Hard Disk Sistem Audio Lancer Instyle

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Feb 28, 2008 5:16 pm

sunt perfect de acord cu ce ai scris mai sus.

Avatar utilizator
zeus_anoxia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm

Mesaj de zeus_anoxia » Joi Feb 28, 2008 5:28 pm

QUOTE (Mau)OK. Deci voi chiar asteptati prea multe de la masina la 18mii.

Corect, vrem cam multe in banii astia. Totusi, pe ce dai 18.000-20.000?? Pe un motor diesel vechi de 4-5 ani si depasit tehnologic?? Pe sasiul de la Outlander?? Pe interiorul din Outlander?? Nimic nou. Aaa, da, arata smecher si are 9 difuzoare... Hai sa fim seriosi.

Si altii cum pot oferi calitate la 18.000?? Va luati de mine ca am facut alegerea pe care am facut-o si ca laud o anumita marca asa ca hai sa ne uitam la vecinii de la Honda si Subaru. Comparati Civicul si Lancerul si spuneti-mi ca este aceeasi calitate (facand abstractie de designul interiorului). Comparati bijuteria de boxer diesel al lui Subaru cu ceea ce au obtinut cei de la Mitsubishi cersind la VW.

Greseala e si a mea. Am pus Mitsubishi pe un piedestal gandindu-ma la reclame... PASIUNE, PUTERE, VITEZA, CALITATE, FIABILITATE, PERFECTIUNE... vax, au facut exact ceea ce a facut Dacia cu Logan (care au luat parti ale caroseriei si sasiul de la Clio, motoare vechi de pe Kangoo, interioare de pe Megane, tac-pac, am facut masina). La fel si pe Lancer, interiorul si sasiul de outlander, caroserie cu inspiratie de la europene. un motor de la VW, tac-pac, am facut masina si mai nastem si pasiuni.

Sa speram ca problemele aste vor fi eliminate pe versiunile cu adevarat importante pt Mitsubishi, si anume RalliArt si EVO. De fapt astea conteaza, restul sunt umplutura ca sa faca buzunaru gros pentru a mentine marca in WRC.

Cu stima.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Feb 28, 2008 5:52 pm

Ma bucur ca am ajuns la un nivel la care putem sa facem deosebire intre produse de firma si tepe de firma.
Nu toti dar oricum e ok.
Este o evolutie oricum...

Acum sa nu intelegeti gresit...lancerul e o masina ok, chit ca la finisaje se bate cu CEO, Hover si Tata Motors.
Se putea si mai rau...
Dar asa cum e, pana in 16.000 DDP e o masina corecta!

Bijuteriile de boxer diesel al lui Subaru sau diesel Honda, samd...
Mda.
Unele masini aduc tehnologie si performante, altii aduc...fum si texte, multe texte....
Se profita de imaginea si performantele EVO pentru a induce impresia de sportivitate si calitate japoneza...

Eh...si lancerul e frumos...
Mitsubishi a mers pe principiul "Nu conteaza ca e proasta, la cat e de frumoasa, oamenii tot o vor cumpara". )

Numai bine!

Avatar utilizator
Mau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 21, 2007 4:56 pm

Mesaj de Mau » Joi Feb 28, 2008 7:31 pm

Cand am luat megane acum 2 ani, am avut ca a doua optiune skoda octavia.

Am mers prin showroom-uri, am mers la drive test, am fost absolut impresionat de renault si dezamagit de octavia, asa ca am luat megane. Pe masura ce adunam kilometri, am inceput sa regret alegerea facuta asa ca dupa 2 ani si 58000 de mii de km am renuntat la renault si am inceput sa caut o masina noua: un prieten mi-a sugerat Lancer, modelul vechi, am mers la dealer, si mi-a placut Lancer-ul nou. Am fost si la Toyota.

Nu vreau sa ma intelegeti gresit, dar din experienta mea (nu asa de vasta ca a voastra in ceea ce priveste tehnica, fiabilitatea, confort etc) nu mi-am putut da seama de aceste aspecte dintr-un simplu drive test pe o distanta de 10-20 de km si nu cred ca sunt prea multi care sa poata.

Nu am vorbit despre motorul de 2.0 diesel pentru ca nu il cunosc, nu am auzit nici unul pornit, poate doar pe vreun vw. Mie ca diesel mi-a placut foarte mult 1.5 dci de 100 cai de la megane. Nici despre bijuteria de pe subaru nu stiu nimic.

Ce vreau eu sa zic este ca uneori nu este indeajuns sa faci un drive test sau sa te urci in masina astfel incat acea prima parere sa se pastreze timp indelungat, fie ca acea prima parere este una proasta sau buna.

Eu sper ca masina care am luat-o sa nu aiba probleme, si cu siguranta daca si cand vor aparea le voi posta pe aici.

Si mi-e mi-ar place foarte mult o honda dar nu civic, este prea futurista pentru mine, iar de un Accord cu ceva dotari... sincer in momentul de fata nu mi-as permite investitia.

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Joi Feb 28, 2008 7:43 pm

cristi esti extrem de suparat pe mitsubishi.Lasa ca vine motorul de 1.8 care il poti tuna usor si il poti duce aproape de 200 cp, si daca nu ajunge va mai fi un motor de 240 cp si unul de 295 cp si 422 Nm.Daca nici atat nu ajunge il tunati si pe asta.Am vazut pe net un evo x de 1014 cp. :roll: Daca nici atat nu ajunge se poate si mai mult.Numai bani sa aveti.Am fost azi pentru a patra sau a cincea oara in reprezentanta sa vad interiorul ala pe care il tot denigrati.Intr-adevar pe invite nu e cine stie ce, dar pe instyle e f misto.Nu inteleg ce tot aveti.La inveput si mie mi se pareau cam ciudate plasticele, dar sincer imi place din ce in ce mai mult.Cu cat il veti mai mult cu atat iti place mai mult.

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Joi Feb 28, 2008 8:52 pm

QUOTE (Cristi)QUOTE (Mau)Fratilor, mi se pare ca o cam lalaiti si exagerati foarte mult....

Perfect adevarat...
Eu zic ca nu mai avem de dezbate, pozele sunt destul de concludente...

In plus de asta, o motorizare existenta pe piata de ceva timp...un sunet de motor, de suspensie, o finisare, un capitonaj, samd...pot fi apreciate
rapid, fara sa fie nevoie de zeci de km...pot fi apreciate de unii care s-au invartit printre masini ceva mai mult si nu numai...

Mau, tu s-ar putea sa ai dreptate dar aici nu vorbim de un model nou decat ca si caroserie, interior....in rest sunt adunate de pe la modele vechi de 3-4 ani.
Exceptie 1.8 care prefixat cu termenul de sportiv ma face sa zambesc in coltul gurii...

Da, chiar, hai sa nu o mai lalaim si sa admiram o lucratura japoneza





Arta frate )
Nici astia de la Dacia nu au ajuns la asemenea perfectiune.
Nu am ce sa comentez vis-a-vis de prima poza...e japan curat...zici ca e executata de mine )
In a doua poza se observa liniile torpedoului, unitatii audio care nu sunt la nivel cu bordul...si mai multe chestii care vor arata si ma ibine dupa 1 an de rulaj.
Consola aia de pe centru are fix acelasi plastic ca in nova care am avut-o pe vremuri...
Rusine nene, rusine...
Nu noi exageram...ei au exagerat cu reducerea costurilor...
Vechituri sub capota, finisaje, imbinari si plastice de kkt.
Puteau sa recicleze tastaturi si ieseau mai bine, calitate si cheltuieli.

Nu e vorba de mult sau putin plastic...e vorba de altceva...una spun unii, alta inteleg altii...sau se fac ca nu inteleg.
Repet, 16.000 DDP...peste se numeste teapa.
E jenant sa iesi cu un asemenea model in 2008.
Nici in aveo nu am vazut asa ceva...

Referitor la pozele de mai sus. Eu nu am niciuna din problemele respective, absolut niciuna si o sa vin si cu poze sa dovedesc. Nu stiu ce s-a intamplat cu masina de test dar nu inteleg cum pot ajunge in halul ala, parca le iau ca sa le distruga.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Feb 28, 2008 9:47 pm

QUOTE (paul.todea)cristi esti extrem de suparat pe mitsubishi.
suparat e mult spus, dezamagit cred ca ar fi cel mai corect.

QUOTE (paul.todea)Lasa ca vine motorul de 1.8 care il poti tuna usor si il poti duce aproape de 200 cp,
Pe cuvantu' tau!
Aproape inseamna si 160CP care pentru masa sa e...ce zic astia la meteo ? ploua maine ? )
E un motor aspirat, prea mult nu se poate scoate din el si oricum nu se poate discuta dinainte de asa ceva.
De exemplu la mine nici nu s-a putut citi softul deocamdata...deci sa nu ne pripim cu afirmatiile.
QUOTE (paul.todea)si daca nu ajunge va mai fi un motor de 240 cp si unul de 295 cp si 422 Nm.Daca nici atat nu ajunge il tunati si pe asta.
240cp sunt suficienti, chiar si 200CP.
cand vor fi si motorizarile astea atunci o sa discutam altfel.
pana una alta constat ca motoarele world engine care deja sunt disponibile de mai bine de o iumatate de an pe Caliber, cu CVT cu tot, la mitsu a aparut destul de tarziu doar 1.8...cel putin pe piata noastra...de 2.0 si 2.4 nici pomeneala.

QUOTE (paul.todea)Am vazut pe net un evo x de 1014 cp. :roll: Daca nici atat nu ajunge se poate si mai mult.Numai bani sa aveti.
vand coltu si se rezolva )

QUOTE (paul.todea)Am fost azi pentru a patra sau a cincea oara in reprezentanta sa vad interiorul ala pe care il tot denigrati.
auzi, tu crezi ca aia care l-au facut asa sau aia care il vand nu l-au vazut si nu isi dau seama ce e kkt si ce nu ?
oricum nu e vorba numai de asta...daca era vorba numai de plastice atunci nu era problema.

QUOTE (paul.todea)Intr-adevar pe invite nu e cine stie ce, dar pe instyle e f misto.
S-ar putea sa ai dreptate, nu stiu daca am avzut invite sau instyle dar ce am vazut m-a lamurit...in ambele showroom-uri, la siab....

QUOTE (paul.todea)La inveput si mie mi se pareau cam ciudate plasticele, dar sincer imi place din ce in ce mai mult.Cu cat il veti mai mult cu atat iti place mai mult.
Am inteles!
Promit sa merg in fiecare zi sa-l privesc cate o ora pana o sa-mi placa. )

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Vin Feb 29, 2008 1:51 am


Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Vin Feb 29, 2008 11:28 am

Din pacate in ziua de azi lumea nu mai apreciaza motorul ci designul interior.si acelasi lucru se intampla si la acest lancer despre care se pare ca a captat atentia forumistilor.sa tragem totusi niste concluzii : am sistem de navigatie insa e total inutil in Romania.am harddisk in masina,uraaaaa,nu mai are nimeni insa harddiskul ala e o componenta al dracului de sensibila si ma indoiesc ca ,desi o bagi intr-o cutie protejata,dupa mai multe gropi din Ro nu vor aparea bad-uri etc.am computer de bord,imi indica temperaturi,consumuri de toate felurile.ce pacat insa ca nu functioneaza corespunzator si indica total aiurea mai ales la statul in blocajele romanesti,in special in bucuresti. ce-i drept sunt si plusuri: am 9 boxe,le dau tare si fac furori la femeile cu loganuri si care merg agale pe strada.alte plusuri mai sunt?ca eu nu le gasesc.

Asteptam cu interes informatii referitoare la desele drumuri in service facute de noul lancer 1.8 si bineinteles cateva curse intre colt 1.5 si lancer 1.5 si lancer 2.0 si golf 2.0. aceleasi motoare,diferenta de gabarit,care castiga?

Avatar utilizator
Digi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 12:35 pm

Mesaj de Digi » Sâm Apr 05, 2008 9:41 am

a reusit pana ;la urma sa faca cineva navi-ul sa functioneze cu harta de romania??>??

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori