Fiabilitate Lancer Nou Did 2.0
QUOTE (n.vasiliu @ Jul 4 2010, 11:33 PM) E mult spus ca nu-mi place. Nu ki se pare "piesa".... cam puturos pentru gustul meu ... N-are asa zvac cum mi-as fi dorit.
Puturoasa sau neputuroasa iti ofera cel mai important lucru apropo de CP - o foarte mare siguranta in depasiri.
Adrenalina si sportivitatea modelului intra pe alt topic de discutie.
Puturoasa sau neputuroasa iti ofera cel mai important lucru apropo de CP - o foarte mare siguranta in depasiri.
Adrenalina si sportivitatea modelului intra pe alt topic de discutie.
da e puturos cumparandu-l cu 2.0 L benzina turbo sau alte motoare mai sportive.dar comparandu-l cu motoare care consuma 8 in oras...mi se pare foarte bun.un motor mai puternic decat asta deja ajunge sa fie ineficient in oras..mi se pare mai puternic decat motoru boxer diesel de la subaru.chiar daca ala pe foaie are 150 cp si asta 140.dar corect ajungem sa deviem cu discutia. asa ca ne rezumam la fiabilitatea lui
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
Nemultumiri:
-pana la prima revizie am completat cu un litru uleiul , aveam 13.000.
-pana la a doua revizie, la 27500 am mai completat cu 3.8 litri.
-placutele stock sunt sub orice critica, "violeaza" discurile rau.
-antifonarea este 0.
-lipsa unui senzor electric cu vizualizare in bord a epuizarii placutelor de frana ( macar la instyle )
-frana de mana cedeaza dupa 16 intoarceri la 180 grade.
Pro:
-lipsa de zgomot din partea compartimentului suspensie/bucsaraie/pivotaraie pe care il auzi imediat.
-motorul trage si din experienta modelelor mai vechi cu astfel de motor, cunoastem ca trebuie intretinut.
-destule ... de la aspect la zgomotul sistemului RF.
-placutele de frana textar sunt exceptionale pentru discurile stock. La 27500 trebuie sa montez al 4-lea set
-cauciucurile yokohama exceptionale, 2 ani de liniute si abia la martor simti ca nu mai pun cuplul jos asa cum este normal.
-pana la prima revizie am completat cu un litru uleiul , aveam 13.000.
-pana la a doua revizie, la 27500 am mai completat cu 3.8 litri.
-placutele stock sunt sub orice critica, "violeaza" discurile rau.
-antifonarea este 0.
-lipsa unui senzor electric cu vizualizare in bord a epuizarii placutelor de frana ( macar la instyle )
-frana de mana cedeaza dupa 16 intoarceri la 180 grade.
Pro:
-lipsa de zgomot din partea compartimentului suspensie/bucsaraie/pivotaraie pe care il auzi imediat.
-motorul trage si din experienta modelelor mai vechi cu astfel de motor, cunoastem ca trebuie intretinut.
-destule ... de la aspect la zgomotul sistemului RF.
-placutele de frana textar sunt exceptionale pentru discurile stock. La 27500 trebuie sa montez al 4-lea set
-cauciucurile yokohama exceptionale, 2 ani de liniute si abia la martor simti ca nu mai pun cuplul jos asa cum este normal.
QUOTE (Jinx @ Jun 28 2010, 04:05 PM) Dupa 2 ani de Lancer, La 51.000 de km pot sa spun cu "patriotism japonez" :-), ca nu am avut nici un fel de problema majora cu modelul meu 2.0 DID, 140CP
In comparatie cu alte forumuri auto problemele tehnice pe care le-am vazut aici mi se par micute rau.
Cineva imi zicea de curand "da ma, da ai o masina de 22k eur si e normal sa nu ai probleme". Hai ca nu e chiar asa, sunt multe masini de peste 20k de eur cu o gramada de recalluri si alte probleme cronice:-)
Deci, va provoc sa scrieti aici un mic rezumat cu bune si rele pentru ca suntem suficienti posesori cu ceva experienta pe acest model cat sa tragem o linie intermediara.
So, eu am:
51.000 de km
Nemultumiri pana acum:
- Apare martor ulei cu 2000-3000 de km inainte de revizie deci e bine sa ai bidonul de ulei in portbagaj.
- Placutele pe fata se duc repede, la 15.000 de km
- Mananca lichid de racire
- Mi-as dori un dealer in Buc care sa nu ia pielea de pe tine chiar pe fata :-)
- O directie electrica era mai buna ca sa nu mai zboare volanul la orice denivelare/piatra/cand accelerezi
etc. (am zis rezumat)
Plusuri:
- Stabilitate f buna,
- 0 probleme la motor
- 0 alte probleme mecanice
- 0 probleme electronice
- am reusit din pacate sa iau adevarate cratere in iarna asta, nu gropi, si dpdv directie au fost afectate doar bucsele.
- Consum mediu de 6-7 la drum intins si 9-10 in bucuresti in functie de stilul de condus.
etc. (am zis rezumat)
Voi ce ziceti?
In comparatie cu alte forumuri auto problemele tehnice pe care le-am vazut aici mi se par micute rau.
Cineva imi zicea de curand "da ma, da ai o masina de 22k eur si e normal sa nu ai probleme". Hai ca nu e chiar asa, sunt multe masini de peste 20k de eur cu o gramada de recalluri si alte probleme cronice:-)
Deci, va provoc sa scrieti aici un mic rezumat cu bune si rele pentru ca suntem suficienti posesori cu ceva experienta pe acest model cat sa tragem o linie intermediara.
So, eu am:
51.000 de km
Nemultumiri pana acum:
- Apare martor ulei cu 2000-3000 de km inainte de revizie deci e bine sa ai bidonul de ulei in portbagaj.
- Placutele pe fata se duc repede, la 15.000 de km
- Mananca lichid de racire
- Mi-as dori un dealer in Buc care sa nu ia pielea de pe tine chiar pe fata :-)
- O directie electrica era mai buna ca sa nu mai zboare volanul la orice denivelare/piatra/cand accelerezi
etc. (am zis rezumat)
Plusuri:
- Stabilitate f buna,
- 0 probleme la motor
- 0 alte probleme mecanice
- 0 probleme electronice
- am reusit din pacate sa iau adevarate cratere in iarna asta, nu gropi, si dpdv directie au fost afectate doar bucsele.
- Consum mediu de 6-7 la drum intins si 9-10 in bucuresti in functie de stilul de condus.
etc. (am zis rezumat)
Voi ce ziceti?
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori