Pagina 1 din 1
Scris: Dum Noi 01, 2009 12:38 pm
de numai_silviu
De cand a venit sezonul rece, am observat ca daca dau drumu' la caldura inca din secunda 2 dupa ce pornesc motorul, dupa maxim 1 minut incepe sa iasa aer caldut la inceput, si cald de'a binelea dupa 5 minute, desi motorul este complet rece (am testat si azi dimineata la ora 6 cand erau 3 grade). Este vre'o functie speciala a modelelor mitsubishi sau al motoarelor diesel? Mai mentionez faptul ca lichidul de racire l'am verificat astazi si e sub minim. Are vre'o legatura acest lucru?
Scris: Dum Noi 01, 2009 2:29 pm
de shocs
Si eu am observat ca incepe sa iasa aer cald chiar si atunci cand motorul e rece. Ciudata treaba. Nici eu nu am explicatie.
Scris: Dum Noi 01, 2009 3:41 pm
de Oana
Si eu am observat ca baga caldura foarte repede insa am mai observat ceva: daca motorul este rece si dau drumul la caldura acesta se tureaza singur la relanti pana pe la 1100- 1200 de ture asta pana se incalzeste motorul de-a binelea. Daca pun ventilatorul pe 0 turatia scade chiar daca e motorul rece. Banuiesc ca are vreun sistem ceva de incalzire rapida ca altfel nu-mi explic. Poate ne lamureste cineva care stie mai multa tehnica
Scris: Dum Noi 01, 2009 4:15 pm
de sobolanu'
Incalzire electrica. Multe dieseluri de azi au asa ceva.
Scris: Dum Noi 01, 2009 5:19 pm
de nini
si la benzinare baga aer cald imediat dupa pornirea motorului, chiar daca acesta este rece.
intradevar creste turatia putin si e normal intrucat are soclu automat, nu mai trebuie sa-l tragi ca la dacie, dupa care sa il lasi dupa ce se incalzeste motorul pe parcurs si treptat........
Scris: Dum Noi 01, 2009 10:09 pm
de Prime
Probabil la inceputul functionarii e vreo rezistenta electrica. Evident se incalzeste mult mai repede decat motorul.
Scris: Dum Noi 01, 2009 11:00 pm
de cix
La diesel e chiar o bujie incandescenta undeva pe instalatia de racire care aduce rapid apa la o temperatura mai mare. Nu stiu daca asa este si la cele pe benzina, dar asta stiu sigur ca e si pe modelele vw dupa 2005.
Scris: Mar Noi 03, 2009 2:28 pm
de DeBogdan
pentru versiunile diesel exista incalzire suplimentara electrica in instalatia de climatizare.
pentru versiunile pe benzina nu este nevoie, ca se incalzesc relativ repede.
Cea mai buna metoda de incalzire - setare pe maxim imediat dupa pornirea motorului. Lichidul de racire inclzit va circula pe traseul radiatorului de incalzire pana cand ajunge termostatul sa deschida.
Scris: Mar Noi 03, 2009 8:38 pm
de marius_EVO
QUOTE (numai_silviu @ Nov 1 2009, 12:38 PM) De cand a venit sezonul rece, am observat ca daca dau drumu' la caldura inca din secunda 2 dupa ce pornesc motorul, dupa maxim 1 minut incepe sa iasa aer caldut la inceput, si cald de'a binelea dupa 5 minute, desi motorul este complet rece (am testat si azi dimineata la ora 6 cand erau 3 grade). Este vre'o functie speciala a modelelor mitsubishi sau al motoarelor diesel? Mai mentionez faptul ca lichidul de racire l'am verificat astazi si e sub minim. Are vre'o legatura acest lucru?
nu faci nimic cu lichidul de racire?...eu cand am vazut ca e la minim..m-am dus imediat si am completat....m-am panicat asa:)
Scris: Mar Noi 03, 2009 11:06 pm
de numai_silviu
Inca mai studiez pe forum ce lichid sa pun, insa nu cred ca ar trebui sa imi fac probleme pentru perioada de timp care va urma, singurul meu drum e pana la servici, iar in cei 5 km, abea apuca motorul sa se incalzeasca. Ar trebui sa ma ingrijorez ?