Reactii Diferite La Accelerare - Aleator V2
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Salut,
In primul rand rog un admin/moderator sa stearga primul post cu acest titlu. am incercat sa mai postez acum cateva zile si nu a mers , dar vad ca a ramas titlul.
Am o problema cu raspunsul motorului cand o accelerez. De multe ori motorul se tureaza mai greu si pare ca se chinuie sa urce in ture. Nu am gasit o legatura cu un alt factor sau o rata de repetabilitate clara. Pur si simplu uneori raspunde foarte bine , accelereaza repede si merge super ok , alteori (si nu se intampla chiar rar) urca greu in ture. Singurul lucru pe care l-am observat a fost ca daca ii fac o resetare generala (scot borna de la baterie) merge bine o perioada. in general face asta cand e motorul cald, cu el rece nu am probleme.
a mai patit cineva asta?
stiu ca exista anumite legende urbane cum ca se invata calculatorul cu un anumit mod de condus si isi schimba modul cum reactioneaza acceleratia , dar ma indoiesc de acest lucru.
cand nu am aceasta problema motorul este si ceva mai silentios.
pentru a evita unele intrebari de clarificare :
- nu are legatura cu benzina. se intampla cu aceeasi benzina in rezervor.
- nu are legatira cu temperatura de afara . si aici merge si bine si rau in aceleasi conditii de vreme.
- nu este mai incarcata masina
- nu are legatura cu compresorul de AC . si cu el cuplat si decuplat a acelasi lucru.
Multumesc,
In primul rand rog un admin/moderator sa stearga primul post cu acest titlu. am incercat sa mai postez acum cateva zile si nu a mers , dar vad ca a ramas titlul.
Am o problema cu raspunsul motorului cand o accelerez. De multe ori motorul se tureaza mai greu si pare ca se chinuie sa urce in ture. Nu am gasit o legatura cu un alt factor sau o rata de repetabilitate clara. Pur si simplu uneori raspunde foarte bine , accelereaza repede si merge super ok , alteori (si nu se intampla chiar rar) urca greu in ture. Singurul lucru pe care l-am observat a fost ca daca ii fac o resetare generala (scot borna de la baterie) merge bine o perioada. in general face asta cand e motorul cald, cu el rece nu am probleme.
a mai patit cineva asta?
stiu ca exista anumite legende urbane cum ca se invata calculatorul cu un anumit mod de condus si isi schimba modul cum reactioneaza acceleratia , dar ma indoiesc de acest lucru.
cand nu am aceasta problema motorul este si ceva mai silentios.
pentru a evita unele intrebari de clarificare :
- nu are legatura cu benzina. se intampla cu aceeasi benzina in rezervor.
- nu are legatira cu temperatura de afara . si aici merge si bine si rau in aceleasi conditii de vreme.
- nu este mai incarcata masina
- nu are legatura cu compresorul de AC . si cu el cuplat si decuplat a acelasi lucru.
Multumesc,
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Andrei sa stii ca si eu am observat cateodata ceva asemanator, in sensul ca de ex daca sunt in treapta a III-a si accelerez se duce excelent. Alte dati, putine cei drept parca nu mai are acelasi raspuns.
Nu i-am dat importanta pentru ca am observat de putine ori. La fel nu are legatura cu benzina, AC cuplat sau nu sau alte chestii.
Nu i-am dat importanta pentru ca am observat de putine ori. La fel nu are legatura cu benzina, AC cuplat sau nu sau alte chestii.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
@ursul_bipolar :
- la mine nu apare asa de rar. daca era nici eu nu ii dadeam importanta.
@Donkey
- nu are treaba cu filtrul . am K&N si e curat. se intampla in aceeasi zi sa imi mearga si bine si rau.
ca si update:
am stat sa analizez mai atent comportamentul si am observant urmatoarele :
- dimineata in general merge bine. mai pr?cis plecarea cu motorul rece.
- am pastrat un sitl de condus f calm (schimbat pe la 2500 ture) si vad ca in toate cele 4 zile nu si-a mai schimbat comportamentul. am scos siguranta principala pentru a reseta calculatorul si vad ca pastrand acelasi regim de mers nu isi mai schimba compartamentul. o sa incerc acum sa merg cu ea folosind mai multe regimuri de condus sa vad daca nu cumva comportamentul apare la aceasta schimbare ... desi ar fi ciudat. (ex. dimineata merg usor si dupamasa o alerg cu schimbari peste 3500 ture).
multumesc,
- la mine nu apare asa de rar. daca era nici eu nu ii dadeam importanta.
@Donkey
- nu are treaba cu filtrul . am K&N si e curat. se intampla in aceeasi zi sa imi mearga si bine si rau.
ca si update:
am stat sa analizez mai atent comportamentul si am observant urmatoarele :
- dimineata in general merge bine. mai pr?cis plecarea cu motorul rece.
- am pastrat un sitl de condus f calm (schimbat pe la 2500 ture) si vad ca in toate cele 4 zile nu si-a mai schimbat comportamentul. am scos siguranta principala pentru a reseta calculatorul si vad ca pastrand acelasi regim de mers nu isi mai schimba compartamentul. o sa incerc acum sa merg cu ea folosind mai multe regimuri de condus sa vad daca nu cumva comportamentul apare la aceasta schimbare ... desi ar fi ciudat. (ex. dimineata merg usor si dupamasa o alerg cu schimbari peste 3500 ture).
multumesc,
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Cand am dat jos toba am constatat ca era plina de rugina si bucati de metal de marimea boabelor de mazare, rezultate din coroziunea elementelor interioare. Aceste bucati erau prea mari ca sa se fixeze permanent in gaurile sitelor, dar puteau sa le obtureze temporar. De la vibratii isi schimbau pozitia, asa ca fenomenul se manifesta aleator. La un moment dat lipsa de putere era insotita si de un suierat de la toba, astfel mi-am dat seama ce se petrecea.
Ceva asemanator mi se intimpla si mie cu Colt-ul meu.
- si mie mi se pare ca dimineata la rece, parca motorul se aude mai rotund
- dupa ce se incalzeste parca nu se mai aude asa frumos si parca paraie mai tare toba, parca se chinuie
- de asemenea dupa ce se incalzeste parca trage mai greu cu pedala la podea
- ceea ce este ciudat este faptul ca daca o accelerez pina in 3000 rot/min cu pedala la jumatate, si dupa aia o calc la maxim parca trage mai bine
Bineinteles ca toate pot fi doar impresii, dar unele se potrivesc cu ceea ce am citit mai sus. Totusi tind sa ii dau dreptate lui Lancerlot. Toba este destul de oxidata pe dinafara, insa cine stie cum arata la interior. De asemenea, acum cativa ani de zile, dupa ce am scos-o din service mi s-a parut ca toba e mai zgomotoasa si la anumite turatii suiera, fluiera, etc.
- si mie mi se pare ca dimineata la rece, parca motorul se aude mai rotund
- dupa ce se incalzeste parca nu se mai aude asa frumos si parca paraie mai tare toba, parca se chinuie
- de asemenea dupa ce se incalzeste parca trage mai greu cu pedala la podea
- ceea ce este ciudat este faptul ca daca o accelerez pina in 3000 rot/min cu pedala la jumatate, si dupa aia o calc la maxim parca trage mai bine
Bineinteles ca toate pot fi doar impresii, dar unele se potrivesc cu ceea ce am citit mai sus. Totusi tind sa ii dau dreptate lui Lancerlot. Toba este destul de oxidata pe dinafara, insa cine stie cum arata la interior. De asemenea, acum cativa ani de zile, dupa ce am scos-o din service mi s-a parut ca toba e mai zgomotoasa si la anumite turatii suiera, fluiera, etc.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 58 vizitatori