Accident Mitsubishi Lancer

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Vin Iun 25, 2010 4:49 pm

Bre oameni buni, asta cu cascatii care intorc pe strada fara sa se minimum asigure ma scoate din sarite. Ca il evitam daca mergeam mai incet, daca stateam acasa in loc sa ies pe strada, daca nu as fi avut masina, etc mi se rupe. La fel de bine puteam sa merg cu 50-60 km/h caci cascatul daca e cascat asa ramane si te poate baga in sant chiar si la viteza aia. Si-apoi eu daca fac un drum mai lung si in localitati ma tin pana in maxim 60-70 km/h, nush cum sa zic dar cand prind o portiune mai buna, dreapta si in afara localitatii o calc nitel si-o tin 120-130 pentru ca vreau in ziua aia sa ajung acasa nu sa dorm in munti.

Apoi sa fim seriosi ca mai multi dintre noi intoarcem pe unde reusim, insa belesc bine ochii inainte mai ales pe drumuri europene unde zboara si avioane joase, imi aleg o portiune dreapta nu imediat dupa curba sa iasa avionu fix in fundu meu si mai degraba mai stau 10 secunde in plus daca vad ca vine unul decat sa ma bag ca nesimtitu sa le tai fata pe motiv lasa ma ca am timp, sa franeze si ala.

In plus tocmai din cauza acestor bezmetici aiuriti care se cred soferi inca nu am motocicleta ca vad cate 2-3 morti pe saptamana in sezon in care 50% se lovesc de masini care intorc; bine, o parte dintre ei sunt cei care depasesc avioanele mai sus mentionate si apar din senin in spatele tau dar totusi. Daca in locul lui Lucicop era o motocicleta, iar se dadea pe forumul lor cu RIP si soferul renaultului ar fi zis: "nu l-am vazut ca venea cu 300+ km/h" sau "da' eu am dat semnal, n-a vazut ca vreau sa intorc?"

Apoi dupa o fapta ca asta sa aiba si neobrazarea sa-mi zica ca nu e el de vina ca eu de ce merg cum merg sau ce cautam la ora aia pe strada lui pe care el intoarce cand vrea si cum vrea muschii lui, normal ca vad negru in fata si-mi vine sa-l dau cu capul de asfalt. Pe bune, eu consider asta culmea nesimtirii.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Iun 25, 2010 4:50 pm

Quote- ""PS: Am mers de cateva ori cu 180+ prin zona aia. Si de obicei cand vad o masina pe marginea drumului cu semnal stanga, recunosc ca presupun ca va astepta sa trec eu si dupa aceea se va pune in miscare. Si de obicei asa se intampla, eu ma rezum doar la a o ocoli pe la vreo cativa metri fata de traiectoria normala.""

Diablo666 - Dar daca vezi ca masina care semnalizeaza stanga este in miscare si deja o ia spre ax si tu mai ai 200m? Eu de asta am scris ce am scris. La asta m-am referit cand am spus ca orice vad dubios imediat incep reducerea vitezei pana ma conving de intentiile pseudo-soferului.
Gabitzu - Perfect de acord cu datul cu capul de asfalt. Dar prefer sa fiu intreg cand o fac . De aia e bine sa faci ce poti cand ai un semn ca ala face vreo tampenie.

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Vin Iun 25, 2010 6:50 pm

@PaulT, din nou de acord cu tine, evident ca si eu as fi franat pana la o limita considerata de mine rezonabila pana ma prindeam ce are de gand celalalt. Ce voiam eu sa subliniez este ca alegerea momentului cand sa-i dai tare sau franarea pana la o limita rezonabila sunt niste chestii subiective si destul de relative, iar diferenta dintre o apreciere corecta si una gresita poate fi destul de mica daca un bou iti face o manevra sinucigasa in fata. De asta ziceam, noroc ca in cele mai multe dintre situatii supozitiile pe care le facem noi nu sunt supuse unui test serios si prin consecinta par corecte.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Iun 25, 2010 7:31 pm

Corect.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Vin Iun 25, 2010 8:31 pm

Am vrut sa zic 300 km , intr-un program de lucru de 8 . Si asta nu ca sofer , ( gata a trecut ziua la o adica ), ci cu alte treburi .

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Vin Iun 25, 2010 8:44 pm

Hai ca nu iesim la admirat de peisaje , si vorba lui gabitzu , sa dormim prin munti .

Daca vorbim de respectat viteza in afara , chiar trebuie amintit mereu ca la aia stii sigur ca ajungi intr-un timp rezonabil , pentru ca dupa ce stai ca batranelu cu 50 prin satuce , urmeaza autostrazile .
Asta e diferenta , nu masina , nu soferul , cand vorbim de a respecta viteza de 50 km/h in localitate

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Vin Iun 25, 2010 10:34 pm

Exista si vice-versa, tot din experienta proprie. Am fost Luni la Vatra Dornei (cei care au fost la intalnire, stiu perfect drumul cum e din SV pana in dorna), cu masina de serviciu (Logan Dric 1.5). Graba destul de mare (duty calls), pe unde puteam o calcam si la 160 kmh (da, stiu, sinucidere... ). La iesire din SV, depasesc un camion Scania frumusel tunat, cu semi-remorca incarcata cu ciment (se vedea ca mergea cam greu la deal). Ok... in Humor opresc la Best Western exact 2 minute cam am lasat un pachet, apoi la Frasin prind un tren si stau cam 5-8 minute la coada. Apoi, iarasi viteza, graba... chestii d`astea. La urcare pe Mestecanis, iarasi opresc in Petrom (cam 3 minute). Ajung in Vatra Dornei, trag pe dreapta, astept sa ma intalnesc cu cine aveam treaba cam inca cel mult 10 minute si ghiciti cine trece pe langa mine.... Acel Scania, incarcat cu ciment. Pai sa nu-mi bag p*&% in ea viteza ? Pt ce sa ma grabesc si sa merg cu viteze super-sonice (DA, pt o Dacie, tot ce trece de 120 este supersonic, drept dovada ca sa te auda cel de langa tine, trebuie sa urli) ? Pt 15-20 de minute cat a fost diferenta intre noi avand in vedere faptul ca el garantat nu a depasit 90 kmh, iar la urcare pe mestecanis, sigur nu a scartait din roti prin curbe.

De felul meu nu sunt vitezoman, mie un 110-120 imi este suficient. M-i se pare o viteza rezonabila, doar ca in ziua aia am calcat-o... pt nimic. De atunci, nici macar graba de la servici nu mai face sa fiu Batman.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Iun 25, 2010 10:54 pm

Hai ca nici afara nu sunt autostrazi din orice A catre orice B, iar la planificat drumul eu cred ca e mai bine sa tii cont de realitatile din teren decat sa fortezi pentru un castig de 10 minute la 200km(asta daca motivul alergarii il reprezinta graba si nu placerea de a conduce...). Iar acolo daca limita e de 90km/h, cu atat merg si Mercedesuri si BMW si Porsche si Audi. Indiferent de varsta soferului sau de nr de cai putere de sub capota. Am mers in coloane cu asemenea masini sute de km si nimeni nu si-a iesit din fire sau din ritm. Si pe autostrazile din Germania am stat intre 40 min si 1,5- 2 ore in ambuteiaje de autostrada(si in Stuttgart si in Munchen si in zona Bruxelles). In Anglia, in zona oraselor mari de multe ori era mai bine sa evit autostrada si sa merg pe dn, pentru a economisi timp(nu i-am crezut pe englezi pana nu m-am convins pe pielea mea). In Austria am prins mici lucrari si am stat de cateva ori inainte de Salzburg tot intre 1-2 ore. Ce imi place la ei este ca nimeni nu se agita, toti opresc motoarele imediat ce se vede ca e blocaj, nu claxoneaza de loc(spre deosebire de Ro unde nu opresc motoarele nici daca e blocaj in tunel sau in pasaje subterane...si se claxoneaza de parca undele sonore ar porni coloana).... Dar indiferent de conditiile de trafic ei nu isi pierd stapanirea de sine si nu devin agresivi in conducere cand se elibereaza drumul. Motiv pentru care au drumuri sigure, indiferent ca vorbim de A sau de DN normale. Motiv pentru care nu au soferi care depasesc o coloana la semafor dupa care incurca trecerea celor care stau ca "fraierii" la coada in mod civilizat de stai la 5 schimbari de culoare in loc de 2-3, nu blocheaza intersectii, nu dau flashuri si exemplele pot continua. Si, evident, nu au idioti care intorc oricum, oriunde si cum li se scoala. Factorul uman este de baza in siguranta traficului. In Romania daca maine s-ar transfera infrastructura austriaca tot am fi cu mult inaintea lor in statistici la capitolul accidente usoare sau grave. E vorba de mentalitatea de a face ce trebuie doar cand ne stim supravegheati si in rest de a face ce credem noi ca ne satisface necesitatile de moment, legea fiind pentru aia care nu stiu sa conduca... Stiu o multime de vestici care sunt cuprinsi de groaza cand stiu ca trebuie sa conduca in RO, si asta nu din cauza lipsei de autostrazi, ci a modului in care se sofeaza. Pentru ei e un spectacol incredibil. Pana si in BG, cei mai zmei de pe sosea au numere de RO. Dupa care se plang ca are politia bulgara ceva cu ei si le cere spaga..si acolo dn-ul nu prea trece prin sate ci le ocoleste.


@klez - Perfect adevarat, asta e tot castigul obtinut... Daca ai fi depasit un turism care mergea cu 110-120km/h ar fi aparut in 5-6 minute dupa tine... E o iluzie castigul major de timp. La fel am patit si eu acum vreo 11-12 ani venind de la Calarasi cu berlina. Ma grabeam foarte tare, desi drumul era relativ aglomerat.. Exact la iesirea din combinatul de la CL am depasit un tico pe care l-am tinut minte(avea la volan o tipa draguta foc...). Mergea cu circa 70km/h in coloana de masini. Eu am tinut-o numai intr-o depasire pana la B, fortat permanent, 100-120km/h unde se putea apoi iar in coloana, etc. Am oprit sa beau un suc inainte de intrarea in B si exact in 10-12minute rece tico-ul linistit, in acelasi ritm. Deci, in afara de riscuri inutile si consum aiurea chiar nu am obtinut nimic. Si mie tot experienta aia mi-a deschis ochii...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Vin Iun 25, 2010 11:34 pm

Tot ca fapt divers, fac desul de des Iasi-ul. Aproximativ 155 km. Cu Pajero, mers foarte relaxat si la "economie", cam cu 80 kmh in localitate si 90, maxim 100 in afara. Doar in depasiri mai dau un 120. Ca timp, am scos cel mai putin aproximativ 1:50 minute noaptea si cel mult 2:15 min cand e aglomerat.Consum mediu de 9 %. Tot cu Pajero, mers in "graba", cam cu 80 in localitati si 110-120 in afara, poate un 130 in depasiri. Deja la un 135 incepe sa se faca simtita varsta si "drumurile" prin care am dus-o. Timp cel mai mic: 1:40. Consum: 14-16 %. Urmari: morcovi mari in curbe, morcovi cu tot cu frunze sa nu ma ia radarul sau sa "bat la ochi", morcovi cu tot cu frunze si iepuri... Daca am de facut o miscare brusca (gen groapa, caruta, sau dobitoc cu Clio care intoarce). Franile imi tin foarte, foarte bine. Insa daca la 130 fac o miscare brusca de volan, am peste 50% sanse sa ma rastorn. Daca scap fara rasurnare, mai am cam tot pe atatea sanse sa intre in balans si dreq stie unde ajung, probabil tot pe-o parte. Asadar, la 155 km (SV-IS sau IS-SV), prefer sa merg "ca un pensionar", la consum minim, sa ascult o muzica bune, sa-mi delectez timpanul cu un bass frumos din portbagaj. Mai si fumez o tigara relaxat in timp ce admir un posterior....
PS: Am facut SV-BV cu un Albea, in graba, 120-150, in 4:40. SV-BV cu masina mea, 90-110, 5:00 ore... Futui... eu nu inteleg cum naiba.....

Ma rog, intelegeti voi unde bat.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Iun 26, 2010 12:10 am

Si daca ai avea autostrada pe distanta SV-BV(cam 315km parca) diferenta intre a rula cu 150 constant si de a rula cu 120 constant ar fi de circa 25 minute. Pe dn normal, media orara e mult mai apropiata intre un stil constant adaptat la trafic si un stil smuls, pentru ca ai localitati, ai depasiri de facut, etc... Foarte diferite sunt riscul si consumul...

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori