Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Mie Iul 23, 2008 12:50 pm

Am vazut ca multi critici lauda suspensiile..chiar si tipu de la top gear era incantat ca se ridica in 3 rotzi ) probabil asa e aproiectata, sa se incline..eu nu stiam asta cand am facut test driveul

Avatar utilizator
adysss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 22, 2007 3:04 pm

Mesaj de adysss » Mie Iul 23, 2008 1:11 pm

Am urmarit toate seriile TopGear si nu am vazut niciodata zicand Jeremy Clarkson despre lancer ca se ridica PE 3 roti...nici macar nu a fost prezentat la TopGear..ci EVO X..despre care, dupa Nissan GT-R a spus ca este cea mai fun de condus masina. Mitsubishi Lancer a fost prezentat intr-un versus NEW Mazda6, in emisiunea FIFTH GEAR.

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Mie Iul 23, 2008 1:26 pm

e un episod mai vechi, cu evo IX MR, in care zicea ca e plictisitoare ca e prea usor de condus chiar mi-a placut faza.. acolo zice, arata si remarca ridicarea pe 3 rotzi, dar nu ca minus al suspensiilor

Avatar utilizator
adysss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 22, 2007 3:04 pm

Mesaj de adysss » Mie Iul 23, 2008 2:19 pm

Tu esti sigur ca ai ajuns unde trebuie ? Ai citit titlul topicului..? Scrie clar LANCER 2008..tu incepi sa vorbesti de EVO IX MR...

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Mie Iul 23, 2008 3:12 pm

e vba de principiul tehnologiei ...ca e mult mai performant la evo, asta e partea a doua... ideea era sa arat ca si la evo se inclina mult masina. k idee am vb cu un dealer de la mitsu si mi-a zis ca s-a dat cu un evo pe serpentine si ca nu e mare diferentza la suspensii...nu stiu..poate ii facea reclama, desi nu cred, pt ca atunci cand am fost eu eram interesat de un colt czc, nu de lancer.

in principiu..credeam ca..cu cat este mai tzeapana suspensia, cu cat se inclina mai putzin masina, cu atat mai bine..dar asta e valabil pt masinile pur tunning, care sunt foarte coborate, rotzile foarte mari..si ar atinge aripile dak ar fi fost moi suspensiile..ce vroiam sa spun prin comparatia cu evo, e ca nu e vba de o slabiciune a suspensiilor la lancer 2008..ci asta e tehnologia.deci am nimerit unde trebuie...cred ca toata lumea e multzumita cand spui "nu e mare diferentza intre evo si versiunea standard" asta a spus dealeru, nu eu..

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Mie Iul 23, 2008 3:13 pm

e vba de principiul tehnologiei ...ca e mult mai performant la evo, asta e partea a doua... ideea era sa arat ca si la evo se inclina mult masina. k idee am vb cu un dealer de la mitsu si mi-a zis ca s-a dat cu un evo pe serpentine si ca nu e mare diferentza la suspensii...nu stiu..poate ii facea reclama, desi nu cred, pt ca atunci cand am fost eu eram interesat de un colt czc, nu de lancer.

in principiu..credeam ca..cu cat este mai tzeapana suspensia, cu cat se inclina mai putzin masina, cu atat mai bine..dar asta e valabil pt masinile pur tunning, care sunt foarte coborate, rotzile foarte mari..si ar atinge aripile dak ar fi fost moi suspensiile..ce vroiam sa spun prin comparatia cu evo, e ca nu e vba de o slabiciune a suspensiilor la lancer 2008..ci asta e tehnologia.deci am nimerit unde trebuie...cred ca toata lumea e multzumita cand spui "nu e mare diferentza intre evo si versiunea standard" asta a spus dealeru, nu eu..

Avatar utilizator
mfdunhill
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Iul 22, 2008 8:43 pm

Mesaj de mfdunhill » Mie Iul 23, 2008 9:03 pm

Salut

maine voi face un drive test cu un motor 1.5 M/T Invite si din pacate in Bucuresti nu prea ai unde sa-l exploatezi asa ca va intreb, la 120-140 si mai sus cum decurge discutia din masina? Trebuie sa tipi? Iti tiuie urechile? Deci intrebarea este daca masina este insonorizata cum trebuie.


multam,


Dunhill

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Mie Iul 23, 2008 9:19 pm

QUOTE (mfdunhill)Salut

maine voi face un drive test cu un motor 1.5 M/T Invite si din pacate in Bucuresti nu prea ai unde sa-l exploatezi asa ca va intreb, la 120-140 si mai sus cum decurge discutia din masina? Trebuie sa tipi? Iti tiuie urechile? Deci intrebarea este daca masina este insonorizata cum trebuie.


multam,


Dunhill

Din propria experienta la test drive cu 1,5 invite,comparat cu o mazda 6 diesel sau cu fosta masina,un opel vectra C,+ din ce am citit pe forum,lanceru nu e extraordinar de bine antifonat,nu trebuie sa tipi nici nu-ti tiuie urechile,dar totusi zgomotu motorului e destul de pregnant in interior.
Din ce mi-a spus dealeru motoru de 1.5 e putin mai zgomotos decit cel de 1.8 pt. ca are transmisia pe lant si ca cel mai zgomotos motor dintre toate e cel pe motorina.

Avatar utilizator
mfdunhill
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Iul 22, 2008 8:43 pm

Mesaj de mfdunhill » Mie Iul 23, 2008 10:06 pm

multam fain Nahkri. Vom vedea maine ce pot scoate din acel motor )

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Iul 29, 2008 2:45 pm

Si motorul de 1.8 are distributie tot pe lant. :-D De fapt cele doua motoare au ceea ce se cheama "silent chain" - un lant silentios.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori