Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
sunt la primul diesel. la inceput a fost ok, zgomot nou, vorba cuiva ascult muzica dar daca am iesit de la munca obosit si nu am chef de muzica, am pus-o la modul urat. nu inteleg cum naiba nu au izolat-o deloc cum trebuie. tata are o octavia diesel, 1.9 dar nu se aude. oricum, pana la urma, ca sa ai o masina pe benzina la motor de 2.0, consuma prea mult. sotia mea are o alfa 147 2.0 benzina si a consumat ieri in oras 24 % (cu 150 cai). macar ma simt mai bine din p. d. vedere al consumului.
Daca o masina de peste 20 k necesita astfel de "completari" cum ar fi izolarea fonica minimala, de altfel obligatorie la banii si clasa asta, samd. atunci ne-am kkt in el de navi la misto si piele. )
Am mers intr-un taxi megane dizel, o masina ieftina, super ieftina si nu foarte calitativa...dar nu mi-am dat seama ca e dizel decat dupa ce m-am dat jos din ea.
Dar in saracia ei avea o insonorizare si mai multe...de bun simt si nici nu era facuta in japonia.
Si asa nefiabila cum era, avea 150.000 km pe bord, nu troncaneau decat niste plastice si isi facea treaba foarte bine.
Per total nu imi place si nu mi-as lua asa ceva indiferent de pret, nu fac comparatii, dar sunt modele mult mai slabe si mai ieftine carora nu le lipsesc anumite lucruri esentiale, obligatorii.
La lancer aceste lipsuri sunt acoperite de : uite cat de misto e (adevarat), uite ce bine sta pe sosea (de parca restul masinilor ar zbura de pe sosea), uite ce bine trage (nu sunt slabe, dar nici nu s-a mai progresat si comparativ cu suratele japoneze nimic deosebit).
Un lucru absolut adevarat...ofera placere la condus, insa partile negative nu pot fi negate.
Daca ar fi sport nu ar mai conta, dar nu e...nici nu stiu ce e de fapt, e o imbinare de mai multe, iar rezultatul nu e tocmai OK cand vrei sa scoti o masina cu costuri minime, dar cu pretentii de sport (dar fara o motorizare adecvata) pentru clientul in bascheti sau cu pretentii de masina de familie (dar fara insonorizare, samd) pentru clientul cu verigheta pe deget.
O masina de 20k nu poate fi "de toate" deoarece compromisurile sunt multe, fie de o parte, fie de alta.
Este insa o masina "de tranzit" pentru tineri sau pentru cei care vor sa se simta din nou tineri. )
In RO, o masina care arata bine poate fi extrem de utila la imagine...si la noi imaginea e totul.
Alti producatori isi delimiteaza bine modelele, premium, sport, etc. si se si vede clasa dupa ceea ce ofera masina.
De asemenea motorizarile sunt graduale...
Lancerul s-a nascut dintr-o relatie nelegitima intre un outlander si un passat care obisnuiau sa se uite la filme porno cu alfa romeo si volvo. )
Am mers intr-un taxi megane dizel, o masina ieftina, super ieftina si nu foarte calitativa...dar nu mi-am dat seama ca e dizel decat dupa ce m-am dat jos din ea.
Dar in saracia ei avea o insonorizare si mai multe...de bun simt si nici nu era facuta in japonia.
Si asa nefiabila cum era, avea 150.000 km pe bord, nu troncaneau decat niste plastice si isi facea treaba foarte bine.
Per total nu imi place si nu mi-as lua asa ceva indiferent de pret, nu fac comparatii, dar sunt modele mult mai slabe si mai ieftine carora nu le lipsesc anumite lucruri esentiale, obligatorii.
La lancer aceste lipsuri sunt acoperite de : uite cat de misto e (adevarat), uite ce bine sta pe sosea (de parca restul masinilor ar zbura de pe sosea), uite ce bine trage (nu sunt slabe, dar nici nu s-a mai progresat si comparativ cu suratele japoneze nimic deosebit).
Un lucru absolut adevarat...ofera placere la condus, insa partile negative nu pot fi negate.
Daca ar fi sport nu ar mai conta, dar nu e...nici nu stiu ce e de fapt, e o imbinare de mai multe, iar rezultatul nu e tocmai OK cand vrei sa scoti o masina cu costuri minime, dar cu pretentii de sport (dar fara o motorizare adecvata) pentru clientul in bascheti sau cu pretentii de masina de familie (dar fara insonorizare, samd) pentru clientul cu verigheta pe deget.
O masina de 20k nu poate fi "de toate" deoarece compromisurile sunt multe, fie de o parte, fie de alta.
Este insa o masina "de tranzit" pentru tineri sau pentru cei care vor sa se simta din nou tineri. )
In RO, o masina care arata bine poate fi extrem de utila la imagine...si la noi imaginea e totul.
Alti producatori isi delimiteaza bine modelele, premium, sport, etc. si se si vede clasa dupa ceea ce ofera masina.
De asemenea motorizarile sunt graduale...
Lancerul s-a nascut dintr-o relatie nelegitima intre un outlander si un passat care obisnuiau sa se uite la filme porno cu alfa romeo si volvo. )
bai nene, deja ma enervez rau de tot.
Ce pana mea nu testati masinile inainte? Ce pana mea va luati dupa ce zice unul si altul?
Ce pana mea faceti comparatii italiene (si alte.........)?
sa mor de inteleg cum le consuma unora peste 11%. Ori ati ***** masina in perioada de rodaj, ori uitati sa schimbati vitezele.
N-am un mers foarte linistit, Cristi poate sa confirme modul in care merg eu cu masina, dar consumul (pe modul manual, nu auto) n-a trecut niciodata de 10,5-11.
Oricum ar fi, la diferenta de pret dintre motorina si benzina, tot in aceiasi bani iesi cu consumul.
Insa cred ca ori ati nimerit masini proaste, ori nu stiti pe ce lume va aflati.
Luati-va nene masini cu motoare electrice, incarcati-le la priza si duceti-va pe coclauri.
Voi vreti si cu ********** si cu ***************.
PS: Pentru banii care-i dati pe un Lancer, asta primiti. Nu va convine, duceti-va si va luati megane, octavia s.a.m.d.
Ce pana mea nu testati masinile inainte? Ce pana mea va luati dupa ce zice unul si altul?
Ce pana mea faceti comparatii italiene (si alte.........)?
sa mor de inteleg cum le consuma unora peste 11%. Ori ati ***** masina in perioada de rodaj, ori uitati sa schimbati vitezele.
N-am un mers foarte linistit, Cristi poate sa confirme modul in care merg eu cu masina, dar consumul (pe modul manual, nu auto) n-a trecut niciodata de 10,5-11.
Oricum ar fi, la diferenta de pret dintre motorina si benzina, tot in aceiasi bani iesi cu consumul.
Insa cred ca ori ati nimerit masini proaste, ori nu stiti pe ce lume va aflati.
Luati-va nene masini cu motoare electrice, incarcati-le la priza si duceti-va pe coclauri.
Voi vreti si cu ********** si cu ***************.
PS: Pentru banii care-i dati pe un Lancer, asta primiti. Nu va convine, duceti-va si va luati megane, octavia s.a.m.d.
Fiecare, inainte de a cumpara o masina, are resopnsabilitatea sa se informeze asupra calitatilor/defectelor, poate sa o testeze. Asa ca nu vad nici un motiv sa ii para cuiva rau ca si-a luat Lancer si nu Logan sau altceva.
Si cel mai bine e cand masina se ridica la nivelul asteptarilor. In cazul meu se ridica.
Chiar daca in cazul Lancerului exista loc si de mai bine, cand iti intra la inima nu iti mai iese usor si orice drum pe care il faci cu el se pare prea scurt.
Cristi, eu stiu ca esti foarte realist in ceea ce spui, si iti dau dreptate, dar nu te-am vazut niciodata sa privesti cu un ochi atat de critic coltul, care sti bine ca are si el defecte. Si am mai spus si alta data: Mitsubishi a pus motor tdi pe lancer pentru aia care il cumpara, asa ca nu vad de ce te agiti atata in directia asta. Daca nu iti place ceva, nu iti cumperi. Te bucuri ca a fost facut la curse un lancer tdi de un czt? Asta s-ar fi intamplat si daca czt-ul nu era resoftat. Ceva nu inteleg in atitudinea ta; poate imi explici si mie.
Ca sa nu deviez de tot Referitor la dotarile lancerului, nu prea gasesti masina la 21000 cip, care sa aiba xenon, "navigatie (ioc)", sistem audio cu 9 difuzoare, piele, senzor de ploaie, bluetooth, scaune incalzite. Lucruri inutile a-ti spune, dar care conteaza pentru unii. Si tot in banii astia sunt si roti )
Si cel mai bine e cand masina se ridica la nivelul asteptarilor. In cazul meu se ridica.
Chiar daca in cazul Lancerului exista loc si de mai bine, cand iti intra la inima nu iti mai iese usor si orice drum pe care il faci cu el se pare prea scurt.
Cristi, eu stiu ca esti foarte realist in ceea ce spui, si iti dau dreptate, dar nu te-am vazut niciodata sa privesti cu un ochi atat de critic coltul, care sti bine ca are si el defecte. Si am mai spus si alta data: Mitsubishi a pus motor tdi pe lancer pentru aia care il cumpara, asa ca nu vad de ce te agiti atata in directia asta. Daca nu iti place ceva, nu iti cumperi. Te bucuri ca a fost facut la curse un lancer tdi de un czt? Asta s-ar fi intamplat si daca czt-ul nu era resoftat. Ceva nu inteleg in atitudinea ta; poate imi explici si mie.
Ca sa nu deviez de tot Referitor la dotarile lancerului, nu prea gasesti masina la 21000 cip, care sa aiba xenon, "navigatie (ioc)", sistem audio cu 9 difuzoare, piele, senzor de ploaie, bluetooth, scaune incalzite. Lucruri inutile a-ti spune, dar care conteaza pentru unii. Si tot in banii astia sunt si roti )
Perfect de acord cu Cristi.
Ca o completare spun ca asa se intampla cand incerci sa faci o masina sa capteze gusturile a doua generatii de persoane.Nu reusesti sa satisfaci de fapt pe nici unu din ei.Are look,o anumita doza de tuning vizual,sistem audio foarte bun etc...dar nu o sa atragi niciodata tinerii cu diesel.In schimb cei care sunt "cu verigheta" desi ar aprecia un diesel din motive ce nu le mai mentionez sunt deranjati de zgomot aspect ieftin al materialelor in habitaclu si portbagaj,lipsa spatiilor de depozitare etc.Si uite asa au reusit sa enerveze pe toata lumea.
Trebuie sa mentionez aici ca o perere personala ca daca ne uitam totusi la concurenta care foloseste motoare diesel vw putea fi si mai rau.Adica puteau sa puna pe ele 1,9 diesel care echipeaza si in momentul asta Seat si Octavia2 cu preturi apropiate de Lancer.Daca vrei Octavia sau Seat cu 2,0 de duce peste 20 mii si nu au dotarile de serie de la Lancer nici pe departe.
In concluzie....Mitsu a incercat ca prinda cu o plasa toti pestii...greseala,mare greseala.
PS.Sper ca se intelege ca m-am referit doar la varianta diesel...nu ma pot exprima cu privire la benzinare ca nu le cunosc dar sper ca alea sa fie mai echilibrate.
Ca o completare spun ca asa se intampla cand incerci sa faci o masina sa capteze gusturile a doua generatii de persoane.Nu reusesti sa satisfaci de fapt pe nici unu din ei.Are look,o anumita doza de tuning vizual,sistem audio foarte bun etc...dar nu o sa atragi niciodata tinerii cu diesel.In schimb cei care sunt "cu verigheta" desi ar aprecia un diesel din motive ce nu le mai mentionez sunt deranjati de zgomot aspect ieftin al materialelor in habitaclu si portbagaj,lipsa spatiilor de depozitare etc.Si uite asa au reusit sa enerveze pe toata lumea.
Trebuie sa mentionez aici ca o perere personala ca daca ne uitam totusi la concurenta care foloseste motoare diesel vw putea fi si mai rau.Adica puteau sa puna pe ele 1,9 diesel care echipeaza si in momentul asta Seat si Octavia2 cu preturi apropiate de Lancer.Daca vrei Octavia sau Seat cu 2,0 de duce peste 20 mii si nu au dotarile de serie de la Lancer nici pe departe.
In concluzie....Mitsu a incercat ca prinda cu o plasa toti pestii...greseala,mare greseala.
PS.Sper ca se intelege ca m-am referit doar la varianta diesel...nu ma pot exprima cu privire la benzinare ca nu le cunosc dar sper ca alea sa fie mai echilibrate.
QUOTE (cix)Fiecare, inainte de a cumpara o masina, are resopnsabilitatea sa se informeze asupra calitatilor/defectelor, poate sa o testeze. Asa ca nu vad nici un motiv sa ii para cuiva rau ca si-a luat Lancer si nu Logan sau altceva.
Si cel mai bine e cand masina se ridica la nivelul asteptarilor. In cazul meu se ridica.
Chiar daca in cazul Lancerului exista loc si de mai bine, cand iti intra la inima nu iti mai iese usor si orice drum pe care il faci cu el se pare prea scurt.
Cristi, eu stiu ca esti foarte realist in ceea ce spui, si iti dau dreptate, dar nu te-am vazut niciodata sa privesti cu un ochi atat de critic coltul, care sti bine ca are si el defecte. Si am mai spus si alta data: Mitsubishi a pus motor tdi pe lancer pentru aia care il cumpara, asa ca nu vad de ce te agiti atata in directia asta. Daca nu iti place ceva, nu iti cumperi. Te bucuri ca a fost facut la curse un lancer tdi de un czt? Asta s-ar fi intamplat si daca czt-ul nu era resoftat. Ceva nu inteleg in atitudinea ta; poate imi explici si mie.
Ca sa nu deviez de tot Referitor la dotarile lancerului, nu prea gasesti masina la 21000 cip, care sa aiba xenon, "navigatie (ioc)", sistem audio cu 9 difuzoare, piele, senzor de ploaie, bluetooth, scaune incalzite. Lucruri inutile a-ti spune, dar care conteaza pentru unii. Si tot in banii astia sunt si roti )
Eu spun ca gasesti, si sport, si elegante. Tocmai ca la Lancer problema este ca e mult prea scump pentru clasa la care este si pentru ce ofera. Si nu te supara, dar Lancer este la clasa Focus, Megane, Bora/Jetta, Civic, etc. La 21252 CIP, iei Mazda 6 Sport model 2.0i TE Navi, care este o intr-o clasa superioara Lancer-ului, si nu se compara nici negru sub unghie. Si ia sa imi arati si mie harta cu Romania pe Lancer-ul tau. La banii de Lancer, iti iei MASINI, care sunt frumoase, dotate, si calitative si la exterior si la interior. Ai de unde sa alegi tot ce vrei, sport - Megane RS, Mazda 3 MPS si cred ca si Golf GTI, eleganta - Mazda 6, Honda Accord, VW Passat, si chiar Skoda Octavia. Deci o Skoda Octavia nu as da-o pe un Lancer nou nici daca ma roaga Basescu personal. Cand mergi in ea te simti bine, feelingul din interior e altul, nu ma simt ca intr-un Logan cu motor de 2.0 diesel.
Si cel mai bine e cand masina se ridica la nivelul asteptarilor. In cazul meu se ridica.
Chiar daca in cazul Lancerului exista loc si de mai bine, cand iti intra la inima nu iti mai iese usor si orice drum pe care il faci cu el se pare prea scurt.
Cristi, eu stiu ca esti foarte realist in ceea ce spui, si iti dau dreptate, dar nu te-am vazut niciodata sa privesti cu un ochi atat de critic coltul, care sti bine ca are si el defecte. Si am mai spus si alta data: Mitsubishi a pus motor tdi pe lancer pentru aia care il cumpara, asa ca nu vad de ce te agiti atata in directia asta. Daca nu iti place ceva, nu iti cumperi. Te bucuri ca a fost facut la curse un lancer tdi de un czt? Asta s-ar fi intamplat si daca czt-ul nu era resoftat. Ceva nu inteleg in atitudinea ta; poate imi explici si mie.
Ca sa nu deviez de tot Referitor la dotarile lancerului, nu prea gasesti masina la 21000 cip, care sa aiba xenon, "navigatie (ioc)", sistem audio cu 9 difuzoare, piele, senzor de ploaie, bluetooth, scaune incalzite. Lucruri inutile a-ti spune, dar care conteaza pentru unii. Si tot in banii astia sunt si roti )
Eu spun ca gasesti, si sport, si elegante. Tocmai ca la Lancer problema este ca e mult prea scump pentru clasa la care este si pentru ce ofera. Si nu te supara, dar Lancer este la clasa Focus, Megane, Bora/Jetta, Civic, etc. La 21252 CIP, iei Mazda 6 Sport model 2.0i TE Navi, care este o intr-o clasa superioara Lancer-ului, si nu se compara nici negru sub unghie. Si ia sa imi arati si mie harta cu Romania pe Lancer-ul tau. La banii de Lancer, iti iei MASINI, care sunt frumoase, dotate, si calitative si la exterior si la interior. Ai de unde sa alegi tot ce vrei, sport - Megane RS, Mazda 3 MPS si cred ca si Golf GTI, eleganta - Mazda 6, Honda Accord, VW Passat, si chiar Skoda Octavia. Deci o Skoda Octavia nu as da-o pe un Lancer nou nici daca ma roaga Basescu personal. Cand mergi in ea te simti bine, feelingul din interior e altul, nu ma simt ca intr-un Logan cu motor de 2.0 diesel.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori