Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Dum Mar 23, 2008 9:46 am

QUOTE (tazmaniaccg)QUOTE Tu in afara de partea cu bordul de care te agati in disperare, mai citesti si altceva?

Da, mai citesc destul de multe. Crezi ca nu mi-am facut temele Domn' Profesor?
Ce vroiai sa sau copy & paste la ce ai scris tu despre ESP la Skoda? Sa mai scriu si eu o data "cu cuvintele mele" ce ai spus tu deja doar pentru ca eram de aceeasi parere ca si tine?

Citeste mai cu atentie ce am scris, nu ma "agat" de bord ci de modul tau de "a da in cap" omului atunci cand parerea lui nu coincide cu a ta (Ceausescu a murit in 89' si dupa atatia ani cred avem dreptul la opinii personale si libera exprimare). Argumenteaza cand te contrezi cu cineva nu lua omul "la misto".

Poate am eu pretentii prea mari, dar mi se pare ca un moderator si membru vechi al forumului ar trebui sa fie mai obiectiv si mai echilibrat.

Pai nu prea se vede ca citesti, dragul meu tazmaniaccg, si e trist.

Deci mai intai spui ca esti de acord cu ce am scris eu, ca intradevar Skoda are acele sisteme, si dupa aia ma faci Ceausescu pentru ca nu am argumentat si ca am facut misto. Te contrazici singur si e penibil sincer, si un copil de o luna poate vedea asta.

Pai iti spun, tie ti se rupe de forumul asta, ca daca te interesa atunci ma rugai sa fac curat si sa las doar informatiile care sunt utile, ma rugai sa sterg acolo unde unii scriu din auzite, am mai vorbit ceva pe PM cu tine si nu ai inteles nimic, acum inteleg de ce, TIE TI SE RUPE. Pe tine te doare ca exista acest forum si ca se scriu si lucruri rele de masina pe care o ai, ai vrea sa se spuna doar ce marfa e, ce tare e, ce bine arata, ce fuge, ce tare e, ce bine arata, ce fuge...E bine nu se poate, fiind forum lumea scrie si lucruri pozitive si negative, obisnuieste-te sau daca te deranjeaza fa-ti prietene blog, in ala scrii doar tu ce vrei si nu te deranjeaza nimeni.

Normal ar trebui sterse toate mesajele care duc lumea in eroare, adica cele care bat campii, dar dupa aia o sa se spuna ca am eu ceva cu oamenii "bine informati".

Avatar utilizator
Hiama
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 09, 2008 10:42 pm

Mesaj de Hiama » Dum Mar 23, 2008 8:39 pm

QUOTE (2dor)ESP - include ABS, EBV, MSR, ASR, EDS - auzi astea ce or fi la Skoda?

ABS
Sistemul de antiblocare al rotilor – Cu ajutorul senzorilor inductivi, calculatorul ABS, ?nregistreaz? viteza de rota?ie al ro?ilor, dac? o roat? tinde s? se blocheze forta de fr?nare va fi scazuta p?n? c?nd alunecarea este anihilat?.
ASR
Sistemul de reglarea a fortei de tractiune – reduce momentul de rota?ie al motorului ?n cazul in care, la demaraj, ro?ile tind sa patineze, astfel asigurand o aderen?? mai bun? pe drumurile cu aderenta scazuta, nisip-zapada-gheata. Dac? o roata ?ncepe s? patineze, calculatorul motorului reduce sistematic cantitatea de combustibil injectat, lucru prin care puterea motorului, si cu aceasta for?a de tractiune care trebuie transmis?, se reduce.
EBV
Distribu?ia electronic? a for?ei de fr?nare. La autovehiculele cu tractiune fa??, partea din fa?a este mai grea dec?t partea din spate, astfel ?nc?t ?n cazul ac?ion?rii fr?nelor, centrul de greutate al autovehiculului se deplaseaz? spre fa??. Prin aceasta aderenta la rotile spate scade simtitor si rotile tind sa se blocheze. Prin distributia for?ei de fr?nare, franarea automobilului se realizeaza mai eficient, iar fenomenul de blocare al rotilor este inlaturat.
EDS
Blocarea electronic? a diferen?ialului. Dac? o roat? motoare pierde aderenta, in conditii grele de deplasare, inpiedicand deplasarea autovehiculului, printr-o forta de fr?nare definit?, roata fara aderenta este fr?nat?, astfel forta de tractiune asupra ro?ii se deviaz? catre roata cu aderen?? mai bun?, permitand deplasarea .
ESP
Program electronic de asigurare a stabilit??ii. Cu ajutorul ESP-ului se poate cre?te capacitatea de control asupra autovehiculului ?n situa?iile limit? ale dinamicii de deplasare. De exemplu, ?n cazul curbelor luate prea rapid. ESP-ul extinde func?ia ABS si reduce pericolul de derapare, ?n orice condi?ii ale carosabilului. Prin interven?ia punctual? asupra managementului motorului ?i asupra fr?nelor, ESP-ul ?mpiedic? o posibil? derapare a autovehiculului. ESP-ul actioneaza ?n ?ntreg domeniul de viteze ?i se cupleaz? automat la fiecare pornire a motorului. Acest sistem poate fi cuplat ?i decuplat ?n caz de necesitate, prin ap?sarea tastei ESP. Dac? ESP-ul este decuplat, lampa de control este aprins? ?n permanen??. Acest lucru este ?ns? recomandat numai ?n cazul rularii cu lan?uri de z?pad? ?i ?n cazul suprafe?elor de rulare afanate, necompacte de exemplu z?pad? , nisip, pietris.
MSR
Reglarea momentului de rotatie al motorului. Acesta func?ie este integrata ?n sistemul Traction Control (TCS). Dac? pe o suprafa?? carosabil? cu polei sau ghea?? se decelereaza brusc sau se trece ?ntr-o treapta de vitez? inferioar?, are loc o alunecare a ro?ilor motoare. MSR-ul ?nregistreaz? acest lucru prin senzorii sistemului antiblocare ?i stabilizeaza, printr-o ridicare dirijat? a turatiei motorului, starea autovehiculului.

Daca ma duc sa vad Avensis, Mondeo, Octavia cu masca din aia de sudura pe fata, sigur o sa observ ca au aceleasi plastice ca la Lancer, dar nici macar, ca la pipait simti ca totul e moale.

Da, imi cer scuze, nu am fost atent in privinta echiparii cu ESP si celelalte a autoturismului Skoda Octavia, dar articolul era partinitor, cum de altfel sunt toate revistele europene fata de masinile care nu se fabrica in Europa.
In privinta plasticaraei de pe Mondeo, Mazda 6, Avenssis, etc, te rog sa discuti cu un laborator autorizat de analize a materialelor plastice si sa ne spui si noua prin ce este mai bun plasticul de pe Skoda fata de cel de pe Lancer, precum si care este tipul de plastic mai indicat la constructia unui bord de autoturism.

Avatar utilizator
Hiama
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 09, 2008 10:42 pm

Mesaj de Hiama » Dum Mar 23, 2008 8:51 pm

QUOTE (2dor)QUOTE (tazmaniaccg)QUOTE Tu in afara de partea cu bordul de care te agati in disperare, mai citesti si altceva?

Da, mai citesc destul de multe. Crezi ca nu mi-am facut temele Domn' Profesor?
Ce vroiai sa sau copy & paste la ce ai scris tu despre ESP la Skoda? Sa mai scriu si eu o data "cu cuvintele mele" ce ai spus tu deja doar pentru ca eram de aceeasi parere ca si tine?

Citeste mai cu atentie ce am scris, nu ma "agat" de bord ci de modul tau de "a da in cap" omului atunci cand parerea lui nu coincide cu a ta (Ceausescu a murit in 89' si dupa atatia ani cred avem dreptul la opinii personale si libera exprimare). Argumenteaza cand te contrezi cu cineva nu lua omul "la misto".

Poate am eu pretentii prea mari, dar mi se pare ca un moderator si membru vechi al forumului ar trebui sa fie mai obiectiv si mai echilibrat.

Pai nu prea se vede ca citesti, dragul meu tazmaniaccg, si e trist.

Deci mai intai spui ca esti de acord cu ce am scris eu, ca intradevar Skoda are acele sisteme, si dupa aia ma faci Ceausescu pentru ca nu am argumentat si ca am facut misto. Te contrazici singur si e penibil sincer, si un copil de o luna poate vedea asta.

Pai iti spun, tie ti se rupe de forumul asta, ca daca te interesa atunci ma rugai sa fac curat si sa las doar informatiile care sunt utile, ma rugai sa sterg acolo unde unii scriu din auzite, am mai vorbit ceva pe PM cu tine si nu ai inteles nimic, acum inteleg de ce, TIE TI SE RUPE. Pe tine te doare ca exista acest forum si ca se scriu si lucruri rele de masina pe care o ai, ai vrea sa se spuna doar ce marfa e, ce tare e, ce bine arata, ce fuge, ce tare e, ce bine arata, ce fuge...E bine nu se poate, fiind forum lumea scrie si lucruri pozitive si negative, obisnuieste-te sau daca te deranjeaza fa-ti prietene blog, in ala scrii doar tu ce vrei si nu te deranjeaza nimeni.

Normal ar trebui sterse toate mesajele care duc lumea in eroare, adica cele care bat campii, dar dupa aia o sa se spuna ca am eu ceva cu oamenii "bine informati".

Ai dreptate cu informatiile eronate sa fie sterse sau sa fie corectate, dar eu nu pot accepta un test comparativ, pentru ca stiu sa fac teste comparative astfel incat si un Logan sa obtine punctaje bune (singura conditie de credibiliutate este ca aceste teste sa nu fie prea bune fata de masina cu care se compara), far sa se precizeze conditiile in care s-a facut testul respectiv, si daca au fost prezenti la test si reprezentatii masinilor comparate. Doar asa se poate spune ca o masina este mai buna sau nu.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Dum Mar 23, 2008 9:12 pm

Hiama nu e nici o problema, se poate intampla oricui sa greseasca, suntem oameni doar. Dar acum revenind al acel test comparativ Octavia cu Lancer, unde crezi ca au gresit cei care au facut testul, unde au mintit? Dar mai intai sunt curios despre ce model de Octavia era vorba ca nu a spus nimeni asta.

Iar legat de plastice pun niste poze de cateva masini de la SIAB, sa vedeti ca nu trebuie sa fii specialist sau doctor in fizica atomica ca sa iti dai seama de o anumita calitate. Plastice de calitate nu inseamna numai compozitia plasicului ci cum e finisat acest plastic.

Jeep Commander - se vede la imbinarea partii ce imita lemnul cu partea gri de sus cum plasticul e nefinisat.
http://img33.picoodle.com/img/img33/4/3 ... 97b9d6.jpg

VW Polo - partea incercuita arata deosebit.
http://img37.picoodle.com/img/img37/4/3 ... 1a3adf.jpg

Dodge Avenger - la torpedou plasticul nu a fost finisat dupa turnare.
http://img30.picoodle.com/img/img30/4/3 ... af6a95.jpg

Avatar utilizator
Lancerro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 27, 2008 11:20 pm

Mesaj de Lancerro » Dum Mar 23, 2008 10:45 pm

O sa incerc sa va comunic citeva impresii (desigur subiective, si sper sa nu supar pe "maestrii" forumului), dupa 1500 km parcursi cu masina din semnatura (1000 in afara, 500 in oras). In primul rind ma felicit ca am aleas aceasta varianta, desi mai scumpa, ofera citeva dotari foarte atractive si utile.
1. Exterior. Este elementul care m-a convins (si nu numai) sa cumpar masina. Arata de nota 10 si este bine lucrat cu mici exceptii: plasticul negru de la oglinzi, stergatoare (de altfel extrem de eficiente) cu aspect de Dacia 1300 (de ce n-or fi pus Aero Twin?), lipsa sezorilor de parcare (cu care ma obisnuisem) si o inchidere mai groaie a portbagajului initial (acum merge brici) . In rest numai de bine, sunt putine masini care pot concura cu EA
2. Interior. Hai sa incep cu vestitele plastice. La masina asta (din pacate) se cunoaste extrem de evident unde fabricantul a facut economie drastica si unde nu a facut rabat la calitate. Si cel mai bine se vede la usi care in partea superioara au piele si sunt corect finisate, iar mai jos urmeaza un plastic de cosmar desi corect turnat si imbinat. Per ansmablu masina pirde puncte la interior pe seama plasticelor si mai ales a diferentelor uluitoare de calitate intre diferite zone. Scaunele din piele sunt excelente (superb profilate si incalzite reglabil), sistemul Rockford Fosgate este de o calitate fara compromisuri (cite masini au un sistem mai bun, sau macar la fel?), comenzile sunt intuitive si corect plasate, in general un interior corect cu exceptia, v-am spus a plastcelor din anumite zone. Tot la interior vreau sa mentionez si calitatea execrabila a presurilor primite "cadou" de la Mcar care cred ca au costat 20 lei toate. Plasticul din bord nu este cel mai bun din lume dar este Ok si pare bine prins (pina acum nu scirtie)
3. Motorul. Cred ca aici au fost cele mai multe discutii. De ce au ales motorul asta? prima data i-am injurat, apoi am inceput sa nu mai fiu asa vehement. Nu e ultima generatie, dar e un motor testat, foarte fiabil, un pic zgomotos, cuplat la o cutie "Made in Japan" care in primii km a agatat un pic in treapa I, apoi a functionat normal. Motoarele mai noi de obicei sunt pretentioase la motorina si stiti calitatea acesteia in RO. Au schimbat si compresorul AC cu unul Mitsu pentru ca cel VW a avut probleme. Si isi face bine treaba, nu e formula 1, dar chiar se infige. Zgomotul interior este datorat lui si mai slabei insonorizari. Este deranjat doar la ralanti (si asta v-o spune un om care mai are 2 masini pe benzina). Compartimentul motor arata bine si este bine organizat, singurul lucru care nu-mi place este bateria CU INTRETINERE. nu mi-a venit sa cred, este "Made in Japan" dar trebuie sa completezi nivelul!!!!!. Consumul este Ok, dar astept sa mai scada mai ales in Buc.
Una peste alta. Sincer - sunt multumit. Tinuta de drum este impecabila. am reusit sa evit situatii periculoase, sa ma inscriu in curbe cu o viteze foarte mari, Etc. Degeaba au alte masini motoare de 200 Cp, daca nu au un sasiu ca asta. Securitate - 9 airbags alt punct in plus. Faruri Bixenon, adaptative la curbe, sistem esp modern si eficient (pe testate). Alta chestie care nu-mi place este portbagajul: este destul de mare, dar nu este compartimentat, roata de rezerva este de mici dimensiuni, mocheta este buna, dar aruncata acolo asa de nici nu zici ca e a ei, iar in partea superioara este oarecum nefinisat
In speranta ca nu am deranjat pe nimeni si nu v-am plictisit, va salut.
P.S. O sa revin cu impresii dupa un drum mai lung (Plec cu ea in D)

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Dum Mar 23, 2008 11:13 pm

Drum bun Lancerro !

Avatar utilizator
adysss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 22, 2007 3:04 pm

Mesaj de adysss » Dum Mar 23, 2008 11:23 pm

Foarte buna recenzia..cu o singura problema..Masina are 7 Airbag-uri si nu 9 (1. frontal sofer+2. frontal pasager+3. lateral scaun stanga+4. lateral scaun dreapta+ 5. cortina stanga + 6. cortina dreapta + 7. genunchi sofer).

Drum bun

Avatar utilizator
tazmaniaccg
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 17, 2008 8:41 am

Mesaj de tazmaniaccg » Lun Mar 24, 2008 7:15 am

@ 2DOR

Am fost de acord cu tine la prima parte a postului (referitoare la ESP pe Skoda) si te-am combatut cat l-ai luat la misto pe om in legatura cu plasticul. Unde e contradictia? Cat despre chestia cu "mi se rupe" - no coment. Incep sa cred ca tu nu suporti sa fii contrazis , asa ca mai bine hai sa terminam discutia asta pe forum, si daca vrei putem discuta pe privat ca sa nu mai deturnam subiectul.

On topic:

Acum, e cineva dintre posesorii de Lancer 2008 care si-a comandat asa ceva de la dealer: "Coltar cauciuc pentru protejarea barei " , si daca da i-mi poate da amanunte despre cum se monteaza pe masina si cum arata dupa?

Multumesc anticipat.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Mar 24, 2008 8:51 am

QUOTE (Lancerro)O sa incerc sa va comunic citeva impresii (desigur subiective, si sper sa nu supar pe "maestrii" forumului), dupa 1500 km parcursi cu masina din semnatura (1000 in afara, 500 in oras). In primul rind ma felicit ca am aleas aceasta varianta, desi mai scumpa, ofera citeva dotari foarte atractive si utile.
1. Exterior. Este elementul care m-a convins (si nu numai) sa cumpar masina. Arata de nota 10 si este bine lucrat cu mici exceptii: plasticul negru de la oglinzi, stergatoare (de altfel extrem de eficiente) cu aspect de Dacia 1300 (de ce n-or fi pus Aero Twin?), lipsa sezorilor de parcare (cu care ma obisnuisem) si o inchidere mai groaie a portbagajului initial (acum merge brici) . In rest numai de bine, sunt putine masini care pot concura cu EA
2. Interior. Hai sa incep cu vestitele plastice. La masina asta (din pacate) se cunoaste extrem de evident unde fabricantul a facut economie drastica si unde nu a facut rabat la calitate. Si cel mai bine se vede la usi care in partea superioara au piele si sunt corect finisate, iar mai jos urmeaza un plastic de cosmar desi corect turnat si imbinat. Per ansmablu masina pirde puncte la interior pe seama plasticelor si mai ales a diferentelor uluitoare de calitate intre diferite zone. Scaunele din piele sunt excelente (superb profilate si incalzite reglabil), sistemul Rockford Fosgate este de o calitate fara compromisuri (cite masini au un sistem mai bun, sau macar la fel?), comenzile sunt intuitive si corect plasate, in general un interior corect cu exceptia, v-am spus a plastcelor din anumite zone. Tot la interior vreau sa mentionez si calitatea execrabila a presurilor primite "cadou" de la Mcar care cred ca au costat 20 lei toate. Plasticul din bord nu este cel mai bun din lume dar este Ok si pare bine prins (pina acum nu scirtie)
3. Motorul. Cred ca aici au fost cele mai multe discutii. De ce au ales motorul asta? prima data i-am injurat, apoi am inceput sa nu mai fiu asa vehement. Nu e ultima generatie, dar e un motor testat, foarte fiabil, un pic zgomotos, cuplat la o cutie "Made in Japan" care in primii km a agatat un pic in treapa I, apoi a functionat normal. Motoarele mai noi de obicei sunt pretentioase la motorina si stiti calitatea acesteia in RO. Au schimbat si compresorul AC cu unul Mitsu pentru ca cel VW a avut probleme. Si isi face bine treaba, nu e formula 1, dar chiar se infige. Zgomotul interior este datorat lui si mai slabei insonorizari. Este deranjat doar la ralanti (si asta v-o spune un om care mai are 2 masini pe benzina). Compartimentul motor arata bine si este bine organizat, singurul lucru care nu-mi place este bateria CU INTRETINERE. nu mi-a venit sa cred, este "Made in Japan" dar trebuie sa completezi nivelul!!!!!. Consumul este Ok, dar astept sa mai scada mai ales in Buc.
Una peste alta. Sincer - sunt multumit. Tinuta de drum este impecabila. am reusit sa evit situatii periculoase, sa ma inscriu in curbe cu o viteze foarte mari, Etc. Degeaba au alte masini motoare de 200 Cp, daca nu au un sasiu ca asta. Securitate - 9 airbags alt punct in plus. Faruri Bixenon, adaptative la curbe, sistem esp modern si eficient (pe testate). Alta chestie care nu-mi place este portbagajul: este destul de mare, dar nu este compartimentat, roata de rezerva este de mici dimensiuni, mocheta este buna, dar aruncata acolo asa de nici nu zici ca e a ei, iar in partea superioara este oarecum nefinisat
In speranta ca nu am deranjat pe nimeni si nu v-am plictisit, va salut.
P.S. O sa revin cu impresii dupa un drum mai lung (Plec cu ea in D)

Frumos Lancerro, frumos, ma bucur ca le-ai demonstrat multora ca se poate, se poate face un review sincer la masina personala. Forumul este pentru a discuta despre masini, despre ce lucruri bune au ele, ce probleme, cum se pot rezolva problemele si logic in felul acesta oameni care vor sa isi ia o masina, se pot convinge ca un Mitsubishi e o alegere buna. Pana acum nu prea am vazut impresii despre masina personala asa cum ai facut tu, sper sa fii un exemplu pozitiv pentru ceilalti forumisti.

Avatar utilizator
Lancerro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 27, 2008 11:20 pm

Mesaj de Lancerro » Lun Mar 24, 2008 5:06 pm

Multumesc mult. O sa incerc sa fac un update periodic, cu bune si rele. Ceea ce ma streaza cu adevarat sunt insa stergatoarele. Cred ca am facut un fix pentru ele. Toate frumoase dar cind ma uit in fata si le vad exact ca la Dacia 1300, mor. Cred ca o sa le schimb cu unele Aero Twin, desi v-am spus ca sunt foarte eficiente. Si numarul 2 ma exaspereaza portbagajul. Nu are cirlige, nu are compartimentare, nimic. Toate umbla libere si se izbesc de toti peretii, inclusiv de subwoofer (pe care-l iubesc). Dati-mi o idee de amenajare portbagaj ca innebunesc. Multumesc

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori