Sfat Piese Aftermarket
Va salut cu drag ! Am o problema la Lancerul meu, anul asta prin februarie am schimbat brat suspensie cu tot cu pivot(dreapta pasager) si am pus Lemforder, ieri am fost cu masina la mecaninc si roata are un joc incredibil si e tot de la pivotul acesta care vin cu tot cu bratul aferent, cand am schimbat eu in februarie am schimbat doar pe dreapta, trebuia sa schimb si pe stanga ?
Intrebarea mea la voi e urmatoarea, ce piese aftermarket recomandati pentru lancer, nu stiu ce sa iau pt calitate, m am uitat la urmatoarele firme
*NIPPARTS
*JAKOPARTS
*YAMATO
Si daca trebuie sa schimb dreapta-stanga in aceelasi timp (pe stanga stiu ca a ramas OEM), am atasat o poza cum arata piesa.
Multumesc. Eugen
Intrebarea mea la voi e urmatoarea, ce piese aftermarket recomandati pentru lancer, nu stiu ce sa iau pt calitate, m am uitat la urmatoarele firme
*NIPPARTS
*JAKOPARTS
*YAMATO
Si daca trebuie sa schimb dreapta-stanga in aceelasi timp (pe stanga stiu ca a ramas OEM), am atasat o poza cum arata piesa.
Multumesc. Eugen
- Fişiere ataşate
-
- 00559298803255.jpg (17.6 KiB) Vizualizat de 7309 ori
Revin cu un update, am vb acum la reprezentanta, mi au zis ca ei nu aduc doar pivotul pe original, pivotul vine cu tot cu bascula/bratul respectiv la pretul de 1000 Ron, cel de la service mi a zis ca ei au mai pus piese aftermarket pe Lancer si mai mult de 15.000 KM nu a tinut pivotul respectiv aftermarket...
Pune cu incredere piese aftermarket dar facute de un producator renumit. Cumpara pivotul de la un magazin de piese si monteaza-l la reprezentanta, eventual daca mai ai bratul OEM poti pune pivotul pe bratul acesta si ulterior remontezi bratul OEM pe masina.
Ideal e sa identifici pe piesa OEM defecta cine este fabricantul si sa cumperi un brat sau pivot fabricat exact de fabricantul piesei OEM. Cel mai probabil au aceeasi tehnologie de fabricatie si calitatea e comparabila.
De exemplu eu am schimbat amortizoarele fata saptamana aceasta. Pe cele cu care a venit masina din fabrica scria "MITSUBISHI" si "KYB". Amortizoarele originale costau 800Ron/buc la reprezentanta, asa ca am luat de la un magazin online amortizoare aftermarket KYB cu 270Ron/buc si le-am montat in reprezentanta. S-au potrivit perfect si aratau identic cu cele originale.
Ideal e sa identifici pe piesa OEM defecta cine este fabricantul si sa cumperi un brat sau pivot fabricat exact de fabricantul piesei OEM. Cel mai probabil au aceeasi tehnologie de fabricatie si calitatea e comparabila.
De exemplu eu am schimbat amortizoarele fata saptamana aceasta. Pe cele cu care a venit masina din fabrica scria "MITSUBISHI" si "KYB". Amortizoarele originale costau 800Ron/buc la reprezentanta, asa ca am luat de la un magazin online amortizoare aftermarket KYB cu 270Ron/buc si le-am montat in reprezentanta. S-au potrivit perfect si aratau identic cu cele originale.
Dupa cat timp/km ti ai schimbat amortizoarele, si de ce? Flipper ?
Eu tin sa va anunt ca pana la urma ieri am cumparat 2x cap de bara si bratul cu tot cu pivot de la firma YAMATO, foarte mare surprinderea mi a fost ca acest brat cu pivot era identic cu cel original Mitsubishi, fata de cel care l am pus la inceptul anului care nu semana deloc cu inchegarea/finisarea celui original, cel de la Lemforder era mult mai mic(in baza pivotului/finisaj) si pot sa zic mult mai ''firav'' la pivot, adica exact la ceea ce ma interesa sa fie calitativ.
Deocamdata ma declar multumit cu alegerea facuta. In caz ca si asta se duce dupa jumate de an sunt constient ca trebuie sa pun original, dar acum nu am avut banii necesari pt OEM. Sper sa fi facut o alegere buna
Un lucru ce mi a placut la YAMATO a fost ca ei fac numai elemente de suspensie si directie pentru masini japoneze si coreene. Nu fac si altceva.
Va multumesc pentru sfaturi si pareri. Acum o sa ma duc sa fac geometria la AutoSoft ca volanul sta un pic in dreapta dupa schimbarea capetelor de bara.
Eu tin sa va anunt ca pana la urma ieri am cumparat 2x cap de bara si bratul cu tot cu pivot de la firma YAMATO, foarte mare surprinderea mi a fost ca acest brat cu pivot era identic cu cel original Mitsubishi, fata de cel care l am pus la inceptul anului care nu semana deloc cu inchegarea/finisarea celui original, cel de la Lemforder era mult mai mic(in baza pivotului/finisaj) si pot sa zic mult mai ''firav'' la pivot, adica exact la ceea ce ma interesa sa fie calitativ.
Deocamdata ma declar multumit cu alegerea facuta. In caz ca si asta se duce dupa jumate de an sunt constient ca trebuie sa pun original, dar acum nu am avut banii necesari pt OEM. Sper sa fi facut o alegere buna
Un lucru ce mi a placut la YAMATO a fost ca ei fac numai elemente de suspensie si directie pentru masini japoneze si coreene. Nu fac si altceva.
Va multumesc pentru sfaturi si pareri. Acum o sa ma duc sa fac geometria la AutoSoft ca volanul sta un pic in dreapta dupa schimbarea capetelor de bara.
Amortizorul de pe dreapta fata era curs de vreo 3 luni si din cauza lui au capatat joc si bieletele antiruliu. Amortizoarele si bieletele antiruliu originale m-au tinut 97.000km facuti in 6 ani si jumatate. Am pus bielete antirului Lemforder.
Poti sa te uiti te rog pe bratul original sa vezi cine e producatorul?
De ce nu ai inlocuit doar pivotul si ai preferat sa inlocuiesti tot bratul atat in iarna cat si acum?
Poti sa te uiti te rog pe bratul original sa vezi cine e producatorul?
De ce nu ai inlocuit doar pivotul si ai preferat sa inlocuiesti tot bratul atat in iarna cat si acum?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 68 vizitatori