Hai sa nu exageram !!!
Consumul Logan vs. Lancer 1,8 difera cu cel putin 1,5 [L] / 1oo[km].Si asta la drum intins 100-120 [km/h].In oras(Bucuresti) O sa ai alte surprize ,gen 14 [L / 100 de km] pentru acelasi Lancer .
Dar merita !!!
Mitsubishi Lancer 1.5 Mt Vs 2.0di-d (1.8 New?)
nu mi-a luat niciodata Lancer-ul 1.8 mai mult de 12, 12 si ceva, si asta in oras, Bucuresti, bara la bara si unde prindeam liber accelerari puternice, maxim schimbam treapta a III-a. Daca merg normal, fara accelerari bruste, consumul in Bucuresti e undeva in jur de 10,5-11.
Afara nu mai vorbesc, cel mai mult a luat 10 si ceva pe autostrada, cu pedala la fund, am facut 25 de minute de la Pitesti la Bucuresti si am avut viteza medie: 187 km/h.
Daca merg 100-120 km/h la drum intins n-a sarit peste 7,5 consumul.
Nu stiu cum dracu scoateti voi consumuri de la 13. Sa mor de inteleg.
Afara nu mai vorbesc, cel mai mult a luat 10 si ceva pe autostrada, cu pedala la fund, am facut 25 de minute de la Pitesti la Bucuresti si am avut viteza medie: 187 km/h.
Daca merg 100-120 km/h la drum intins n-a sarit peste 7,5 consumul.
Nu stiu cum dracu scoateti voi consumuri de la 13. Sa mor de inteleg.
QUOTE (Flipper @ Mar 10 2010, 10:48 PM) ... la disel din cate am citit pe forum cam au probleme cu turbina ...
Au fost doua lancere pe forum care au avut probleme cu turbina. Daca imi aduc bine aminte era debitmetrul si nu turbina. Orice ar fi fost pana la a generaliza mai e mult.
In functie de pretul pe care il primesti pentru fiecare model te poti hotari. De ex. nu prea merita sa dai 2000 de euro in plus pentru un motor diesel, doar daca mergi foarte mult cu el. Daca preturile sunt asemanatoare poti sa alegi motorul diesel si o sa iti scoti banii din consum. Depinde si cum iti place sa mergi.
Nu are rost sa transformam acest topic intr-unul "benzina vs. diesel" din moment ce exista unul.
Au fost doua lancere pe forum care au avut probleme cu turbina. Daca imi aduc bine aminte era debitmetrul si nu turbina. Orice ar fi fost pana la a generaliza mai e mult.
In functie de pretul pe care il primesti pentru fiecare model te poti hotari. De ex. nu prea merita sa dai 2000 de euro in plus pentru un motor diesel, doar daca mergi foarte mult cu el. Daca preturile sunt asemanatoare poti sa alegi motorul diesel si o sa iti scoti banii din consum. Depinde si cum iti place sa mergi.
Nu are rost sa transformam acest topic intr-unul "benzina vs. diesel" din moment ce exista unul.
Subscriu la ce zice Apple.
Daca ai presiune in pneuri sub cea trecuta de producator cam pe acolo ajungi cu consumul.
Motorul de 1.8 este suficient de elastic, iti permite lejer sa folosesti si tr 5 in oras incepand de la 45 -50 km/h.
Pe dealta parte ai si suficenta putere cand ai nevoie - demarajele sunt foarte bune.
Daca ai presiune in pneuri sub cea trecuta de producator cam pe acolo ajungi cu consumul.
Motorul de 1.8 este suficient de elastic, iti permite lejer sa folosesti si tr 5 in oras incepand de la 45 -50 km/h.
Pe dealta parte ai si suficenta putere cand ai nevoie - demarajele sunt foarte bune.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori