Recall New Lancer
Cred ca nu toti au inteles exact motivul acestui recall. Nu se spune ca franele nu tin bine, ci ca din cauza unui material neadecvat, o valva de aer de la servo E POSIBIL sa se intepeneasca dupa oprirea motorului. Asta se poate intampla oricand. E clar ca nimeni de pe acest Forum inca nu au dat de problema asa si sper sa nici nu dea! Problema poate aparea imediat dupa pornirea motorului rece cand presiunea de la servo este inca mica.
Riscul este o tamponare in parcare. De exemplu, dimineata gasesc masina incadrata in fata si in spate la 30 cm de alte masini. Vreau sa manevrez usor sa eliberez masina si lovesc bara masinii din spate... - cam asa se pune problema.
A nu se confunda cu un efect asemanator. Imediat dupa pornirea la rece, daca vreau sa franez pe primii metri, intotdeauna trebuie sa apas mai puternic pe frana, dar asta din cauza ca ralantiul este de 1500 in loc de 800 si motorul trage si franat!
Riscul este o tamponare in parcare. De exemplu, dimineata gasesc masina incadrata in fata si in spate la 30 cm de alte masini. Vreau sa manevrez usor sa eliberez masina si lovesc bara masinii din spate... - cam asa se pune problema.
A nu se confunda cu un efect asemanator. Imediat dupa pornirea la rece, daca vreau sa franez pe primii metri, intotdeauna trebuie sa apas mai puternic pe frana, dar asta din cauza ca ralantiul este de 1500 in loc de 800 si motorul trage si franat!
QUOTE (ligla @ Aug 24 2009, 05:29 PM) te contrazici putin..inseamna ca CLS 63AMG are aceleasi frane ca un 320CDI? rong!
o un diesel va fi tot timpul mai greu ca o benzina la aceeasi capacitate
Nu ma contrazic deloc. Daca bine stiu, franele nu difera intre un 1.5 benzina si un 2 dizel. Dar asta nu inseamna ca franele ar fi dimensionate pentru un Lancer 1.5 iar saracu Lancer 2 dizel ar avea frane subdimensionate, cum puneau unii problema pe aici.
QUOTE (ligla @ Aug 24 2009, 05:29 PM) ....
o un diesel va fi tot timpul mai greu ca o benzina la aceeasi capacitate
Pai si eu ce am zis? N-am vorbit de masa cumva? Nu conteaza ca e benzinar sau dizelar. Pana la urma pui rabla pe cantar si iese o greutate. Dupa aia dozezi totul. Nu capacitati cilindrice, nu tip carburant. Trebuie sa poata opri hardughia in orice conditii in limitele de viteza capabile sa le dezvolte rabla. Simple as that. Faceti teoria chibritului aici...
o un diesel va fi tot timpul mai greu ca o benzina la aceeasi capacitate
Nu ma contrazic deloc. Daca bine stiu, franele nu difera intre un 1.5 benzina si un 2 dizel. Dar asta nu inseamna ca franele ar fi dimensionate pentru un Lancer 1.5 iar saracu Lancer 2 dizel ar avea frane subdimensionate, cum puneau unii problema pe aici.
QUOTE (ligla @ Aug 24 2009, 05:29 PM) ....
o un diesel va fi tot timpul mai greu ca o benzina la aceeasi capacitate
Pai si eu ce am zis? N-am vorbit de masa cumva? Nu conteaza ca e benzinar sau dizelar. Pana la urma pui rabla pe cantar si iese o greutate. Dupa aia dozezi totul. Nu capacitati cilindrice, nu tip carburant. Trebuie sa poata opri hardughia in orice conditii in limitele de viteza capabile sa le dezvolte rabla. Simple as that. Faceti teoria chibritului aici...
ligla, nu se contrazice deloc. Tu compari un c-classe normal cu un amg. E ca si cum ai compara un evo cu un lancer dizel. Diferenta de greutate nu e mare, dar performantele masinii cer si frane mai performante. Deja discutia nu mai are nimic legat de subiectul topicului.
Postul de mai sus al lui Lancerlot explica foarte bine ce este cu acest recall. Nu cred ca e cazul sa va faceti probleme ca mitsubishi organizeaza un recall si pe noi nu ne cheama.
Postul de mai sus al lui Lancerlot explica foarte bine ce este cu acest recall. Nu cred ca e cazul sa va faceti probleme ca mitsubishi organizeaza un recall si pe noi nu ne cheama.
QUOTE (cix @ Aug 25 2009, 11:03 AM) Postul de mai sus al lui Lancerlot explica foarte bine ce este cu acest recall. Nu cred ca e cazul sa va faceti probleme ca mitsubishi organizeaza un recall si pe noi nu ne cheama.
Da, eu cel putin m-am calmat, mai ales dupa testele de aseara cu Ligla, care imi testa franele la cativa zeci de cm de masinile din fata .
Da, eu cel putin m-am calmat, mai ales dupa testele de aseara cu Ligla, care imi testa franele la cativa zeci de cm de masinile din fata .
el zice ca franele nu se dimensioneaza dupa motor sau tipul carburantului..dar ca se dimensioneaza dupa masa si viteza.
si eu incerc sa-i explic ca nu e asa..adica un AMG are motor (de 6,3l e adevarat) si e putin mai greu dupa cum va spuneam..la fel cu evo sau clasic 2.0
Concluzia ar fi ca franele se dimensioneaza dupa performantele masinii..ceea ce ar fi fost adevarat
si eu incerc sa-i explic ca nu e asa..adica un AMG are motor (de 6,3l e adevarat) si e putin mai greu dupa cum va spuneam..la fel cu evo sau clasic 2.0
Concluzia ar fi ca franele se dimensioneaza dupa performantele masinii..ceea ce ar fi fost adevarat
Nu vad cum nivelul lichidului de frana poate influenta presiunea din sistemul de franare. Diferentele de nivel care apar pe parcursul "vietii" placutelor de datoreaza faptului ca, cu cat placuta se uzeaza mai mult , cu atat pistonul etrierului trebuie sa parcurga o distanta mai mare pentru a aseza placuta pe disc. Asta inseamna mai mult lichid de frana care este preluat din vasul pompei deci un nivel mai scazut in acesta. Poti sa-i pui lichid pana da pe afara - pompa va folosi aceeasi cantitate la aceeasi presiune.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 63 vizitatori