitati de $. Trebuie sa iti si permiti, nu doar sa vrei o masina! Probabil Lancer exceleaza la capitolul compromis intre calitate/fiabilitate/pret de achizitie.

Avatar utilizator
alecsus27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 25, 2011 2:25 pm

Mesaj de alecsus27 » Joi Aug 25, 2011 2:50 pm

salut, acum 2 zile am facut un drive test cu lancer (modelul de baza, 1,6 pe benzina) si am fost multumit. atat doar ca, eu fiind obisnuit cu un golf 5 pe motorina, mi s-a parut cam ciudata pornirea de pe loc: demarajul/turatia raspunde mult prea repede si prea zgomotos fata de golf. apoi am constatat ca suspensia e altfel, cumva mai 'larga' decat la golf 5, la viraje in viteza mare/franare masina are tendinta sa 'valseze', parca ar fi o barca.
tinuta de drum mi s-a parut foarte buna. cu privire la interior, calitatea materialelor si imbinari, ar mai fi loc de bine. nu imi place capacul torpedoului (forma/marime/inchidere) si faptul ca nu are cheie.
de asemenea, am citit aici despre insonorizarea foarte slaba - perceptibila mai ales la viteze mari. la drive test am prins doar 110 km/h dar intr-adevar, s-a simtit diferenta (zgomotoasa) fata de nivelul sonor de pana in 100 km/h. e cam trist daca o sa trebuiasca sa caut material pt antifonare si sa ma ocup de montarea lui (in service-ul mitsubishi accepta asa ceva in perioada de garantie?)
oricum, per total zgomotul din interior e mai mic decat la golf pe motorina, mai ales la viteze pana in 90-100 km/h, dar asta era de asteptat, avand in vedere ca lancer e benzinar.
am citit si despre celelalte probleme care pot aparea - 'greieri', diverse batai/vibratii etc. asta e, imi spun ca, inevitabil, in marja asta de pret, vor aparea si la alte marci de masini.
oricum, ca sa fiu mai linistit/decis cu privire la cumparare, o sa mai fac inca un drive test (doar sa fie de acord cel de la reprezentanta - eu sunt din iasi) si o sa fiu atent in principal la zgomot si daca e de natura sa fie deranjant. pe de alta parte, am citit si ca cineva era sfatuit sa prefera noua honda civic (nu mai stiu ce model/echipare). ok, o sa vad ce-i si cu honda, eventual un drive test, dar am impresia ca e totusi ceva mai scumpa (si costurile service de asemenea) fata de lancer.

astazi am facut un drive test si cu noua hyundai elantra (atras fiind de aspectul exterior) tot benzinara la 1,6 si tot 13 mii euro cu remat. tinuta de drum si impresia generala foarte buna, cu exceptia suspensiei/amortizarii socurilor, care mi s-a parut clar sub lancer: toate denivelarile se simteau mai neplacut. posibil si din cauza ca e cam cu 100 kg mai usoara ca lancer, sau poate din cauza conceptiei sistemului de amortizare. oricum, numai acest aspect daca l-as avea in vedere si inclina balanta de partea lancerului.

credeti ca ar mai fi si altceva ce ar trebui sa stiu cu privire la lancer? masina o s-o folosesc preponderent in oras, eu cu sotia, sau eu singur (familie fara copii), dar sigur ca ne vor tenta si deplasari scurte - nu mai lungi de 2-3 sute km.
multumesc.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Joi Aug 25, 2011 4:46 pm

Avand in vedere ca ai avut un Golf 5 diesel, la Lancer benzinar vei observa un consum mult mai mare. Iar faptul ca vei conduce doar in oras va face ca diferenta de consum intre Golf 5 si Lancer sa ti se para semnificativa. Si eu am avut inainte o Octavia 2 care avea motor diesel (acelasi de pe Golf 5), iar cand am trecut pe Lancer a trebuit mai intai sa ma obisnuiesc cu un consum mai mare si cu o autonomie mult mai mica de la un plin la altul. In plus, eu inca nu am reusit sa scot cifrele date de constructor pentru consum la Lancer...totdeauna sunt cu 1-2L/100km peste consumul dat de fabricant.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Joi Aug 25, 2011 6:17 pm

cu privire la consum daca vrei sa achizitionezi doua masini noi una diesel si una pe motorina, calculul se face foarte simplu si in functie de numarul de kilometrii pe care estimezi ca ii vei parcurge anual vezi care se meriat cumparat.
consumul dat de producator nu cred ca iese la nici o masina, indiferent de motor.
eu consider lancerul o masina echilibrata din toate punctele de vedere.

Avatar utilizator
alecsus27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 25, 2011 2:25 pm

Mesaj de alecsus27 » Joi Aug 25, 2011 8:00 pm

ok, consumul marit l-am luat deja in considerare, stiu ca benzinarele consuma mai mult decat cele pe motorina. oricum, comparativ cu noua hyundai elantra (tot 1,6, benzinara) cel putin pe hartie, in oras, la lancer e mai mic.
dar ce spuneti despre zgomotul in special la viteze mari: e chiar asa deranjant? e evident la toate modelele din 2007 incoace sau au mai reusit sa-l reduca/antifoneze masina la cele din 2010 de ex? pentru ca ar fi trist ca la o masina pe benzina sa am zgomot interior mai mare decat la una pe motorina (golf 5 de ex.). sincer, la drive test, pana pe la 90 km/h, intr-adevar lancer mi s-a parut mai silentios decat golful. dincolo de 90 insa...sunetul s-a cam ascutit.
stiu, e motor de demaraj, la benzinara e important sa-i dai turatie mare etc. (plus ca mitsubishi e recunoscuta ca masina agresiva/de viteza si atunci n-ai de ce sa pretinzi liniste...) dar...atunci se pare ca pentru cineva care pune pret pe silentiozitate mitsubishi lancer nu e recomandat?
din fericire dealerul a acceptat sa vin saptamana asta la un nou drive test, tocmai ca sa ma dumiresc mai bine asupra zgomotului.

am vorbit azi la honda, variantele de civic care nu depasesc cat sunt dispus sa cheltui (13-14 mii euro) sunt formatul hatchback care, din punct de vedere strict estetic la exterior (botul si spatele) nu ma incanta deloc. iar civic sedan (care imi place din acest pdv) e prea scumpa.
in schimb, i-au laudat (la telefon) silentiozitatea. am sa ma duc maine la un drive test sa vad cum o fi.

asa cum o vad eu, doar dupa un drive test si din ce-am mai citit pe forumuri, lancer imi pare ca o masina cu motor de incredere, dar cam spartana in ceea ce priveste viata la bord(cel putin la modelul de baza de 1,6). probabil asa a si fost gandita: agresiva, facuta pentru pentru cei care vor viteza si siguranta, si pentru care confortul conteaza mai putin. asa e?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Aug 25, 2011 8:02 pm

Lancerul e o masina mult mai sportiva decat golful care este ceva mai confortabil. Deci nu poti sa ceri de la lancer confortul golfului si nici de la golf sportivitatea si aspectul exterior al lanceului. E normal ca o masina cu adevarate veleitati sportive sa fie mai zgomotoasa, sa aiba suspensiile mai rigide si interiorul sa nu fie foarte aspectuos. Cat priveste senzatia de barca in curbe asta se datoareaza anvelopelor pe 16" cu talon mare, daca ii pui roti pe 18" stabilitatea se imbunatateste mult.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Joi Aug 25, 2011 9:56 pm

de ce spui ca in varianta de baza viata e cam spatana la bord? la inceputul anului 2008 cand am luat eu lancerul, la pretul pe care l-am dat pe ea batea orice concurent la dotari. nici acum nu cred ca situatia este mult schimbata.
comfort inseamna suspensii mai moi, stabilitate inseamna suspensii mai tari.
zgomotul interior nu este asa mare incat sa fie deranjant mie la 120 mi se pare zgomotul cel mai mare, dupa 120 la 140, 160 zgomotul scade.
la zgomotul interior un rol important il au si cauciucurile iar dunlop sp2050m (echiparea lancerului pe 16) sunt zgomotoase
mie civicul sedan ca si masina mi se pare ca are un sigur handicap: are doar motorul de 1.8 benzina, in rest este mai mica ca si lancerul atat la interior cat si la exterior.
iar legat de consum calculeaza in functie de : consumul mediu; km pe care ii parcurgi anual; costul masinilor; costul taxelor; costul intretinerii si vezi daca iti da cu plus sau cu minus. daca nu faci 20-30000 pe an parerea mea ca nu iti scoti banii pe un diesel chiar daca intradevar consumul instant este mai mare la benzina.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori