Fiabilitate Lancer Nou Did 2.0
E relativ usor sa gasesti punctul optim de schimb la o masina. La diesel e chiar mai important sa faci asta pentru ca nu este chiar intuitiv ca la benzina (adica nu schimbi aproape de redline si gata).
Pt asta iti trebuie un asistent cu un acelerometru si un drum drept. Masori acceleratia in fiecare treapta (eventual in intervale de viteza de 10-20 km) faci un grafic cu toate, si vezi unde se unesc liniile fiecarei trepte.
Acolo va fi punctul optim pt schimb pt acceleratie maxima.
Pt asta iti trebuie un asistent cu un acelerometru si un drum drept. Masori acceleratia in fiecare treapta (eventual in intervale de viteza de 10-20 km) faci un grafic cu toate, si vezi unde se unesc liniile fiecarei trepte.
Acolo va fi punctul optim pt schimb pt acceleratie maxima.
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
Am masina din decembrie 2007 si pana acum nu am avut nici o problema cu ea in afara de greierasi plasticul si vopseaua. Uleiul nu l-am verificat niciodata dar nici nu a aparut ceva sa ma anunte pe bord, pana acum l-au pus cei de la service la revizii.Placutele de frana le-am schimbat pe la 30.000. In rest nu am avut probleme cu masina asa ca din punctul asta de vedere sunt multumit.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori