Lancer Nou Pe Drumuri Mai Grele
288 nu are cum sa fie. atata e portbagajul la fiat grande punto:)
cifrele mi le-a zis la reprezentanta. 344 cu fundul fals ridicat si fara subwofer si inca 56 partea de sub capac......
oricum, ideea e ca dpmdv e mult mai practic un hatch. asta am vazut la dacia. am avut solenta si caram marfa cu ea. tot atata imi intra in 340 de l cat avea portbagaju ala cat imi intra ulterior si in loganu de 500 de litri...asta datorita accesului si posibilitatii de a folosi spatiul la maxim.
oricum, hotararea e la tine:) ca tu dai banii. noi iti zicem parerile noastre. ti-am zis ce am mai remarcat la sb....e mult mai bine finisat portbagaju decat la sedan. si mai bine compartimentat.
cifrele mi le-a zis la reprezentanta. 344 cu fundul fals ridicat si fara subwofer si inca 56 partea de sub capac......
oricum, ideea e ca dpmdv e mult mai practic un hatch. asta am vazut la dacia. am avut solenta si caram marfa cu ea. tot atata imi intra in 340 de l cat avea portbagaju ala cat imi intra ulterior si in loganu de 500 de litri...asta datorita accesului si posibilitatii de a folosi spatiul la maxim.
oricum, hotararea e la tine:) ca tu dai banii. noi iti zicem parerile noastre. ti-am zis ce am mai remarcat la sb....e mult mai bine finisat portbagaju decat la sedan. si mai bine compartimentat.
Unul din drumurile "offroad" facute este Targu Secuiesc - Focsani unde am facut 30km intr-o ora si jumatate. Am pus si o poza, dar au fost si zone mai rele prin care am trecut fara probleme.
Ca si garda la sol pot sa iti confirm ca te-ar avantaja lancerul. Am intrat in zone mai greu accesibile impreuna cu alte masini (Golf, Passat) si eu am fost singurul care nu am atins deloc dedesupt.
Dupa parerea mea, Lancerul te ajuta sa treci drumuri mai dificile (desi e pacat de masina), dar daca vrei sa iesi de pe drum iti trebuie cel putin un Duster.
Eu unul prefer drumurile denivelate si cu noroi decat cele asfaltate, dar cu gauri in care iti rupi rotile.
Ca si garda la sol pot sa iti confirm ca te-ar avantaja lancerul. Am intrat in zone mai greu accesibile impreuna cu alte masini (Golf, Passat) si eu am fost singurul care nu am atins deloc dedesupt.
Dupa parerea mea, Lancerul te ajuta sa treci drumuri mai dificile (desi e pacat de masina), dar daca vrei sa iesi de pe drum iti trebuie cel putin un Duster.
Eu unul prefer drumurile denivelate si cu noroi decat cele asfaltate, dar cu gauri in care iti rupi rotile.
s-a deviat la portbagaje pentru ca omul nu e hotarat pe care fin variante sa mearga:). o fi topicul de drumuri grele...dar in acelasi timp e si de "sa imi iau lancer? de ce sau de ce nu si de care?":))
vimp....parerea mea e ca e o masina ok pentru ce vrei tu. ziceai ca faci astfel de drumuri rar si ocazional. garda la sol e suficienta pentru "macadam"....si chiar daca e mai tare suspensia, cu orice masina normala nu o sa mergi cu 80 la ora pe acele drumuri....ci tot in treapta 1-2....uneori maxim 3. tot tu spui ca pe drumurile alea ai fost cu clio. daca nu ai avut probleme cu el, nu o sa ai nici cu lancer....indiferent ca e sedan sau sportback:).
daca am trecut peste aspectele practice....asculta-ti si inima putin. iti place masina? te simti bine in ea? si astea is aspecte importante...pentru mine chiar foarte importante. de ex....cat de bune or fi masinile nemtilor.....eu is in stare sa imi iau o honda, mitsuba, alfa, lancia delta sau o frantuzoaica deshucheata......pentru ca imi plac mult mai mult:) si vreau sa ma simt bine in masina cu care ma plimb. si aici sa nu sariti cu fiabilitatea, ca o sa fim off topic:))
vimp....parerea mea e ca e o masina ok pentru ce vrei tu. ziceai ca faci astfel de drumuri rar si ocazional. garda la sol e suficienta pentru "macadam"....si chiar daca e mai tare suspensia, cu orice masina normala nu o sa mergi cu 80 la ora pe acele drumuri....ci tot in treapta 1-2....uneori maxim 3. tot tu spui ca pe drumurile alea ai fost cu clio. daca nu ai avut probleme cu el, nu o sa ai nici cu lancer....indiferent ca e sedan sau sportback:).
daca am trecut peste aspectele practice....asculta-ti si inima putin. iti place masina? te simti bine in ea? si astea is aspecte importante...pentru mine chiar foarte importante. de ex....cat de bune or fi masinile nemtilor.....eu is in stare sa imi iau o honda, mitsuba, alfa, lancia delta sau o frantuzoaica deshucheata......pentru ca imi plac mult mai mult:) si vreau sa ma simt bine in masina cu care ma plimb. si aici sa nu sariti cu fiabilitatea, ca o sa fim off topic:))
Masina ideala pentru drumurile din Romania este Logan. Tine la tavaleala, pret mic, intretinere si casco etc ieftine. Daca iti permiti Duster, ar trebui sa aibe aceleasi avantaje in fata concurentei, dar costurile vor fi mai mari plus eternul semn de intrebare cu bolile copilariei. Dintre concurente, Skoda Octavia pare cea mai apropiata de ce vrei tu. Lancer il iei pentru comportament on-road si pentru faptul ca e masina japoneze. Chiar daca fiabilitatea Mitsubishi este recunoscuta, daca ai belele cu ea va durea mai tare ca la un Logan. Totusi, in conditii normale de utilizare (ceea ce mie mi se pare ca e si cazul tau), Lancerul este o optiune demna de luat in seama, dar nu este genul de masina de care sa nu iti pese.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 84 vizitatori