Cum Se Poate Scoate Limitarea De Viteza?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Noi 13, 2009 12:32 pm

Bine, acuma ar fi util sa specificati si cum/de ce au fost schimbate. Ca asa a cerut/impus/"recomandat" cel din service sau ca erau uzate suficient de tare sa nu aiba sanse sa reziste pana la urmatoarea revizie?

Ca mie la prima revizie la Logan s-a gasit sa imi recomande unul sa le schimb sa fiu sigur, desi un mecanic s-a uitat si a zis ca is aproape neuzate si masina avea deja aproape 13 mii. La a doua revizie aceasi poveste. Da' ne-am uitat ca lumea si au concluzionat ca am ceva sanse sa scap de schimbare chiar si la a treia revizie. Si uite asa a ajuns Logan-ul la 40 mii km la a treia revizie cu placutele originale. Mai mergeau, dar nu era sigur ca tin pana la 55 mii km, asa ca au fost schimbate. Si masina aia nu merge pe autostrazi...

Avatar utilizator
ALT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 19, 2009 10:54 pm

Mesaj de ALT » Dum Noi 15, 2009 11:21 pm

Salut! Imi cer scuze ca nu am mai intrat pe forum, intre timp a reusit si o gagica sa-mi "tuneze" fetele de usi pe dreapta, a fost greu pentru ea sa se uite macar intr-una din cele trei oglinzi pe care le avea ca dotare standard pe masina.
Asa ca, dupa ce o scot din service, iau legatura cu Sebastian, ca din ce-am inteles, prin scriere de soft tunning, se va putea scoate limitarea de viteza actuala. Am vrut sa optez pentru varianta box, dar pe un site scrie clar ca voi avea doar castig de putere si cuplu, dar nu si de viteza.

Legat, de frane, clar au dat chix. In aceasta lupta de raport pret/calitate/profit, clar au lasat una din ele in urma. Masina e destul de grea pentru acest sistem de franare. Placutele, cu scuza lor de rigoare de a fi ecologice, le-am schimbat la 15.000, la prima revizie. Discurile mi le-au rectificat de vreo doua ori, pe tot felul de motive, binenteles in momentul in care i-am anuntat ca imi tremura volanul la franare. Nici vorba de inlocuire pe garantie.
Hai sa nu uitam, vorbim de Mitsubishi, totusi, prestanta acestiu brand este mult sub asteptari si ca model si ca service. Daca vroiam sa merg cu 90km/h in afara orasului, imi cumparat Logan si acum as fi postat topicuri pe vreun forum Dacia, in care aduceam apologizari acelui model. Numele Mitsubishi este patat in acest moment, cel putin pentru mine, de imagine de masina cu platforma si suspensii sport, cu o motorizare medie, de pasat, insonorizare sau mai bine zis neinsonorizare si frane pretabile pentru o masina de oras. Puteau foarte bine sa puna platforma sport doar pe Evo, cine isi permite bine, cine nu, nu, iar acest model Lancer trebuia sa-mi fie prezentat la Siab, la cumparare: "Poftiti, va rog, avem acest model de masina de familie, in patru usi, doar cu o alura agresiva si atat" si era totul ok, fara restul de "masina sport".

Nu imi schimb masina des, si chiar tin la masina, dar o sa ma indrept usor, usor spre un model fabricant de europeni, mai precis nemti, care isi respecta brandul.
Mai fac o incercare dupa ce o scot din service: tunning soft, folie peste tot(usi,podea...), schimbat de discuri. Dar toate costa. In plus. Unii reusesc sa puna din fabrica leduri, protectie pe aripi, materiale insonorizante, pe modele nu foarte scumpe.

Scuze ca mi-am varsat putin off-ul pe aici, au mai fost lucruri enervante: gps din fabrica, harta...n-avem, portbagajul(stiti ce mi s-a spus la ei? dar ce domnule, locuiti in portbagaj? Ideea e ca nu locuiesc in baie, dar am pus totusi gresie si faianta, ca mai deschid din cand in cand usa si pe acolo...)
Ne-auzim...



QUOTE (PaulT @ Oct 31 2009, 05:08 PM) Ce motorizare aveai pe acel A4?

motorul de 1,9, ceva pana-n 180 de cai, vreau sa-ti zic ca era o placere sa ai pedala intr-a sasea la peste 200

Avatar utilizator
ALT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 19, 2009 10:54 pm

Mesaj de ALT » Dum Noi 15, 2009 11:30 pm

Si tu ai realizat o anumita ineficienta a sistemului de franare ?
[/quote]


Cred ca toti stim ca avem probleme cu aceasta masina "sport".
Clar, e doar draguta din fata.
Discurile se incing daca esti mai agresiv, placutele se "duc repede", ca-s mai "ecologice". La revizii o sa ma duc cu alte placute, avand in vedere ca schimb si discurile, o sa merg, in principiu pe Ebc, grenstaff sau redstaff. Brembo e pre scump, nu se merita in cazul asta. Am scris mai devreme ca o sa-i fac un soft tunning. Prima data o sa-i schimb ce se poate pe la frane si dupa ma bag la putere. Ca asta-i ordinea corecta...

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Noi 16, 2009 8:29 am

QUOTE (ALT @ Nov 15 2009, 11:21 PM) ..... Daca vroiam sa merg cu 90km/h in afara orasului, imi cumparat Logan si acum as fi postat topicuri pe vreun forum Dacia, in care aduceam apologizari acelui model. ....

Nenea. Probabil te visezi in EVO cand te urci in masina ta, da' totusi legea este aceasi pentru fiecare. Fie ca avem Dacie sau Mitsubishi, fie ca suntem cu figuri de raceri in cap sau nu, pe drumurile publice. Vii cu niste argumente taaaaare tampite. Eu v-as baga limitare de 3000. Stiu ca nu rezolva total lucurile, dar macar ar fi ceva mai putini figuranti pe drumurile publice, pe care circul SI EU, pe care am aceleasi drepturi ca si tine si scuza-mi pretentia, as dori sa raman intreg ...

Totusi suntem tara din UE cu cele mai multe victime. Voi racerii una doua sariti sa ziceti ca nu avem infrastructura si chiar aveti dreptate...PARTIAL. Dar daca stiti asa de bine, cat de prost trebuie sa fi sa fortezi mult limitele legale dar in primul rand cele fizice, MAI ALES pe un drum prost? Pana la urma, cu infrastructura sau fara, totul se reduce la educatie si bun simt. De fapt LIPSA lor. Problema e ca sunt prea multi ca tine ca confunda drumurile publice cu pistele, ca deh.....si-a tras Lancer, nu Logan. E drept, nici piste nu avem, dar nici asta NU e scuza (decat la gradinita) pentru ce faci si gandirea care o ai...

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Noi 16, 2009 9:03 am

Ce-ar fi sa reveniti on-topic?
@ALT discutiile despre frane sunt in alta parte. Daca vrei sa iti exprimi nemultumirea te rog sa o faci acolo.
@driverx, poate din titlul topicului ai fost deja putin iritat. Hai sa ne rezumam la rezolvarea problemei de ordin tehnic. Daca crezi ca e nevoie putem deschide la Combat Zone o discutie despre etica la volan.

Avatar utilizator
magila
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 14, 2009 11:55 am

Mesaj de magila » Mar Noi 17, 2009 1:40 am

Incerc sa ma pastrez in topic si sa nu intreb care-i diferenta (in adrenalina) intre 217 si 215 km/h. Totusi Lancerul, dupa cunostintele mele, are puterea maxima la 4000 rpm, la turatia asta cuplul e extrem de mic - deci cine sa mai traga peste 215 km/h? Nu cred ca "se scoate limitarea de viteza maxima" ci se face o resoftare care duce puterea maxima pana undeva pe la 4200 rpm.
Pana una alta eu sunt foarte multumit de Lancerul meu, i-am testat limitele si cel mai impresionat am fost de 0-100 km/h in 9,2 s. Franele la 15.000 km - ca noi, distante de franare OK; masina e beton. Parerea mea.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Noi 18, 2009 4:29 pm

si daca e motor pe benzina turatia de putere e tot la 4000 ?

Diferente de adrenalina nu cred ca sunt prea mari - diferentele de viteza, procentual sunt sub 1%
Da, de accelerat accelereaza bine, dar si mai bine daca scoti controlul de tractiune si faci cateva probe ca sa vezi care e regimul optim de accelerare.

Avatar utilizator
magila
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 14, 2009 11:55 am

Mesaj de magila » Mie Noi 18, 2009 8:39 pm

Observatie corecta! Am uitat sa mentionez ca e vorba de 2.0 DI-D (modelul pe care il am si eu). Turatia la motoarele pe benzina la care puterea este maxima e pe la 6.000 rpm. Ideea insa ar fi aceeasi: odata depasit pragul de turatie la care este atinsa puterea maxima (in ultima treapta) nu prea mai ai cum sa accelerezi decat daca mergi la vale.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori