Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mie Noi 19, 2008 6:07 pm

DeBogdan poate ma crezi tampit si nu sunt. Uite aici ce scrie in manual:

Ad?ugare lichid de r?cire
Sistemul de r?cire este un sistem ?nchis, iar ?n mod normal
pierderea de lichid trebuie s? fie minim?. O sc?dere
semnificativ? a nivelului lichidului de r?cire poate indica o
scurgere. Dac? se ?nt?mpl? a?a ceva, v? recomand?m s?
verifica?i sistemul c?t mai cur?nd.
Dac? nivelul scade sub nivelul „LOW” din vasul de
expansiune, deschide?i capacul ?i ad?uga?i lichid de r?cire.
La vehiculele cu motoare pe benzin?, dac? vasul de expansiune
este complet gol, scoate?i capacul radiatorului ( ?i ad?uga?i
lichid de r?cire p?n? c?nd nivelul ajunge la ?tu?ul de umplere.

Deci sistemul e INCHIS, pierderea trebe sa fie MINIMA, deci nu sa ajung aproape pe LOW in 3 luni de cand am masina. Esti de acord cu mine? De aici am tras concluzia pe care o spune manualul, ca am o pierdere pt ca masina nu are cum sa vina in halul asta, ori lichidul a fost hai sa zicem sustras. Din nou esti de acord cu mine? Sau japonezii trimit masinile cu lichidul pe low gata sa fie bagate in service de cum au intrat in posesia proprietarului, pt verificari de fluide?
Cristi de unde ai luat lichidul? De la service sau din magazin? ei recomanda DIA QUEEN pt unele proprietati care asigura buna functionare a echipamentelor din aluminiu. D-aia mi-e teama sa pun altceva, sa nu erodeze pe acolo.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Noi 19, 2008 6:18 pm

QUOTE (Prime)Sau japonezii trimit masinile cu lichidul pe low gata sa fie bagate in service de cum au intrat in posesia proprietarului, pt verificari de fluide?

Cam asa ceva!
La mine nivelul a fost aproape de minim de noua...am vazut dupa o saptamana si am fugit repede in service.
In service poti sa le ceri sa-ti completeze ei sau poti doar sa cumperi bidoanele respective.
Daca nu-ti convine pretul ii poti intreba ce anume se pune in lancer si le poti lua din alta parte.

Eu am preferat sa-mi completeze ei si tot de la ei sa mai cumpar niste bidoane de rezerva.
Cand masina e noua e de preferat sa umble service-ul, pentru ca daca ulterior se descopera ceva in neregula si ti-ai completat singur, vei fi raspunzator!

PS. In mod normal, pregatirea masinii pentru vanzare ar trebui sa presupuna completarea maximala cu fluide...ceea ce in cazul meu a fost neatinsa!
Las' ca merge s-asa!
)

Avatar utilizator
adrian lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm

Mesaj de adrian lancer » Mie Noi 19, 2008 7:35 pm

[font=Arial Black:ffb0e7f588] [/font:ffb0e7f588]
De cateva zile se aude o pocnitura enervanta cand trec peste denivelari mici la roata stanga spate(3200 km)!Mai are cineva aceleasi simptome?

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Joi Noi 20, 2008 4:07 pm

si eu am completat cu antigel . pe la 10.000 km m-am dus in service si am completat. scazuse la minim si consider ca este normal sa scada . am completat cu antigel de la ei 200 g ( mobil 1) pana la nivel maxim. insa ........au turnat direct din bidon ( in care era concentrat ...rezista la -60 grade ) fara sa-l dilueze cu apa distilata . este normal ?

de asemenea am completat tot ce inseamna lichide ( mai putin lichidul raspunzator de directie .........verificati si lichidul de frana si uleiul ......

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Sâm Noi 22, 2008 12:35 am

2100 de Km ... prima mica problema : Ori am fost prea euforic pana acum si nu mi-am dat seama , dar de vreo 100 de km asa... se simt vibratiile motorului in pedala de ambreiaj ( nu rau... dar se simt ) parca ``zgarie`` ceva pe cursa ambreiajului, numai cand motorul este intr-o treapta de viteze si peste 1700 rpm. A intalnit cineva ceva asemanator ? ... .Sapt viit cand ma duc la montarea alarmei si a xenon-ului ... o sa le precizez si asta, si daca imi zice cineva de acolo : `` asa face toate `` mor cu el de gat .

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Noi 22, 2008 1:01 am

QUOTE (Vibe)2100 de Km ... prima mica problema : Ori am fost prea euforic pana acum si nu mi-am dat seama , dar de vreo 100 de km asa... se simt vibratiile motorului in pedala de ambreiaj ( nu rau... dar se simt ) parca ``zgarie`` ceva pe cursa ambreiajului, numai cand motorul este intr-o treapta de viteze si peste 1700 rpm. A intalnit cineva ceva asemanator ? ... .

Da, am intalnit eu la opel astra dizel, la vw dizel...
E normal!
In mod normal daca ai luat dizel trebuia sa ai talpa piciorului mai groasa, samd.
Daca faci exceptie ia-ti bocanci, eventual salopeta sau uniforma...vezi si tu ce te prinde mai bine!
Dizelu nu e pentru oricine...

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Sâm Noi 22, 2008 6:44 am

fain raspuns ai dat ...l-ai lamurit.....mai bine il faceai taran ( erai mai eficient)
vibe....si eu am motorina si nu simt asa ceva si sunt extrem de atent la orice zgomot. la mine vibreaza bordul la 1200 de ture , dar astept ca in fb tre sa ma duc la revizie.
bafta

Avatar utilizator
Cip_
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 22, 2007 6:15 pm

Mesaj de Cip_ » Sâm Noi 22, 2008 9:12 am

QUOTE (Prime)Am verificat zilele astea recipientele cu fluide de langa motor si am descoperit ca lichidul de racire motor e aproape de minim. Mi se pare foarte ciudat, dar e prima oara cand il verific, deci nu stiu daca pierd lichid sau atat a fost de la inceput. Voi cum stati cu lichidul de racire? E recipientul ala mai voluminos pe capacul caruia scrie COOLANT.

In manual scrie:
Utiliza?i numai lichidul de r?cire urm?tor.
Vehicule pe benzin?: „DIA QUEEN SUPER LONG LIFE
COOLANT” sau echivalent

De unde sa-l iau si pe asta?

Stai calm asa e si la mine, au pus minimul necesar. Nu-i panica. Completeaza si tu cu lichid de racire din comert -35 grade cu proprietati anticorozive.

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Sâm Noi 22, 2008 9:40 am

Cine-ti citeste posturile ar putea crede ca te-ai nascut la oras...

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Sâm Noi 22, 2008 1:08 pm

QUOTE (santto)fain raspuns ai dat ...l-ai lamurit.....mai bine il faceai taran ( erai mai eficient)
vibe....si eu am motorina si nu simt asa ceva si sunt extrem de atent la orice zgomot. la mine vibreaza bordul la 1200 de ture , dar astept ca in fb tre sa ma duc la revizie.
bafta

Ok , mersi de raspuns, o sa-i sesizez pe cei de la service. Si la mine vibreaza bordu la aproximativ 1200 de ture... bine... vibreaza=bazaie un pic asa .

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori