Actuator Lancer 2.0 Diesel
- George1982
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm
QUOTE (George1982 @ Jun 4 2015, 11:00 AM) Tu vorbesti de waste-gate-ul care actioneaza turbina? E ca o pompa cu o tija.
Daca da, se demonteaza separat, se poate curata separat si cred ca se si poate comanda separat. Intreaba si pe la un mecanic VW daca nu te lamuresti.
Da la el ma refer, din cate am vorbit pana acum toti zic sa schimb cu totul ca nu se poate ca e electric si nu pe vacuum si asa mai departe, o sa mai intreb in stanga si in dreapta
Daca da, se demonteaza separat, se poate curata separat si cred ca se si poate comanda separat. Intreaba si pe la un mecanic VW daca nu te lamuresti.
Da la el ma refer, din cate am vorbit pana acum toti zic sa schimb cu totul ca nu se poate ca e electric si nu pe vacuum si asa mai departe, o sa mai intreb in stanga si in dreapta
- George1982
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm
Eu am avut o problema cu el, dar atunci nu stiam, au demontat baietii de la Mitsu turbina cu totul (mult mai complicat).
Am fost cu turbina la un doctor in turbine, a curatat-o ala (mi-a zis ca turbina e brici), mi-a curatat si waste-gate-ul (atat cat s-a putut) si mi-a zis ca daca mai sunt probleme sa ma duc cu masina acolo si da waste-gate-ul jos direct sau se schimba numai ala.
La mine nu mai mergea ala chiar smooth si mai agata, si dadea eroare turbina, dar ea la interior era chiar curata, fara joc in ax, in lagare...
Am auzit de la multi de tipul asta: curata/repara cam orice turbina: 100E curatatul (am stat cu el acolo, bani facuti relativ usor), 200E reparat daca e cazul (are un munte de turbine ca piese de schimb).
Am fost cu turbina la un doctor in turbine, a curatat-o ala (mi-a zis ca turbina e brici), mi-a curatat si waste-gate-ul (atat cat s-a putut) si mi-a zis ca daca mai sunt probleme sa ma duc cu masina acolo si da waste-gate-ul jos direct sau se schimba numai ala.
La mine nu mai mergea ala chiar smooth si mai agata, si dadea eroare turbina, dar ea la interior era chiar curata, fara joc in ax, in lagare...
Am auzit de la multi de tipul asta: curata/repara cam orice turbina: 100E curatatul (am stat cu el acolo, bani facuti relativ usor), 200E reparat daca e cazul (are un munte de turbine ca piese de schimb).
QUOTE (George1982 @ Jun 4 2015, 01:09 PM) Eu am avut o problema cu el, dar atunci nu stiam, au demontat baietii de la Mitsu turbina cu totul (mult mai complicat).
Am fost cu turbina la un doctor in turbine, a curatat-o ala (mi-a zis ca turbina e brici), mi-a curatat si waste-gate-ul (atat cat s-a putut) si mi-a zis ca daca mai sunt probleme sa ma duc cu masina acolo si da waste-gate-ul jos direct sau se schimba numai ala.
La mine nu mai mergea ala chiar smooth si mai agata, si dadea eroare turbina, dar ea la interior era chiar curata, fara joc in ax, in lagare...
Am auzit de la multi de tipul asta: curata/repara cam orice turbina: 100E curatatul (am stat cu el acolo, bani facuti relativ usor), 200E reparat daca e cazul (are un munte de turbine ca piese de schimb).
Esti din bucureti? Poti sa imi dai un pm cu numarul de telefon? Tocmai am vorbit si eu cu unii care la fel fac reconditionari/curatari/reparatii turbine sunt programat pentru luni dar cu cat mai multe pareri sper sa fie cu atat mai bine
Am fost cu turbina la un doctor in turbine, a curatat-o ala (mi-a zis ca turbina e brici), mi-a curatat si waste-gate-ul (atat cat s-a putut) si mi-a zis ca daca mai sunt probleme sa ma duc cu masina acolo si da waste-gate-ul jos direct sau se schimba numai ala.
La mine nu mai mergea ala chiar smooth si mai agata, si dadea eroare turbina, dar ea la interior era chiar curata, fara joc in ax, in lagare...
Am auzit de la multi de tipul asta: curata/repara cam orice turbina: 100E curatatul (am stat cu el acolo, bani facuti relativ usor), 200E reparat daca e cazul (are un munte de turbine ca piese de schimb).
Esti din bucureti? Poti sa imi dai un pm cu numarul de telefon? Tocmai am vorbit si eu cu unii care la fel fac reconditionari/curatari/reparatii turbine sunt programat pentru luni dar cu cat mai multe pareri sper sa fie cu atat mai bine
@George1982 Neaparat trebuie sa te cinstesc s-a rezolvat treaba intr-o jumatate de ora, omul a fost foarte implicat, nu a dat turbina jos, a vazut ca nu facea vacuum la actuator, a verificat toate furtunele, a facut o magie si a pornit turbina, sa iti dea Dumnezeu sanatate si iti multumesc foarte mult pentru numarul de telefon
- George1982
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori