Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
Sa va spun si parerea mea mai ales ca posed doua din marcile de mai sus....
-Lancer...exterior excelent,interior frumos dar cu exces de plastic,scaune frumoase si suficient de comode,sunet excelent cel putin pt sistemul Rokford&Fosgate,motoare foarte bune,tinuta de drum si manevrabilitate excelente.....
-Focus....exterior frumos cu aspect sportiv,interior anost,plastic neplacut la pipait,scaune urate ca aspect si destul de tari,sunet ok,gama de motoare foarte variata si foarte bune toate,tinuta de drum si manevrabilitate excelente.Aici trebuie facuta o precizare....dupa parerea mea nu poti sa compari Lancerul care e sedan cu Focus hatchback....poate doar cu Focusul sedan dar in ce ma priveste nu imi place de loc varianta aia.....arata a carpeala...
Despre Mazda 3 nu pot sa zic mare lucru pt ca nu o cunosc.....am remarcat totusi acum cateva zile..prezent fiind intr-un showroom Mazda in cautare de Mazda 2 pt fica mea....ca...Mazda 3 arata destul de ok inauntru ca materiale la prima vedere arata mai bine decat cele de sus....exteriorul in stiti...
-Lancer...exterior excelent,interior frumos dar cu exces de plastic,scaune frumoase si suficient de comode,sunet excelent cel putin pt sistemul Rokford&Fosgate,motoare foarte bune,tinuta de drum si manevrabilitate excelente.....
-Focus....exterior frumos cu aspect sportiv,interior anost,plastic neplacut la pipait,scaune urate ca aspect si destul de tari,sunet ok,gama de motoare foarte variata si foarte bune toate,tinuta de drum si manevrabilitate excelente.Aici trebuie facuta o precizare....dupa parerea mea nu poti sa compari Lancerul care e sedan cu Focus hatchback....poate doar cu Focusul sedan dar in ce ma priveste nu imi place de loc varianta aia.....arata a carpeala...
Despre Mazda 3 nu pot sa zic mare lucru pt ca nu o cunosc.....am remarcat totusi acum cateva zile..prezent fiind intr-un showroom Mazda in cautare de Mazda 2 pt fica mea....ca...Mazda 3 arata destul de ok inauntru ca materiale la prima vedere arata mai bine decat cele de sus....exteriorul in stiti...
QUOTE (Cristi)dacia sandero si mai ramai si cu bani de leduri, beculete, orga de lumini, covor persan in loc de mocheta + lcd pentru noptile lungi si friguroase de iarna.
Tinere, muschiu' tau ce zice ?
Ai facut drive-teste cu ele ?
Zi-ne parerea ta!
)
De mult n-am mai vazut un post atat de concis. Ce e drept pozitiile pe led de la Audi au facut senzatie cand au aparut. Si arata foarte bine... pe Audi. Recunosc ca imi placea ideea de a pune leduri undeva pe bara, dar doar la inceput. Acum au aparut pe toate masinile. Leduri micute sau grosolane, montate mai sus sau mai jos, montate mai ingrijit sau mai in batie de joc...etc. Concluzia mea e ca nicaieri nu stau mai bine decat pe Audi. Cum cele 4 leduri portocalii stau bine doar in faruril de la BMW(seria 5 parca).
Multa bafta celor care isi pun sigla de Renault pe logan, semnul de BMW pe supernova (nova, berlina sau cine mai stie ce alte modele), semnul de M3 pe ursuleti obositi sau vreun 318sau altceva sau (stiu ca o sa imi sariti in cap) abtibild cu RALLIART pe Colt si Lancer. Eu nu voi face asa ceva.
Tinere, muschiu' tau ce zice ?
Ai facut drive-teste cu ele ?
Zi-ne parerea ta!
)
De mult n-am mai vazut un post atat de concis. Ce e drept pozitiile pe led de la Audi au facut senzatie cand au aparut. Si arata foarte bine... pe Audi. Recunosc ca imi placea ideea de a pune leduri undeva pe bara, dar doar la inceput. Acum au aparut pe toate masinile. Leduri micute sau grosolane, montate mai sus sau mai jos, montate mai ingrijit sau mai in batie de joc...etc. Concluzia mea e ca nicaieri nu stau mai bine decat pe Audi. Cum cele 4 leduri portocalii stau bine doar in faruril de la BMW(seria 5 parca).
Multa bafta celor care isi pun sigla de Renault pe logan, semnul de BMW pe supernova (nova, berlina sau cine mai stie ce alte modele), semnul de M3 pe ursuleti obositi sau vreun 318sau altceva sau (stiu ca o sa imi sariti in cap) abtibild cu RALLIART pe Colt si Lancer. Eu nu voi face asa ceva.
QUOTE (Speedy)Masina are 2 000 km si e dotata cu motorul Volkswagen Pump Duse 2.0 TDI. Are noua turbina GTB1749 care vine pe TDI 170 cp si e montata complet pe dos fata de vechea turbina. Concluzia e ca face mai multi cai si intra mai repede ca TDI-ul de 140 cp, desi e declarata tot cu 140 cp si nu are nici o modificare. Prima poza e cu trei teste consecutive, ca initial nu ne-a venit sa credem, a doua e cu un test comparativ intre Lancer si un Golf 5 TDI 140 cp, evident ambele fiind stock. Urmeaza sa-i punem Unichip in curand, si va vom tine la curent.
SURSA pentru a vedea si testele: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=68852
oricat de umflata ar fi pipota in mine ca as avea 160 cp, mai e o curba in grafic: Lost(HP)
oare asta nu se compune cu minus pe curba puterii? rezultanta, intre 3500 si 4000 rpm ar fi de 140. chiar sub :?
p.s. oricum e amuzanta unitatea de masura RPM/min adica r/min^2 - derivata a doua
SURSA pentru a vedea si testele: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=68852
oricat de umflata ar fi pipota in mine ca as avea 160 cp, mai e o curba in grafic: Lost(HP)
oare asta nu se compune cu minus pe curba puterii? rezultanta, intre 3500 si 4000 rpm ar fi de 140. chiar sub :?
p.s. oricum e amuzanta unitatea de masura RPM/min adica r/min^2 - derivata a doua
QUOTE (k12r0y)QUOTE (Speedy)
Masina are 2 000 km si e dotata cu motorul Volkswagen Pump Duse 2.0 TDI. Are noua turbina GTB1749 care vine pe TDI 170 cp si e montata complet pe dos fata de vechea turbina. Concluzia e ca face mai multi cai si intra mai repede ca TDI-ul de 140 cp, desi e declarata tot cu 140 cp si nu are nici o modificare. Prima poza e cu trei teste consecutive, ca initial nu ne-a venit sa credem, a doua e cu un test comparativ intre Lancer si un Golf 5 TDI 140 cp, evident ambele fiind stock. Urmeaza sa-i punem Unichip in curand, si va vom tine la curent.
SURSA pentru a vedea si testele: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=68852
--oricat de umflata ar fi pipota in mine ca as avea 160 cp, mai e o curba in grafic: Lost(HP)
--oare asta nu se compune cu minus pe curba puterii? rezultanta, intre 3500 si 4000 rpm ar fi de 140. chiar sub :?
--p.s. oricum e amuzanta unitatea de masura RPM/min adica r/min^2 - derivata a doua
Plec de la premiza ca nu stiu ce reprezinta curba "lost HP" si nici nu am gasit pe net o explicatie.
Dar conform logicii tale si a graficului de mai jos al unui Logan de 90CP, motorul astuia din urma ar trebui sa aiba vreo 40CP la 5500rpm....si nu prea cred...
Poate ne da cineva o explicatie rezonabila.
http://teopaul.smugmug.com/gallery/4685 ... AaSPt-A-LB
Masina are 2 000 km si e dotata cu motorul Volkswagen Pump Duse 2.0 TDI. Are noua turbina GTB1749 care vine pe TDI 170 cp si e montata complet pe dos fata de vechea turbina. Concluzia e ca face mai multi cai si intra mai repede ca TDI-ul de 140 cp, desi e declarata tot cu 140 cp si nu are nici o modificare. Prima poza e cu trei teste consecutive, ca initial nu ne-a venit sa credem, a doua e cu un test comparativ intre Lancer si un Golf 5 TDI 140 cp, evident ambele fiind stock. Urmeaza sa-i punem Unichip in curand, si va vom tine la curent.
SURSA pentru a vedea si testele: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=68852
--oricat de umflata ar fi pipota in mine ca as avea 160 cp, mai e o curba in grafic: Lost(HP)
--oare asta nu se compune cu minus pe curba puterii? rezultanta, intre 3500 si 4000 rpm ar fi de 140. chiar sub :?
--p.s. oricum e amuzanta unitatea de masura RPM/min adica r/min^2 - derivata a doua
Plec de la premiza ca nu stiu ce reprezinta curba "lost HP" si nici nu am gasit pe net o explicatie.
Dar conform logicii tale si a graficului de mai jos al unui Logan de 90CP, motorul astuia din urma ar trebui sa aiba vreo 40CP la 5500rpm....si nu prea cred...
Poate ne da cineva o explicatie rezonabila.
http://teopaul.smugmug.com/gallery/4685 ... AaSPt-A-LB
QUOTE (teo_paul)Plec de la premiza ca nu stiu ce reprezinta curba "lost HP" si nici nu am gasit pe net o explicatie.
Dar conform logicii tale si a graficului de mai jos al unui Logan de 90CP, motorul astuia din urma ar trebui sa aiba vreo 40CP la 5500rpm....si nu prea cred...
Poate ne da cineva o explicatie rezonabila.
http://teopaul.smugmug.com/gallery/4685 ... AaSPt-A-LB
O posibila explicatie ar putea fi aici...
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=70453
Dar conform logicii tale si a graficului de mai jos al unui Logan de 90CP, motorul astuia din urma ar trebui sa aiba vreo 40CP la 5500rpm....si nu prea cred...
Poate ne da cineva o explicatie rezonabila.
http://teopaul.smugmug.com/gallery/4685 ... AaSPt-A-LB
O posibila explicatie ar putea fi aici...
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=70453
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori