Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
QUOTE (cix)Ce mult trebuie sa fi scazut Mitsubishi in ochii vostri pentru ca a ales solutia asta de compromis, de a pune un motor diesel pe Lancer, mai ales unu VW. Dar ce sa-i faci, pentru ei conteaza mai mult profiturile pe care le incaseaza mai mult decat clientii astia "conservatori" din Romania. Ma intreb ce a-ti fi zis daca se dadeau chinului si dezvoltau ei propriul motor diesel .. :shock:
Si cureaua aia e din cauciuc .. :-D
iar capacul chiulasei motorului pe benzina e de plastic...
Si cureaua aia e din cauciuc .. :-D
iar capacul chiulasei motorului pe benzina e de plastic...
QUOTE (sobolanu')QUOTE (cix)Ce mult trebuie sa fi scazut Mitsubishi in ochii vostri pentru ca a ales solutia asta de compromis, de a pune un motor diesel pe Lancer, mai ales unu VW. Dar ce sa-i faci, pentru ei conteaza mai mult profiturile pe care le incaseaza mai mult decat clientii astia "conservatori" din Romania. Ma intreb ce a-ti fi zis daca se dadeau chinului si dezvoltau ei propriul motor diesel .. :shock:
Si cureaua aia e din cauciuc .. :-D
iar capacul chiulasei motorului pe benzina e de plastic...
Eeeeeee, istet rau sobolanu' asta micu'. )
Ai observat bine sobo', capacul ala e din plastic si blocul motor e din aluminiu.
De ce crezi ca le-au facut asa ?
cix, nu e vorba de conservatorism...e vorba de altceva, dar e normal ca parerile sa difere.
Pana in ~ 2004, Mitsubishi era un nume slabut pe piata din EU.
Ei erau concentrati pe alte piete de desfacere, in general cea din state unde dizelu are vanzare slaba.
Din 2004, cu modelele colt, lancer vechi si noile aparute outlander, pajero ceva mai tarziu au intrat serios pe piata din EU.
Se incearca, continuarea acestui fenomenul cu noul lancer si ce va mai urma, desi cred ca noul lancer nu se vinde asa cum trebuie sau cum se asteptau, dar asta e parerea mea.
Cum lancerul in istoria sa nu vazuse dizel, dar pentru ca in EU se cerea si o astfel de motorizare, au ales varianta ieftina de la VW. Si bineinteles cea mai iubita motorizare din RO, desi romanii au mai evoluat si au inceput sa aiba mai multa grija pe ce dau banii, au inceput sa aiba gusturi, preferinte proprii si nu sa se ia dupa legende vechi si prafuite.
Oricum la cate lancere dizel se vand sau se vor vinde, nu se merita sa investeasca bani in dezvoltarea unui dizel nou.
Lancerul are alt target, dizelu' a fost o necesitate impusa de piata.
Pentru outlander aceasta motorizare e destul de OK, dar Outlanderul are alta insonorizare, e alta masina si e chiar placut.
Lancerul in schimb care atunci cand te apropii de el respira ieftineala prin toti porii (asa cum se intampla cu toate modelele noi indiferent de marca), un motor dizel ii mai lipsea si care ? Cel mai zgomotos si consumator si.... )
Masina e OK cu ceea ce a venit de la Mitsubishi...in rest chestii din astea "Dacia by Reno", "Martin Motors powered by Mitsubishi", si alte bisnitareli din astea din domeniul auto sunt si vor mai apare.
Si cureaua aia e din cauciuc .. :-D
iar capacul chiulasei motorului pe benzina e de plastic...
Eeeeeee, istet rau sobolanu' asta micu'. )
Ai observat bine sobo', capacul ala e din plastic si blocul motor e din aluminiu.
De ce crezi ca le-au facut asa ?
cix, nu e vorba de conservatorism...e vorba de altceva, dar e normal ca parerile sa difere.
Pana in ~ 2004, Mitsubishi era un nume slabut pe piata din EU.
Ei erau concentrati pe alte piete de desfacere, in general cea din state unde dizelu are vanzare slaba.
Din 2004, cu modelele colt, lancer vechi si noile aparute outlander, pajero ceva mai tarziu au intrat serios pe piata din EU.
Se incearca, continuarea acestui fenomenul cu noul lancer si ce va mai urma, desi cred ca noul lancer nu se vinde asa cum trebuie sau cum se asteptau, dar asta e parerea mea.
Cum lancerul in istoria sa nu vazuse dizel, dar pentru ca in EU se cerea si o astfel de motorizare, au ales varianta ieftina de la VW. Si bineinteles cea mai iubita motorizare din RO, desi romanii au mai evoluat si au inceput sa aiba mai multa grija pe ce dau banii, au inceput sa aiba gusturi, preferinte proprii si nu sa se ia dupa legende vechi si prafuite.
Oricum la cate lancere dizel se vand sau se vor vinde, nu se merita sa investeasca bani in dezvoltarea unui dizel nou.
Lancerul are alt target, dizelu' a fost o necesitate impusa de piata.
Pentru outlander aceasta motorizare e destul de OK, dar Outlanderul are alta insonorizare, e alta masina si e chiar placut.
Lancerul in schimb care atunci cand te apropii de el respira ieftineala prin toti porii (asa cum se intampla cu toate modelele noi indiferent de marca), un motor dizel ii mai lipsea si care ? Cel mai zgomotos si consumator si.... )
Masina e OK cu ceea ce a venit de la Mitsubishi...in rest chestii din astea "Dacia by Reno", "Martin Motors powered by Mitsubishi", si alte bisnitareli din astea din domeniul auto sunt si vor mai apare.
QUOTE (Prime)Despre motorul pe benzina 4B11 MIVEC de pe lancer este un filmulet care explica ce si cum:
http://www.youtube.com/watch?v=Bb4zdcD0G-Y
dupa cum se vede, e pe lantz, nu pe curea.
Inca o dovada ca dealerii de la noi habar n-au ce vind.Ce o fii asa de greu sa invete specificatiile a citorva motoare si masini nu stiu,mai ales ca le repeta la atitia clienti.
Cel mai tare a fost 1 de la mazda,cind am facut test drive cu mazda 6,pedala de frina era foarte moale si cind l-am intrebat ca de ce e asa,mi-a raspuns:"lasa ca se intareste ea".
http://www.youtube.com/watch?v=Bb4zdcD0G-Y
dupa cum se vede, e pe lantz, nu pe curea.
Inca o dovada ca dealerii de la noi habar n-au ce vind.Ce o fii asa de greu sa invete specificatiile a citorva motoare si masini nu stiu,mai ales ca le repeta la atitia clienti.
Cel mai tare a fost 1 de la mazda,cind am facut test drive cu mazda 6,pedala de frina era foarte moale si cind l-am intrebat ca de ce e asa,mi-a raspuns:"lasa ca se intareste ea".
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori