Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cip_
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 22, 2007 6:15 pm

Mesaj de Cip_ » Mie Mar 18, 2009 4:29 pm

Eu tot raman la impresia ca rechemarea se refera doar la masinile din State. O sa ma informez mai bine de pe site-urile externe si mai dau un semn de viata daca aflu ceva nou:P

P.S. Whisfull thinking

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Mar 18, 2009 4:31 pm

Si eu sunt foarte multumit de felul cum franeaza. Dupa cum citesc la linkul de la Cip_ inteleg ca problema nu se manifesta in mod normal, ci doar in anumite conditii, fiind o piesa care ramane blocata. Se poate ca sistemul sa functioneze perfect, iar problema sa apara doar la un moment dat. Pentru a evita situatii neplacute se face aceasta rechemare. Vedem daca o sa fie si la noi.

INCORRECT MATERIAL COMPOSITION OF THE BRAKE BOOSTER CHECK VALVE MAY CAUSE THE CHECK VALVE TO STICK CLOSED WHEN THE ENGINE IS SHUT OFF

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Mie Mar 18, 2009 6:15 pm

Macar sa-mi rezolve frana de mana...
E prima pe lista la revizie plus urmatoare posibila problema :

Indicatorul de nivel combustibil . (in cazul de fata benzina)

Prima data nu am remarcat ca ar fi ceva , dara cum deja am banuieli .
Am vrut sa fac un consum la pompa pornind de la "zero" sa zicem , cand incepe sa clipoceasca indicatorul respectiv .

Normal cand te apropii de low/empty , indicatorul clipoceste rar cam la o secunda , dupa care mai des. Ma refer la icon-ul mic din stanga afisajului acestui nivel .
In plus apare si avertizarea pe CB din cand in cand, sau cel putin prima data la atingerea limitei si atunci cand repornesti motorul .
CB nu mai afiseaza in perioada asta , pana la alimentare , km ramasi de parcurs . Daca scade sub 50 , apare afisajul nul sa zicem : " --- " . Asa precizeaza si in carte .

La inceput a functionat .
Acum , e cam a doua sau a treia oara , cand am repetat exprimentul si deja mi-e teama sa vad daca e chiar stricat sau mai am destula benzina pana la aparitia avertizarilor .
Indicatorul afiseaza cam 10 % , benzina ramasa in rezervor , daca am impartii afisajul in 10 unitati egale .
Am sa fac o poza pentru a intelege mai bine .
Km ramasi, deja nu mai sunt indicati , si din asta rezulta ca trebuia sa apara avertizarea si ca mai am mai putin de 50 de km de facut . E deja riscant ...

Sa umblu cu sticla de benzina dupa mine ca sa ma lamuresc , sau fuguta la service ?
Oricum pana la revizie in vara, lasa totul asa . Si frana si chestia asta si ce o mai fi .

Ce parere aveti ?

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Joi Mar 19, 2009 10:15 am

QUOTE (andreicepoi @ Mar 18 2009, 04:29 PM) Si la mine e foarte OK, foarte putin trebuie apassata frana si isi face efectul. La franere mai agresiva te baga cu capul in parbriz. oricum, sa zicem ca la mine nu e relevant din moment ce masina are doar 3.050 km si doar 2 saptamani si jumatate de cand o am.

Ce e ciudatel la mine este acea problema la frnarea usoara, ce apare total aleator cand rupe putin, trepideaza.


exact si la mine, are momente cand trepideaza masina cand franez

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Joi Mar 19, 2009 10:21 am

QUOTE (SickneS @ Mar 19 2009, 10:15 AM) exact si la mine, are momente cand trepideaza masina cand franez

Ai fost cumva in service cu aceasta problema ? Ai idee de la ce poate fi sau cum sa o descriu mai bine sa ma inteleaga ?

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Joi Mar 19, 2009 11:16 am

QUOTE (andreicepoi @ Mar 19 2009, 10:21 AM) Ai fost cumva in service cu aceasta problema ? Ai idee de la ce poate fi sau cum sa o descriu mai bine sa ma inteleaga ?

sincer nu stiu cum sa explic problema, si daca ma duc la service cu aceasta problema sigur as primi un raspuns banal... nu e singurul

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Joi Mar 19, 2009 11:57 am

mergeti la un mecanic sa vada daca nu sunt deformate discurile de frana...de obicei de acolo apar

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Joi Mar 19, 2009 11:59 am

mersi mult de sfat ... will do !

Avatar utilizator
goldeye3002
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm

Mesaj de goldeye3002 » Joi Mar 19, 2009 1:15 pm

Si eu la o franare usoara simt ca frana nu prinde constant ci in valuri, parca ar fi discurile ovalizate.Nu m-am mai intalnit cu problema asta pana acum la alte masini pe care le-am condus deci nu ma pot pronunta 100%. Daca ar fi asta problema, ce se poate face? Se schimba discurile pe banii mei, fac discurile ovalizate obiectul garantiei?

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Joi Mar 19, 2009 1:18 pm

Citisem undeva pe acest forum, nu mai tin minte unde, de schimbarea in garantie a discurilor. Cel mai bine este sa urmam sfatul dat de @ligla si sa mergem sa verifice discurile in service. Daca sunt ovalizate, vedem ce e de facut, daca nu sunt, investigam mai departe problema si trecem la placute, pompa presiune lichid frana, senzor ABS, etc.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 83 vizitatori