Informatii despre Lancer 1.8

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Vin Mai 16, 2008 12:07 pm

QUOTE (rudolf)Dupa parerea mea, documentata doar din datele afisate pe bord, consuma indecent de mult. Eu am combinat zilele astea cam 50-50% (raportat la km parcursi) drum de Bucuresti (6 km in 35 min ) cu drum extra (100-120 Km/h ). Afisajul imi indica un consum mediu de peste 13 in prima situatie si 9+ in cea de-a doua. Nici nu ma pricep foarte bine dar mai ales m-am lasat tentat de savurarea drumului, ca atare daca nu sunt corecte datele mele pot urmari subiectul mai atent.

Va cer ajutorul cu o problema cu sistemul audio. Este legata de functia de incarcare a magaziei de CDuri. La apasarea butonului "load" nu misca nimic. Nicio reactie. Ca atare, nu pot incarca nimic mai mult decat un CD (cel care ruleaza). Gresesc eu undeva sau le-a scapat japonejilor scula din maini cand l-au montat? Multumesc.

Consumul mi se pare normal, in conditiile in care mie, cu motor de 1.5, in traficul din Bucuresti, imi consuma cam 9.5-10 mediu (un drum Buc-Pitesti-Buc pe luna). Dar mie imi cam place sa schimb la 5000...

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Mai 16, 2008 1:29 pm

Cine isi ia un motor pe benzina de 140 de cai se mai gandeste la consum sau sa schimbe in turatii mici????????? Luati-va diesel sau motoare de 1,3 - 1,4. Nu va suparati pe mine dar sa ai motor de 1.8 -2.0 BENZINA si japonez pe deasupra si sa schimbi la 300 de turatii sau 3500 e complet fara sens.
Sper ca nu v-am suparat...e doar o parere personala.
Felicitari posesorilor de 1,8 si astept impresii si pareri cat mai multe pentru ca si pe mine ma bate gandul sa fac un schimb.

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Vin Mai 16, 2008 2:29 pm

LAV77 a pus punctul pe ?, subscriu intru totul! Nu le poti avea pe toate, dupa cunoscuta regula a excluziunii mutuale:
- masina ieftina si sigura -> nu e rapida
- masina sigura si rapida -> nu e ieftina
- masina rapida si ieftina -> nu e sigura

Avatar utilizator
rudolf
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 01, 2008 5:50 pm

Mesaj de rudolf » Vin Mai 16, 2008 4:26 pm

QUOTE (LAV77)Cine isi ia un motor pe benzina de 140 de cai se mai gandeste la consum sau sa schimbe in turatii mici????????? Luati-va diesel sau motoare de 1,3 - 1,4. Nu va suparati pe mine dar sa ai motor de 1.8 -2.0 BENZINA si japonez pe deasupra si sa schimbi la 300 de turatii sau 3500 e complet fara sens.
Sper ca nu v-am suparat...e doar o parere personala.
Felicitari posesorilor de 1,8 si astept impresii si pareri cat mai multe pentru ca si pe mine ma bate gandul sa fac un schimb.
Adevarat. Imi scuzati amatorismul dar eu faceam o comparatie cu, spre exemplu, Honda Civic despre care se aude ca nu se apropie (mai deloc) de cifrele astea de consum desi este tot o japoneza, tot pentru oameni cu pasiuni benzinare si necesitati de peste 140 cp (tot la 1.8 ).
Ca le indic celor din trafic cam pe unde le e locul si le dau sfoara pe geam daca vor sa se tina dupa mine e una...ca fac asta mai scump decat o fac alte masini e alta...

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Vin Mai 16, 2008 5:04 pm

QUOTE ... eu faceam o comparatie cu, spre exemplu, Honda Civic despre care se aude ca nu se apropie (mai deloc) de cifrele astea de consum desi este tot o japoneza, tot pentru oameni cu pasiuni benzinare si necesitati de peste 140 cp (tot la 1.8 ).rudolf, sper ca nu compari consumul declarat de fabrica pt. Civic cu consumul din trafic al Lancerului. Fii sigur ca in conditii similare si Honda trece bine de consumurile din specificatie (vezi pe forumurile Honda)!

Avatar utilizator
valy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 27, 2008 9:38 pm

Mesaj de valy » Dum Mai 18, 2008 10:35 pm

Mie mi se pare total aiurea sa se judece consumul dupa specificatiile tehnice din carte. Un lucru clar pot sa va spun in leguatura cu fosta mea masina japoneza , si anume mazda 3 gt sedan cu motor de 2.0 l ca in oras ( BUCURESTI , trafic cam la intre 08.00 si 19.00, adika full) consum de 11.1 L % fata de 8,9 dat in carte, consum nu dat de calculator si pur si simplu cu plin facut, km dat la 0, mers numai in bucuresti la toate orele posibile, mers pana la rosu si apoi facut plin. Oricum mi se pare super ok consumul pentru un motor de 2.0 L. O sa revin cu informatii si despre lancer 1.8 cvt, momentan am prea putini km , si sunt facuti in regim "special", oras, autostrada, forja... pentru a vedea performantele motorului.

Avatar utilizator
rudolf
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 01, 2008 5:50 pm

Mesaj de rudolf » Lun Mai 19, 2008 10:29 am

Dragii mei m-ati prins: nu am doua masini. Am doar un Lancer 1.8 MT ca atare pot sa compar doar cu datele pe care le primesc indirect, de la "cunoscatorii" de Accord. Adica de la cei care desi nu au Honda in cauza, se jura ca stiu ei ce si cum. Habar n-am: zic si eu ce am auzit.
Direct pot sa marturisesc asa: consum mediu inregistrat 7.6 l/100 km pe un drum care pleaca din Bucuresti (pentru initiati si amatorii de stiinte exacte, cartierul Titan sambata pe la 11:00) si ajunge in Piatra Neamt. Viteza medie inregistrata 74 Km/h in conditiile in care nu am depasit decat rar 3000 rpm iar incarcatura era rezonabila (2 adulti si un copil).

In alta ordine de idei v-as mai cere ajutorul intr-o privinta. Tot intreband in stanga si in dreapta pe cunoscutii care au calcat mai multe masini decat mine despre cum sta treaba cu rodajul, constat ca parerile sunt impartite si, in orice caz, neclare.

Eu tocmai am trecut de 2000 km iar pana aici am mers (la recomandarile celor de mai sus) undeva intre 2500 pana la (maxim) 3000 rpm. Ce fac de aici inainte?
Apoi... are vreo importanta modalitatea in care ajung la cele 3000 rpm? Ma refer la viteza cu care o accelerez pana la turatia mentionata. Sau nivelul de incarcare al masinii?

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Lun Mai 19, 2008 10:46 am

Doar recomandarea dealerului (care nu parea ca spune o certitudine):
- pana la 1000 km a nu se depasi 3000 rot/min, apoi
- pana la 2000 km a nu se prea depasi 3500 rot/min, iar
- pana la 3000 km sa ma limitez la 4000 rot/min.
Unii cunoscatori spun ca un rodaj corect e pana la cca. 6000 km si se recomanda a nu se prea forta... Sigur, parerile vor fi impartite (cat timp nu avem manualul pt. motorul de 1.8 ) si fiecare face cum poate sa se abtina de la a calca pedala :-)

Avatar utilizator
rudolf
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 01, 2008 5:50 pm

Mesaj de rudolf » Lun Mai 19, 2008 10:53 am

Multumesc, Lancerlot, pentru indicatii. Pentru moment nici nu ma intereseaza sa ma urc mai mult de 4000 rpm. Sunt sigur ca si cu cele 3500 stau bine :evil: Aseara mergeam calm la cele 3500 rpm imediat ce am sarit de 2000 km si nu am vazut multi doritori de senzatii tari in jurul meu. De altfel cei aprox. 130 km/h imi sunt suficienti in rodaj.

Avatar utilizator
alexx22
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 02, 2008 8:15 am

Mesaj de alexx22 » Lun Mai 19, 2008 11:28 am

in primul rand salut, sunt nou pe forum.. si nou posesor de lancer... rudolf tu chair mergi cu un asemenea motor sub 3000 RPM? O sa il omori ..parerea mea

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori