Accident Mitsubishi Lancer

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Vin Iun 25, 2010 10:48 am

QUOTE (lucicop @ Jun 25 2010, 08:29 AM) ...De curiozitate, ati condus un Lancer ca sa fiti mai avizati sa va dati cu parerea ? ...

Ca sa iti faci o idee iti spun ca majoritatea celor care au postat pana acum au Lancer, deci nu trebuie sa iti faci griji prea mari ca ai fi singurul. De-altfel, daca stau bine sa ma gandesc, tu esti cel ce nu are Lancer dintre noi .
Am un prieten cu un Ford Focus care dupa ce i-am dat odata masina sa o conduca mi-a spus: "bai acum inteleg de ce mergi tu ca nebunu" . E adevarat ca Lancerul e o masina care iti cam cere sa ii dai. Acum dupa accidentul lui "lucicop" ne trezim sa zicem ca "daca mergeai mai incet nu o pateai". E bine ca nu a fost mai rau si ca sunteti voi bine. Sper sa iti recuperezi dauna.

Avatar utilizator
lucicop
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 14, 2008 8:05 am

Mesaj de lucicop » Vin Iun 25, 2010 10:59 am

Mda, merci ca intorci cutitul in rana. Dupa cum vorbea driverx, nu parea sa inteleaga fenomenul Lancer...

Am postat accidentul in ideea de a se vedea cum se comporta la impact un Lancer, cat de imprevizibili sunt unii soferi etc. Nu pentru a se ajunge la discutii despre viteza si despre drobul de sare.

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Vin Iun 25, 2010 11:10 am

Lancerul e o masina care se descurca si face fata foarte bine la un impact. Stiu pe cineva care are un lancer 2.0 diesel. L-a dat tatalui sau sa conduca(se ducea cu nevasta undeva) si intr-o curba mergand prea repede...pentru ca i-a dat pedala la o asa masina a pierdut controlul si a retezat efectiv un copac mare...l-a retezat....ei 2 nu au avut nimic si politistul le-a zis sa multumeasca masinii. Daca erau in alta masina altele erau consecintele....Lancerul e o masina foarte sigura pentru pasageri....foarte sigura (masian arata ca naiba dupa impact...ziceai ca e de dauna totala....dar s-a reparat si merge ca noua acum)

E85 mie mi se pare unul dintre cele mai bune drumuri(parerea mea e ca ii da clasa autostrazii A2)...poti merge linistit cu viteza mare...asfaltul e mult peste cel de pe A2...si calitate si tot

Prosti sunt peste tot....mie la o viteza de 130 la ora mi-a intors un prost pe DN1 fara semnal...omu era la putin in fata mea....comparativ cu ce viteza se mergea.....norocul meu a fost ca era liber in dreapta si am tras de volan, l-am ocolit si am scapat cu totii ok (nu stiu ce era in mintea lui...la o viteza asa mare..pe DN1 sa intorci peste linie continua si fara semnal....probabil si-a uitat bagajele acasa )

Asa soferi sunt peste tot....trebuie sa fim mai atenti si sa ne ferim de prosti...bine ca masina s-a comportat excelent si nu a fost mai rau.

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Vin Iun 25, 2010 11:16 am

Ce-mi place aici ca daca greseste unu si-o si pateste, romanasii sar repede sa-l arate cu degetul. drivere, pana la urma, ce treaba ai tu cu omul? de ce-l certi ca a lovit masina lui?

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Vin Iun 25, 2010 12:24 pm

Intamplarea face ca eu sa locuiesc in Afumati, chiar pe E85 si, de cand ma stiu si am inceput sa constientizez ce inseamna traficul auto, cred ca 85%-90% din accidentele care s-au intamplat pe E85 (in portiunea Urziceni - Bucuresti...caci pe asta o stiu cel mai bine) au fost provocate de soferi neatenti sau inconstienti care nu au acordat prioritate sau au intors peste linia continua. Cred ca asta spune multe. Sunt foarte multi care intorc peste linia continua pe acest drum pentru ca nu vor sa mai faca cativa km in plus pana ajung la o portiune care sa le permita sa faca acest lucru in deplina siguranta si totodata respectand regulile de circulatie. Pe de o parte (si oarecum imi contrazic afirmatia anterioara) cred ca de vina este si drumul sau mai bine spus felul cum a fost construit...nu prea ai unde sa intorci...nu prea sunt benzi de decelerare sau sensuri giratorii...

Cazul lui lucicop este unul cat de cat "fericit" pentru ca nu au rezultat victime. Imaginati-va cum ar fi fost daca in locul lui lucicop ar fi fost un tir (de exemplu - cam acum 1 luna de zile a fost un accident cam in aceeasi portiune de drum in care un tir a lovit o skoda octavia tot pentru ca cel cu skoda a intors peste linia continua...rezultatul: 3 morti si 1 ranit grav....)

Nu tin partea nimanui si nu invinovatesc pe nimeni, dar imi pare rau de ceea ce s-a intamplat si mai ales imi pare rau ca in accident a fost implicat un lancer. Sa ne dam acum cu parerea...daca mergeai cu viteza legala...daca trageai de volan...etc...este prea tarziu. Vinovatia a fost stabilita de catre "organele abilitate" si acum vinovatul va suporta consecintele. BINE CA NU A FOST MAI RAU...ASTA ESTE CEEA CE CONTEAZA.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Vin Iun 25, 2010 12:44 pm

Drivere , daca ai circulat dupa iarna asta , de ce ai mai folosit lancer-ul (rabla) din dotare ?
Trebuia sa te adaptezi , cum spui tu , si sa cauti o caruta , tractor, atv , ce vrei tu , la cum aratau drumurile .

Mai taie din ele , ca aici aberezi . Mergi tu 30 km cu viteza legala 50km/h ( nu 60 ) , si mai vorbim .
Poate vrei sa scoti un consum bun , ca altfel te ascunzi dupa visin .
Nu am zis sa faci excese , dar nici sa ne taram pe sosele , ca nu a vrut nea Traian sa faca autostrazi la vremea lor ...

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Iun 25, 2010 1:25 pm

E85 mi se pare o sosea infecta. Am mers de multe ori pe ea, si e plina de masini care deabia se tin pe roti, si de avioane care ar vrea sa le faci loc in 2 secunde cand ele vin din spate cu 170 la ora. 110 pe drumul ala e arhisuficient, tre sa ai timp sa eviti si animale, si adormtiti, si tot. Eu nu trec de 110 decat in depasiri, cand retrogradez si ii dau la fund sa trec imediat. Si chiar si asa, imi iau uneori flashuri, sau oameni cu tuareguri, a6 si alte balene se dau apoi la mine ca de ce nu m-am miscat mai repede.

Bine ca ati scapat toti cu bine, fiarele se repara. Pe viitor mai multa atentie, sunt multi boi pe sosea. Iar daca se lasa cu victime, nu cred ca iti mai era asa usor sa spui ca nu era datoria ta sa il feresti. Gandeste-te ca un idiot dintr-asta poate sa iti omoare pasagerii...ce te faci atunci? Mai poti trai linistit, chiar daca nu e vina ta? Chiar daca legal nu era datoria ta sa il eviti (desi exista legea, se cheama conducere preventiva).

Avatar utilizator
lucicop
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 14, 2008 8:05 am

Mesaj de lucicop » Vin Iun 25, 2010 1:40 pm

Aveti si voi dreptate. In cazul asta insa, ceea ce s-a intamplat e departe de conducerea preventiva. E mai aproape de conducerea clarvazatoare. Nu are nici o logica acea manevra, si parerea mea e ca oricat de preventiv ai conduce, tot se gaseste unul mai idiot decat ti-ai imagina, care sa provoace un accident.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Iun 25, 2010 2:55 pm

Intr-adevar, cel mai important e ca nimeni nu a patit nimic. Dar nici tratarea cu atata indiferenta a limitelor de viteza legale si aruncarea vinei pe "feelingul Lancer" (astea sunt fitze, fara suparare) nu mi se par normale, ca sa nu zic altfel... De curiozitate, in Austria, pe drumurile lor impecabile care s-ar preta fara probleme la 140+, dar care au limitare la 90-100km/h, ai justifica tot atat de nonsalant ca nu poti respecta viteza legala pentru ca esti la volanul unui fenomenal Lancer? Sunt sigur ca nu ai face asta ci ai merge exact in limita legal+ 10km/h, fara sa incerci mai mult... Si eu merg tare si foarte tare, dar imi aleg extrem de atent momentul si locatia, iar la cel mai mic semn de manevra dubioasa in raza vizuala iau piciorul de pe acc si franez pana la o viteza care sa imi permita sa fac orice pentru a evita ce s-ar putea intampla. O masina care vrea sa intoarca niciodata nu se va apropia de ax cu viteza mai mare de 20-30km/h(si daca spui ca abia plecase de pe loc si avea semnalul stanga aprins nu mai comentez ) si asta mi s-ar parea extrem de dubios si in nici un caz nu as incerca sa trec prin stanga de o masina care semnalizeaza stanga(Klez a facut exact ce trebuia tragand dreapta , la fel si marius EVO, care daca facea stanga se infigea direct in idiotul care intorcea)! Si nu pentru ca daca a semnalizat are dreptul sa faca manevra(pentru ca nu are , dar asta nu m-ar incalzi cu nimic daca in urma unui impact as fi cu masina distrusa, ranit sau Doamne fereste chiar mort impreuna cu familia - tin la integritatea mea si nu la dreptul de a muri "being right") sau pentru ca ar fi de datoria mea sa-l feresc, ci pentru ca ma gandesc la siguranta MEA si a celor din masina MEA. Daca in cei 200m care erau buffer in momentul cand ala a luat-o spre ax, daca doar reduceai viteza il ocoleai perfect prin dreapta si nu aveai nici o problema. Sa nu mai zic daca franai putin de atunci. Toate astea nu le spun pentru a da vreo lectie de sofat si imi cer scuze daca deranjeaza continutul dar singurele motive care m-au facut sa imi scriu parerea sunt atitudinea vis a vis de viteze legale si Lancer si convingerea ca evitarea acestui accident ar fi tinut nu de conducere preventiva ci de conducere clarvazatoare. Si nu e chiar asa, iar daca initiatorul realizeaza asta poate ii va fi de ajutor intr-o situatie similara ce ar putea sa apara in viitor(lucru pe care nu i l-as mai dori in nici un caz). Inchei cu inceputul: bine ca nimeni nu a patit nimic. Asta conteaza cel mai mult.

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Vin Iun 25, 2010 4:43 pm

QUOTE (PaulT @ Jun 25 2010, 02:55 PM) ...
Si eu merg tare si foarte tare, dar imi aleg extrem de atent momentul si locatia, iar la cel mai mic semn de manevra dubioasa in raza vizuala iau piciorul de pe acc si franez pana la o viteza care sa imi permita sa fac orice pentru a evita ce s-ar putea intampla.
...

Eu cred ca si lucicop era convins ca si-a ales bine momentul de a merge cu 130Km/h in zona aia. Toti cand mergem mai tare decat limita legala credem ca suntem in siguranta, pentru ca suntem destul de convinsi ca ne cunoastem limitele personale precum si pe cele ale masinii. Si din fericire, in 99%+ din cazuri, nu apare nicio situatie limita care sa ne testeze presupunerea initiala. Insa cand apare ghinionul, nu mai poti sti exact unde a fost eroarea, daca el a evaluat gresit situatia de trafic sau daca pur si simplu nu a mai avut ce sa faca. La extrem, as putea imagina un scenariu in care el avea viteza de 110Km/h (adica aproximativ legal), dar il lovea pe ala cu Clio direct in stalpul median, pentru ca ajungea la locul de impact mai tarziu cu o jumatate de secunda, suficient cat ala sa se puna fix pe traiectoria lui. Cred ca era mai grava situatia in acest scenariu. E bine ca iesit asa si nu mai rau.

In rest sunt de acord cu ce spui.

PS: Am mers de cateva ori cu 180+ prin zona aia. Si de obicei cand vad o masina pe marginea drumului cu semnal stanga, recunosc ca presupun ca va astepta sa trec eu si dupa aceea se va pune in miscare. Si de obicei asa se intampla, eu ma rezum doar la a o ocoli pe la vreo cativa metri fata de traiectoria normala.

PS2: Pana la urma, oricand poate sa intre un autocamion peste tine, chiar daca mergi cu 50. Noroc ca asta se intampla si mai rar. Sau mai bine sa ne vindem masinile si sa stam acasa ca e mai sigur? Dar cutremurul !?!

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 51 vizitatori