Mitsubishi Lancer Ralliart 2008
Salve la toata lumea,
Hai ca am mai aparut si eu pe aici...
Deci...Lancer-ul Ralliart va avea propulsorul de evo al 10-lea , cu mai putini caluti...numai 240 in loc de 295, asta pentru Europa (ca la altii se masoara diferit, si se obtin puteri diferite - in chestia asta Cristi a devenit un mic expert )
Motoarerel benzinare, 1.8 l, 2.0 l sau 2.4 l sunt de la Mitsu. Da' le-am vazut si pe cel de 2.0 si pe cel de 2.4 l (care echipeaza noul Outlander - versiunea pe benzina ). Tin sa te contrazic un pic Cristi.. motoarele nu sunt depasite... iar sistemul dual VVT chiar merge super...
Deviind un pic de la subiect... Outlander-ul cu CVT...este superconfortabil...modul de accelerare si senzatia de confort seamana un pic cu cea data de un sistem de propulsie electric...
La modele 100% mitsu, mai pune si L200, care pana la ora asta e singurul pick-up de la noi cu sistem de control al tractiunii/stabilitatii...
Si inca o deviatie...familia Lancer-ului a fost abordata un pic diferit fata de generatia anterioara: abordarea aleasa este mult mai unitara, iar aparitia modelelor noi, va oferi cateva surprize pentru publicul spectator, placute sper eu. (e, p[entru unii nu mai sunt surprize.. )
Sa asteptam sa apara...
Hai ca am mai aparut si eu pe aici...
Deci...Lancer-ul Ralliart va avea propulsorul de evo al 10-lea , cu mai putini caluti...numai 240 in loc de 295, asta pentru Europa (ca la altii se masoara diferit, si se obtin puteri diferite - in chestia asta Cristi a devenit un mic expert )
Motoarerel benzinare, 1.8 l, 2.0 l sau 2.4 l sunt de la Mitsu. Da' le-am vazut si pe cel de 2.0 si pe cel de 2.4 l (care echipeaza noul Outlander - versiunea pe benzina ). Tin sa te contrazic un pic Cristi.. motoarele nu sunt depasite... iar sistemul dual VVT chiar merge super...
Deviind un pic de la subiect... Outlander-ul cu CVT...este superconfortabil...modul de accelerare si senzatia de confort seamana un pic cu cea data de un sistem de propulsie electric...
La modele 100% mitsu, mai pune si L200, care pana la ora asta e singurul pick-up de la noi cu sistem de control al tractiunii/stabilitatii...
Si inca o deviatie...familia Lancer-ului a fost abordata un pic diferit fata de generatia anterioara: abordarea aleasa este mult mai unitara, iar aparitia modelelor noi, va oferi cateva surprize pentru publicul spectator, placute sper eu. (e, p[entru unii nu mai sunt surprize.. )
Sa asteptam sa apara...
Oooo ce onoareeeee...ati luat o pauza si v-ati gandit sa mai intrati pe forum...
Nu stiu de ce am impresia ca nu ati lipsit deloc.
OK!
Mic expert sunt in altele care nu tin de ingineria auto...dar stiu la ce te referi.
Cum demonstrezi ca cele trei motoare 1.8l, 2.0l, 2.4l sunt de la Mitsu ?
De ce te intreb ?
Peste tot pe internet, inclusiv pe Wikipedia...aceste 3 motoare care vor echipa noul Lancer, respectiv ultimele doua motoare, Outlanderul...sunt prezentate ca fiind World Engine adica Mitsubishi, Hyundai, Chrysler.
Sa nu mai zic ca la Dodge le vad deja disponibile de acum cateva luni...la Mitsubishi inca nu.
Ok, am inteles ca motorul este comun si ca fiecare dintre cei trei producatori a venit cu propria admisie, evacuare, soft, DOHC (MIVEC dual la Mitsubishi; VVT dual la Chrysler si Hyundai) si probabil alte maruntisuri...dar tot un motor comun este.
Nu ca ar fi o problema dar daca sustii ca motoarele sunt Mitsubishi 100% da-ne si cateva lamuriri...
Pune-te in locul clientului ....macar din punctul asta de vedere...vezi motorizari peste motorizari la altii (nu am spus ca mai bune sau mai rele, e vorba doar de oferta bogata)...la Mitsubishi cam bate vantul...in schimb Mitsubishi concepe motoare pe care le da altora care le si lanseaza in productie, le vand pe modelele lor de ceva vreme...Mitsubishi nu.
Cine a zis ca Dual VVT nu ar fi ok ?
Motoarele 1.8, 2.0, 2.4 nu sunt depasite tehnologic, ca performante sunt ok pentru prezent...insa intr-un an vor fi depasite!
Adica nu mai e performanta de la 1.5 109CP care si acum, dupa 3-4 ani de la finalizarea sa, inca impresioneaza ca performanta si in toata aceasta perioada nu a fost depasit de concurenta pe aceeasi cilindree din punct de vedere al performantelor, comportamentului.
1.8, 2.0, 2.4 din start, sunt ok, dar nimic impresionant daca e vorba de cifre...sa vedem si curbele de cuplu, putere ca asta e mai important.
Sa ateptam sa apara... )
Nu stiu de ce am impresia ca nu ati lipsit deloc.
OK!
Mic expert sunt in altele care nu tin de ingineria auto...dar stiu la ce te referi.
Cum demonstrezi ca cele trei motoare 1.8l, 2.0l, 2.4l sunt de la Mitsu ?
De ce te intreb ?
Peste tot pe internet, inclusiv pe Wikipedia...aceste 3 motoare care vor echipa noul Lancer, respectiv ultimele doua motoare, Outlanderul...sunt prezentate ca fiind World Engine adica Mitsubishi, Hyundai, Chrysler.
Sa nu mai zic ca la Dodge le vad deja disponibile de acum cateva luni...la Mitsubishi inca nu.
Ok, am inteles ca motorul este comun si ca fiecare dintre cei trei producatori a venit cu propria admisie, evacuare, soft, DOHC (MIVEC dual la Mitsubishi; VVT dual la Chrysler si Hyundai) si probabil alte maruntisuri...dar tot un motor comun este.
Nu ca ar fi o problema dar daca sustii ca motoarele sunt Mitsubishi 100% da-ne si cateva lamuriri...
Pune-te in locul clientului ....macar din punctul asta de vedere...vezi motorizari peste motorizari la altii (nu am spus ca mai bune sau mai rele, e vorba doar de oferta bogata)...la Mitsubishi cam bate vantul...in schimb Mitsubishi concepe motoare pe care le da altora care le si lanseaza in productie, le vand pe modelele lor de ceva vreme...Mitsubishi nu.
Cine a zis ca Dual VVT nu ar fi ok ?
Motoarele 1.8, 2.0, 2.4 nu sunt depasite tehnologic, ca performante sunt ok pentru prezent...insa intr-un an vor fi depasite!
Adica nu mai e performanta de la 1.5 109CP care si acum, dupa 3-4 ani de la finalizarea sa, inca impresioneaza ca performanta si in toata aceasta perioada nu a fost depasit de concurenta pe aceeasi cilindree din punct de vedere al performantelor, comportamentului.
1.8, 2.0, 2.4 din start, sunt ok, dar nimic impresionant daca e vorba de cifre...sa vedem si curbele de cuplu, putere ca asta e mai important.
Sa ateptam sa apara... )
Sa le lom pe rand:
1) Cristi, multumesc foarte mult pentr primirea calduraosa pe care mi-ai facut, se vede ca ti-am lipsit!!!
Deh cu trebile...
Eu nu trebuie sa demonstrez nimicuta....in privinta motoarelor....daca n-or mai fi competitive in forma actuala, va apare un nou motor, cu acelasi cod, asta in buna traditie japoneza...(cel mai bun exemplu e 4G63T de pe EVo care din 92 de cand a aparut, si pana in ziua asta tot asa se cheama, ) dar cu performante marite...
2) 2door,
Vechiul motor de 2.4 e relativ nou in europa si a fost pus pe Outlander (modelul vechi) si pe Grandis.
In Japonia/State era instalat pe Airtrek/Outlander/Galant.
Noul 2.4 este total diferit dpdv constructiv si echipeaza unele modele Dodge Caliber / Mitsubishi Outlander (modelul nou). In versiunea turbo il gasesti pe Caliber SRT, parca si are 240 CP.
Pentru Europa se va folosi motorul de 2.0 de pe EVO, si fi un pic mai "subalimentat", comparativ cu fratele lui de pe EVO.
3) Adisor35, la problema asta a raspuns Cristi, pe un alt form evident, intr-un mod foarte detaliat si amanuntit. O sa-l rog pe el sa puna link-ul catre ceea ce a scris atunci. In cateva cuvinte povestea e cam asa: Mitsubishi Corporation este cam de 5, 6 ori mai mare decat ceea ce era concernul Daimler-Chrisler, si proprietara printre altele a First Bank of Tokio, care lupta pentru titlul de cea mai mare banca comercial din lume. La aceasta scara, niste pierderi de cateva miliarde de euro suferite de una din companii e suparatoare intr-adevar dar nu ingrijoratoare.
Mai multe ar fi bine sa spuna Cristi, meritul materialului ii apartine.
Cam asta e.
1) Cristi, multumesc foarte mult pentr primirea calduraosa pe care mi-ai facut, se vede ca ti-am lipsit!!!
Deh cu trebile...
Eu nu trebuie sa demonstrez nimicuta....in privinta motoarelor....daca n-or mai fi competitive in forma actuala, va apare un nou motor, cu acelasi cod, asta in buna traditie japoneza...(cel mai bun exemplu e 4G63T de pe EVo care din 92 de cand a aparut, si pana in ziua asta tot asa se cheama, ) dar cu performante marite...
2) 2door,
Vechiul motor de 2.4 e relativ nou in europa si a fost pus pe Outlander (modelul vechi) si pe Grandis.
In Japonia/State era instalat pe Airtrek/Outlander/Galant.
Noul 2.4 este total diferit dpdv constructiv si echipeaza unele modele Dodge Caliber / Mitsubishi Outlander (modelul nou). In versiunea turbo il gasesti pe Caliber SRT, parca si are 240 CP.
Pentru Europa se va folosi motorul de 2.0 de pe EVO, si fi un pic mai "subalimentat", comparativ cu fratele lui de pe EVO.
3) Adisor35, la problema asta a raspuns Cristi, pe un alt form evident, intr-un mod foarte detaliat si amanuntit. O sa-l rog pe el sa puna link-ul catre ceea ce a scris atunci. In cateva cuvinte povestea e cam asa: Mitsubishi Corporation este cam de 5, 6 ori mai mare decat ceea ce era concernul Daimler-Chrisler, si proprietara printre altele a First Bank of Tokio, care lupta pentru titlul de cea mai mare banca comercial din lume. La aceasta scara, niste pierderi de cateva miliarde de euro suferite de una din companii e suparatoare intr-adevar dar nu ingrijoratoare.
Mai multe ar fi bine sa spuna Cristi, meritul materialului ii apartine.
Cam asta e.
Tu nu mi-ai lipsit, dar de discutii ceva mai interesante duc lipsa...cu o singura conditie, sa fie obiective si argumentate...ca alta data.
Cred ca mai mult ti-au dus lipsa membrii forumului, mai ales cei mai noi si pasionati posesori de Mitsubishi, oameni care iubesc marca asta, dornici sa afle cat mai multe detalii tehnice si de orice natura despre Mitsubishi ...eu mai putin...mai ales ca am pus cz3-ul la vanzare si sper sa mai am rabdare pana la lancerul 1.8...
Multumirea unui posesor tine de mai multe lucruri, servicii, etc....
Legat de motoare...sunt ok pe hartie si din proprie experienta pot spune ca in realitate, motoarele mitsubishi (si nu cele imprumutate) ofera peste cifrele oficiale si nu e vorba numai de putere...nu mai spun ce...cred ca stie toata lumea...
Masinile sunt sportive si distractive, iar pana acum, printre cele mai performante pe anumite segmente...
Multe masini sunt performante dar nu sunt distractive....fie nu sunt "permisive" si te conduc ele pe tine...fie sunt prea "permisive" si prea riscante....
Nu iti ceream sa demonstrezi ceva ci doar sa argumentezi o afirmatie...
Daca lancerul cu 1.5 109CP se misca bine...imi imaginez ca 1.8 144CP e de belea deci nu e problema ca nu ar fi competitive in prezent...eu am afirmat cu totul si cu totul altceva....
Legat de Corporatia Mitsubishi...are o poveste foarte frumoasa...sunt pe net destule articole mult mai interesante decat ce am scris eu pe nu stiu ce forum.
Bafta!
Cred ca mai mult ti-au dus lipsa membrii forumului, mai ales cei mai noi si pasionati posesori de Mitsubishi, oameni care iubesc marca asta, dornici sa afle cat mai multe detalii tehnice si de orice natura despre Mitsubishi ...eu mai putin...mai ales ca am pus cz3-ul la vanzare si sper sa mai am rabdare pana la lancerul 1.8...
Multumirea unui posesor tine de mai multe lucruri, servicii, etc....
Legat de motoare...sunt ok pe hartie si din proprie experienta pot spune ca in realitate, motoarele mitsubishi (si nu cele imprumutate) ofera peste cifrele oficiale si nu e vorba numai de putere...nu mai spun ce...cred ca stie toata lumea...
Masinile sunt sportive si distractive, iar pana acum, printre cele mai performante pe anumite segmente...
Multe masini sunt performante dar nu sunt distractive....fie nu sunt "permisive" si te conduc ele pe tine...fie sunt prea "permisive" si prea riscante....
Nu iti ceream sa demonstrezi ceva ci doar sa argumentezi o afirmatie...
Daca lancerul cu 1.5 109CP se misca bine...imi imaginez ca 1.8 144CP e de belea deci nu e problema ca nu ar fi competitive in prezent...eu am afirmat cu totul si cu totul altceva....
Legat de Corporatia Mitsubishi...are o poveste foarte frumoasa...sunt pe net destule articole mult mai interesante decat ce am scris eu pe nu stiu ce forum.
Bafta!
- andrei6510
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Noi 17, 2007 8:42 pm
Lancerul 1.8 ramane pe lista, principala problema vis-a-vis de Mitsubishi fiind calitatea serviciilor din RO care pe mine m-au convins...
Trebuie sa fii mai tolerant, putin credul, idiot daca s-ar putea...adica orbit de pasiune ca sa poti accepta orice...
Am glumit!
Totul e OK!
CZ3-ul va fi inlocuit tot cu o sportiva de dimensiuni reduse.
Nu renunt la masina mica sport deoarece cel mai mult circul in Bucuresti...
Oricum nu cred sa o dau prea repede...pana acum m-a cautat doar unu' sa-mi zica... ca ii place masina mea foarte tare, ca CZ3-ul e masina de gay si cum el e gay vrea sa o cumpere....
Bineinteles s-a ajuns la injuraturi si amenintari reciproce...
Trebuie sa fii mai tolerant, putin credul, idiot daca s-ar putea...adica orbit de pasiune ca sa poti accepta orice...
Am glumit!
Totul e OK!
CZ3-ul va fi inlocuit tot cu o sportiva de dimensiuni reduse.
Nu renunt la masina mica sport deoarece cel mai mult circul in Bucuresti...
Oricum nu cred sa o dau prea repede...pana acum m-a cautat doar unu' sa-mi zica... ca ii place masina mea foarte tare, ca CZ3-ul e masina de gay si cum el e gay vrea sa o cumpere....
Bineinteles s-a ajuns la injuraturi si amenintari reciproce...
- andrei6510
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Noi 17, 2007 8:42 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori