Recall New Lancer

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Joi Aug 27, 2009 9:34 am

Cursa pistonului este aceeasi.
Prin uzura placutelor de frana pistonul se deplaseaza si un spatele lui exista o cantitate mai mare de lichid de frana deci implicit scade nivelul in rezervor.
Instalatia de franare nu lucreaza pe principiul vaselor cumunicante sau al presiunii masurate in inaltime coloana de lichid .

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Joi Aug 27, 2009 9:40 am

Pentru a avea mai mult lichid de frana in interiorul cilindrului de frana, avand in vedere ca diametrul lui este constant, nu exista ca variabila decat inaltimea sa. Aceasta variaza in functie de ( intr-adevar) grosimea placutei. Cu cat aceasta este mai subtire cu atat pistonul are cursa mai lunga.Modificarea cursei pistonului = modificarea volumului de lichid din cilindru. Elementar "my dear Watson"...

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Joi Aug 27, 2009 11:31 am

Pistonul nu are cursa mai lunga deoarece nu va reveni pe pozitia initiala , avand in vedere ca interstitiul dintre placuta si disc ramane aproximativ acelasi,deci odata cu scaderea grosimii placutei scade si nivelul lichidului din rezervor , lichidul regasindu-se in spatele pistonului.
Oare pentru cine ar trebui sa fie "elemetar" "my dear Mr Holmes ?".

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Aug 27, 2009 1:56 pm

am vaga impresie ca va certati aiurea si sustineti alcelasi lucru.
de fapt ce sustineti fiecare?
ca placute uzate = nivel mai mare in vas?
sau placute uzate = nivel mai scazut in vas?

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Joi Aug 27, 2009 2:24 pm

Sunt convins ca nu sustinem acelasi lucru.
Sunt surprins ca nu reusesc sa ma fac inteles ;banuiesc motivele dar nu vreau sa fiu malitios daca nu chiar rautacios.
Cred ca de vina este modul in care sunt citite post-urile si nu cunostintele elementare de mecanica.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Joi Aug 27, 2009 3:33 pm

Pentru a se vedea diferenta in vasul de lichid , placutele trebuie sa fie cam la fier... Nivelul de lichid nu revine la normal daca se ia piciorul de pe pedala , dar nici nu se vede diferenta ( prea putin ) daca se apasa pedala . Circuitul este in presiune permanenta , iar cand se apasa pedala si in acelasi timp cineva se uita la vasul de lichid , foarte greu isi va da seama ca nivelul nu mai este acelasi.
Da , nivelul scade , dar doar facand comparatie intre nivelul initial cand placutele sunt noi si nivelul cand placutele sunt uzate.

Desi , asta este o dezbatere care nu-si are locul aici , este vorba de recall , de sistem de franare , nu de ce se intampla cu lichidul in vas.
Revenim la discutia de baza ? ce ziceti ?

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Joi Aug 27, 2009 6:27 pm

De acord! Oricum mecanica e grea, mai ales legata de fizica din liceu...Cand spun diferenta de cursa a pistonului nu ma refer la miscarea de du-te - vino la apasarea pedalei de frana ci faptul ca , tocmai pentru ca interstitiul dintre placuta si disc este aprox. acelasi cand placuta este uzata, pistonul va fi iesit mai mult din etrier decat atunci cand placuta este noua.Deci : placuta uzata = nivel de lichid scazut. Punct!

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Aug 27, 2009 10:19 pm

asta ziceam si eu....ca vorbiti de doua lucruri diferite si sustineti acelasi lucru de fapt
numai ca unu vorbeste despre pistonul de la pompa de ambreiaj si celalat de pistonul de la etrier.

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Vin Aug 28, 2009 12:24 pm

Intradevar mecanica e grea pentru unii,si chiar cea de liceu.
Va rog sa considerati ca sistemele de franare si ambreiajul au supape unisens care nu permit intoarcerea fluidului de lucru in rezervor.
Repet si repet,si ... cursa pistoanelor este identica (ambreiaj si frana).Pozitia pedalelor se schimba,in special a celei de ambreiaj.
Nivelul lichidului din rezervor scade odata cu uzura pieselor (placute de frana ,disc de ambreiaj, placa de presiune,etc.).
Pentru lamuriri ,va astept cu intrebari ,daca mai este cazul , inclusiv pentru cei cei carev fac continuu confuzii (@COObra).

O zi buna tuturor !

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Aug 31, 2009 3:03 pm

QUOTE care nu permit intoarcerea fluidului de lucru in rezervor
si cand inlocuiesc placutele de frana tocite cu unele noi, si presez pistonul etrierului la loc......ce se intampla cu lichidul din spatele pistonului?
unde e pozitionata valva unisens?

QUOTE nu permit intoarcerea fluidului de lucru in rezervor - deci scade nivelul lichidului din rezervor (spusa de Adriancar)
QUOTE placuta uzata = nivel de lichid scazut (zisa de sobolanu')
unde e confuzia mea?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori