Noul Lancer = To Be Or Not To Be

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Mar 19, 2009 9:52 am

Confirm. Numa' de rele aud de la service-ul Opel.

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Joi Mar 19, 2009 10:06 am

mie diesel-ul de la MItsubishi nu mi-a lasat impresia de un diesel normal... mi se pare un motor mai puternic decat ce e pe piata si se pare si mutl mai fiabil decat fratele lui de pe noile audi si vw. cel putin am prieteni care se plang de motoarele lor

ahh si inca ceva, redbyst daca ai o sotie care e mai comoda, nu iti lua Lancer, o sa se vaite ca nu e comfortabila, mai ales daca din intamplare o sa stea in spate, o sa se simta ca intr-o moara

Avatar utilizator
ady93 DLJ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 14, 2008 3:46 pm

Mesaj de ady93 DLJ » Vin Mar 20, 2009 6:44 pm

QUOTE (redbyst @ Mar 12 2009, 07:44 PM) Salut.
E prima data cand postez dar citesc acest forum de cand a aparut pe piata noul lancer pt ca si pe mine ma vrajit.
Eram foarte pornit pe o toyota dar cand am vazut lancerul am uitat rapid.
Ne avand banii necesari (vreau sa strang 50% avans pt a fi rata la leasing cat mai mica) am tot citit ce se intampla pe la toyo si pe la mitzu.

Citesc si tot ma minunez si am ajuns la concluzia ca nu mai sunt sigur daca se merita da dau aproape 20K pe lancer pt ca are foarte multe probleme (fara suparare dar la toyo nu auzi despre astfel de probleme ca la noul lancer) problema cu insonorizarea mi-a pus capac si ma intreb daca sa cheltui atatia bani si sa aud si pietricelele de pe asfalt ori la aceiasi bani sa nu aud nici cand trage unu cu tanku langa mine.
In continuare sunt fascinat de axpectul exterior pt ca bordul nu imi place foarte mult.

Daca nu va supar as dori ceva argumente concrete pt a imi schimba parerea si sa raman la Lancer.

P.S. - doresc sa imi achizitionez un Lancer 1,8 intense rosu.
salut !
scuze ca-mi permit sa-mi dau cu parerea dar am simtit nevoia:),treaba era ca am si eu un lancer 1.5 am 18 500 Km facuti in 7 luni e fantastica masina ,nu la modul grosolan dar tin cont ca e 1.5L si ma incant de fiecare data ! la service inca n-am ajuns ,am multe cunostintze care lucreaza la Mcar sau MIT motors ,sper sa ma ajute ,oricum nu-mi fac probleme ."pana la proba contrarie )"
Circul in bucuresti ,conduc sportiv si consuma undeva la 11.5 % ,performantze nu prea in afara de 200 Km/h cu 5 persoane si 100 Kg in portbagaj si 120 Km/h in treapta a2-a de viteza la 7300 rpm unde mi-a taiat injectia !
o alta performantza ar fii fost gropile din buc in care am reusit sa intru cu viteza de peste 100 Km/h la care jantele nu au patit nimik standard fiind pe invite,daca vrei o parere "MERITA TOTI BANII !!!!! "
Bafta multa si sa o stapanesti sanatos !:)

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Vin Mar 20, 2009 7:05 pm

QUOTE (ady93 DLJ @ Mar 20 2009, 06:44 PM) salut !
scuze ca-mi permit sa-mi dau cu parerea dar am simtit nevoia:),treaba era ca am si eu un lancer 1.5 am 18 500 Km facuti in 7 luni e fantastica masina ,nu la modul grosolan dar tin cont ca e 1.5L si ma incant de fiecare data ! la service inca n-am ajuns ,am multe cunostintze care lucreaza la Mcar sau MIT motors ,sper sa ma ajute ,oricum nu-mi fac probleme ."pana la proba contrarie )"
Circul in bucuresti ,conduc sportiv si consuma undeva la 11.5 % ,performantze nu prea in afara de 200 Km/h cu 5 persoane si 100 Kg in portbagaj si 120 Km/h in treapta a2-a de viteza la 7300 rpm unde mi-a taiat injectia !
o alta performantza ar fii fost gropile din buc in care am reusit sa intru cu viteza de peste 100 Km/h la care jantele nu au patit nimik standard fiind pe invite,daca vrei o parere "MERITA TOTI BANII !!!!! "
Bafta multa si sa o stapanesti sanatos !:)


ady93 DLJ se pare ca ii cam dai la nas la masina ... deci se poate !!!

Avatar utilizator
ady93 DLJ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 14, 2008 3:46 pm

Mesaj de ady93 DLJ » Vin Mar 20, 2009 8:15 pm

QUOTE (SickneS @ Mar 20 2009, 08:05 PM) ady93 DLJ se pare ca ii cam dai la nas la masina ... deci se poate !!!
PAI DACA CERE
NU DE ACEEA E FACUT MOTORUL SAU "BOTUL ALA AGRESIV " SPER SA NU MA DEZAMAGEASCA !
NU INSEAMNA CA MERG ASA MEREU DAR INCERCAND SA VAD CE POATE ...AM VAZUT SI M-AM LAMURIT !

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Vin Mar 20, 2009 9:11 pm

120 cu a 2-a ? Wow !! 7300 rpm ....
Am ajuns in rosu doar din neatentie , cand nu era in viteza, si am apasat puternic avand impresia ca sunt in a 3-a .
Chiar eram curios cand se taie injectia .
Bine ca nu ai franat in groapa aceea , sau nu ai apucat s-o vezi pentru a frana , ca nu mai erau asa rezistente atunci .
Mai bine zis , ai zburat peste ea .

Consumul nu e un punct forte la aceasta masina . Cel putin la motorul de 1.5 , 2.0 benzina ( not for RO ) , sau cel de evo .
1.8 sau 2.0 diesel pare o alegere mai buna .

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Sâm Mar 21, 2009 12:13 am

Super tare daca 1.5-ul taie asa sus. La 1.8 taie la 6500 fix, exact unde incepe zona rosie. Chiar ma gandeam, ce rost mai are zona rosie daca nu poti sa ajungi acolo (bine, stiu ca - virgula - cadranele sunt facute standard inclusiv pt. Evo, la care probabil se duce mai sus). De asemenea, incep sa ma gandesc serios la un tunning, si as ridica si limita de turatie pe la 7000. O fi bine? O fi safe? Ma gandesc ca daca folosesc plaja aia de la capat suficient de rar, doar cand am cu adevarat nevoie, nu s-o scurta viata motorului atat de dramatic.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Mar 21, 2009 11:11 am

QUOTE (ady93 DLJ @ Mar 20 2009, 06:44 PM) ... 120 Km/h in treapta a2-a de viteza la 7300 rpm unde mi-a taiat injectia! ...

esti sigur ?

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Sâm Mar 21, 2009 3:54 pm

E putin cam exagerat , tinand cont ca in carte sunt data limitele maxime de viteza pentru orice treapta .

Avatar utilizator
ady93 DLJ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 14, 2008 3:46 pm

Mesaj de ady93 DLJ » Sâm Mar 21, 2009 6:09 pm

mda... si mie mi-a taiat injectia pana in 6500 cu putin dar asta se intampla pe loc,fara sa fie cuplata vreo treapta de viteza safe sigur nu e si am auzit ca "intrarile pe zona rosie " sunt inregistrate de calc central si se sterg automat dupa 6 luni . am mai auzit ca daca ai vreo problema la motor si mergi la service daca baietzii depisteaza ca ai intrat pe rosu nu ti-o mai repara pe banii lor adica fiind inregistrate in Calc Central si o data depistate pica si garantia asta i s-a intamplat unui amic la o Alfa ,ma intreb daca e valabil si la Mitsu ?!

QUOTE (Cristi @ Mar 21 2009, 12:11 PM) esti sigur ?
sunt ft sigur !

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 38 vizitatori