Lancer Nou Pe Drumuri Mai Grele

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Iun 22, 2010 4:22 pm

Clar hatch...portbagaj mult mai practic. Eu vad asta la Carisma mea...oricum o dai, deschiderea fata de sedan face mai mult decat 30 de litri inutilizabili in plus. Nu poti umple portbagajul cu toti litri, decat daca pui nisip sau apa in el...

Avatar utilizator
vimp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 18, 2010 6:02 pm
Contact:

Mesaj de vimp » Mar Iun 22, 2010 4:42 pm

Eu pe unde am citit capacitatea portbagajului la Sportback este de 288litri sau 340 litri cu funcdul fals coborat!!

Avatar utilizator
sebasita
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 17, 2009 10:54 am

Mesaj de sebasita » Mar Iun 22, 2010 4:49 pm

288 nu are cum sa fie. atata e portbagajul la fiat grande punto:)

cifrele mi le-a zis la reprezentanta. 344 cu fundul fals ridicat si fara subwofer si inca 56 partea de sub capac......

oricum, ideea e ca dpmdv e mult mai practic un hatch. asta am vazut la dacia. am avut solenta si caram marfa cu ea. tot atata imi intra in 340 de l cat avea portbagaju ala cat imi intra ulterior si in loganu de 500 de litri...asta datorita accesului si posibilitatii de a folosi spatiul la maxim.

oricum, hotararea e la tine:) ca tu dai banii. noi iti zicem parerile noastre. ti-am zis ce am mai remarcat la sb....e mult mai bine finisat portbagaju decat la sedan. si mai bine compartimentat.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mar Iun 22, 2010 7:06 pm

la dimensiuni apropiate este in avantaj hatchback-ul, prin deschiderea care o ofera, oricum sedanul are deschiderea foarte mica si s-ar putea sa ai surpriza sa nu poti sa bagi ceva de dimensiuni normale ( m-am chinuit eu in week-end cu o tricicleta de copii)

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Iun 22, 2010 7:08 pm

Ce treaba are drumul "greu" cu portbagajul ?
S-a deviat ...

Avatar utilizator
vimp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 18, 2010 6:02 pm
Contact:

Mesaj de vimp » Mar Iun 22, 2010 9:17 pm

si .. mai deschi un topic ptr portbagaje ?
S-a deviat ... involuntar.
Asadar ... a urcat cineva cu Lancerul la Pestera Ialomicioarei, Bucegi? Sau drmuri similare?
10x

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mar Iun 22, 2010 9:36 pm

Nu mai deschizi , ca sunt deja altele dedicate

Am mers pe drumuri "comunale" , dar am avut morcovul cu tot cu gradinar .
Nu se merita sa omori asa masina pe asemenea drumuri . Doar daca iti permiti , si nu prea te intereseaza ce se intampla cu ea , ca o duci la service ...

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Iun 22, 2010 9:57 pm

Unul din drumurile "offroad" facute este Targu Secuiesc - Focsani unde am facut 30km intr-o ora si jumatate. Am pus si o poza, dar au fost si zone mai rele prin care am trecut fara probleme.
Ca si garda la sol pot sa iti confirm ca te-ar avantaja lancerul. Am intrat in zone mai greu accesibile impreuna cu alte masini (Golf, Passat) si eu am fost singurul care nu am atins deloc dedesupt.
Dupa parerea mea, Lancerul te ajuta sa treci drumuri mai dificile (desi e pacat de masina), dar daca vrei sa iesi de pe drum iti trebuie cel putin un Duster.

Eu unul prefer drumurile denivelate si cu noroi decat cele asfaltate, dar cu gauri in care iti rupi rotile.

Avatar utilizator
sebasita
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 17, 2009 10:54 am

Mesaj de sebasita » Mie Iun 23, 2010 7:42 am

s-a deviat la portbagaje pentru ca omul nu e hotarat pe care fin variante sa mearga:). o fi topicul de drumuri grele...dar in acelasi timp e si de "sa imi iau lancer? de ce sau de ce nu si de care?":))

vimp....parerea mea e ca e o masina ok pentru ce vrei tu. ziceai ca faci astfel de drumuri rar si ocazional. garda la sol e suficienta pentru "macadam"....si chiar daca e mai tare suspensia, cu orice masina normala nu o sa mergi cu 80 la ora pe acele drumuri....ci tot in treapta 1-2....uneori maxim 3. tot tu spui ca pe drumurile alea ai fost cu clio. daca nu ai avut probleme cu el, nu o sa ai nici cu lancer....indiferent ca e sedan sau sportback:).

daca am trecut peste aspectele practice....asculta-ti si inima putin. iti place masina? te simti bine in ea? si astea is aspecte importante...pentru mine chiar foarte importante. de ex....cat de bune or fi masinile nemtilor.....eu is in stare sa imi iau o honda, mitsuba, alfa, lancia delta sau o frantuzoaica deshucheata......pentru ca imi plac mult mai mult:) si vreau sa ma simt bine in masina cu care ma plimb. si aici sa nu sariti cu fiabilitatea, ca o sa fim off topic:))

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Mie Iun 23, 2010 9:24 am

Masina ideala pentru drumurile din Romania este Logan. Tine la tavaleala, pret mic, intretinere si casco etc ieftine. Daca iti permiti Duster, ar trebui sa aibe aceleasi avantaje in fata concurentei, dar costurile vor fi mai mari plus eternul semn de intrebare cu bolile copilariei. Dintre concurente, Skoda Octavia pare cea mai apropiata de ce vrei tu. Lancer il iei pentru comportament on-road si pentru faptul ca e masina japoneze. Chiar daca fiabilitatea Mitsubishi este recunoscuta, daca ai belele cu ea va durea mai tare ca la un Logan. Totusi, in conditii normale de utilizare (ceea ce mie mi se pare ca e si cazul tau), Lancerul este o optiune demna de luat in seama, dar nu este genul de masina de care sa nu iti pese.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori