Rechemare In Service Lancer Si Asx

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
haimi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Iul 11, 2013 10:57 pm
Contact:

Mesaj de haimi » Vin Feb 21, 2014 2:42 pm

eu as intreba daca amanarea resoftatului aduce sau nu riscuri ?...din pacate nu sunt in tara si nu pot ajunge decat peste 6 luni,oare chiar este o problema foarte grava aceasta eroare de soft?

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Lun Feb 24, 2014 9:24 am

eu am programare pe joi, revin cu detalii.
@haimi, voi incerca sa aflu raspunsul si la intrebarea ta de la service

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Joi Feb 27, 2014 5:33 pm

Salut, tocmai m-am intors cu masina de la resoftare.
Inainte sa intre masina in service consilierul m-a informat ca daca nivelul uleiului e prea mare, dupa resoftare, trebuie schimbat.
Am fost invitat in service sa vad ca nivelul uleiului era intr-adevar ridicat, cel de la computer imi spunea ca e cu 1litru in plus.
Consilierul mi-a spus ca e la latitudinea mea daca doresc sa schimb sau nu uleiul si ca un client de-al lor care a refuzat schimbul uleiului a ramas fara turbina dupa 50km.
Binenteles pus in fata acestei situatii am acceptat schimbul de ulei (mai ales ca aveam Castrol in motor si nu Mitsu Queen Diesel - total 377lei)

Practic din cate mi s-a explicat, aceasta resoftare ar rezolva celebra problema al 1.8 DID-ului, si anume, revarsarea motorinei in baia de ulei din timpul regenerarii.

@haimi - consilierul mi-a spus ca aceasta resoftare se poate face la orice service autorizat mitsubishi, nu trebuie sa fi in tara.

Avatar utilizator
haimi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Iul 11, 2013 10:57 pm
Contact:

Mesaj de haimi » Vin Feb 28, 2014 9:56 pm

Salut ....multumesc mult pentru informatii si sper sa o fac si eu in curand,o sa va tin la curent cu cei de la Mitsu din alte tari .

Avatar utilizator
Alex-Lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 19, 2014 10:47 am

Mesaj de Alex-Lancer » Lun Feb 15, 2016 9:19 pm

Salutare!
Dintre cei care ati fost chemati pentru resoftarea aceasta, a mai avut vreunul problema cu motorina in ulei?! INtreb deoarece in momentul in care am depistat aceasta problema la reprezentanta din baneasa, "mesterii" de acolo n-au specificat nimic de aceasta posibilitate de a resofta ceva la masina. Initial nici nu mi-au spus care e motivul nivelului crescut de ulei in motor, de unde a rezultat si o scurgere pe la semeringul de la vibrochen; mi-au pus doar ca e posibil ca mecanicul meu sa-mi fi pus prea mult ulei cand am facut revizia. Ulterior, dupa ce m-am documentat si am aflat care e cauza si m-am dus la ei sa fac revizia, mi-au spus ca au mai auzit si ei de problema aceasta cu motorina in ulei. Dar mi-au spus ca acum se reseteaza si nivelul de ulei doar cu testerul lor original si ca nu o sa mai am probleme. Greu de crezut...
Toate bune!

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mie Feb 17, 2016 9:52 am

Resoftarea nu are legatura cu motorina in baia de ulei. S-a mai discutat aici acest subiect si tine de faptul ca multi utilizatori folosesc masina incorect, nu este o problema a masinii.

Avatar utilizator
Alex-Lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 19, 2014 10:47 am

Mesaj de Alex-Lancer » Mie Feb 17, 2016 2:37 pm

Eu stiu ca s-a mai discutat aceasta problema, dar din pacate nu s-a gasit o solutie clara pentru rezolvarea ei. Treaba asta cu folosirea incorecta nu prea sta in picioare deoarece indiferent de maniera in care se conduce aceasta masina, problema apare. Spre exemplu, la mine a reaparut la aproximativ 3 000 km dupa revizie. Si chiar am cautat sa respect majoritatea "sfaturilor" gasite aici pe forum, precum si toate indicatiile posibile din lumea asta referitor la modul in care se conduce un diesel.
Ce mi se pare cel mai ciudat este faptul ca eu nu am avut aceasta problema de cand am luat masina, respectiv de la 62 000 km pana la 70 000 km cand i-am facut prima revizie in Romania (conform cartii de serice ultima revizie fiind facuta la 56 000 km - deci 14 000 km fara picatura de motorina in ulei). De aceea tind sa cred ca trebuie sa existe o rezolvare electronica a acestei probleme (gen o setare/resetare ceva atunci cand faci revizia). Si desi cei de la reprezentanta mi-au spus ca la orice model Mitsubishi 1.8 DID fabricat dupa 2010 (anul in care a aparut acest motor 1.8 DID), dupa revizie se reseteaza si nivelul de ulei DOAR CU TESTERUL LOR ORIGINAL, totusi problema a reaparut.
Mi s-a sugerat si anularea DPF, care logic ar rezolva aceasta problema, dar nu pot accepta ideea ca masina va polua mult mai mult; si nici nu stiu ce influenta va avea la stabilirea noxelor in momentul efectuarii ITP-ului.
Ideal ar fi fost ca reprezentatii Mitsubishi in Romania sa caute o solutie si sa o comunice. Dar se pare ca interesul lor mai mare este sa schimbam cat mai des uleiul si filtrele, la ei in reprezentante.
Toate bune!

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mie Feb 17, 2016 8:44 pm

Aceasta nu este o problema, asa functioneaza masina pentru ca are filtru DPF, asa face majoritatea masinilor dotate cu astfel de filtru. Trebuie sa fii atent cand incepe regenerarea, sa nu opresti masina si sa mai mergi cu ea pana cand isi face ciclul complet de regenerare. Iti poti da seama cand incepe sa regenereze, turatie la ralanti marita, ceva fum in spate, nu ai cum sa nu observi.

Avatar utilizator
Alex-Lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 19, 2014 10:47 am

Mesaj de Alex-Lancer » Mie Feb 17, 2016 9:45 pm

E adevarat ce spui si tu. Si chiar am observat aceste aspecte, si anume: acest motor la relanti sta undeva la 600 de turatii si abia la apasarea abreiajului urca la 900. In momentul in care la relanti sta motorul turat la 900 turatii iar consumul creste considerabil sau chiar si in frana de motor tot iti arata consum pe instant, e clar ca isi face regenerarea si trebuie sa astepti pana isi termina ciclul si se reduce turatia; si nu putine au fost momentele in care am stat in masina 3-4 minute cu motorul pornit dupa ce am ajuns la destinatie. Intervine aici problema functiei AS&G, care desi ar trebui sa aiba un fel de senzor care sa nu-i permita oprirea motorului in momentul regenerarii DPF, totusi de multe ori opreste motorul (numai in situatia in care uiti sa o dezactivezi).
Ultima revizie am efectuat-o in noiembrie si pana zilele acestea functia AS&G nu s-a mai activat deoarece sub temperatura de 10° nu se mai activeaza (asta e un mare bine pt motor).
Cu toate aceste aspecte, pe care le-am descoperit pana acum in 24 000 km facuti cu masina, tot mi-a crescut nivelul de motorina in motor.
Concluziile mele pot fi urmatoarele:
1. E posibil sa mai fie si alte "trucuri" care sa ne ajute in evitarea acestei probleme (ceea ce deja mi se pare mai absurd decat sistemul Daciei cu jigler);
2. De asemenea, tind sa cred ca exista o setare/resetare care trebuie facuta la momentul reviziei, dar de care reprezentantii Mitsubishi in Romania nu stiu (afara de asa-zisa resetare a nivelului de ulei).
Dar sper ca unul dintre noi, cei de pe acest forum, sa descoperim cat de curand unde e problema!
Oricum, intentionez ca la urmatorul drum in Germania sau Olanda sa merg la o reprezentanta Mitsubishi si sa incerc sa discut cu un reprezentant despre aceasta problema, sa vad ce stiu si ei.
Toate bune!

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori