Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
QUOTE (vvede @ Dec 17 2008, 03:38 PM) goangaus din cate retin, tu ai avut printre primele modele de New Lancer cu Radio-CD-ul normal (nu cel Rockford Fosgate). Este posibil ca primele variante sa fie putin mai slabe la receptia radio. Daca lucrul acesta este cunoscut de Mitsubishi, ar trebui sa ti-l schimbe pe garantie. (Asa am patit eu la Astra, tot cu radioul)
Incearca sa te duci la service si sa ii rogi sa iti schimbe radioul de proba - daca cu alt radio merge ok => radioul e bonav, trebuie inlocuit. Poti incerca si un up-date de soft tot la service
De asemenea incearca sa cauti pe net, daca sunt si alti posesori de New Lancer (primele modele livrate) care reclama acelasi defect.
In ultima instanta incerca un mail la Mitsubishi Europa sa vezi daca au vreo campanie de rechemare pentru acest defect - atentie sa le precizezi clar ca ai fost la service si te-au trimis la plimbare
Sper sa te fi ajutat cat de cat
si eu si mai multi colegi de forum au probleme cu receptia radio, in sensul ca prinde cam greu semnalul cand schimbi postul si apare pe ecran " wait ". nu cred ca se poate rezolva din soft. cel putin la mine, eu nu am alta problema de receptie, adica cand prinde un post nu " ii mai da drumul ".ar putea sa fie o problema cu o serie de masini, si a mea la fel ca a lui " gongaus '" sunt printre primele serii de masini aduse in romania. o sa vedem cum rezolvam problema pana la urma
Incearca sa te duci la service si sa ii rogi sa iti schimbe radioul de proba - daca cu alt radio merge ok => radioul e bonav, trebuie inlocuit. Poti incerca si un up-date de soft tot la service
De asemenea incearca sa cauti pe net, daca sunt si alti posesori de New Lancer (primele modele livrate) care reclama acelasi defect.
In ultima instanta incerca un mail la Mitsubishi Europa sa vezi daca au vreo campanie de rechemare pentru acest defect - atentie sa le precizezi clar ca ai fost la service si te-au trimis la plimbare
Sper sa te fi ajutat cat de cat
si eu si mai multi colegi de forum au probleme cu receptia radio, in sensul ca prinde cam greu semnalul cand schimbi postul si apare pe ecran " wait ". nu cred ca se poate rezolva din soft. cel putin la mine, eu nu am alta problema de receptie, adica cand prinde un post nu " ii mai da drumul ".ar putea sa fie o problema cu o serie de masini, si a mea la fel ca a lui " gongaus '" sunt printre primele serii de masini aduse in romania. o sa vedem cum rezolvam problema pana la urma
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Din pacate se pare ca radio-ul chiar are probleme la new Lancer. Si al meu are probleme cu receptia, dar nu apare WAIT, ci SEARCH... dar oricum tace. Uneori schimband pe alt post si inapoi, isi revine, alteori nu si atunci trebuie sa ma multumesc cu un post alternativ. Cert este ca treaba asta se intampla mult prea des in Bucuresti, unde n-ar trebui sa fie probleme de semnal... si indiferent de setarea AF. Si mai cert este ca la Renault Clio nu se intampla chestia asta, schimbarea posturilor mergea perfect iar AF-ul parea sa functioneze OK (n-am stat geana pe el, dar tinand cont ca ascultam acelasi post de la un capat la celalalt al tarii - cu reclame localizate cu tot - ma face sa cred ca se schimbau frecventele de receptie automat). Inclusiv calitatea receptiei, atunci cand are semnal mi se pare mai slaba la Lancer.
Intrebare pt. cei care si-au pus "shark fin": e mai buna receptia cu tipul acela de antena? Daca da, chiar ar merita schimbata. Inca nu ma enerveaza problema, ca schimb destul de des si pe CD (noroc cu posturile romanesti de radio care, fara exceptie, devin plictisitoare dupa cateva zile de ascultat acelasi post)... dar nu mi se pare normala problema asta la o masina de 20k... (am inteles ca e sport sedan - deci spartan, dar e si luxury in acelasi timp , deci tre' sa mearga radio-ul).
Intrebare pt. cei care si-au pus "shark fin": e mai buna receptia cu tipul acela de antena? Daca da, chiar ar merita schimbata. Inca nu ma enerveaza problema, ca schimb destul de des si pe CD (noroc cu posturile romanesti de radio care, fara exceptie, devin plictisitoare dupa cateva zile de ascultat acelasi post)... dar nu mi se pare normala problema asta la o masina de 20k... (am inteles ca e sport sedan - deci spartan, dar e si luxury in acelasi timp , deci tre' sa mearga radio-ul).
QUOTE (diablo_666 @ Dec 18 2008, 10:42 PM) Din pacate se pare ca radio-ul chiar are probleme la new Lancer. Si al meu are probleme cu receptia, dar nu apare WAIT, ci SEARCH... dar oricum tace. Uneori schimband pe alt post si inapoi, isi revine, alteori nu si atunci trebuie sa ma multumesc cu un post alternativ. Cert este ca treaba asta se intampla mult prea des in Bucuresti, unde n-ar trebui sa fie probleme de semnal... si indiferent de setarea AF. Si mai cert este ca la Renault Clio nu se intampla chestia asta, schimbarea posturilor mergea perfect iar AF-ul parea sa functioneze OK (n-am stat geana pe el, dar tinand cont ca ascultam acelasi post de la un capat la celalalt al tarii - cu reclame localizate cu tot - ma face sa cred ca se schimbau frecventele de receptie automat). Inclusiv calitatea receptiei, atunci cand are semnal mi se pare mai slaba la Lancer.
Intrebare pt. cei care si-au pus "shark fin": e mai buna receptia cu tipul acela de antena? Daca da, chiar ar merita schimbata. Inca nu ma enerveaza problema, ca schimb destul de des si pe CD (noroc cu posturile romanesti de radio care, fara exceptie, devin plictisitoare dupa cateva zile de ascultat acelasi post)... dar nu mi se pare normala problema asta la o masina de 20k... (am inteles ca e sport sedan - deci spartan, dar e si luxury in acelasi timp , deci tre' sa mearga radio-ul).
Solutia este una singura: incolonarea si mers la service pentru schimbat radio. Eu asta o sa solicit sambata. Daca sunt refuzat o sa le cer sa-mi scrie pe foaia de service ca radioul este normal sa piarda semnalul si sa apara WAIT pe display cate doua minute, iar AF nu functioneaza in Bucuresti. Cu foaia respectiva o sa merg frumos la protectia consumatorului si apoi sa vedem cum mai scot ei camasa.
Si daca si radioul cel nou o sa faca la fel, o sa-l schimb si pe ala. Ca de asta am luat masina noua, sa schimb pe garantie tot ce nu-mi convine (care nu functioneaza corect, bineinteles).
Intrebare pt. cei care si-au pus "shark fin": e mai buna receptia cu tipul acela de antena? Daca da, chiar ar merita schimbata. Inca nu ma enerveaza problema, ca schimb destul de des si pe CD (noroc cu posturile romanesti de radio care, fara exceptie, devin plictisitoare dupa cateva zile de ascultat acelasi post)... dar nu mi se pare normala problema asta la o masina de 20k... (am inteles ca e sport sedan - deci spartan, dar e si luxury in acelasi timp , deci tre' sa mearga radio-ul).
Solutia este una singura: incolonarea si mers la service pentru schimbat radio. Eu asta o sa solicit sambata. Daca sunt refuzat o sa le cer sa-mi scrie pe foaia de service ca radioul este normal sa piarda semnalul si sa apara WAIT pe display cate doua minute, iar AF nu functioneaza in Bucuresti. Cu foaia respectiva o sa merg frumos la protectia consumatorului si apoi sa vedem cum mai scot ei camasa.
Si daca si radioul cel nou o sa faca la fel, o sa-l schimb si pe ala. Ca de asta am luat masina noua, sa schimb pe garantie tot ce nu-mi convine (care nu functioneaza corect, bineinteles).
- vlad_ambro
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Dec 18, 2008 4:19 am
Salut tuturor. Sa ma scuze domnii moderatori ca voi intreba si aici un lucru pe care l-am intrebat si intr-un topic deschis separat..dar cred ca este mai bine sa postez aici, topicul e citit de mai multi oameni iar aici e topic specific de probleme. Pe topicul initial m-a lamurit userul Cristi la cateva chestiuni, dar vreau sa vad daca au intalnit si altii asa ceva. E vorba de Lancer benzina 1.5 cutie manuala.. As vrea sa stiu ce credeti ca are si daca este normal, ca uneori, de obicei dupa ce ma dau tare la ea, dar fara sa fie neaparat o regula, stand apoi la relanti la un semafor de exemplu, bazaitul acela de rulment de presiune care se aude de obicei cand nu ai ambreiajul apasat, se transforma din zgomotul uniform care este de obicei si incepe sa rapaie, sa bata, sa flencane. Acum nu imi dau seama exact daca se modifica zgomotul rulmentului de presiune sau intervine un nou zgomot peste sunetul obisnuit. Cert e ca face urat, nu mai e un zgomot uniform, si nici constant, este un sunet cu oscilatii, si pur si simplu bate. Cum se rezolva? La prima pedala de acceleratie, fara sa fiu in viteza (pur si simplu pedala calcata la relanti), zgomotul dispare dupa ce turatia isi revine iar la normal, si ramane doar bazaitul constant si uniform al rulmentului. Apoi plec cu ea, si la inca 10 semafoare nu mai face..apoi face iar.. Mai mentionez ca atunci cand calc ambreiajul, si masina devine silentioasa fiindca ii dispare bazaitul de la rulment, dispare si sunetul care ma deranjeaza pe mine. Daca stie cineva ce e..i-as fi recunoscator sa ma elucideze. va multumesc.
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
QUOTE (vlad_ambro @ Dec 19 2008, 03:30 AM) Salut tuturor. Sa ma scuze domnii moderatori ca voi intreba si aici un lucru pe care l-am intrebat si intr-un topic deschis separat..dar cred ca este mai bine sa postez aici, topicul e citit de mai multi oameni iar aici e topic specific de probleme. Pe topicul initial m-a lamurit userul Cristi la cateva chestiuni, dar vreau sa vad daca au intalnit si altii asa ceva. E vorba de Lancer benzina 1.5 cutie manuala.. As vrea sa stiu ce credeti ca are si daca este normal, ca uneori, de obicei dupa ce ma dau tare la ea, dar fara sa fie neaparat o regula, stand apoi la relanti la un semafor de exemplu, bazaitul acela de rulment de presiune care se aude de obicei cand nu ai ambreiajul apasat, se transforma din zgomotul uniform care este de obicei si incepe sa rapaie, sa bata, sa flencane. Acum nu imi dau seama exact daca se modifica zgomotul rulmentului de presiune sau intervine un nou zgomot peste sunetul obisnuit. Cert e ca face urat, nu mai e un zgomot uniform, si nici constant, este un sunet cu oscilatii, si pur si simplu bate. Cum se rezolva? La prima pedala de acceleratie, fara sa fiu in viteza (pur si simplu pedala calcata la relanti), zgomotul dispare dupa ce turatia isi revine iar la normal, si ramane doar bazaitul constant si uniform al rulmentului. Apoi plec cu ea, si la inca 10 semafoare nu mai face..apoi face iar.. Mai mentionez ca atunci cand calc ambreiajul, si masina devine silentioasa fiindca ii dispare bazaitul de la rulment, dispare si sunetul care ma deranjeaza pe mine. Daca stie cineva ce e..i-as fi recunoscator sa ma elucideze. va multumesc.
AHA! Deci si benzinarul troncane....Inca una!
Vlad eu am un diesel Intense si acelasi lucru l-am semnalat in acest topic. Si a mai fost cineva "the hammer"!
AHA! Deci si benzinarul troncane....Inca una!
Vlad eu am un diesel Intense si acelasi lucru l-am semnalat in acest topic. Si a mai fost cineva "the hammer"!
- vlad_ambro
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Dec 18, 2008 4:19 am
Buna Claudia, bai nu stiu daca masinile noastre comporta comparatie, ca dieselul e facut prin natura lui sa fie zgomotos, doar ca acele zgomote chiar sunt normale si masina nu are nimic. Dar a mea in majoritatea timpului uit ca am motoru pornit..nici nu-mi dau seama daca merge sau nu Sunetul nu e troncanit, uite am gasit o noua descriere a sunetului..daca stie cineva cum face ventilatorul de racire sau paletii de la ventilator cand acesta este descentrat sau are joc in ax - huruiala care da in bataie. A, sau cei care aveti acasa calculatoare si vi se descentreaza coolerul de pe placa de baza de la praf si calculatorul incepe sa faca ca dracu..zgomotul ala e.
- vlad_ambro
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Dec 18, 2008 4:19 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori