Recall New Lancer
Cursa pistonului este aceeasi.
Prin uzura placutelor de frana pistonul se deplaseaza si un spatele lui exista o cantitate mai mare de lichid de frana deci implicit scade nivelul in rezervor.
Instalatia de franare nu lucreaza pe principiul vaselor cumunicante sau al presiunii masurate in inaltime coloana de lichid .
Prin uzura placutelor de frana pistonul se deplaseaza si un spatele lui exista o cantitate mai mare de lichid de frana deci implicit scade nivelul in rezervor.
Instalatia de franare nu lucreaza pe principiul vaselor cumunicante sau al presiunii masurate in inaltime coloana de lichid .
Pentru a avea mai mult lichid de frana in interiorul cilindrului de frana, avand in vedere ca diametrul lui este constant, nu exista ca variabila decat inaltimea sa. Aceasta variaza in functie de ( intr-adevar) grosimea placutei. Cu cat aceasta este mai subtire cu atat pistonul are cursa mai lunga.Modificarea cursei pistonului = modificarea volumului de lichid din cilindru. Elementar "my dear Watson"...
Pistonul nu are cursa mai lunga deoarece nu va reveni pe pozitia initiala , avand in vedere ca interstitiul dintre placuta si disc ramane aproximativ acelasi,deci odata cu scaderea grosimii placutei scade si nivelul lichidului din rezervor , lichidul regasindu-se in spatele pistonului.
Oare pentru cine ar trebui sa fie "elemetar" "my dear Mr Holmes ?".
Oare pentru cine ar trebui sa fie "elemetar" "my dear Mr Holmes ?".
Pentru a se vedea diferenta in vasul de lichid , placutele trebuie sa fie cam la fier... Nivelul de lichid nu revine la normal daca se ia piciorul de pe pedala , dar nici nu se vede diferenta ( prea putin ) daca se apasa pedala . Circuitul este in presiune permanenta , iar cand se apasa pedala si in acelasi timp cineva se uita la vasul de lichid , foarte greu isi va da seama ca nivelul nu mai este acelasi.
Da , nivelul scade , dar doar facand comparatie intre nivelul initial cand placutele sunt noi si nivelul cand placutele sunt uzate.
Desi , asta este o dezbatere care nu-si are locul aici , este vorba de recall , de sistem de franare , nu de ce se intampla cu lichidul in vas.
Revenim la discutia de baza ? ce ziceti ?
Da , nivelul scade , dar doar facand comparatie intre nivelul initial cand placutele sunt noi si nivelul cand placutele sunt uzate.
Desi , asta este o dezbatere care nu-si are locul aici , este vorba de recall , de sistem de franare , nu de ce se intampla cu lichidul in vas.
Revenim la discutia de baza ? ce ziceti ?
De acord! Oricum mecanica e grea, mai ales legata de fizica din liceu...Cand spun diferenta de cursa a pistonului nu ma refer la miscarea de du-te - vino la apasarea pedalei de frana ci faptul ca , tocmai pentru ca interstitiul dintre placuta si disc este aprox. acelasi cand placuta este uzata, pistonul va fi iesit mai mult din etrier decat atunci cand placuta este noua.Deci : placuta uzata = nivel de lichid scazut. Punct!
Intradevar mecanica e grea pentru unii,si chiar cea de liceu.
Va rog sa considerati ca sistemele de franare si ambreiajul au supape unisens care nu permit intoarcerea fluidului de lucru in rezervor.
Repet si repet,si ... cursa pistoanelor este identica (ambreiaj si frana).Pozitia pedalelor se schimba,in special a celei de ambreiaj.
Nivelul lichidului din rezervor scade odata cu uzura pieselor (placute de frana ,disc de ambreiaj, placa de presiune,etc.).
Pentru lamuriri ,va astept cu intrebari ,daca mai este cazul , inclusiv pentru cei cei carev fac continuu confuzii (@COObra).
O zi buna tuturor !
Va rog sa considerati ca sistemele de franare si ambreiajul au supape unisens care nu permit intoarcerea fluidului de lucru in rezervor.
Repet si repet,si ... cursa pistoanelor este identica (ambreiaj si frana).Pozitia pedalelor se schimba,in special a celei de ambreiaj.
Nivelul lichidului din rezervor scade odata cu uzura pieselor (placute de frana ,disc de ambreiaj, placa de presiune,etc.).
Pentru lamuriri ,va astept cu intrebari ,daca mai este cazul , inclusiv pentru cei cei carev fac continuu confuzii (@COObra).
O zi buna tuturor !
QUOTE care nu permit intoarcerea fluidului de lucru in rezervor
si cand inlocuiesc placutele de frana tocite cu unele noi, si presez pistonul etrierului la loc......ce se intampla cu lichidul din spatele pistonului?
unde e pozitionata valva unisens?
QUOTE nu permit intoarcerea fluidului de lucru in rezervor - deci scade nivelul lichidului din rezervor (spusa de Adriancar)
QUOTE placuta uzata = nivel de lichid scazut (zisa de sobolanu')
unde e confuzia mea?
si cand inlocuiesc placutele de frana tocite cu unele noi, si presez pistonul etrierului la loc......ce se intampla cu lichidul din spatele pistonului?
unde e pozitionata valva unisens?
QUOTE nu permit intoarcerea fluidului de lucru in rezervor - deci scade nivelul lichidului din rezervor (spusa de Adriancar)
QUOTE placuta uzata = nivel de lichid scazut (zisa de sobolanu')
unde e confuzia mea?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 59 vizitatori