Fiabilitate Lancer Nou Did 2.0

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Iul 05, 2010 4:17 pm

...exact...

Avatar utilizator
Jinx
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 21, 2008 9:31 am

Mesaj de Jinx » Mar Iul 06, 2010 4:36 pm

QUOTE (n.vasiliu @ Jul 4 2010, 11:33 PM) E mult spus ca nu-mi place. Nu ki se pare "piesa".... cam puturos pentru gustul meu ... N-are asa zvac cum mi-as fi dorit.

Puturoasa sau neputuroasa iti ofera cel mai important lucru apropo de CP - o foarte mare siguranta in depasiri.

Adrenalina si sportivitatea modelului intra pe alt topic de discutie.

Avatar utilizator
tavitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 24, 2010 10:29 am

Mesaj de tavitzu » Mar Iul 06, 2010 4:38 pm

da e puturos cumparandu-l cu 2.0 L benzina turbo sau alte motoare mai sportive.dar comparandu-l cu motoare care consuma 8 in oras...mi se pare foarte bun.un motor mai puternic decat asta deja ajunge sa fie ineficient in oras..mi se pare mai puternic decat motoru boxer diesel de la subaru.chiar daca ala pe foaie are 150 cp si asta 140.dar corect ajungem sa deviem cu discutia. asa ca ne rezumam la fiabilitatea lui

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mar Iul 06, 2010 5:15 pm

Pai cam da.... eu cu 2.0 benzina turbo il compar :-)

Avatar utilizator
Devik aka Alex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am

Mesaj de Devik aka Alex » Vin Iul 09, 2010 7:01 pm

Nemultumiri:
-pana la prima revizie am completat cu un litru uleiul , aveam 13.000.
-pana la a doua revizie, la 27500 am mai completat cu 3.8 litri.
-placutele stock sunt sub orice critica, "violeaza" discurile rau.
-antifonarea este 0.
-lipsa unui senzor electric cu vizualizare in bord a epuizarii placutelor de frana ( macar la instyle )
-frana de mana cedeaza dupa 16 intoarceri la 180 grade.


Pro:
-lipsa de zgomot din partea compartimentului suspensie/bucsaraie/pivotaraie pe care il auzi imediat.
-motorul trage si din experienta modelelor mai vechi cu astfel de motor, cunoastem ca trebuie intretinut.
-destule ... de la aspect la zgomotul sistemului RF.
-placutele de frana textar sunt exceptionale pentru discurile stock. La 27500 trebuie sa montez al 4-lea set
-cauciucurile yokohama exceptionale, 2 ani de liniute si abia la martor simti ca nu mai pun cuplul jos asa cum este normal.

Avatar utilizator
mario
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 10, 2010 11:48 am

Mesaj de mario » Sâm Iul 10, 2010 11:58 am

QUOTE (Jinx @ Jun 28 2010, 04:05 PM) Dupa 2 ani de Lancer, La 51.000 de km pot sa spun cu "patriotism japonez" :-), ca nu am avut nici un fel de problema majora cu modelul meu 2.0 DID, 140CP

In comparatie cu alte forumuri auto problemele tehnice pe care le-am vazut aici mi se par micute rau.
Cineva imi zicea de curand "da ma, da ai o masina de 22k eur si e normal sa nu ai probleme". Hai ca nu e chiar asa, sunt multe masini de peste 20k de eur cu o gramada de recalluri si alte probleme cronice:-)

Deci, va provoc sa scrieti aici un mic rezumat cu bune si rele pentru ca suntem suficienti posesori cu ceva experienta pe acest model cat sa tragem o linie intermediara.

So, eu am:
51.000 de km

Nemultumiri pana acum:
- Apare martor ulei cu 2000-3000 de km inainte de revizie deci e bine sa ai bidonul de ulei in portbagaj.
- Placutele pe fata se duc repede, la 15.000 de km
- Mananca lichid de racire
- Mi-as dori un dealer in Buc care sa nu ia pielea de pe tine chiar pe fata :-)
- O directie electrica era mai buna ca sa nu mai zboare volanul la orice denivelare/piatra/cand accelerezi
etc. (am zis rezumat)

Plusuri:
- Stabilitate f buna,
- 0 probleme la motor
- 0 alte probleme mecanice
- 0 probleme electronice
- am reusit din pacate sa iau adevarate cratere in iarna asta, nu gropi, si dpdv directie au fost afectate doar bucsele.
- Consum mediu de 6-7 la drum intins si 9-10 in bucuresti in functie de stilul de condus.
etc. (am zis rezumat)

Voi ce ziceti?

Avatar utilizator
mario
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 10, 2010 11:48 am

Mesaj de mario » Sâm Iul 10, 2010 12:04 pm

Salut, apropo de fiabilitate. astazi am mers in Bucuresti cu un lancer 2.0 diesel TAXI. Deci cred ca e o masina destul de fiabila fiind taxi. Masina arata super si era varianta full cred.

Avatar utilizator
tavitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 24, 2010 10:29 am

Mesaj de tavitzu » Sâm Iul 10, 2010 12:08 pm

QUOTE (Devik aka Alex @ Jul 9 2010, 07:01 PM) -cauciucurile yokohama exceptionale, 2 ani de liniute si abia la martor simti ca nu mai pun cuplul jos asa cum este normal.

cum a rezistat ambreiajul la 2 ani de liniutze?

Avatar utilizator
Devik aka Alex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am

Mesaj de Devik aka Alex » Mar Iul 13, 2010 10:39 am

Ambreiajul rezista in continuare foarte bine, un pic surptinzator chiar. Am un tovaras cu o skoda octavia rs de 170 de cai si deja se gandeste sa isi schimbe tot kitul, avand cam aceeasi km ca mine in jur de 28000 si avand acelasi obicei ca al meu

Avatar utilizator
n.vasiliu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 05, 2009 6:18 pm

Mesaj de n.vasiliu » Mar Iul 13, 2010 10:55 am

[offtopic]
cum sta Lancer-ul tau pe langa RS-ul de 170CP la o liniuta? Mersi.
[/offtopic]

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori