Consum Lancer 2.0 Diesel
eu nu prea suport zgomotul la turatii atat de sus.. inainte sa mai citesc despre dieseluri, schimbam in functie de cum acceleram, ideea era ca pe la mers constant de oras 50-70 sa am 1500 rot/min, pe la 90-110 undeva la 2000. doar la mers constant.. apoi ma speriasem de ce am vazut, ca poate sa pice una si alta..si incepusem sa merg mai turat.. ma bucur ca nu m-am obijnuit asa..pt ca am mers cu o automata, care avea grija cand nu o accelerezi sa stea la 1500 diesel. bmw seria 5 2.0tdi masina are 130 mii km si la teste a iesit cu 10 la motor, totul perfect. deci... fiecare merge cum vrea.. nu mai ascultati prostiile unora.. (erau doar pareri dak nu insistau ca mersul lor e cel mai bun)
Eu va recomand sa setati BC pe consum instant si sa mai aruncati ochii pe el ca va arata el singur si foarte fidel cand este in "suferinta".... cu consumul instant! Daca trece de 15.. si se duce spre 20 iar masina nu este stationata este clar ca o maltratati !
Va inteleg ca masina are valente sport ca si mie mi-a placut sa le exploatez pana am papat cam 2l de ulei in 14 k si m-am lasat de sportul asta. Ce am vazut ?!
Inainte mergeam cu 8-9 in oras si 6 in extra .. dar o ardeam de o gaseau dracii ! de la 0 la 58km la 70-80 % din capacitatea de acc a masinii .. iar in afara pe ideea sa nu imi stea nimeni in cale ..si rampe urcate tare si depasiri aiurea ca dupa sa franez..
De cand am completat la ulei m-am gandit ca asa nu mai merge ca e frumos insa dau dra** motorul si atunci am aplicat tehnica de consum economic si de protectie motor
- motorul diesel are turbina sensibila .. este bine sa functioneze ca sa nu umplii masina de praf insa nu foarte turat .. undeva la 2000 - 2250 rpm e perfect
- cand o accelerezi sa o urci cat mai incet in ture ca aici este cel mai sensibil motorul .. cat de mult munceste cand urca in ture..
- cand ajung la x km/h ridic 2-5 mm piciorul de pe acc si ea isi va pastra viteza dar va avea un consum cu 1/2 mai mic
- folosesc cat mai mult frana de motor.. e pacat de placute la cat cuplu are masina
Treaba este ca nu mai este deloc distractiv in felul asta in am observat ca in oras daca este foarte foarte aglomerat merg cu 7.5-8 l% , daca este mai lejer ( dar tot la 12 ziua ) merg cu 6-7 % iar in afara scot chiar 4.8-5 % daca nu trec de 120km/h
Pai producatorul ii da 8.3 % urban... eu sunt foarte fericit daca merg cu 6.5 si daca merge cel putin 50 % din timp la 2000 rpm ca protejez turbina.
@ Cand ajung cu ea oriunde as avea treaba.. inchid motorul dupa un relanti de 15-20 sec
Va invit la o competitie de genul " cine scoate cel mai mic consum "
Va inteleg ca masina are valente sport ca si mie mi-a placut sa le exploatez pana am papat cam 2l de ulei in 14 k si m-am lasat de sportul asta. Ce am vazut ?!
Inainte mergeam cu 8-9 in oras si 6 in extra .. dar o ardeam de o gaseau dracii ! de la 0 la 58km la 70-80 % din capacitatea de acc a masinii .. iar in afara pe ideea sa nu imi stea nimeni in cale ..si rampe urcate tare si depasiri aiurea ca dupa sa franez..
De cand am completat la ulei m-am gandit ca asa nu mai merge ca e frumos insa dau dra** motorul si atunci am aplicat tehnica de consum economic si de protectie motor
- motorul diesel are turbina sensibila .. este bine sa functioneze ca sa nu umplii masina de praf insa nu foarte turat .. undeva la 2000 - 2250 rpm e perfect
- cand o accelerezi sa o urci cat mai incet in ture ca aici este cel mai sensibil motorul .. cat de mult munceste cand urca in ture..
- cand ajung la x km/h ridic 2-5 mm piciorul de pe acc si ea isi va pastra viteza dar va avea un consum cu 1/2 mai mic
- folosesc cat mai mult frana de motor.. e pacat de placute la cat cuplu are masina
Treaba este ca nu mai este deloc distractiv in felul asta in am observat ca in oras daca este foarte foarte aglomerat merg cu 7.5-8 l% , daca este mai lejer ( dar tot la 12 ziua ) merg cu 6-7 % iar in afara scot chiar 4.8-5 % daca nu trec de 120km/h
Pai producatorul ii da 8.3 % urban... eu sunt foarte fericit daca merg cu 6.5 si daca merge cel putin 50 % din timp la 2000 rpm ca protejez turbina.
@ Cand ajung cu ea oriunde as avea treaba.. inchid motorul dupa un relanti de 15-20 sec
Va invit la o competitie de genul " cine scoate cel mai mic consum "
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
si eu tot dupa consumul instant ma uit cand fortez masina, dar tot consumurile alea le scot.. in oras (fie cernavoda, oras mic, multe intersectii, stopuri, foaaarte multe speed-bumpere, fie bucuresti, trafic mare) scot 8-9, bucuresti chiar si 10, iar in afara, fie pe autostrada la 140, fie pe drum national, aglomerat, cu multe de depasit ..consum mediu de 6l .. dar sunt multumit.
am observat ca daca accelerez mai repede pana la viteza dorita, iar apoi o pastrez constanta, consuma mai putin decat daca as accelera usor. mi se pare doar mie chestia asta? confirma cineva?
am observat ca daca accelerez mai repede pana la viteza dorita, iar apoi o pastrez constanta, consuma mai putin decat daca as accelera usor. mi se pare doar mie chestia asta? confirma cineva?
salutare,
am si eu o intrebare legata de consum, la diesel :
in timpul mersului sunt cu un ochi si la consumul instantaneu (citind posturile voastre de mai sus) si ma incadrez in valorile voastre (masina e si noua, n-am nici 1000 km facuti).
ciudatenia apare cand stau pe loc, cu motorul la relanti - consumul instantaneu se duce la 20+ (se coloreaza toata bara aia orizontala)... ori din ce stiu eu, motorul la relanti ar trebui sa pape 2-3 litri pe ora.
asa e si la voi, sau nu ma prind eu de ceva ?
multzam
am si eu o intrebare legata de consum, la diesel :
in timpul mersului sunt cu un ochi si la consumul instantaneu (citind posturile voastre de mai sus) si ma incadrez in valorile voastre (masina e si noua, n-am nici 1000 km facuti).
ciudatenia apare cand stau pe loc, cu motorul la relanti - consumul instantaneu se duce la 20+ (se coloreaza toata bara aia orizontala)... ori din ce stiu eu, motorul la relanti ar trebui sa pape 2-3 litri pe ora.
asa e si la voi, sau nu ma prind eu de ceva ?
multzam
E o chestie care s-a discutat in mai multe locuri prin topicurile despre consum. Cand stai pe loc consumul nu se transforma ca la alte masini in l/h ci ramane in l/100km. Deducem ca daca stai pe loc cu motorul pornit la un moment dat o sa se termine combustibilul si tu n-ai facut nici un metru. De-aia consumul creste la maxim cand stai pe loc. Pe ecranul mmcs-ului afiseaza consumul instantaneu in cifre, iar cand stai pe loc apare --.-- . Nu trebuie sa iti faci probleme o sa te obisnuiesti cu asta, iar motorul la relanti nu iti consuma mai mult decat alte motoare.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori