Ce Se Schimba/inlocuieste In Timp La Masina

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
bogdamen
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 03, 2017 9:39 am

Mesaj de bogdamen » Joi Oct 05, 2017 5:58 pm

Da, m-am gandit si la asta...si n-as vrea sa le schimb mereu, dar parca prea scumpe Lemforder....si eram curios de Delphi, care era varianta urmatoare.

Bucsile si bieletele cred ca le schimb in service, mi amintesc ca am incercat la un ProCeed, si n-am reusit nici cu flexul sa dam jos bieletele, si abia au reusit la service...deci nu m-as complica nici la a mea.

quote name='Alex44' date='Oct 5 2017, 04:49 PM' post='140144']
Salut,

Ia in considerare si pretul manoperei pt bucse sau bielete, daca te costa mult manopera mai bine iei cele mai bune bucse sa stii ca nu mai umblii la ele. Daca manopera e ieftina sau schimbi in regie proprie si dispui de timp berechet, merita si sa iei ceva mai ieftin care probabil o sa tina mai putin.

Pt frane, TRW sunt super.
[/quote]

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Vin Oct 06, 2017 2:54 pm

Eu la frane as merge pe Textar iar la celelalte pe Lemforder.

Avatar utilizator
bogdamen
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 03, 2017 9:39 am

Mesaj de bogdamen » Vin Oct 06, 2017 4:24 pm

Am comandat Lemforder bieletele, (daca tot le schimb), si bucsile de origine. Discurile cred ca in primavara, ca o sa ii schimb si placutele atunci din nou, ca astea de le am sunt cam noi si am inteles ca e indicat sa pun si alte placute o data cu discurile noi, aceeasi marca in principiu si placute si discuri cred ca o sa-i pun.

Eram dator cu niste noutati dupa revizie: o saptamana nu prea am mers cu ea, fiind accidentat. Prima impresie e ca e mai galagioasa....am mai umblat eu la filtrul de aer, nu cred ca il prinsese cum trebuie la service (nu mai zic nimic ), dar parca tot e un pic mai galagioasa ca la inceput....sau mi se pare mie, ca oricum antifonarea stim ca nu e punctul ei forte.

Si ar mai fi o chestie, dar pana in revizie, dupa 2500 turatii parca are asa un zgomot, un fasait, gen zgomot de turbina sau ceva, trebuie sa verific si curelele la accesorii, nu au fost schimbate, posibil sa fie de acolo sau din alta parte...oi vedea.

QUOTE (ursul_bipolar @ Oct 6 2017, 02:54 PM) Eu la frane as merge pe Textar iar la celelalte pe Lemforder.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mar Oct 10, 2017 4:43 pm

Parerea este sa mergi o perioada cu uleiul asta si sa curete motorul de ce a fost inainte. Dupa primul schimb vei incepe sa observi daca este ok sau nu.

Avatar utilizator
bogdamen
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 03, 2017 9:39 am

Mesaj de bogdamen » Joi Oct 19, 2017 9:09 am

Da, da, nu ma grabesc cu concluziile Tu la cat schimbi uleiul? Eu ma gandesc ca pana in 15000 km, in functie de cum ma prinde aceasta revizie.

Intre timp, mi-am schimbat bieletele anti-ruli pe spate (Lemforder) si bucsile de origine, si cureaua de accesorii (Gates), asta mai mult preventiv, masina are 5 ani si am zis sa o schimb la timp.


QUOTE (ursul_bipolar @ Oct 10 2017, 04:43 PM) Parerea este sa mergi o perioada cu uleiul asta si sa curete motorul de ce a fost inainte. Dupa primul schimb vei incepe sa observi daca este ok sau nu.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Joi Oct 19, 2017 9:45 am

La 10k schimb uleiul. Nu depasesc.

Avatar utilizator
zond
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 14, 2016 12:06 pm

Mesaj de zond » Dum Noi 19, 2017 4:12 pm

salut, stie cineva oare este bun uleiul eneos sustina 5w30 pentru lancer sportback motor 4n13 1.8 di-d cu dpf ? Acum am ulei Motul 8100 eco clean 5w30 si trebuie schimbat.
Pe site-ul eneos daca selectez la configurator MITSUBISHI Lancer 1.8 DI-D DPF Sportback (110kW) (2010-) imi da prima optiune:
Engine (DT) (4N13)
ENEOS Sustina 5W30
ENEOS Premium Ultra 0W30
ENEOS Premium Hyper 5W30

Oare ce sa pun in motor,
orice parere este binevenita, multumesc

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Lun Noi 20, 2017 12:36 pm

Din seria Sustina, conform cu ce scrie aici doar Sustina 5w-40 poate fi folosit in motoare diesel:

Applications
Gasoline engine oil for passenger car (For trouble prevention, please use proper viscosity grade oil for the car).
5W-40 oil can be used for car and light van diesel engines.

Acest document confirma ca sustina 5w-30 este doar pt bezina: ENEOS SUSTINA 5W-30 SNRC is the Ultra-modern Fully-synthetic Motor Oil for Gasoline specially formulated to meet the latest IL SAC GF-5 specification which is an improvement in engine oil performance compared to the current GF-4 Specification.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Joi Ian 18, 2018 3:06 pm

QUOTE (bogdamen @ Oct 19 2017, 08:09 AM) Da, da, nu ma grabesc cu concluziile Tu la cat schimbi uleiul? Eu ma gandesc ca pana in 15000 km, in functie de cum ma prinde aceasta revizie.

Intre timp, mi-am schimbat bieletele anti-ruli pe spate (Lemforder) si bucsile de origine, si cureaua de accesorii (Gates), asta mai mult preventiv, masina are 5 ani si am zis sa o schimb la timp.

Cum se comporta sustina dupa ce ai mai mers cu el? Esti multumit?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori