Salut baieti,
Detin un Lancer 2.0 DI-D, 2009, cumparat de aproape 1 an de care sunt foarte multumit, am intampinat si unele probleme, nu grave, pe care le-am rezolvat si cu ajutorul vostru in care v am cerut parerea in alte topicuri. Ideea e ca sunt foarte multumit de masina, am cumparat ca sa zic asa o masina iubita pe care vreau sa o "tin" si sa o ingrijesc si eu la randul meu cat mai bine.
Am insa cateva probelme, chiar daca pot parea minore, mie imi ridica niste semne de intrebare. O sa le spun intr o oarecare ordine si o sa incerc sa ma fac pe cat se poate inteles.
1.De ceva timp am observat ca masina scoate uneori un sunet, ce i drept atunci cand afara erau temperaturi foarte joase. M am speriat destul de tare initial crezand ca de vina este volanta, ca o sa fiu nevoit sa o schimb etc. Pana la urma din spusele unui mecanic de la Mitsubishi Expozitiei si a mai multor persoane am ajuns la concluzia ca nu este volanta si ca nici ambreiajul care functioneaza foarte bine. Sunetul insa nu a disparut cat timp afara au fost temperaturi foarte scazute, dar in ultima vreme nu s a mai auzit. M am impacat cu ideea ca "asa mai face ele"... DAR intampin aceeasi problema in momentul in care spre exemplu, IN SPECIAL cand abia plec cu masina, in momentul in care franez, o scot din viteza si ma pregatesc sa opresc la semafor, cu putin inainte ca masina sa stea pe loc, se aude aproximativ acelasi zgomot, nu stiu cum sa spun altfel, parca ar da sa "moara" motorul, dar nu la fel de grav,impresia cum ca ai ridica piciorul de pe ambreiaj si ar muri motorul (acel sunet), dar la o intensitate scazuta (abia il aud daca radioul este pe mute). Nu e o problema care persista sau care imi face anumite probleme, dar exista acolo si ma nelinisteste si ma deranjeaza. Sper ca am fost cat de cat explicit, dar nu stiu cum o pot spune altfel. Aveti idee ce poate fii? Repet, ambreiajul nu patineaza, merge foarte bine.
2.Sunetele enervante sunt marea mea problema, iar la ultima inspectie a masinii am aflat ca va trebui sa schimb capetele de bara in viitorul apropiat, cu mentiunea ca "ar mai tine pana in vara". Ei bine, nu cred ca mai tin, drept pentru care sunt in cautare de capete de bara si am gasit pana acum: http://www.autokarma.ro/piese-auto-mits ... pa_order=1 . Sunt ok? Gasesc altceva mai calitativ? Mie unul mi se par foarte ieftine . Sper ca zgomotul care se aude sub masina din fata cand trec peste linii de tramvai si drumuri mai proaste sa fie produs de ele si nu de altceva...
3.De cand am cumparat masina stiam ca are o problema cu pilotul automat si anume ca functioneaza doar atunci cand motorul este rece si "sare" cand se incalzeste si nu mai intra la loc decat atunci cand se raceste . Am inteles ca de vina ar fii un senzor...detalii nu prea stiu. Stie cineva unde pot rezolva problema? Care sunt costurile? De asemenea, masina porneste foarte bine la rece, dar cand este foarte calda si opresti spre ex pentru 5 minute, pornirea e mai grea, e dubios, am inteles ca tot un senzor sau ceva din soft ar fii de vina...
4.La schimbul dintre treapta 1 spre 2 , uneori exact atunci cand se produce schimbul simt ca o mica mica zdruncinare, cu un mic zgomot aferent. Sunet tot la fel, de asemenea banal. Nu va ganditi ca este ceva grav, dar sunt lucruri care pe mine ma framanta si ma enerveaza . Si nu imi dau seama ce ar putea sa fie...ambreiaj nu, uleiul din transmisie urmeaza sa fie schimbat si el schimbat...
Daca stiti despre ce este vorba si ma puteti ajuta, va raman inca odata recunoscator. Multumesc frumos.
Mici Probleme Lancer 2.0
Capete de bara Lemforder am pus eu si sunt ok.
Treaba cu pilotul automat si cu pornirea relativ greoaie cu motorul cald se datoreaza senzorului axei cu came care s-a "bulit" iar functia lui este preluata de senzorul de pe volanta. Am avut aceeasi problema, am schimbat senzorul si problea s-a rezolvat. Partea proasta este ca senzorul este situat in zona pinionului de la axa cu came angrenat de cureaua de distributie si eu l-am schimbat cand am facut distributia.
Treaba cu pilotul automat si cu pornirea relativ greoaie cu motorul cald se datoreaza senzorului axei cu came care s-a "bulit" iar functia lui este preluata de senzorul de pe volanta. Am avut aceeasi problema, am schimbat senzorul si problea s-a rezolvat. Partea proasta este ca senzorul este situat in zona pinionului de la axa cu came angrenat de cureaua de distributie si eu l-am schimbat cand am facut distributia.
Senzorul a fost undeva intre 203 ron (facet). Problema am rezolvat-o la un service unde ma duc de regula cu masina si unde am incredere si ii cunosc pe mecanici si pe patron. Nu am fost la reprezentanta. Problema am depistat-o singur cu un teste obd2 si cu torque pentru android. S-a dovedit ca a fost exact asa cum a spus aplicatia.
http://www.epiesa.ro/senzor-pozitie-ax- ... -21042388/
http://www.epiesa.ro/senzor-pozitie-ax- ... ol-611075/
http://www.epiesa.ro/senzor-pozitie-ax- ... l-2603569/
http://www.epiesa.ro/senzor-pozitie-ax- ... -21042388/
http://www.epiesa.ro/senzor-pozitie-ax- ... ol-611075/
http://www.epiesa.ro/senzor-pozitie-ax- ... l-2603569/
Salut. Oare la problema de la punctul 1. ai gasit pana la urma o rezolvare? Ceva de genu patesc si eu la un Lancer 2.0 DI-D 2008.
* Cand stau la semafor scoasa din viteza are niste trepidatii(tremuraturi/scuturaturi) scurte fara sa fluctueze turometru, nu in continuu, dar se intampla cel putin o data dupa ce ma opresc si o scot din viteza imediat la vreo 10-20 secunde.
* Aceleasi trepidatii le-am sesizat si daca stau la semafor cu ea scoasa din viteza si pishc scurt acceleratia, la finalul turatiei(a acceleratiei) imediat trepideaza scurt.
* Aceleasi simptome de trepidatii le-am sesizat si cand scot din viteza si franez, dar la finalul franarii, exact cum a descris colegu la punctul 1. dar NU e sunet/bataie, este o trepidatie. (discurile si placutele sunt noi)
Mentionez ca volanta/ambreiajul este impecabil, prinde jos, nu patineaza si nu scoate absolut nici un fel de sunet la actionarea lui, ceea ce l-ar scoate din ecuatie ca ar fi problema.
Din ce am citit pe forum am dedus ca vina s-ar putea gasi la : EGR Murdar, Debitmetru sau Ax cu came.
Oare a mai avut cineva aceasta simptoma si a gasit concret o rezolvare?
Multumesc.
* Cand stau la semafor scoasa din viteza are niste trepidatii(tremuraturi/scuturaturi) scurte fara sa fluctueze turometru, nu in continuu, dar se intampla cel putin o data dupa ce ma opresc si o scot din viteza imediat la vreo 10-20 secunde.
* Aceleasi trepidatii le-am sesizat si daca stau la semafor cu ea scoasa din viteza si pishc scurt acceleratia, la finalul turatiei(a acceleratiei) imediat trepideaza scurt.
* Aceleasi simptome de trepidatii le-am sesizat si cand scot din viteza si franez, dar la finalul franarii, exact cum a descris colegu la punctul 1. dar NU e sunet/bataie, este o trepidatie. (discurile si placutele sunt noi)
Mentionez ca volanta/ambreiajul este impecabil, prinde jos, nu patineaza si nu scoate absolut nici un fel de sunet la actionarea lui, ceea ce l-ar scoate din ecuatie ca ar fi problema.
Din ce am citit pe forum am dedus ca vina s-ar putea gasi la : EGR Murdar, Debitmetru sau Ax cu came.
Oare a mai avut cineva aceasta simptoma si a gasit concret o rezolvare?
Multumesc.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 66 vizitatori