Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Ian 16, 2012 6:13 pm

pai parca sistemul de control al tractiunii tocmai asta face: nu lasa masina sa patineze.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Lun Ian 16, 2012 6:52 pm

tocmai...el vrea s-o faca titirez.

e interesant sa incerci intr-un sens giratoriu larg la o ora de trafic minim...senzatia e interesanta!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Ian 16, 2012 6:57 pm

QUOTE (DaniD25 @ Jan 16 2012, 06:52 PM) e interesant sa incerci intr-un sens giratoriu larg la o ora de trafic minim
Propun sa nu facem recomandari de genul acesta.

Distractia e ok, dar recomand totusi sa nu ne expunem la riscuri inutile, atat pe noi insine cat si pe ceilalti participanti la trafic!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Ian 16, 2012 7:19 pm

QUOTE (nini @ Jan 16 2012, 06:13 PM) pai parca sistemul de control al tractiunii tocmai asta face: nu lasa masina sa patineze.


Exact, dar daca incerci sa pleci de pe o suprafata unde aderenta e foarte foarte scazuta, nu vei reusi cu TC pornit, pt ca iti va taia puterea intr-una. Asa ca mai bine sa invarti rotile in gol, dar sa prinzi un pic de aderenta, decat sa nu le invarti deloc.

Eu cum nu pot sa dezactivez TC, daca nu reusesc sa o tin din ambreiaj sa plec usor de tot, nu plec nicaieri. Trebuie sa o fortez tare de tot sa pot sa ies de pe un petic de gheata. Sau sa ma dau jos sa o imping un metru

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Lun Ian 16, 2012 10:13 pm

QUOTE (andrei @ Jan 16 2012, 06:57 PM) Propun sa nu facem recomandari de genul acesta.

Distractia e ok, dar recomand totusi sa nu ne expunem la riscuri inutile, atat pe noi insine cat si pe ceilalti participanti la trafic!

Scuze! Notata recomandarea! Dar stii cum e: incornoratul din noi da si el din coada din cand in cand...

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mie Ian 18, 2012 6:21 pm

cu controlul tractiunii activat am plecat de pe loc spre urcare din pante de 10% inclinatie, acoperite total de gheata, in timp ce alti soferi fara acest sistem nici nu indrazneau sa urce panta respectiva.
indradevar iti taie puterea, nu poti sa pleci in forta, dar pe de alta parte iti lasa suficianta putere cat sa plece de pe loc. pe gheata e sfant si niciodata nu s-a intamplat sa nu pot pleca de pe loc. face ca naiba cand intra in actiune, senzatia e apropiata ca la abs, dar cumva in sens invers.
pe zapada proaspata si noroi, intradevar patineaza chiar cu ct activat, si iesi mai bine din troine cu el dezactivat.
eu cu un peugeot 107 cand sunt inzapezit, plec de pe loc in felul urmator: acelerez, treapta a doua, incepe sa patineze, ma dau jos, o imping putin pana ies din troine, dupa care urc in masina si-mi continui drumul

Avatar utilizator
goguvasile
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 18, 2011 4:06 pm

Mesaj de goguvasile » Joi Ian 19, 2012 11:51 am

In weekend am urcat o panta de 10-12% pe drum acoperit cu zapada/gheata. In ce urcam am trecut pe langa un golf5 si un logan la care se impingea cu spor.

ESP-ul (sau cum s-o numi la Mitsu) a fost activ pe aproape toata durata urcarii; masina parea controlabila.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Joi Ian 19, 2012 5:31 pm

Eu stau mai mult prin jud cta si nu prea e zapada asa ca nu pot face nicio proba cu masina

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Vin Ian 20, 2012 9:49 pm

salut,

controlul tractiunii te poate impiedica sa pleci doar in unele cazuri unde ai foarte multa zapada.
in rest este de neinlocuit. - am testat treaba asta cat am avut colt-ul de nenumarate ori .
acum astept un pic de zapada sa pote verifica cum se comporta si la lancer.

detalii aici (dupa ce am vazut asta am spus ca masina trebuie sa aiba asa ceva )

http://www.youtube.com/watch?v=j-hHWSQhKuc

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Sâm Feb 04, 2012 2:23 am

Controlul tractiunii la Lancer este superb. Crede-ma Andrei. Doua ierni m-am incapatanat sa merg cu gumele de vara Advan (si cu setul de lanturi Rud in portbagaj ).
Si am folosit lanturile doar de doua ori - odata cand am trecut peste o canalizare de apa calda si s-a suspendat masina pe un strat mai maricel de zapada si a doua oara sa urc un drum in panta, acoperit cu zapada afanata.
Acum am doua ierni de cand folosesc niste Ultragrip 7+. Se comporta extraordinar in combinatie cu ASC-ul, asta in limitele legilor fizicii. Zic asta ca inca n-a fost zapada in care sa raman suspendat sau sa fie nevoie sa fiu inpins sau tras.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori