Vopsea Lancer 2008
QUOTE (spatciuk @ Jun 16 2009, 10:16 AM) eu am masina de cca 9 luni, in primele 2-3 zile am luat niste criblura pe capota si s-a ciobit in 2-3 locuri.
acum a inceput sa rugineasca in ciobituri.
m-am uitat sa vad cat de adanca e ciobitura si se poate vedea ca stratul de vopsea este extrem de subtire si cel de grund la fel.
Si eu am EXACT aceeasi problema... si la tine ciupiturile sunt spre botul masinii pe mijloc ?
La una dintre ele a aparut si rugina .
acum a inceput sa rugineasca in ciobituri.
m-am uitat sa vad cat de adanca e ciobitura si se poate vedea ca stratul de vopsea este extrem de subtire si cel de grund la fel.
Si eu am EXACT aceeasi problema... si la tine ciupiturile sunt spre botul masinii pe mijloc ?
La una dintre ele a aparut si rugina .
da, si daca ne apar probleme la frane, luam un patent si o bucata de sarma si se repara pe loc.
si stam linistiti.
eu vad altfel problema, masina are casco, este in garantie, nu ma apuc sa bat targul dupa magazine cu vopseluri si sa retusez eu problema ca nu sunt ruda cu Picasso.
ma duc la service, arat ce s-a intamplat si se rezolva pe casco de catre cineva care se pricepe sau care a mai facut asta pana acum.
chiar nu am nevoie sa ma policalific.
si stam linistiti.
eu vad altfel problema, masina are casco, este in garantie, nu ma apuc sa bat targul dupa magazine cu vopseluri si sa retusez eu problema ca nu sunt ruda cu Picasso.
ma duc la service, arat ce s-a intamplat si se rezolva pe casco de catre cineva care se pricepe sau care a mai facut asta pana acum.
chiar nu am nevoie sa ma policalific.
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
Ciudat, la mine chiar nu s-a sgariat in spatele manerelor, doar foarte fin unde am intervenit cu o ceara si nu se mai vad. Eu ma mir cum se cojeste vopseaua la imbinare, eu am dizlocat spoilerul, a iesit din clemele care il fixeaza cu aripa si s-a si indoit la mijloc iar vopseaua nu are nimic. Am lovit cu portiunea de sub proiectoare(unde la intense sunt prelungirile acelea) un damb de pamant, s-a zgariat destul de serios dar am iesit 90% la polish.
In privinta vopselei nu prea am ce sa comentez...o fi glacier silver altfel,nu stiu ce sa zic.
In privinta vopselei nu prea am ce sa comentez...o fi glacier silver altfel,nu stiu ce sa zic.
QUOTE (spatciuk @ Jun 16 2009, 02:32 PM) da, si daca ne apar probleme la frane, luam un patent si o bucata de sarma si se repara pe loc.
si stam linistiti.
eu vad altfel problema, masina are casco, este in garantie, nu ma apuc sa bat targul dupa magazine cu vopseluri si sa retusez eu problema ca nu sunt ruda cu Picasso.
ma duc la service, arat ce s-a intamplat si se rezolva pe casco de catre cineva care se pricepe sau care a mai facut asta pana acum.
chiar nu am nevoie sa ma policalific.
Garantia nu acopera astfel de probleme legate de vopsea (zgarieturi si ciobituri provocate de griblura). Poti sa rezolvi pe casco, dar trebuie sa faci dovada ca toate zgarieturile/ciobiturile provin din acelasi eveniment, asta ca sa ai 1 dosar de dauna si sa platesti 1 fransiza. Intradevar, ideal este sa remediezi astfel de probleme pe casco, ca de, doar dam o caruta de bani la asigurare. Dar asta insemna sa ti masina in servis mai tot timpul, caci astfel de zgarieturi/ciobituri provocate de griblura apar cam des.
Si daca apare problema la frane rezolvi mai repede si mai usor cu scoci.........
si stam linistiti.
eu vad altfel problema, masina are casco, este in garantie, nu ma apuc sa bat targul dupa magazine cu vopseluri si sa retusez eu problema ca nu sunt ruda cu Picasso.
ma duc la service, arat ce s-a intamplat si se rezolva pe casco de catre cineva care se pricepe sau care a mai facut asta pana acum.
chiar nu am nevoie sa ma policalific.
Garantia nu acopera astfel de probleme legate de vopsea (zgarieturi si ciobituri provocate de griblura). Poti sa rezolvi pe casco, dar trebuie sa faci dovada ca toate zgarieturile/ciobiturile provin din acelasi eveniment, asta ca sa ai 1 dosar de dauna si sa platesti 1 fransiza. Intradevar, ideal este sa remediezi astfel de probleme pe casco, ca de, doar dam o caruta de bani la asigurare. Dar asta insemna sa ti masina in servis mai tot timpul, caci astfel de zgarieturi/ciobituri provocate de griblura apar cam des.
Si daca apare problema la frane rezolvi mai repede si mai usor cu scoci.........
Din pacate problema vopselei subtiri apare acum la majoritatea producatorilor. Nu m-am uitat la marci premium, insa multa lume se plange de asta la Seat, Astra, Toyota, Logan...
Si eu am cateva urme de pietre, zgarieturi f fine in dreptul manerelor de la usi, iar ideea folosirii creionului corector mi se pare cea mai buna. Daca ar fi sa reparam orice urma de piatra, masina ar sta tot timpul in service + o gramada de timp pierdut.
Si eu am cateva urme de pietre, zgarieturi f fine in dreptul manerelor de la usi, iar ideea folosirii creionului corector mi se pare cea mai buna. Daca ar fi sa reparam orice urma de piatra, masina ar sta tot timpul in service + o gramada de timp pierdut.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator