Mitsubishi Lancer Ralliart 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Ian 15, 2008 1:39 pm

28000 de euro? Cred ca glumesti, sub 30000 nu il vad.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Ian 22, 2008 10:04 pm

Salve la toata lumea,

Hai ca am mai aparut si eu pe aici...
Deci...Lancer-ul Ralliart va avea propulsorul de evo al 10-lea , cu mai putini caluti...numai 240 in loc de 295, asta pentru Europa (ca la altii se masoara diferit, si se obtin puteri diferite - in chestia asta Cristi a devenit un mic expert )
Motoarerel benzinare, 1.8 l, 2.0 l sau 2.4 l sunt de la Mitsu. Da' le-am vazut si pe cel de 2.0 si pe cel de 2.4 l (care echipeaza noul Outlander - versiunea pe benzina ). Tin sa te contrazic un pic Cristi.. motoarele nu sunt depasite... iar sistemul dual VVT chiar merge super...
Deviind un pic de la subiect... Outlander-ul cu CVT...este superconfortabil...modul de accelerare si senzatia de confort seamana un pic cu cea data de un sistem de propulsie electric...

La modele 100% mitsu, mai pune si L200, care pana la ora asta e singurul pick-up de la noi cu sistem de control al tractiunii/stabilitatii...

Si inca o deviatie...familia Lancer-ului a fost abordata un pic diferit fata de generatia anterioara: abordarea aleasa este mult mai unitara, iar aparitia modelelor noi, va oferi cateva surprize pentru publicul spectator, placute sper eu. (e, p[entru unii nu mai sunt surprize.. )
Sa asteptam sa apara...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Ian 22, 2008 11:33 pm

Oooo ce onoareeeee...ati luat o pauza si v-ati gandit sa mai intrati pe forum...
Nu stiu de ce am impresia ca nu ati lipsit deloc.

OK!
Mic expert sunt in altele care nu tin de ingineria auto...dar stiu la ce te referi.

Cum demonstrezi ca cele trei motoare 1.8l, 2.0l, 2.4l sunt de la Mitsu ?
De ce te intreb ?
Peste tot pe internet, inclusiv pe Wikipedia...aceste 3 motoare care vor echipa noul Lancer, respectiv ultimele doua motoare, Outlanderul...sunt prezentate ca fiind World Engine adica Mitsubishi, Hyundai, Chrysler.
Sa nu mai zic ca la Dodge le vad deja disponibile de acum cateva luni...la Mitsubishi inca nu.

Ok, am inteles ca motorul este comun si ca fiecare dintre cei trei producatori a venit cu propria admisie, evacuare, soft, DOHC (MIVEC dual la Mitsubishi; VVT dual la Chrysler si Hyundai) si probabil alte maruntisuri...dar tot un motor comun este.
Nu ca ar fi o problema dar daca sustii ca motoarele sunt Mitsubishi 100% da-ne si cateva lamuriri...
Pune-te in locul clientului ....macar din punctul asta de vedere...vezi motorizari peste motorizari la altii (nu am spus ca mai bune sau mai rele, e vorba doar de oferta bogata)...la Mitsubishi cam bate vantul...in schimb Mitsubishi concepe motoare pe care le da altora care le si lanseaza in productie, le vand pe modelele lor de ceva vreme...Mitsubishi nu.

Cine a zis ca Dual VVT nu ar fi ok ?
Motoarele 1.8, 2.0, 2.4 nu sunt depasite tehnologic, ca performante sunt ok pentru prezent...insa intr-un an vor fi depasite!
Adica nu mai e performanta de la 1.5 109CP care si acum, dupa 3-4 ani de la finalizarea sa, inca impresioneaza ca performanta si in toata aceasta perioada nu a fost depasit de concurenta pe aceeasi cilindree din punct de vedere al performantelor, comportamentului.
1.8, 2.0, 2.4 din start, sunt ok, dar nimic impresionant daca e vorba de cifre...sa vedem si curbele de cuplu, putere ca asta e mai important.

Sa ateptam sa apara... )

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Ian 23, 2008 8:24 am

Bogdan ideea e ca motorul de 2.4 este de pe vechiul Ralliart, si e cam jenant din partea Mitsubishi sa puna pe un model nou adica Outlander, un motor vechi. La Dacia inteleg ca sunt motoare depasite de Renault, insa acolo e altceva, Dacia e un low cost.

Avatar utilizator
adisor35
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 09, 2007 1:26 am

Mesaj de adisor35 » Mie Ian 23, 2008 10:45 pm

mitsubishi e intr-o situatie extrem de delicata din punct de vedere financiar, asa ca toate deciziile lor sint la diperare, sa se salveze de la disparitie. evident nu e singura in situatia asta: fiat, ford ...

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Ian 24, 2008 10:11 am

Sa le lom pe rand:

1) Cristi, multumesc foarte mult pentr primirea calduraosa pe care mi-ai facut, se vede ca ti-am lipsit!!!
Deh cu trebile...
Eu nu trebuie sa demonstrez nimicuta....in privinta motoarelor....daca n-or mai fi competitive in forma actuala, va apare un nou motor, cu acelasi cod, asta in buna traditie japoneza...(cel mai bun exemplu e 4G63T de pe EVo care din 92 de cand a aparut, si pana in ziua asta tot asa se cheama, ) dar cu performante marite...

2) 2door,
Vechiul motor de 2.4 e relativ nou in europa si a fost pus pe Outlander (modelul vechi) si pe Grandis.
In Japonia/State era instalat pe Airtrek/Outlander/Galant.
Noul 2.4 este total diferit dpdv constructiv si echipeaza unele modele Dodge Caliber / Mitsubishi Outlander (modelul nou). In versiunea turbo il gasesti pe Caliber SRT, parca si are 240 CP.
Pentru Europa se va folosi motorul de 2.0 de pe EVO, si fi un pic mai "subalimentat", comparativ cu fratele lui de pe EVO.

3) Adisor35, la problema asta a raspuns Cristi, pe un alt form evident, intr-un mod foarte detaliat si amanuntit. O sa-l rog pe el sa puna link-ul catre ceea ce a scris atunci. In cateva cuvinte povestea e cam asa: Mitsubishi Corporation este cam de 5, 6 ori mai mare decat ceea ce era concernul Daimler-Chrisler, si proprietara printre altele a First Bank of Tokio, care lupta pentru titlul de cea mai mare banca comercial din lume. La aceasta scara, niste pierderi de cateva miliarde de euro suferite de una din companii e suparatoare intr-adevar dar nu ingrijoratoare.
Mai multe ar fi bine sa spuna Cristi, meritul materialului ii apartine.

Cam asta e.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Ian 24, 2008 1:51 pm

Tu nu mi-ai lipsit, dar de discutii ceva mai interesante duc lipsa...cu o singura conditie, sa fie obiective si argumentate...ca alta data.
Cred ca mai mult ti-au dus lipsa membrii forumului, mai ales cei mai noi si pasionati posesori de Mitsubishi, oameni care iubesc marca asta, dornici sa afle cat mai multe detalii tehnice si de orice natura despre Mitsubishi ...eu mai putin...mai ales ca am pus cz3-ul la vanzare si sper sa mai am rabdare pana la lancerul 1.8...
Multumirea unui posesor tine de mai multe lucruri, servicii, etc....

Legat de motoare...sunt ok pe hartie si din proprie experienta pot spune ca in realitate, motoarele mitsubishi (si nu cele imprumutate) ofera peste cifrele oficiale si nu e vorba numai de putere...nu mai spun ce...cred ca stie toata lumea...

Masinile sunt sportive si distractive, iar pana acum, printre cele mai performante pe anumite segmente...
Multe masini sunt performante dar nu sunt distractive....fie nu sunt "permisive" si te conduc ele pe tine...fie sunt prea "permisive" si prea riscante....

Nu iti ceream sa demonstrezi ceva ci doar sa argumentezi o afirmatie...
Daca lancerul cu 1.5 109CP se misca bine...imi imaginez ca 1.8 144CP e de belea deci nu e problema ca nu ar fi competitive in prezent...eu am afirmat cu totul si cu totul altceva....

Legat de Corporatia Mitsubishi...are o poveste foarte frumoasa...sunt pe net destule articole mult mai interesante decat ce am scris eu pe nu stiu ce forum.

Bafta!

Avatar utilizator
andrei6510
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 17, 2007 8:42 pm

Mesaj de andrei6510 » Joi Ian 24, 2008 2:48 pm

Cu riscul de a fi off-topic vizavi de subiect, Cristi, cam ce ai vrea sa urmeze dupa CZ3?
Presupun ca-l vinzi pentru a-l inlocui cu altceva.
In afara de Lancerul (ala bun si bine asamblat) de 1.8 care e ca Godot, parca...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Ian 24, 2008 3:37 pm

Lancerul 1.8 ramane pe lista, principala problema vis-a-vis de Mitsubishi fiind calitatea serviciilor din RO care pe mine m-au convins...
Trebuie sa fii mai tolerant, putin credul, idiot daca s-ar putea...adica orbit de pasiune ca sa poti accepta orice...
Am glumit!
Totul e OK!

CZ3-ul va fi inlocuit tot cu o sportiva de dimensiuni reduse.
Nu renunt la masina mica sport deoarece cel mai mult circul in Bucuresti...

Oricum nu cred sa o dau prea repede...pana acum m-a cautat doar unu' sa-mi zica... ca ii place masina mea foarte tare, ca CZ3-ul e masina de gay si cum el e gay vrea sa o cumpere....
Bineinteles s-a ajuns la injuraturi si amenintari reciproce...

Avatar utilizator
andrei6510
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 17, 2007 8:42 pm

Mesaj de andrei6510 » Joi Ian 24, 2008 3:44 pm



Tare!!!

Ai putea sa-ti faci un topic cu aventurile care vor urma in actiunea "CZ3 de vanzare!"
Eventual, poate adaugi uneori si inregistrari audio ale unor apeluri!!!!


Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori