Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
maspayne
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 12, 2014 10:20 am

Mesaj de maspayne » Joi Feb 13, 2014 6:50 pm

am schimbat bateria la chei mitsubishi lancer 1.5 benzina ,acum nu mai functioneaza telecomanda inchid numai manual va rog ajutor ce-i de facut?

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Joi Feb 13, 2014 8:38 pm

bateria noua este buna?
poate ai montat-o descarcata.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Vin Feb 28, 2014 12:47 pm

Salut .
Maspayne , tipul bateriei ar trebui sa fie CR1616 . Corect ?

Pentru inceput incearca aceiasi baterie la cheia de rezerva si vezi daca functioneaza.
Daca ai alta baterie incearc-o si pe aceea , iar daca nu , fa rost de un aparat de masura si vezi ce valoare indica .
E posibl sa fie descarcata in caz ca nu ti se aprinde led-ul rosu la telecomanda sau foarte putin . ( cum preciza si nini )
Asigura-te ca ai montat-o corect.

Acum iti pot spune ce problema intampin eu , asemanatoare cu a ta dar mult mai ciudata .

De aprox 6 ani nu am schimbat inca bateria originala pentru ca nu a fost nevoie , cu toate ca distanta de lock/unlock s-a micsorat putin . Totusi m-am hotatart sa o schimb pentru ca mai dadea rateuri .
Cu ceva timp in urma am incercat cheia de rezerva si surpriza : ledul se aprinde puternic dar nimic . ( precizez ca nu am folosit-o in acest timp dar sigur a mers la inceput )
Schimb bateriile intre chei si constat ca bateria descarcata merge la cheia de rezerva iar cea incarcata nu functioneaza la cheia pe care o folosesc . Ciudat , nu ?
Am masurat voltajul bateriilor , iar cea nefolosita este full dar nu functioneaza la niciuna dintre chei , pe cand cea descarcata merge la amandoua .

Revin dupa ce incerc cu alta baterie .




Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Feb 28, 2014 2:37 pm

In cazul descris de tine, ca nu mai merge telecomanda, e cel mai probabil ca modulul de cheie a pierdut datele de identificare si trebuie sa mergi la service cu cheile sa le rescrie in modulul masinii.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Joi Oct 16, 2014 7:24 pm

dupa 6 ani in care nu am stiut ce sunt alea probleme , iata ca am avut si eu prima piesa schimbata din cauza unei defectiuni......

simptome ..... la rece nu tragea , nu trecea de 40km/h indiferent cat o turai .....dupa ce se incalzea mergea perfect.

dupa ce am pus masina pe tester apare eroare ..lipsa presiune

schimbat ...racitor EGR+ garnituri ( ATENTIE .garniturile trebuiesc luate separat )

toata operatiunea s-a facut la reprezentanta Mitsubishi din Pitesti. stiau de problema asta . se pare ca cele cu motor de 2000 wv dupa ce ies din garantie le cam pica piesa asta , sau senzorul de presiune din partea de sus a turbinei,

toata operatiunea a durat o zi intreaga si a costat 2000 ron ...1500 racitorul EGR si garniturile , restul manopera , antigel, apa distilata.
de data asta pretul a fost in piata , oferta fiind similara cu cea de la altii.

s-a demontat , pe linga baterie , filtru de aer si ce vedeti in poze .............

rog administratorul sa lase cele spuse si aici si la jurnal .
multumesc


Fişiere ataşate
6WP_20141016_003.jpg
6WP_20141016_003.jpg (301.16 KiB) Vizualizat de 2432 ori
5WP_20141016_006.jpg
5WP_20141016_006.jpg (331.63 KiB) Vizualizat de 2434 ori
4WP_20141016_005.jpg
4WP_20141016_005.jpg (293.47 KiB) Vizualizat de 2428 ori
3WP_20141016_004.jpg
3WP_20141016_004.jpg (288.96 KiB) Vizualizat de 2424 ori
2EGR_NOU_WP_20141016_001.jpg
2EGR_NOU_WP_20141016_001.jpg (260.1 KiB) Vizualizat de 2428 ori
1EGR_VECHI_WP_20141016_002.jpg
1EGR_VECHI_WP_20141016_002.jpg (296.29 KiB) Vizualizat de 2440 ori

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Vin Oct 17, 2014 5:45 pm

Exact aceleasi simptome si la mine..exact aceeasi piesa a picat...exact dupa ce masina iesise din garantie...deci nu este singurul patit.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Sâm Oct 18, 2014 8:53 pm

de....daca sunt piese nemtesti...

Avatar utilizator
alexx22
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 02, 2008 8:15 am

Mesaj de alexx22 » Mar Oct 28, 2014 10:00 am

nu racitorul EGR este problema ci supapa de vaccum (chestia aia neagra vizibila in poza 1 si 2) care vine pe EGR, doar ca nu se poate comanda separat ci doar impreuna cu racitorul EGR

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mar Oct 28, 2014 12:42 pm

Dragi colegi,

O intrebare am si eu, duzele prin care iese lichidul de parbriz pot fi inversate? Adica cea din stanga sa fie montata in dreapta si invers? Sau exista o ordine a lor si daca se inverseaza se modifica modul cum stropesc. Am impresia ca atunci cand am facut protectia ceramica au fost date jos si montate la loc dar nu mai stropesc la fel de bine ca inainte.

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Sâm Noi 29, 2014 9:16 pm

Salut,
Am schimbat de doua zile bateria deoarece cea originala a cedat.
In momentul in care masina s-a chinuit sa porneasca cu bateria veche mi-a aparut eroarea de check engine.
Problema e ca si dupa schimbul bateriei, martorul check engine inca a ramas aprins.
Idei?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori