Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
QUOTE (Pili @ Nov 16 2011, 08:56 PM) Chiar nu ma pricep, dar nu cred ca e vreo problema legata de baterie, atata timp cat invarte electromotorul. Mi s-a intamplat sa raman si fara baterie si nu misca nimic. Nu stiu.. benzina am bagat doar de la rompetrol, dar din ce am citit pe aici, a aparut problema si cu combustibil din alte parti..
Nu privi asa simplist.
Apple zice ceva acolo. Si Logan-ul suferea de niste probleme asemanatoare.Pur si simplu masa motor si masa caroserie (la Logan) erau subdimensionate. La Logan se reseta si computerul de bord cateodata. Sau incepea sa indice temperatura motorului gresit cand.........erau multi consumatori electrici. TOATE problemele astea s-au rezolvat cu masa suplimentara la motor.
Nu privi asa simplist.
Apple zice ceva acolo. Si Logan-ul suferea de niste probleme asemanatoare.Pur si simplu masa motor si masa caroserie (la Logan) erau subdimensionate. La Logan se reseta si computerul de bord cateodata. Sau incepea sa indice temperatura motorului gresit cand.........erau multi consumatori electrici. TOATE problemele astea s-au rezolvat cu masa suplimentara la motor.
Eu am pus alte cabluri si am refacut niste circuite (in sensul de a pune cabluri mai groase si a le lega mai sanatos pe la mase). De atunci n-a mai aparut problema. Chestia asta am facut-o pentru ca am pus una alta pe ici pe colo la motor si-am vrut sa dorm linistit.
PS: La logan se mai intampla sa o ia razna becurile de la orice cand puneai frana si aveai si semnal stanga sau dreapta...
PS: La logan se mai intampla sa o ia razna becurile de la orice cand puneai frana si aveai si semnal stanga sau dreapta...
S-ar putea sa pun o intrebare cam tampita. Are cineva idee unde se gaseste debitmetrul la un lancer cu motor de 1,5 (motor tip 4A91)?
Cam de 2 luni am in bord eroarea "check engine". Am fost la reprezentanta si mi-au zis ca este de la benzina proasta, eroarea aparuta la ei era de la un senzor de oxigen dar cica de la benzina.
Culmea este ca o vreme s-a stins becul in bord. A reaparut eroarea cam dupa 3 saptamani si am fost la alt service pt a pune masina pe tester. De data asta eroarea a fost cat se poate de clara. P0110 adica senzorul de temperatura aer admisie. Problema este ca aceasta piesa nu se gaseste nici macar la reprezentanta, tot ce am gasit este un senzor de presiune admisie.
S-a mai lovit cineva de problema asta pana acum? Stie cineva unde ar fi acel senzor?
Cam de 2 luni am in bord eroarea "check engine". Am fost la reprezentanta si mi-au zis ca este de la benzina proasta, eroarea aparuta la ei era de la un senzor de oxigen dar cica de la benzina.
Culmea este ca o vreme s-a stins becul in bord. A reaparut eroarea cam dupa 3 saptamani si am fost la alt service pt a pune masina pe tester. De data asta eroarea a fost cat se poate de clara. P0110 adica senzorul de temperatura aer admisie. Problema este ca aceasta piesa nu se gaseste nici macar la reprezentanta, tot ce am gasit este un senzor de presiune admisie.
S-a mai lovit cineva de problema asta pana acum? Stie cineva unde ar fi acel senzor?
Motorul nu foloseste un debitmetru, ci un senzor de presiune si temperatura.Imediat dupa clapeta (in stanga ei,inspre galeria de admisie) e un mic senzor( ala e MAP). Il scoti pe ala (e un torx dar nu mai stiu de cat) si ii dai 2-3 fas fasuri dintr-un spray de curatat carburatorul. Si daca ai chef, poti sa cureti si clapeta de acceleratie. Sta in 4 suruburi, tot cu torx le desfaci, decuplezi furtunuele de lichid de racire din spate si aia e. O iei in mana si ii dai zdravan cu spray, deschizi clapeta cu degetele, stergi cu un servetel buza aia de mizerie care se face pe interior si aia e.
De la benzina proasta mai rar se aprinde becul. E mai mult o scuza a mecanicilor cand nu stiu ce sa-ti zica.
Ala incercuit e senzorul. Chestia cu capac negru dreptunghiular e clapeta. Daca ai chef o cureti si pe ea, scoti furtunul de aer care vine dinspre filtru, bagi un deget si vezi cum se prezinta situatia.
LE: Bagi un deget sa vezi daca e mazga de la vaporii de ulei care impreuna cu ce praf mai trece de filtru formeaza o buza pe corpul clapetei chiar in dreptul pozitiei de inchis a clapetei. Sa nu bagi mana cu motorul pornit! Nu ti-l papa, dar ar presupune sa ai furtunul de la filtru scos
Pt colegul care m-a asemuit unui ginecolog...u funny man Mi-ai luat pt vreo 2 secunde gandul de la faptul ca mi-a plecat prietena la drum cu masina mea
De la benzina proasta mai rar se aprinde becul. E mai mult o scuza a mecanicilor cand nu stiu ce sa-ti zica.
Ala incercuit e senzorul. Chestia cu capac negru dreptunghiular e clapeta. Daca ai chef o cureti si pe ea, scoti furtunul de aer care vine dinspre filtru, bagi un deget si vezi cum se prezinta situatia.
LE: Bagi un deget sa vezi daca e mazga de la vaporii de ulei care impreuna cu ce praf mai trece de filtru formeaza o buza pe corpul clapetei chiar in dreptul pozitiei de inchis a clapetei. Sa nu bagi mana cu motorul pornit! Nu ti-l papa, dar ar presupune sa ai furtunul de la filtru scos
Pt colegul care m-a asemuit unui ginecolog...u funny man Mi-ai luat pt vreo 2 secunde gandul de la faptul ca mi-a plecat prietena la drum cu masina mea
- dragosh_em
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 29, 2011 9:52 pm
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
@bizon .
salut,
legat de problema cu check engine . am avut acelasi simtome la colt (motorul de 1.3 din cate stiu e acelasi ca cel de 1.5) . era senzorul de oxigen si dupa o curatare a lui in service au concluzionat ca se defectase. tot asa se aprindea si se stingea martorul de check engine.
numai bine
salut,
legat de problema cu check engine . am avut acelasi simtome la colt (motorul de 1.3 din cate stiu e acelasi ca cel de 1.5) . era senzorul de oxigen si dupa o curatare a lui in service au concluzionat ca se defectase. tot asa se aprindea si se stingea martorul de check engine.
numai bine
Salut,
Am pus masina pe tester si se pare ca snezorul de temperatura e de vina, sondele lambda sunt ok.
Ieri am curatat clapeta si snezorul, masina raspunde mai bine ca inainte la accelerare insa "check engine" nu se mai stinge.
Am comandat deja senzorul (masina nu mai este in garantie) si sper sa nu mai vad acel bec galben in bord. Dupa ce-l schimb mai pun o data masina pe tester, chiar daca nu se mai aprinde martorul in bord.
Noroc ca senzorul asta nu este foarte scump, comparativ cu sonda lambda.
Andrei_Iasi.
Am uitat sa te intreb.
Ti-au inlocuit sonda pe garantie?
Am pus masina pe tester si se pare ca snezorul de temperatura e de vina, sondele lambda sunt ok.
Ieri am curatat clapeta si snezorul, masina raspunde mai bine ca inainte la accelerare insa "check engine" nu se mai stinge.
Am comandat deja senzorul (masina nu mai este in garantie) si sper sa nu mai vad acel bec galben in bord. Dupa ce-l schimb mai pun o data masina pe tester, chiar daca nu se mai aprinde martorul in bord.
Noroc ca senzorul asta nu este foarte scump, comparativ cu sonda lambda.
Andrei_Iasi.
Am uitat sa te intreb.
Ti-au inlocuit sonda pe garantie?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori