Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Lun Noi 21, 2011 1:11 pm

inseamna ca exact acelasi defect l-am avut.
cat era martorul aprins mergea mult mai bine.
da . mi l-a schimbat pe garantie.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Noi 21, 2011 9:14 pm

In seara asta iar mi-a facut figura cu pornirea. A pornit la prima cheie dar mai lunga asta dupa ce am stationat aproximativ 20min, afara era ceata. Din cate imi aduc aminte si de anul trecut deobicei problemele la pornire apareau cand era multa umezeala in aer(ceata, ploaie, ninsoare),cand era vreme frumoasa rar mi s-a intamplat sa faca figura iar toata vara nu a facut deloc figuri.
Eu totusi tind sa cred ca e de la un senzor de temperatura sau de umezeala amplasat prost care citeste o informatie usor eronata uneori. Daca motorul e cald si opresc masina pt cateva zeci de minute si apoi revin imi ara cam cu 3-4 grade in plus temperatura exterioara afisata in bord iar dupaca ce parcurs 1-2 km scade la valoarea reala. Deci senzorul asta e influenta de caldura degaja de motor. Sa fie oare acelasi senzor cu cel care masoara temperatura aerului pe admisie pt ca sa stie calculatorul cum sa faca amestecul?

Avatar utilizator
dragosh_em
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 29, 2011 9:52 pm

Mesaj de dragosh_em » Lun Noi 21, 2011 10:05 pm

Astazi am oprit si eu cam 20 min si cand sa ii dau prima cheie, a luat-o mai repede ca de obicei dar a sarit la o turatie mai mica dupa care in cam 1-2 secunde s-a normalizat la turatia normala. i-am dat a 2-a cheie si a sarit la turatia normala. e niebuna masina asta )

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Noi 22, 2011 12:07 am

Senzorul de temperatura exterioara e in spatele barii, undeva in fata radiatoarelor sau putin mai intr-o parte. Senzorul de temperatura admisie e integrat in senzorul de presiune si e chiar dupa clapeta. Chiar daca prima gura de aer pe care o ia motorul e fierbinte, daca invarte de 2-3 ori incepe si trage aer mai rece de afara. Oricum aerul cald ar trebui sa-i ajute la pornire, n-ar fi deci o problema cu pornitul la cald.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Mar Noi 22, 2011 8:06 am

QUOTE (Flipper @ Nov 21 2011, 09:14 PM) In seara asta iar mi-a facut figura cu pornirea. A pornit la prima cheie dar mai lunga asta dupa ce am stationat aproximativ 20min, afara era ceata. Din cate imi aduc aminte si de anul trecut deobicei problemele la pornire apareau cand era multa umezeala in aer(ceata, ploaie, ninsoare),cand era vreme frumoasa rar mi s-a intamplat sa faca figura iar toata vara nu a facut deloc figuri.
Eu totusi tind sa cred ca e de la un senzor de temperatura sau de umezeala amplasat prost care citeste o informatie usor eronata uneori. Daca motorul e cald si opresc masina pt cateva zeci de minute si apoi revin imi ara cam cu 3-4 grade in plus temperatura exterioara afisata in bord iar dupaca ce parcurs 1-2 km scade la valoarea reala. Deci senzorul asta e influenta de caldura degaja de motor. Sa fie oare acelasi senzor cu cel care masoara temperatura aerului pe admisie pt ca sa stie calculatorul cum sa faca amestecul?
Nu cred sa aiba vreo legatura cu temperatura exterioara. Eu am luat masina in iulie si inca de pe atunci am avut probleme, desi afara era cald si nu era umezeala. Iar acum ca e frig, problema continua. Aseara am oprit-o suficient de mult ca sa se raceasca bine motorul (cam 2,5 ore), iar la pornire nu a vrut din prima. Nu stiu ce sa mai cred...

Avatar utilizator
dragosh_em
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 29, 2011 9:52 pm

Mesaj de dragosh_em » Mar Noi 22, 2011 4:42 pm

Tocmai ce am citit pe niste forumuri internationale despre problema asta cu pornitu la lancer. Mai multi se plangeau de aceasta problema, dar la nimeni nu s-a rezolvat. Majoritatea spuneau ca in service le-au schimbat releul de la electromotor, atat. exact ce mi-au facut si la masina mea. Ba mai mult de atat in careva stat din SUA, reprezentantele chemau pe astia cu problema asta sa le schimbe releele pe gratis (chiar daca masina nu mai avea garantie). DAR TOT UNRESOLVED !!!

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Mie Noi 23, 2011 10:42 am

ma oameni buni, e asa de scump sa schimbati cablajele de la baterie? eu nu cred...

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mie Noi 23, 2011 11:46 am

Urmaresc si eu cu interes subiectul asta...multumesc Celui de Sus eu nu am avut probleme dar oare inlocuirea cablajelor rezolva problema???

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Noi 23, 2011 1:33 pm

Inlocuirea cablajelor sigur va rezolva chestii, chiar daca nu foarte vizibile pentru voi ca si consumatori (nu consumatori electrici ). De ce? In ziua de azi, ca e Logan, ca e masina speciala, reduceri de costuri tot exista si deja de ani buni de zile instalatiile electrice se fac bine, dar la limita, limita de multe ori testata pe propria noastra piele.

Plus ca e relativ ieftin de fabric + schimbat cablaj, decat sa tot mergeti prin service-uri, sa va tot puneti intrebari, cei care va si pricepeti la masini sa va enervati la culme cand cei din service baga dume colosale in voi, etc.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mie Noi 23, 2011 3:13 pm

Stau si ma gandesc de azi de dimineata, dar tot nu-mi dau seama ce legatura sa aiba cablajul de la bateria cu pornirea greoaie. Mecanica stiu destul de bine, dar tot nu reusesc sa gasesc o alta explicatie in afara de o eventuala pierdere de tensiune prin cablajul original.
Nu o spun cu rautate, iar daca cineva poate explica as fi chiar bucuros.
Omul cat traieste invata.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori