Motor Lancer Euro 5

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Alinush
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 23, 2008 2:00 pm

Mesaj de Alinush » Lun Iun 28, 2010 9:59 pm

Stiu ca s-a publicat, dar daca am proforma emisa inainte de 1 iulie cum o sa se calculeze tva? Eu am auzit(de la dealer) ca s-ar putea totusi calcula cu 19%.

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Lun Iun 28, 2010 10:05 pm

Pai daca de la 1 iulie esti obligat sa emiti facturi cu tva 24 %,am cam spus tot.O sa ai diferenta de platit de la 19 la 24 %.
Oricum am deviat de la subiectul motor E5,asa ca nu mai deviez de la subiect.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Iul 16, 2010 12:18 pm

Ca sa revenim la Motorul EURO5 sunt curios ce alternativa au gasit, deoarece la EURO5 este nevoie de AbBlue.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Iul 16, 2010 2:09 pm

QUOTE AbBlue
ce-i asta? eu nu stiu, scuzati ignoranta.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Iul 16, 2010 2:56 pm

Nici o problema,
AdBlue-ul este o substanta care este pulverizata in catalizatorul masinii....de aici rezulta gradul de poluare mai mic.

Vb din proprie experienta, deoarece masinile care le am in firma(camioane) sunt toate dotate cu motoare EURO5.


Ce este AdBlue? ?

AdBlue? este o solutie de uree (32,5%) si apa de inalta puritate, a carei calitate este definita prin norma DIN 70070 a VDA si prin norma ISO 22241-1/22241-2.

La ce foloseste AdBlue? ?

AdBlue? este un produs netoxic si nepericulos, strict necesar functionarii vehiculelor utilitare diesel EURO 4 si EURO 5 (prevazute cu rezervor special pentru AdBlue?). Norma EURO 4 este obligatorie de la 1octombrie 2006, iar Norma EURO 5, de la 1 octombrie 2008, ambele reglementand emisiine de substantele nocive din gazele de esapament ale vehiculelor utilitare ce functioneaza cu motoare DIESEL.

Prin tehnologia SCR (SELECTIVE CATALYTIC REDUCTION), substanta AdBlue? intervine in reducerea, pana la neutralizare, a emisiilor nocive ale gazelor de esapament si in reducerea emisiei de pulberi fine (particule de funingine) in atmosfera, contribuind astfel la reducerea poluarii si pastrarea unui mediu inconjurator curat.


Din experienta iti pot spune ca se gaseste relativ usor ....in statiile peco din orase se gaseste in butoaie de 5/10kg iar la unele statii peco exista si pompe speciale de AdBlue.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Iul 16, 2010 10:10 pm

la diesel adica.
pai da, 1.8 did are filtru de particule. ca ala e ce zici tu.
punga eollys la outlander, dpf, etc

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Dum Sep 05, 2010 12:09 pm

Salutare,
Intentionez ca in curand sa imi cumpar un Lancer. Am optat pt versiunea 1.5 invite rosu, dar am vorbit cu dealerul si mi s-a zis ca in curand, cam in 2 luni apar versiunile euro 5 si ca 1.5 invite rosu nu mai au pe stoc si probabil nici nu se mai fabrica din moment ce apar cele euro5. Mi s-a zis ca versiunea 1.6 115cp invite care va fi euro 5(acelasi motor ca pe ASX) va costa 16200euro fata de 1.5 invite care costa acum 15200euro+670euro taxa inmatriculare. Totusi mie mi se pare cam mut 1000euro in plus pt acest motor, oare nu cumva o sa aiba si un facelift? In momentu lde fata in tara mai sunt doar 2 lanceruri 1.5 invite pe stoc unul negru si unul gri. Eu vreau neapar rosu asa ca o sa astept versiunile euro 5. Voi ce stiti ati auzit ceva in legatura cu acest subiect, se vor introduce si culori noi, pretul care va fi, va avea sau nu si un facelift etc?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Sep 08, 2010 9:45 am

Revin, dealarul mi-a rezervat una din primele masini Lancer 1.6 invite (117cp) rosu care vine in tara din spusele lor pe la sfarsitul lunii octombrie. Acum nu imi ramane decat sa fac rost de 3 vouchere remat(o rabla am eu), care as vrea sa constituie avansul pt masina. Sper sa nu imi para rau de alegerea pe care urmeaza sa o fac, am oarecare retinere in privinta fiabilitatii motorului intrucat este un motor nou introdus in fabricatie si care nu a avut cand sa treaca proba timpului. Avand in vedere ca este o masina japoneza sper sa isi respecte blazonul si sa fie un motor fiabil.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Sep 08, 2010 10:22 am

Pai motorul nu cred ca e altul decat cel de 1.6 disponibil pe lancer classic. Are un plus de putere si emisii ca sa se incadreze in normele euro 5. In cazul in care e asa cum zic, motorul are deja vechime.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mie Sep 08, 2010 11:08 am

Asta am primit de la Mitsubishi
? Mitsubishi Colt (MY* 2011)

- motorizarile: benzina 1.1, 75 CP (1124 cmc) EURO 5
benzina 1.3, 95 CP (1332 cmc) EURO 5

? Mitsubishi Lancer/Lancer Sportback (MY* 2011)

? motorizarile: benzina 1.8, 143 CP (1798 cmc) EURO 5
benzina (turbo) 2.0, 240 CP (1998 cmc) EURO 5
? 2 Motorizari Noi de provenienta 100% Mitsubishi:
- benzina 1.6, 117 CP (1590 cmc) EURO 5 (consum mediu 5.8L / 100 km)
- turbo-diesel 1.8, 150 CP (1798 cmc) EURO 5; Tehnologie MIVEC pe un motor diesel in premiera mondiala

? Mitsubishi Outlander (MY* 2011)

- motorizarile: benzina 2.0, 147 CP (1998 cmc) EURO 5
turbo-diesel 2.2, 156 CP, TC-SST (2179 cmc) EURO 5
? Noul motor 2.2 DI-D MIVEC ? 177 CP, EURO 5 (unul din cele mai curate si economice motoare diesel din segmentul SUV)

? Mitsubishi Lancer Evolution (MY* 2011)

- motorizarea: benzina (turbo) 2.0, 295 CP (1998 cmc) EURO 5

* Model Year 2011


Aceste produse se adauga deja cunoscutului model Mitsubishi ASX care este comercializat cu motorizari EURO 5, benzina 1.6 (117 CP) si turbodiesel 1.8 (150 CP).hi.

si asta

EURO 5, Istorie si Tehnologie

In continuare doresc sa prezint semnificaţia normelelor de emisie EURO şi tehnologia ce stă ?n spatele autovehiculelor EURO 5.
Prima versiune a reglementărilor emisiilor automobilelor ?n Europa, EURO 0, a intrat ?n vigoare ?n 1988 ca o reacţie la problema ?ncălzirii globale şi a Tratatului de la Kyoto. Prima versiune impunea limitări asupra emisiilor de monoxid de carbon (CO), oxizi de azot (NOx) , hidrocarbon (HC). ?nsă nici o versiune a normelor de limitare a emisiilor nu fixează un prag pentru emisiile de dioxid de carbon (CO2), principalul gaz cu efect de seră. Aceste prime norme se aplicau doar camioanelor cu sarcina maximă admisă de peste 3,5 tone.
?n 1992 s-a pus ?n aplicare versiunea EURO 1 ce introducea 5 noi categorii de vehicule, fiecare nouă categorie av?nd două subcategorii: una pentru motorizările diesel şi una pentru motorizările pe benzină (Otto). Pentru motorizările diesel s-a introdus un nou criteriu de monitorizare pentru cantitatea de cenuşă emisă. ?n afara reglementărilor EURO au rămas doar avioanele şi vapoarele marine.
Următoarele versiuni au fost EURO 2 IDI, EURO 2 DI, EURO 3 şi normele EURO 4, puse ?n aplicare din 2006.
Normele EURO 5 au intrat in vigoare ?ncep?nd cu septembrie 2009, pentru autovechicule, şi septembrie 2010 pentru autoutilitare şi autobuze. ?n graficele de mai jos este prezentată reducerea emisiilor de NOx şi cenuşă impusă prin diverse versiuni ale normelor EURO. De notat este faptul că ?ncep?nd cu versiunea EURO 5 vor fi reglementate emisiile de cenuşă si pentru motoarele cu benzină.


Reglementările privind emisiile motoarelor Diesel pentru automobile. Sursa: Wikipedia.


Reglementările privind emisiile motoarelor Otto(benzină) pentru automobile. Sursa: Wikipedia.

?n timp ce emisiile reglementate s-au redus cu aproximativ 50-60% ori ?ntre anii 1995 şi 2005 emisiile de CO2, fiind nereglementate, s-au redus doar cu 14% de la 186 g/km ?n 1995 la 160 g/km ?n 2005. Din acest motiv ?n Parlamentul European precum şi ?n Germania s-a pus ?n discuţie reglementarea emisiilor de CO2.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori