Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
Goldeneye, am vazut ca deja esti cam dezamagit de masina. Nu vreau sa continui si eu in nota asta dar din pacate trebuie sa iti dau dreptate vizavi de numarul mic de caractere. Eu tineam tot timpul in afisajul prezentat de goangaus mai sus, adica tag. In momentul in care am trecut pe "normal" - nu stiu cum sa ii spun altfel-, aparea la fel cum prezentai tu cu citeva zile in urma adica primele 12 caractere dupa care, la apasarea butonului "PAGE" doar 4-5 caractere si in nici un caz tot numele.
Cred ca asa apare la toata lumea si nu are nici o legatura cu scrierea CD-ului asa cum am presupus eu ieri.
Deci, daca vrei sa vezi intregi numele melodiei, albumului si interpretului va trebui sa treci pe varianta TAG si apoi sa tot butonezi...
Cred ca asa apare la toata lumea si nu are nici o legatura cu scrierea CD-ului asa cum am presupus eu ieri.
Deci, daca vrei sa vezi intregi numele melodiei, albumului si interpretului va trebui sa treci pe varianta TAG si apoi sa tot butonezi...
Salutare!
Parerea mea despre noul lancer, dupa un testdrive..la nippon car , constanta, cu un lancer did :
aspect exterior placut...imi place la nebunie botul, forma, dar nu chiar asa mult stopurile spate.culorile din configurator sunt cam putzine.am citit pe forum ca usile ar scoate un sunet metalic la inchidere, si nu mi s-a parut...la masina de testdrive, care avea ceva km, era julita, zgariata, vai soarta ei...deci nu f bine intretzinuta.
aspect interior...se putea muult mai bine.designul e dragutz,simplu..adik sportiv.multe butoane nu cred ca ar da bine pe o masina cu tenta sportiva.plasticele...merg..mai putzin cele de la aerul conditionat..inclusiv designul..mi se pare oribil..strica toate liniile bordului.pare a fi cumparat si adaugat..masina de 25 d mii de euro si nu ai un mic afishaj la clima..se putea.intr-adevar..la instyle afisheaza ceva ceva..pe lcd, dar..nu si temperatura..doar aeru..cum se duce..in fine, nu e strigator la cer, dar de banii astia..se putea.
comfort super..scaune foarte comode, moi, frumoase, pozitie de condus relaxanta.masina se conduce de asemenea foarte bine, cursa lunga la ambreiaj te face sa o controlezi f precis, fara sa o bruschezi,frana e bine proportionata..per total, am fost foarte placut impresionat cat de repede m-am adaptat masinii(masina actuala e tot diesel, dar e diferenta foarte mare dintre un polo din 2000 75 cai si un lancer nou de 140 de cai)
de performantele sportive, am fost putin dezamagit la inceput, nu iti da senzatii tari, accelereaza prea constant, nu ii simti zvacnirea celor 140 de cai, de aceea nu imi dadeam seama cat de repede creste viteza totusi..(fatza de un fiat linea 120cai diesel, care m-a impresionat...iti da senzatia aia...de"bagare in scaun":) ) suspensiile mi-au placut la mersul prin oras, la viteza mica, mai ales cand treceam peste liniile de tramvai..dar lipsa rigiditatzii se simtea la viraje bruste la viteza mare..masina se inclina destul de mult(am facut viraje la 130-140 si m-a cam dezamagit..din nou..comparativ cu fiat linea care se tine fff bine in viraje) pe de alta parte, este o caracteristica a masinilor sedan de a tinde sa ramana pe 3 rotzi, desi asta nu inseamna o pierdere de aderentza, sau pierdere de control.sistemul audio este impresionant,pentru dotare standard, dar nu am apucat sa il testez foarte bine, cred ca la ce calitate au difuzoarele...cu un player pioneer, care are posibilitati de reglare mult mai avansate, cred ca poti scoate un sunet mai bun.sistemul multimedia e super tare, mai ales ca din toamna cik baga harti si pt romania.ce m-a impresionat e ca iti arata nijte grafice de viteza si consum pe perioade mai lungi, sau mai scurte, cam aiurea pt parintzii care vor sa vada cu cat am mers pe autostrada .
in principal, masina imi place la nebunie, abia astept sa mi-o cumpar in noiembrie..mai am de asteptat sa stranga "finantzatorii" nijte bani:D
Parerea mea despre noul lancer, dupa un testdrive..la nippon car , constanta, cu un lancer did :
aspect exterior placut...imi place la nebunie botul, forma, dar nu chiar asa mult stopurile spate.culorile din configurator sunt cam putzine.am citit pe forum ca usile ar scoate un sunet metalic la inchidere, si nu mi s-a parut...la masina de testdrive, care avea ceva km, era julita, zgariata, vai soarta ei...deci nu f bine intretzinuta.
aspect interior...se putea muult mai bine.designul e dragutz,simplu..adik sportiv.multe butoane nu cred ca ar da bine pe o masina cu tenta sportiva.plasticele...merg..mai putzin cele de la aerul conditionat..inclusiv designul..mi se pare oribil..strica toate liniile bordului.pare a fi cumparat si adaugat..masina de 25 d mii de euro si nu ai un mic afishaj la clima..se putea.intr-adevar..la instyle afisheaza ceva ceva..pe lcd, dar..nu si temperatura..doar aeru..cum se duce..in fine, nu e strigator la cer, dar de banii astia..se putea.
comfort super..scaune foarte comode, moi, frumoase, pozitie de condus relaxanta.masina se conduce de asemenea foarte bine, cursa lunga la ambreiaj te face sa o controlezi f precis, fara sa o bruschezi,frana e bine proportionata..per total, am fost foarte placut impresionat cat de repede m-am adaptat masinii(masina actuala e tot diesel, dar e diferenta foarte mare dintre un polo din 2000 75 cai si un lancer nou de 140 de cai)
de performantele sportive, am fost putin dezamagit la inceput, nu iti da senzatii tari, accelereaza prea constant, nu ii simti zvacnirea celor 140 de cai, de aceea nu imi dadeam seama cat de repede creste viteza totusi..(fatza de un fiat linea 120cai diesel, care m-a impresionat...iti da senzatia aia...de"bagare in scaun":) ) suspensiile mi-au placut la mersul prin oras, la viteza mica, mai ales cand treceam peste liniile de tramvai..dar lipsa rigiditatzii se simtea la viraje bruste la viteza mare..masina se inclina destul de mult(am facut viraje la 130-140 si m-a cam dezamagit..din nou..comparativ cu fiat linea care se tine fff bine in viraje) pe de alta parte, este o caracteristica a masinilor sedan de a tinde sa ramana pe 3 rotzi, desi asta nu inseamna o pierdere de aderentza, sau pierdere de control.sistemul audio este impresionant,pentru dotare standard, dar nu am apucat sa il testez foarte bine, cred ca la ce calitate au difuzoarele...cu un player pioneer, care are posibilitati de reglare mult mai avansate, cred ca poti scoate un sunet mai bun.sistemul multimedia e super tare, mai ales ca din toamna cik baga harti si pt romania.ce m-a impresionat e ca iti arata nijte grafice de viteza si consum pe perioade mai lungi, sau mai scurte, cam aiurea pt parintzii care vor sa vada cu cat am mers pe autostrada .
in principal, masina imi place la nebunie, abia astept sa mi-o cumpar in noiembrie..mai am de asteptat sa stranga "finantzatorii" nijte bani:D
Nu stiu cum de nu ai simtit cei 140 de cai. Masina iti da impresia ca are chiar mai mult de 140 de cai, mai ales ca scoti foarte usor timpul dat de ei de la 0-100km/h.
Suspensiile, daca nu le simti rigide, ai sa le simti dupa ce iti iei masina. O sa simti orice groapa, dar pe viraje nu vei avea probleme. Eu am incercat sa iau curbe stranse cu viteza mare, iar masina (cu mici scartaieturi de roti) a facut exact de ceea ce i-am ordonat.
Oricum un test drive dureaza foarte putin si nu e suficient sa iti faci o parere despre masina. Dupa ce o vei avea o sa iti placa si mai mult. Succes.
Suspensiile, daca nu le simti rigide, ai sa le simti dupa ce iti iei masina. O sa simti orice groapa, dar pe viraje nu vei avea probleme. Eu am incercat sa iau curbe stranse cu viteza mare, iar masina (cu mici scartaieturi de roti) a facut exact de ceea ce i-am ordonat.
Oricum un test drive dureaza foarte putin si nu e suficient sa iti faci o parere despre masina. Dupa ce o vei avea o sa iti placa si mai mult. Succes.
Sunt sigur ca o sa-mi placa si mai mult, deja imi place din ce in ce mai mult pe zi ce trece..(a se vedea ca stau noapte de noapte pe forumuri, siteuri, citesc cartea cu 4 luni inainte s-o iau ..etc etc )
opinia despre masina a fost in orincipal o comparatie cu fiat linea 120 cai benzina(am gresit eu in postul trecut) cu care facusem testdrive cu cateva zile mai inainte..(mergeti la fiat la un testdrive cu linea sau bravo, motorizarile de 120 cai benzina "turbata" sau 150 cai diesel..) .cred ca a avut o mare influenta si faptul ca ..in seara de dinainte m-am plimbat cu un bmw seria 3, 170 cai diesel. ideea e ca parerea a fost confirmata si de inca 2 prieteni care erau cu mine.
alea le numesti tu suspensii rigide? hmm..mergi cu un 407 sau un c4...sa vezi acolo suspensii rigide
trebuie sa recunoastem ca nu e cea mai rapida, sau cea mai sprintena masina de pe piatza ca caii astia, dar tot imi place la nebunie
opinia despre masina a fost in orincipal o comparatie cu fiat linea 120 cai benzina(am gresit eu in postul trecut) cu care facusem testdrive cu cateva zile mai inainte..(mergeti la fiat la un testdrive cu linea sau bravo, motorizarile de 120 cai benzina "turbata" sau 150 cai diesel..) .cred ca a avut o mare influenta si faptul ca ..in seara de dinainte m-am plimbat cu un bmw seria 3, 170 cai diesel. ideea e ca parerea a fost confirmata si de inca 2 prieteni care erau cu mine.
alea le numesti tu suspensii rigide? hmm..mergi cu un 407 sau un c4...sa vezi acolo suspensii rigide
trebuie sa recunoastem ca nu e cea mai rapida, sau cea mai sprintena masina de pe piatza ca caii astia, dar tot imi place la nebunie
va recomand un testdrive nu aveti nimik de pierdut....stiu ca egoul e mare cand iti iei o masina, dar incercati sa faceti un testdrive..si..poate nu veti veni acasa si veti scrie numai lucruri bune sau imi veti confirma parerea...eu am facut doar un testdrive..nu am dus masina in limite(i-am dat blana cat am putut doar pe linii drepte, schimbat numai in 4200rpm,si am facut cateva viraje de "ocolire" a unor gropi imaginare la 130-140)..e doar o parere..prime impresii a celor 2 masini, in aceleasi conditii..testdrive...repet, m-am simtit mai bine in lancer, dar nu mi-a dat atata adrenalina cat linea.
cineva ar avea o problema dak ar considera ca masina lui e cea mai tare din parcare indiferent de argumentele celorlalti..(nu uita ca si eu vreau lancer) si dak vroiam demaraj si senzatii imi luam un colt 150 cai turbo...8 secunde suta...mananca pamantu.
cineva ar avea o problema dak ar considera ca masina lui e cea mai tare din parcare indiferent de argumentele celorlalti..(nu uita ca si eu vreau lancer) si dak vroiam demaraj si senzatii imi luam un colt 150 cai turbo...8 secunde suta...mananca pamantu.
Vorbeam in primul rand din punct de vedere tehnic si aici prezint si argumentele :
Suspensie Lancer: suspensii independente MacPherson pe fa?? , independenta spate + strutbar fa??
Suspenise Fiat Linea : suspensii independente MacPherson pe fa?? ?i semi independent? pe spate
Suspensie Lancer: suspensii independente MacPherson pe fa?? , independenta spate + strutbar fa??
Suspenise Fiat Linea : suspensii independente MacPherson pe fa?? ?i semi independent? pe spate
- Fişiere ataşate
-
- lancer_performance_small6.jpg (17.58 KiB) Vizualizat de 2673 ori
-
- lancer_performance_small7.2008_07_23.jpg (13.78 KiB) Vizualizat de 2673 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori