Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
Am urmarit toate seriile TopGear si nu am vazut niciodata zicand Jeremy Clarkson despre lancer ca se ridica PE 3 roti...nici macar nu a fost prezentat la TopGear..ci EVO X..despre care, dupa Nissan GT-R a spus ca este cea mai fun de condus masina. Mitsubishi Lancer a fost prezentat intr-un versus NEW Mazda6, in emisiunea FIFTH GEAR.
e vba de principiul tehnologiei ...ca e mult mai performant la evo, asta e partea a doua... ideea era sa arat ca si la evo se inclina mult masina. k idee am vb cu un dealer de la mitsu si mi-a zis ca s-a dat cu un evo pe serpentine si ca nu e mare diferentza la suspensii...nu stiu..poate ii facea reclama, desi nu cred, pt ca atunci cand am fost eu eram interesat de un colt czc, nu de lancer.
in principiu..credeam ca..cu cat este mai tzeapana suspensia, cu cat se inclina mai putzin masina, cu atat mai bine..dar asta e valabil pt masinile pur tunning, care sunt foarte coborate, rotzile foarte mari..si ar atinge aripile dak ar fi fost moi suspensiile..ce vroiam sa spun prin comparatia cu evo, e ca nu e vba de o slabiciune a suspensiilor la lancer 2008..ci asta e tehnologia.deci am nimerit unde trebuie...cred ca toata lumea e multzumita cand spui "nu e mare diferentza intre evo si versiunea standard" asta a spus dealeru, nu eu..
in principiu..credeam ca..cu cat este mai tzeapana suspensia, cu cat se inclina mai putzin masina, cu atat mai bine..dar asta e valabil pt masinile pur tunning, care sunt foarte coborate, rotzile foarte mari..si ar atinge aripile dak ar fi fost moi suspensiile..ce vroiam sa spun prin comparatia cu evo, e ca nu e vba de o slabiciune a suspensiilor la lancer 2008..ci asta e tehnologia.deci am nimerit unde trebuie...cred ca toata lumea e multzumita cand spui "nu e mare diferentza intre evo si versiunea standard" asta a spus dealeru, nu eu..
e vba de principiul tehnologiei ...ca e mult mai performant la evo, asta e partea a doua... ideea era sa arat ca si la evo se inclina mult masina. k idee am vb cu un dealer de la mitsu si mi-a zis ca s-a dat cu un evo pe serpentine si ca nu e mare diferentza la suspensii...nu stiu..poate ii facea reclama, desi nu cred, pt ca atunci cand am fost eu eram interesat de un colt czc, nu de lancer.
in principiu..credeam ca..cu cat este mai tzeapana suspensia, cu cat se inclina mai putzin masina, cu atat mai bine..dar asta e valabil pt masinile pur tunning, care sunt foarte coborate, rotzile foarte mari..si ar atinge aripile dak ar fi fost moi suspensiile..ce vroiam sa spun prin comparatia cu evo, e ca nu e vba de o slabiciune a suspensiilor la lancer 2008..ci asta e tehnologia.deci am nimerit unde trebuie...cred ca toata lumea e multzumita cand spui "nu e mare diferentza intre evo si versiunea standard" asta a spus dealeru, nu eu..
in principiu..credeam ca..cu cat este mai tzeapana suspensia, cu cat se inclina mai putzin masina, cu atat mai bine..dar asta e valabil pt masinile pur tunning, care sunt foarte coborate, rotzile foarte mari..si ar atinge aripile dak ar fi fost moi suspensiile..ce vroiam sa spun prin comparatia cu evo, e ca nu e vba de o slabiciune a suspensiilor la lancer 2008..ci asta e tehnologia.deci am nimerit unde trebuie...cred ca toata lumea e multzumita cand spui "nu e mare diferentza intre evo si versiunea standard" asta a spus dealeru, nu eu..
Salut
maine voi face un drive test cu un motor 1.5 M/T Invite si din pacate in Bucuresti nu prea ai unde sa-l exploatezi asa ca va intreb, la 120-140 si mai sus cum decurge discutia din masina? Trebuie sa tipi? Iti tiuie urechile? Deci intrebarea este daca masina este insonorizata cum trebuie.
multam,
Dunhill
maine voi face un drive test cu un motor 1.5 M/T Invite si din pacate in Bucuresti nu prea ai unde sa-l exploatezi asa ca va intreb, la 120-140 si mai sus cum decurge discutia din masina? Trebuie sa tipi? Iti tiuie urechile? Deci intrebarea este daca masina este insonorizata cum trebuie.
multam,
Dunhill
QUOTE (mfdunhill)Salut
maine voi face un drive test cu un motor 1.5 M/T Invite si din pacate in Bucuresti nu prea ai unde sa-l exploatezi asa ca va intreb, la 120-140 si mai sus cum decurge discutia din masina? Trebuie sa tipi? Iti tiuie urechile? Deci intrebarea este daca masina este insonorizata cum trebuie.
multam,
Dunhill
Din propria experienta la test drive cu 1,5 invite,comparat cu o mazda 6 diesel sau cu fosta masina,un opel vectra C,+ din ce am citit pe forum,lanceru nu e extraordinar de bine antifonat,nu trebuie sa tipi nici nu-ti tiuie urechile,dar totusi zgomotu motorului e destul de pregnant in interior.
Din ce mi-a spus dealeru motoru de 1.5 e putin mai zgomotos decit cel de 1.8 pt. ca are transmisia pe lant si ca cel mai zgomotos motor dintre toate e cel pe motorina.
maine voi face un drive test cu un motor 1.5 M/T Invite si din pacate in Bucuresti nu prea ai unde sa-l exploatezi asa ca va intreb, la 120-140 si mai sus cum decurge discutia din masina? Trebuie sa tipi? Iti tiuie urechile? Deci intrebarea este daca masina este insonorizata cum trebuie.
multam,
Dunhill
Din propria experienta la test drive cu 1,5 invite,comparat cu o mazda 6 diesel sau cu fosta masina,un opel vectra C,+ din ce am citit pe forum,lanceru nu e extraordinar de bine antifonat,nu trebuie sa tipi nici nu-ti tiuie urechile,dar totusi zgomotu motorului e destul de pregnant in interior.
Din ce mi-a spus dealeru motoru de 1.5 e putin mai zgomotos decit cel de 1.8 pt. ca are transmisia pe lant si ca cel mai zgomotos motor dintre toate e cel pe motorina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori