Benzina sau Diesel? Argumente pro si contra
Nu am vizat pe nimeni in mod deosebit, numai ca, chestiile astea cu puterea masurata pe dyno (deci puterea la roti, masurata dupa pierderea din transmisie) este mai mare decat puterea nominala a motorului declarata de producator (deci fara a lua in calcul pierderile de pe transmisie) mi se par povesti.
Si cred ca vinovati de ele sunt cei care executa testele dyno, din diverse motive ma indoiesc ca standurile sunt configurate corect.
Si cred ca vinovati de ele sunt cei care executa testele dyno, din diverse motive ma indoiesc ca standurile sunt configurate corect.
QUOTE (Vibe @ Apr 1 2009, 10:48 AM) Speedy... spuneai ceva de niste video mai sus... cu vreun VW Golf sau Octavia RS cu 2.0 tdi de 170 CP ai incercat sa vezi ce iese?
Cu golf de 140 cai am cam o masina in fata pe la 140-150 km/h. Cu octavia rs de 170 nu am avut inca oportunitatea sa o compar. Singura masina care ma asteptam sa ma faca si nu a reusit a fost bmw-ul asta de 163 cai si as mai preciza si o mazda 3 de 150 de cai benzina care dupa spusele proprietarului are 1,2 tone.
Cu golf de 140 cai am cam o masina in fata pe la 140-150 km/h. Cu octavia rs de 170 nu am avut inca oportunitatea sa o compar. Singura masina care ma asteptam sa ma faca si nu a reusit a fost bmw-ul asta de 163 cai si as mai preciza si o mazda 3 de 150 de cai benzina care dupa spusele proprietarului are 1,2 tone.
QUOTE (Vibe @ Mar 31 2009, 10:14 AM) Pai pana acum despre Lancer DI-D avem o foaie de la Master Tuner... si una a unui coleg forumist prima cu 163 CP a doua cu 155 CP. Ce am observat eu ... din comparativul pe foaie cu Golf V 2.0 tdi cuplul e cam tot acelasi, doar CP difera... sunt inca putine teste care dovedesc asta. Practic intradevar trage mai bine decat un 2.0 tdi de 140 cp de pe un vw dar nici asta nu e o dovada buna ca ar avea 20 ( douazeci ) de cp in plus. Cat despre MVIEC-uri... iarasi nu sunt date clare. Toata treaba e ca telefonul fara fir aici )
daca te refereai la mine ca pe dynolicious(soft pe iphone) au iesti 155 d cai(152 exact) aia sunt la roata, pt ca nu am bagat deive loss la setari.asa am mai facut la multe masini:
hyundai i30 1.6 benzina (122) 111 cai
fiat bravo 1.4 benzina-turbo (120) 109 cai
relault laguna 1 1.8 benzina (120) 99 cai
Skoda octavia 1 1.9 TDI (90) 89 cai
Peugeot 407 2.0 TDI (135) 110 cai
Polo 1.4 TDI (75) 60 cai
dupa cum se vede, nici o alta masina testata nu a scos mai multi cai la roata decat zice producatorul daca vreti, pun poze cu rezultatele lancerului..grafice, timpi, etc
daca te refereai la mine ca pe dynolicious(soft pe iphone) au iesti 155 d cai(152 exact) aia sunt la roata, pt ca nu am bagat deive loss la setari.asa am mai facut la multe masini:
hyundai i30 1.6 benzina (122) 111 cai
fiat bravo 1.4 benzina-turbo (120) 109 cai
relault laguna 1 1.8 benzina (120) 99 cai
Skoda octavia 1 1.9 TDI (90) 89 cai
Peugeot 407 2.0 TDI (135) 110 cai
Polo 1.4 TDI (75) 60 cai
dupa cum se vede, nici o alta masina testata nu a scos mai multi cai la roata decat zice producatorul daca vreti, pun poze cu rezultatele lancerului..grafice, timpi, etc
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 55 vizitatori