Faruri Cu Bi-xenon Afumate Pe Interior

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Lun Iun 07, 2010 6:08 pm

O sa schimb doar 1 far pe asigurare (cel de pe stanga) si cel schimbat va fi recuperat de catre asigurator. Au trecut din start pe nota de constatare ca si-l vor recupera. Sorry.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mar Iun 08, 2010 2:26 am

Mda, intotdeauna un o sursa de lumina fluorescenta va degaja mai multa caldura decat una incandescenta... NOT!

Sunt retardati, n-ai ce sa le ceri. Asa sunt toti cam peste tot in tara, singura solutie o vad peste granita, de la unguri inclusiv incolo...

Sa vad cum evolueaza treaba cu Litexul ca dupa cum se prezinta cred ca urmeaza niste povesti "de viata" cu ei... In prima faza.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Mar Iun 08, 2010 10:32 am

acum nu mi-o lua in nume de rau dar nu pot cei din service sa te ajute la faza asta pentru ca esti primul care reclama.
Pe langa asta, degeaba face service-ul poze din nspe mii de unghiuri ca nu se vede pe poze exact care e problema.
Faptul ca te-au trimis la trading in otopeni e un lucru bun, s-a incercat sa se sara anumite etape care costa timp, tocmai pentru a te ajuta sa se desfasoare lucrurile mai repede.
Nu le tin partea doar judec la rece. Pe mine inca nu m-a deranjat la vizibilitate, vad la fel de bine pe timp de noapte, daca nu vedeam problema la tine (unde e mai avansat decat la mine) nu analizam situatia. E adevarat insa ca eu nu abuzez de xenoane, in principiu le folosesc doar noaptea si in afara localitatii pe timp de azi. Stiu ca becul ala are niste ore de functionare numarate, nu mi-ar place sa-i scurtez durata de viata si sa fac gauri la buzunar la intervale scurte de timp. (si v-o spune un om care ieri tocmai a schimbat uleiul la cutie la 45.000, desi operatiunea se face la 60.000 km cu verificare/completare, nu neaparat inlocuire)
Am analizat in ultimele zile mai multe masini cu xenon, petele apar si la alte marci, desi nu stiu cat de relevant e asta. Probabil ca se vor schimba si la noi pe garantie, insa va tine foarte mult de cat anume din suprafata plasticului este afumata/patata.

PS: pe de alta parte e un topic despre faruri de xenon, alte povesti nu-si au rostul aici.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mar Iun 08, 2010 11:24 am

Faza cu mersul la importator am inteles-o pana la urma, dar nu inteleg cum ei considera ca petele de pe faruri nu reprezinta o problema. Nu mi se pare normal ca la o masina cu 40000 km sa se intample treaba asta. Si nu, nu imi este afectata vizibilitatea pe timp de noapte, dar, repet, nu cred ca este normal sa se pateze geamul farului .

Nu cred ca becul cu xenon este problema ci plasticul care formeaza "sticla" farului. Becul ca si altele la o masina este un consumabil si este normal sa aiba o anumita perioada de functionare, dar farul nu cred ca este o componenta consumabila.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori