Vopsea Lancer 2008
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
nini - nu-s detinatorul tuturor raspunsurilor, aici era vorba de ce i-a sarit vopseaua de pe capota nu de pe portbagaj. faptul ca a ajuns si la rugina (de fapt a ajuns la tabla ca rugina e rezultatul oxidarii), e ca a avut unul din noi ghinionul sa nimereasca o piatra mai mare si mai colturoasa. si eu am avut ghinionul ca la prima iesire pe autostrada (avea masina 1 luna cred), sa-mi iau o piatra in parbriz.
pe de alta parte, de ce ai tu sarita vopseaua pe portbagaj....habarnam. daca e sarita si "aratarea" e ca pe fata, poate implica tot ceva lovituri. daca este inflorita, atunci e alta mancare de peste, si stiu ca ai garantie la problemele aparute din interior spre exterior.
iar faptul ca vopselele sunt mai slabe ca cele de, sa zicem acum 10 ani...nu contesta nimeni, dar asta e urmarea deciziei de a se folosi vopsele pe baza de apa.
si nu stiu daca a observat cineva, dar mie mi se pare ca toate masinile care-s vopsite cu asa ceva (si m-am uitat la multe branduri), au vopseaua "coaja de portocala". parca nu se poate finisa cum trebuie vopseaua asta.
pe de alta parte, de ce ai tu sarita vopseaua pe portbagaj....habarnam. daca e sarita si "aratarea" e ca pe fata, poate implica tot ceva lovituri. daca este inflorita, atunci e alta mancare de peste, si stiu ca ai garantie la problemele aparute din interior spre exterior.
iar faptul ca vopselele sunt mai slabe ca cele de, sa zicem acum 10 ani...nu contesta nimeni, dar asta e urmarea deciziei de a se folosi vopsele pe baza de apa.
si nu stiu daca a observat cineva, dar mie mi se pare ca toate masinile care-s vopsite cu asa ceva (si m-am uitat la multe branduri), au vopseaua "coaja de portocala". parca nu se poate finisa cum trebuie vopseaua asta.
coobra: nu am nimic cu tine si nu era un atac la adresa ta, imi cer scuze daca tu ai crezut asta.
problema cu vopseaua nu e vina nici a ta nici macar a importatorului, ci a producatorului.
cert este ca sare vopseaua de pe lancer si asta ma deranjeaza, pentru ca nu am mai vazut la nici o masina productiei de dupa 2007 cum e masina mea.
problema cu vopseaua nu e vina nici a ta nici macar a importatorului, ci a producatorului.
cert este ca sare vopseaua de pe lancer si asta ma deranjeaza, pentru ca nu am mai vazut la nici o masina productiei de dupa 2007 cum e masina mea.
stai linistit ca nu despre asta era vorba. dar incerc sa mai explic una alta si sa incerc sa ne mai destindem nervii.
ce crezi ca mie imi place cum arata capota mea?
la un moment dat ma luarsera dracii si vroiam sa vopsesc cu vopsea "daia buna", chit ca era pe banii mei. aiurea. ce crezi ca ai de unde sa iei?
ce crezi ca mie imi place cum arata capota mea?
la un moment dat ma luarsera dracii si vroiam sa vopsesc cu vopsea "daia buna", chit ca era pe banii mei. aiurea. ce crezi ca ai de unde sa iei?
La un an dupa ce am reclamat problema cu vopseaua http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... 0&start=20 si receptionerul "meserias" mi-a taiat-o ca e de la pietricele , aceasta a evoluat in mai rau :
Daca ar fi lovit o pietricica sau mai multe bara , de ce se cojeste toata ?
Ca exemplu am lovituri de pietre in fata pe bara , si nu arata deloc asa .
Trebuie sa fii prost sa nu obeservi ca nu e de la pietre .
p.s. Coobra , uite ca se vede in poza 2 si efectul acela de coaja de portocala de care vorbeai
Daca ar fi lovit o pietricica sau mai multe bara , de ce se cojeste toata ?
Ca exemplu am lovituri de pietre in fata pe bara , si nu arata deloc asa .
Trebuie sa fii prost sa nu obeservi ca nu e de la pietre .
p.s. Coobra , uite ca se vede in poza 2 si efectul acela de coaja de portocala de care vorbeai
Am si eu o intrebare pentru posesorii de Mitsubishi care au schimbat bara fata. Dupa ce ati schimbat bara nu vi se ciobeste foarte usor vopseaua de pe ea.
La lancerul meu dupa ce am shimbat bara fata se ciobeste si de la cea mai mica pietricica care sare si se vede grudul alb, bara din fabrica nu se ciobea nici daca sarea o piatra mai mare. Am vazut mai multe mitsubishiuri(pajero, outlander,lancer clasic si new) prin galati cu bara fata ciuruita. Oare problema asta apre doar la cei care si-au schimbat bara fata la serviceul din galati? Cei din service au zis ca barele mitsubishi indiferent de model vin date cu grund alb din fabrica si in service se aplica doar vopsea si lac.
Ma exaspereaza treaba asta ca dupa fiecare drum lung trebuie sa opunctez pe unde s-a mai ciobit si ma gandesc ca la iarna cand o sa dea astia cu pietris pe jos o sa fie teroare.
La lancerul meu dupa ce am shimbat bara fata se ciobeste si de la cea mai mica pietricica care sare si se vede grudul alb, bara din fabrica nu se ciobea nici daca sarea o piatra mai mare. Am vazut mai multe mitsubishiuri(pajero, outlander,lancer clasic si new) prin galati cu bara fata ciuruita. Oare problema asta apre doar la cei care si-au schimbat bara fata la serviceul din galati? Cei din service au zis ca barele mitsubishi indiferent de model vin date cu grund alb din fabrica si in service se aplica doar vopsea si lac.
Ma exaspereaza treaba asta ca dupa fiecare drum lung trebuie sa opunctez pe unde s-a mai ciobit si ma gandesc ca la iarna cand o sa dea astia cu pietris pe jos o sa fie teroare.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori