Am facut drive-test cu Lancer Intense 2.0 diesel

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Feb 29, 2008 4:03 pm

Uite d-asta m-am ambalat in cateva randuri pe aici... din cauza prostiilor pe care le scriu unii si a faptului ca deviaza de la discutiile despre masini, la comentarii la adresa persoanelor.
Macar daca ar devia in discutii amuzante...pana la urma forumul nu presupune pregatire de specialitate in domeniu.
Indiferent de natura afirmatiilor, pozitiviste sau negativiste, atat timp cat se limiteaza strict la masini e OK, altfel denota altceva!
Eu cand am raspuns forumistului X, am facut-o pe baza celor scrise de el...idee cu idee, am citit tot cu atentie si am raspuns in consecinta, negand, fiind de acord, argumentand, exemplificand, comparand sau glumind...dupa caz.
Nu am vazut nimic de genul asta cand a fost vorba de posturile mele...s-au pescuit fix anumite fraze si de inteles nu s-a inteles nimic. "aa gata asta a zis ca e o porcarie". )
Asta e...nu am pretentia... dar ar fi bine sa argumentati one by one...nu en-gross. Cine poate, nene...nu e obligatoriu. )
Forumistul X in loc sa rationeze cum bine zici Sobo...si sa comenteze strict subiectele aflate in discutie, incepe si o ia pe campii "te insori...", "permanenta cautare a perfectiunii mai bine o luam in mana" ... )
Ma rog, fiecare cum e obisnuit...

MUTU ...cu exceptia lu' EVO am condus toate modelele Mitsubishi.
Pana la sfarsitul anului Coltu' o sa ramana doar masina de oras...
Am observat ca MUTU e cu majuscula...iti place fotbalu' ?
Experienta mea nu se rezuma doar la Colt ci la toate masinile pe care le-am condus pana acum, de la Dacie din 76 pana la SLK AMG.
Am mai lucrat si vreo 5 ani in domeniul auto dar aplicatii software pentru echipamente de service auto, pentru RAR, etc.
Dar uite asa pare cate unu' ca tine care isi da cu parerea la persoane...in loc sa-si dea cu parerea la masini.
Am umblat prin service-uri de n-ai tu ore de condus...nu sunt expert, la unele chestii sunt afon complet, dar am o idee despre una, alta.
Postul tau are vreo relevanta pe topicul 2008 ?
Ai vr-un argument la ce am comentat eu ?
Bun!
Eu am pata pusa dar nu pe masini ) ci pe serviciile Mitsubishi RO care sunt de kkt...dar la capitolul asta peste 90% din cei pe care i-am cunoscut imi dau dreptate, chit ca sunt atat de scarbiti incat prefera sa nici nu mai discute sau sa posteze aici. Eu ma consider fericit, la ce experiente au avut unii... )

Cine a citit threadurile referitoare la lancer ar fi observat ca aprecierile persoanelor de pe forum care au avut ceva de spus despre masina asta, difera sau coincid in multe puncte si legat de critica nu e vorba de mine sau 2dor...e vorba de mai multi dar care si-au exprimat opiniile si apoi nu au mai comentat. Bine au facut!
V-as indica niste link-uri unde s-a mai discutat despre lancer, opinii pozitive, negative dar ar fi pacat ) ... unii posesori sau simpli admiratori stiu sa argumenteze frumos si concret anumite chestii...relaxati, glumind, chiar pe seama masinilor lor...
In fine...in general sunt relaxati cei care nu au ramas fara bani de paine dupa ce l-au achizitionat...
Eu am tinut sa raspund la toata lumea pe banda rulanta... )
Da, a fost vorba de caterinca, ma distrez pe seama unora cu capul patrat si ochelari de cal, dar informatia care se putea extrage din posturile mele nu e falsa...poate e
exagerata, poate nu mai e valabila, poate au fost niste cazuri izolate (ma refer si la poze care le am de la 2dor dar oricum vazusem cu ochii mei...), poate...

Un lucru e sigur, cei care au postat dupa ultimul meu post nu au inteles nimic.
Vad ca nu s-a grabit nimeni sa conteste ce am spus in ultimul post, referitor la o versiune sport, samd ... dar de vrajeala si filozofeli e plin.
In general unde am argumentat cu cifre, comparatii...genul asta de argumente, discutii sunt omise, ocolite...dar in schimb sunt speculate toate frazele unde am spus ca ceva e de kko...

Si in incheiere pot sa spun ca in continuare oferta e slaba...Sportivul Lancer nu are are nici o varianta SPORT pe piata desi acest lucru nu lipseste nici din oferta uneor marci care nu au treaba cu WRC, samd. Chiar pe forumuri de afara se discuta ca lancerul 1.8 nu este nici pe departe sportiv cum este prezentat dar se misca bine...astia de afara alti ciudati, invidiosi, frustrati, oameni fara ratiune...
Si inca ceva...un fan Mitsubishi pune mare pret pe ce are sub capota si apoi pe restul.
Masini frumoase sunt peste tot si or sa mai apara.

Maine sau peste 5 minute ma astept sa apara altu' care dupa ce citeste ultimele 3-4 posturi, trage o concluzie si apoi excitat cu gandul ca noul lancer o sa-i schimbe viata si o sa fie perceput altfel de vecina de la 2, incepe sa scrie pe forum "x si z au ceva cu masina asta..." bucuros ca a gasit un "loc" unde poate sa se bage si el in seama fara sa ceara voie sau sa fie respins. )

Sa traiti bine!

Avatar utilizator
MUTU
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 07, 2008 3:02 pm
Contact:

Mesaj de MUTU » Vin Feb 29, 2008 5:48 pm

Pai rade ciob de oala sparta... daca tu imi spui ca nu am ore de condus cate ai tu state in service. Cat despre sportivitate, in anul 2008 ea incepe de pe la 170cp in sus, asta in opinia mea bineinteles ca nu e o regula universala... dar nu cred ca la lancerul de 1.8 poti vorbi de lipsa de vana cand vine vorba de motor. E un motor aspirat de 1.8 cum mai au si altii, nici cel mai bun si nici cel mai prost (tu Cristi te iei de acest motor si de aceasta masina de parca s-ar fi scris in monitorul oficial ca e regele motoarelor - nu este, e doar una din optiuni pe lunga lista pe care o consulta fiecare inaine de a isi cumpara o masina)

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Feb 29, 2008 6:02 pm

QUOTE (MUTU)Pai rade ciob de oala sparta... daca tu imi spui ca nu am ore de condus cate ai tu state in service.
Nu cu masina mea...din prisma serviciului de la acea vreme.

QUOTE (MUTU)Cat despre sportivitate, in anul 2008 ea incepe de pe la 170cp in sus, asta in opinia mea bineinteles ca nu e o regula universala...
De acord, exact asta am spus mai sus...nu aveai cum sa nu vezi...

QUOTE (MUTU)dar nu cred ca la lancerul de 1.8 poti vorbi de lipsa de vana cand vine vorba de motor. E un motor aspirat de 1.8 cum mai au si altii, nici cel mai bun si nici cel mai prost
Si aici sunt de acord dar pentru utimu' racnet de DOHC, dual MIVEC, lucrat la el 3 producatori, model nou, supranumit cu "sportivul" si pe la Promotor, samd ... si cand colo e doar un motor normal cu performante medii.

QUOTE (MUTU)(tu Cristi te iei de acest motor si de aceasta masina de parca s-ar fi scris in monitorul oficial ca e regele motoarelor
Nu citesc monitorul oficial dar la cum imi era prezentat si laudat motorul asta, ma asteptam sa aduca un plus de performanta noului lancer, macar atat cat sa fie peste vechiul lancer...sa se cunoasca o evolutie si din punctul asta de vedere, intelegi ?
nu ma iau de el ) (nu scapi de fixul asta de pe creier) insa la el ma asteptam ca dupa 4 ani de R&D sa apara cu un...lancer...frumos sau uratel dar un lancer asa cum i se face reclama "sportiv".

QUOTE (MUTU)- nu este, e doar una din optiuni pe lunga lista pe care o consulta fiecare inaine de a isi cumpara o masina)
la alte marci, da.

Avatar utilizator
bogdanAlba
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 9:52 pm

Mesaj de bogdanAlba » Vin Feb 29, 2008 10:23 pm

mie masina asta mi se pare a fi una alcatuita parca la repezeala. Nu zic ca nu e reusita pentru segmentul ei de piata. Sunt interesat sa-mi iau una, chiar m-am dus la un drive test cu un model intense 2.0did. La exterior arata superb per ansamblu, desi la fata partea cu farurile aduce mult a volvo, iar spatele (lampile spate mai ales) a seat. Interiorul intr-adevar este cam anost as zice, dar avind in vedere ca se doreste sa fie un sport sedan nici nu ma asteptam sa aiba cine stie ce arhitectura si briz-brizuri. Deci este mai anost ca sa zic asa caracteristic masinilor sport. De exemplu mie nu/mi place deloc cum arata bordul samd din noul impreza. Cei de la Mitsubishi l-au facut mai atragator. Puteau totusi sa-i modifice butoanele de clima, ventilatie etc ca prea seamana cu cele din alte marci japoneze, sau poate ca astea-s la moda! Referitor la motorul de 2l diesel nu pot sa zic decat ca este ok si s-a scos maximul din ce poate da el. Suspensiile mi s-au parut deosebite. Si eu sunt de acord ca daca merita sa-ti iei noul lancer merita sa-l iei pe cel Instyle cu 2.0 did, dar sa nu uitam ca motorizarea de 1.8l benzina inca nu a aparut in romania din cate stiu eu. Raman pe ideea ca pretul de 25370 tva inclus pentru Instyle 2.0 did este justificat.

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Sâm Mar 01, 2008 4:21 pm

cristi eu apreciez ca ai niste raspunsuri obiective, dar sincer nu sunt de acord deloc cu tine in privinta masinii strict.Am citit pe aici cateva posturi in care se zicea ca e facut din materiale naspa, ,mie personal imi plac.Timpul ne va dovedi daca sunt sau nu asamblate k-lumea, adica daca vor aparea celebri greieri, dar pana acum nu vad sa se planga nimeni.Am citit ca bordul e copiat de la outlander, dar ce zic ca toate modelele audi seamana izbitor intre ele la arhitectura interiorului, si vorbim de o marca premium, la VW la fel, la BMW la fel.E f dificil sa creezi pt fiecare tip de masina un design interior foarte diferit.Si nu mai vorbesc ca audi si BMW seamana izbitor intre ele si la exterior.Pai tata care nu e mare pasionat de masini, nu poate sa deosebeasca A6 de A8.Si e o diferenta de vreo 40 de mii intre ele.Deci pe mine nu ma deranjeaza ca seamana la interior cu outlander pt ca pe undeva e normal, si oricum eu zic ca e interesant si placut.Ceea ce nu imi place e tapiteria aia de pe plafon si locul ala mare de depozitare din fata schimbatorului de viteze.Privitor la motoare, eu zic ca cel de 1.8 e un motor corect, nu rupe gura targului, dar nici nu te faci de rusine cu el.Si mie mi-ar placea un ralliart, dar nu am bani de asa ceva.Sincer nu mi se pare normal, si nici eu daca as fi producator de masini nu as vinde modele de peste 200 cp si cu tractiune inntegrala sub 25 de mii.Cine vrea performanta pune banii jos.Cat despre motorul de VW, e prezent pe toate modelele audi, si vw, iar despre viitorul commonrail pot spune ca va fi pe golf 6 si pe urmatorul passat peste vreo 2 ani.Tinand cont ca noul audi A4, masina care echipata cat de cat multumitor ajunge undeva la 40 de mii vine cu acest motor, mie sincer nu mi-ar fi rusine cu el.Cat despre turbina despre care se spune ca crapa , pot doar sa va spun ca au fost relativ putine cazuri, toate s-au rezolvat pe garantie.Am inteles ca a fost un lot cu probleme, dar chestia e ca oamenii in cauza au postat pe toate forumurile, si cititorii cand au vazut cate mesaje sunt peste tot au inceput sa se sperie si sa generalizeze.In general acest motor s-a dovedit fiabil, si are niste reprize destul de bune.Mie personal dupa ce il resoftez si il duc la 170 cp imi este mai mult decat suficient.Haideti sa recunoastem ca aceasta masina e mult peste vechiul lancer fapt pt care au ridicat si preturile.Eu cred ca cu viitoarele 2 - 3 generatii de lancer, Mitsubishi va bate la portile clasei premium.Timpul le va dovedi pe toate.Sper sa am dreptate.

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Sâm Mar 01, 2008 4:31 pm

am uitat sa precizez ca alaltaieri am fost la BMW, si m-am uitat la noul seria 3, dar sa stiti ca nu m-a impresionat nimic.Din fata e f agresiv,imi place, dar din spate nu imi place deloc.Cat despre interior, eu zic ca la banii pe care ii dai pe un BMW se poate mult mai bine.Acuma stiu ca dieselul e mai performant decat cel de pe lancer, dar nu cu mult(cel de 2 L), dar la tinuta de drum nu as pune banii pe seria 3 in defavoarea unui lancer instyle.Si daca e sa trag linie si sa socotesc la banii pa care ii dai pe un BMW seria 3, diesel de 2L, eu zic ca ofera destul de putin.Adica surprinzator de putin.Si cu asta cred ca se incheie prestatia mea pe acest topic, ca cei de la Mitsubishi ar trebui sa ma plateasca pt cata reclama le-am facut )

Avatar utilizator
Hiama
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 09, 2008 10:42 pm

Mesaj de Hiama » Sâm Mar 01, 2008 6:36 pm

Daca veti vizita site-ul Mitsubushi Romania o sa vedeti ca a aparut in oferta si varianta de 1.8 benzina.
Partea care da o impresie proasta la noul Lancer este ca trebuie sa astept 3 luni pana cand primesc masina.
Modul de alegere a masini am facut-o dupa un drive test si comparatie cu alte marci la accesorizarea masini.
Deci baieti daca noul Lancer este naspa, este pentru ca trebuie sa-l astepti 3 luni, de ti se lungesc ochii uitandu-te la Lacerele altora

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Sâm Mar 01, 2008 7:06 pm

Va salut !
Trebuie sa recunosc ca daca citeam postarile de mai sus acum vreo doua zile...poate ca reflectam de doua ori inainte sa fac ce am facut.....adica...am platit ieri la banca pentru un Lancer 2.0 Invite.....
Faptul ca le citesc acum..este si mai rau....zarurile au fost aruncate.......

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Mar 02, 2008 12:44 am

Paul, stai tu linistit ca nu le-ai facut mai multa reclama decat mine, daca as fi fost un client nemultumit dintotdeauna (de servicii), nu as mai fi ajuns sa le dau un interviu in colt magazine si...altele.
As fi fost mai castigat cu alta atitudine dar nu ma intereseaza nimic din toate acestea.

Revenind la cele spuse de tine...
Hai sa incerc sa vorbesc si serios si sa fiu mai explicit.
Asta pentru ca iti expui frumos punctul de vedere si in mare parte sunt de acord cu tine.

Motoarele 1.8 143Cp si 1.5 109Cp sunt OK ca sa fim intelesi din start.
Fii atent ce iti scriu mai jos pentru ca nu mai scriu a doua oara. :wink:

1.5 e vechi deja, are 4 ani, dar la vremea lui a fost cel mai performant aspirat de 1.5 litri...pana acum 3 ani a fost neintrecut din punct de vedere al puterii/litru, iar cu acest motor, Coltul s-a dovedit pana de curand rege la clasa mica...care numai mica nu mai e.
Din teste mai comentau unii ca masina nu face sau nu drege, maruntisuri...care pentru unii conteaza, pentru altii nu, dar cand venea vorba de motorul asta, putere, performante...Coltul iesea primul, "uzina de putere" i se spunea si pe buna dreptate daca analizam cifrele modelelor concurente din clasa sa.
Asta e unul dintre defectele mele, compar cu concurenta.
Pot sa confirm si eu ca in general iese primul, in special in Bucuresti, unde a II-a pana la 90, dimensiunile mici, frane, directie perfecte, samd...nici o compacta nu are sanse avand in vedere ca e nevoie de slalom... samd.
Am exagerat putin cu "nici o compacta nu are sanse" dar intelegeti voi, oricum pentru oras nici o masina, lancer sau altceva, nu iti pot oferi "distractia" Coltului. Nici macar un turbo cu turbolagul de rigoare...
A iesit chiar masina anului in 2005 si nu numai in Romania. Nu a iesit masina anului pentru ca avea piele la interior, harddisk, navigator, bordul cu insertie de lemn, samd...dimpotriva, la interior este sub majoritatea modelelor concurente de la clasa mica. In afara de un material SF pe bord, moale, creponat, placut la atingere care mie imi place f mult in ciuda culorilor sterse care dau impresia de jucarie veche...in rest e plastic de 3 lei.
La clasa mica nu prea conteaza acest aspect, insa l-au scos in fata tocmai ATUURILE MITSUBISHI : motorul, tinuta de drum, sistemele de franare si directie, stabilitatea. Ah sa nu uit...si designul care fie place f. mult, fie nu place deloc.
Ce-i drept din anumite unghiuri e caraghioasa, din altele nu te mai saturi sa o privesti....mai ales cu noile culori si facelift.
Cu toate ca este o masina extrem de inalta (zici ca e un minisuv, ar trebui inventata clasa asta pentru el) sta extrem de bine pe curbe...am luat curbe la viteze foarte mari si nici macar un scartz, in cel mai rau caz se duce cu toata laterala, e super controlabila si distractiva. Mi s-a intamplat sa nu mai ma pot tine pe scaun, sa ma trezesc cu fundu intre scaune ) in conditiile in care ma tineam de volan cu disperare....pe serpentinele Bucuresti Brasov unde am dat rusinica si la BMW si la tot ce misca, mici, mari, premium, samd.
Pe site se da un 9.8 s pana la suta...va garantez ca e mai putin.
Am vrut lancer desi ma atragea Coltul, nu aveau decat 1.6, am luat CZ3, apoi am zis sa iau si lancerul vechi 2.0 , am auzit de modelul nou, am vazut poze, am asteptat sa apara, intre timp m-am uitat pe la altii, am inceput sa fac comparatii...comparatii intre lancer si alte modele, pe baza a ceea ce vreau eu de la masina... :-D nu harddisk, nu navi de forma...

Ce am vrut sa spun cu toata vorbaria asta despre colt ?
De cand cu CZ3-ul m-am virusat ) si am vrut tot un Mitsubishi dar mai performant decat CZ3-ul...ma gandeam eu in prostia mea ca asta va fi lancerul nou.
Nu vroiam avion...un lancer de maxim 8 secunde pana la suta, niste comenzi sport, un levier care sa nu agate in draci si sa aiba cursa scurta, o acceleratie pe cablu si nu pe senzor, un ambreiaj sport care sa cupleze de jos si care sa se sincronizeze perfect cu acceleratia, stabilitate...si in conditiile astea nu ar mai fi avut nici o importanta capitonajul usilor, plasticul de pe bord sau alte finisaje de kkt care sar in ochi in mod neplacut oricui care a mai vazut/avut masini japoneze, chiar si Mitsubishi.
Daca vroiam masina "la linie" atunci cu siguranta nu imi luam Mitsubishi, dar odata cu experienta proprie CZ3, outlander turbo modelul vechi, samd, filmulete pe youtube cu modele Mitsubishi vechi sau noi versus restul marcilor, rezultate in WRC, trasatura sportiva a tuturor modelelor, istorice modele pe wikipedia, samd....mi-au creat o falsa impresie cum ca daca vrei o masina sportiva la un pret bun atunci numai la Mitsubishi o gasesti si ma asteptam, din ceea ce citeam, auzeam ca noul lancer o sa fie mai performant decat vechiul, samd.
Teapa ca nu e, ADN-ul sportiv, performantele cu (,) care m-a impresionat pe mine Mitsubishi nu prea se mai regasesc in noul Lancer care pare o doamna sexy intr-un costum elegant cu multe bijuterii pe ea si cand incepi sa o pipai, sa o dezbraci constati ca e cam batrana, ca are tatele lasate, ca poarte budigai rupti in cur si cam intariti...) Asta ca sa vorbesc in metafore ca sobolanu'.
Uite ca iar o iau pe ulei... ) Gata, sunt serios.
Ce-i drept, sportivitate este sugerata la exterior prin designul agresiv si interior...
Cineva mai sus "scuza" interiorul prin faptul ca s-a dorit ceva sport.
Da, s-a dorit si atat. La modelul asta doar s-a dorit, au inceput bine dar nu au terminat ce aveau de gand.
S-au trezit ca le trebuie si motoare pentru asta.
Hmmm :shock:
S-au gasit solutii rapide...
- 1.5 benzina de pe Colt
- 1.8 benzina "World Engine" din combinatia cu Chrysler si Hyundai, combinatie din care s-au mai nascut si alte doua motorizari benzina "World Engine" 2.0 si 2.4, care la noi nu sunt, precum si cutia CVT.
- Bordul si platforma de la Outlander.
- Dieselul de la TDI.
Si uite asa au incropit inginerasii de o masina "japoneza" cu o gama bogata si diversificata pentru toti clientii.
O fi bine, o fi rau...nu stiu dar 100% nu mai e japoneza, insa acest lucru nu mai conteaza atat timp cat iti doresti o masina.
Fac o paranteza... noul "World Engine" 2.0 este foarte laudat pe afara, poate o sa fie adus si in RO.
1.8, 2.0 si cutia CVT sunt utilizate pe Dodge Caliber comercializat si in RO de mult timp.
Stiu de la un posesor de Caliber ca motorul de 2.0 + cutie CVT sunt de vis.
As fi fost mai incantat ca in clubul asta GEMA sa fie si Daymler care a divortat atat de Mitsu cat si de Chrysler pentru ca il trageau in jos la vremea respectiva. Motorizarile de pe Colt au si amprenta Daymler si se vede experienta Mercedes.

Revin la ideea initiala...
Ok, cum au facut, cum nu au facut au reusit sa scoata noul lancer.
Constat acum ca performanta oferita de Mitsubishi Lancer 1.8 - 23.650 euro este egala cu performanta oferita de Mitsubishi CZ3 (full options) - 12.500 euro si mai mica decat performanta Lancerului vechi - 16.323 euro, iar intre ele e o distanta onorabila de 4 ani.
Suna cam plastic dar asta spun cifrele. Chiar daca in realitate nu e chiar asa, prea mare diferenta nu are cum sa fie.
Pretul e nou, e normal sa fie asa, performanta in schimb e aceeasi de acum 4 ani si inclin sa cred ca nici atat...pe unele site-uri mai oficiale si mai credibile timpii pentru lancer 1.8 sar de 10 secunde. )
http://www.mitsubishi-motors-europe.com ... ve%20MIVEC

Asta e un progres nu ? Era o intrebare adresata fanilor mai vechi. Cei noi stiu ce vor spune.
Vor incepe sa bata campii ca ma leg de pret samd...
Nu, nu e vorba d-asta si ceea ce vreau eu sa spun e simplu si evident, nu trebuie sa fii specialist.

E drept ca nu se poate face comparatia Colt/Lancer, lancer e alta clasa, alti bani, are alta masa...
Nici nu am vrut sa fac vreo comparatie, am vrut sa sugerez altceva.
Unii s-ar putea sa priceapa, altii nu.
Sunt absolut de acord cu pretul de 23.650 euro DDP!
Dar unde e varianta SPORT ? Sau care e varianta SPORT ?
Givechiul asta tehnologic pe care scrie Lancer care in afara de frumusete si gadgeturi nu aduce un surplus de performanta fata de modelele anterioare ?
Asta e ?
OK

Nu discut de EVO pentru ca nu mi-l permit, Ralliart care oricum nu exista la noi si s-ar putea sa ma cocoseze (peste 30000 euro) ...mai am si altele de facut cu banii in vremurile astea...
Nu mai sunt la curent cu preturile, dar de pe la 22.000 in sus se gasesc modele sport cam pe la majoritatea marcilor, turbo chiar.
De asta am spus ca oferta Mitsu este slaba...am gresit, am vrut sa spun ca este extrem de slaba.
1.5 109CP isi face bine treaba si avandu-l pe Colt pot spune ca este primul motor caruia nu am ce sa-i reprosez. Daymler-Chrysler si Mitsubishi au facut o treaba buna cu acest motor...suficient de puternic pentru Colt, la o tona ofera ceva sportivitate peste 3500 rpm, elastic, de turatie, fiabil, zgomotos dar spectaculos...scriu pana maine despre el.
Nota 10 pentru motor, in rest Coltu e o troaca infernala dar distractiva si foarte performanta pentru clasa din care face parte si banii pe care i-am dat pe ea. E ok ca masina de oras si atat.
Una peste alta, din punctul meu de vedere performanta scuza toate minusurile la o masina cu un pret corect raportat la toata masina per ansamblu, interior, exterior, dotari, samd.
D-asta am si ales Mitsubishi la momentul respectiv.
In 2006, la 13.500 DDP (acum e ~12800 DDP) nu gaseai o masina mai dotata si mai ales perfomanta decat CZ3 1.5 109CP.

1.5 pe lancer este OK pentru un entry-level, pentru o prima motorizare din gama lancer este corecta.
Nu se mai discuta de sportivitate la greutatea lancerului , dar nici nu te rogi de el sa mearga.
Zicea cineva ca "fuge" ... normal, nu neg asta, toate fug...cand spun sportivitate ma refer la reprize, etc.
Si tico fuge...
Cutia de viteze Colt/lancer 1.5 ar fi ok din punct de vedere al rapoartelor...dar este o cutie nesincronizata in marsarier (lucru des intalnit la clasa mica sau modele ieftine), etc...nu le mai reiau...in fine se pot scuza multe aici...probabil ca pe lancer 1.5 s-au mai rezolvat din probleme, dar asta se va vedea in timp cand se mai lasa parghiile care transmit comanda de la levier in cutie...cand sunt noi totul e ok.
La colt s-au mai schimbat cutii, discutii, probleme, reclamatii si pe forumuri din afara...
Imi vine sa rad cand imi amintesc o faza cu un mecanic mcar care abia isi luase cz3 ca al meu. Ma ia x din service sa vedem daca problema reclamata de mine se regaseste si la alta masina, de fapt sa imi demonstreze ca mi se pare si una, doua il roaga pe mecanicu' asta sa ne dea voie sa ne jucam la masina lui.
Era sa mor de ras...)
Ce-i drept a lui nu avea problema reclamata de mine (la 1000 km cat avea masina lui, nici a mea nu facea asa) dar in schimb caraia ca dracu in treapta I. )
Au sarit doi specialisti MCar sa-mi explice ca nu apas ambreajul pana la capat, s-au suit ei...facea la fel )
A inceput mecanicu (posesoru' coltului) sa se agite ca de ce face asa.
Specialistii incepusera sa o lase moale cu "asa e normal"...
S-au evaporat )
Ulterior i s-a schimbat cutia dar are alta mica problema acum...
In fine, am asistat la atatea faze ridicole ca as putea sa scot o revista gen Catavencu in domeniul auto. )

Observ ca ii tot dai ca nu sunt eu de acord cu preturile.
Nu tata, ai inteles gresit. Cred ca acum am fost mai explicit...dotarile, gadgeturile nu pot substitui performanta, performanta care se incrementeaza cu fiecare nou model...eu cel putin asa ma asteptam.
1.5 109CP a fost spectaculos, 1.8 143Cp pe lancer este ok si atat.
Daca aduc si motorul de 2 litri ~ 160Cp atunci cred ca intr-adevar va fi altceva.

Legat de diesel 2.0l pot spune ca este cel mai performant dintre toate, insa daca l-ar fi luat de la Honda, Mercedes sau chiar de la Fiat atunci era o treaba.
Coltul diesel are motorul imprumutat de la Mercedes.
Se aude ca un benzinar si trage ca un diesel. Se aude mai frumos ca motorul de 1.5 benzina.
Daca ridici capota se aude ca o turbina de avion.
E incredibil motorasul ala, cum trage si cum se aude.

Hai ca am scris mai mult de o groaza.

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Dum Mar 02, 2008 1:03 am

Lumea se pare ca a inteles gresit mesajul transmis de unii useri ai acestui forum.in opinia mea, mitsubishi e cunoscut pentru masinile sportive la preturi mai mult decat acceptabile pe care le ofera.se pare ca mai nou au schimbat strategia si vor neaparat sa scoata cuvantul sportiv din gama lor de produse.motorul de 1.5 e motor de colt pus pe o masina cu cateva sute de kile in plus,dieselul de 2 litri de la vauveu e tot pentru masini mici si chiar impinge foarte frumos Golf 5-ul.ca preturi sunt exagerate amandoua,desigur o mare vina avand-o dealerul local(tre sa recupereze si el investitia bagata in reclama cu Luciu si in reclama la care faceau casting luni).la varianta 1,5 ai echivalent o impreza dar care mai are si tractiune integrala iar la 2.0 prefer pana la urma golful ca macar stiu ca e facut tot de aceeasi firma nu magareli mitsubishi cu parti luate din 10 locuri.e cineva capabil sa spuna de cine sunt facuti senzorii de pe mitsubishi?sunt europeni sau asiatici?lucrul asta conteaza intr-o lume dominata din ce in ce mai mult de masini asistate electronic.nu vorbesc in numele altora dar eu sunt fan lan evo si nu al mitsubishi in general si poate mai sunt si altii ca mine.

Numai bine.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori