Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Si la mine s-a spart si s-a crapat protectia din partea dreapta din cauza catorva cutii pe care le-am carat. Solutia a fost sa o dau jos si sa o ramforsez pe dedesupt cu aluband. A capatat ceva greutate in plus, dar crapaturile si sparturile reparate au tinut foarte bine de atunci. Ar mai fi o solutie, si anume sa fie ramforsate pe dedesupt cu fibra de sticla, dar din cauza rigiditatii nu cred ca mai pot fi montate/demontate la fel de usor.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Am si eu o problema. Nu stiu de ce desi facusem revizia in mai 2017 m-am trezit pe 23.12.2017 la viteza mare 150 km la ora pe peticul lugoj timisoara ca s-a aprins martorul de ulei si din prostie am mai mers vreo 10 km ... si se pare ca s a dus dracu tot motorul.... Daune deocamdata bloc motor nou si segmentare + un piston care s a dus .... Am cunostinte 0 in materie de motoare dar si cei de la service inca nu mi-au facut estimarea finala ... zic ca e o gramada de span in baia de ulei si au mai desfacut nu mai stiu ce si e nasol si pe acolo din cauza acelui piston ......
Inteleg ca duc la rectificat / segmentat ceva pe acolo la nu stiu ce alt atelier specializat ceea ce nu mi se pare ok .....
Deci aveti idee de costrui ca pana acum am ajuns la 500 lei revizie cu ulei repus .... si demontat + remontat motor 1350 lei ... o sa sara de 1000 euro reparatia sau si mai mult? Luni o sa am costurile finale ....
Inteleg ca duc la rectificat / segmentat ceva pe acolo la nu stiu ce alt atelier specializat ceea ce nu mi se pare ok .....
Deci aveti idee de costrui ca pana acum am ajuns la 500 lei revizie cu ulei repus .... si demontat + remontat motor 1350 lei ... o sa sara de 1000 euro reparatia sau si mai mult? Luni o sa am costurile finale ....
Nu iti bate capul, cand s-a aprins martorul presiune ulei motorul era deja compromis, chiar daca-l opreai instantaneu tot trebuiau schimbate fix aceleasi piese poate doar ca erau in stare mai putin groaznica atunci cand le scoateai..
Daca observai inainte sa pleci la drum ca scoate fum albastru si ca nu ai ulei in ea, poate scapai cu segmentare.
Intre un motor reconditionat si unul SH, as alege SH-ul. Doar sa ii faci testul de compresie inainte ca sa nu iei unul tot pe duca.
Nu am incredere in capabilitatile lor de a repara ceva ca in fabrica, si chiar daca ar putea sa faca acest lucru ar costa mai mult decat un motor nou dat fiind ca ei fac unul si fabrica face milioane, deci e clar ca au alte costuri de productie.
Daca observai inainte sa pleci la drum ca scoate fum albastru si ca nu ai ulei in ea, poate scapai cu segmentare.
Intre un motor reconditionat si unul SH, as alege SH-ul. Doar sa ii faci testul de compresie inainte ca sa nu iei unul tot pe duca.
Nu am incredere in capabilitatile lor de a repara ceva ca in fabrica, si chiar daca ar putea sa faca acest lucru ar costa mai mult decat un motor nou dat fiind ca ei fac unul si fabrica face milioane, deci e clar ca au alte costuri de productie.
Sensei, nasol inceput de an
Sper sa te ajute:
https://www.pieseauto.ro/motor/mitsubis ... are=second ( sau pui tu anunt pe site - https://www.pieseauto.ro/cereri-piese-a ... ere_oferta )
Sper sa te ajute:
https://www.pieseauto.ro/motor/mitsubis ... are=second ( sau pui tu anunt pe site - https://www.pieseauto.ro/cereri-piese-a ... ere_oferta )
QUOTE (Vasea @ Jan 5 2018, 05:27 PM) Sensei, nasol inceput de an
Sper sa te ajute:
https://www.pieseauto.ro/motor/mitsubis ... are=second ( sau pui tu anunt pe site - https://www.pieseauto.ro/cereri-piese-a ... ere_oferta )
merci astea le vazusem si eu . Ideea e ca nu stiu inca dar sper sa aflu maine cat e un motor nou .... si eu cand am auzit ca reprezentanta se duce la un atelier oarecare care face segmentare etc m am cam speriat ..... asa ma duceam si eu la coltu strazii si il reparam ....
QUOTE (Alex44 @ Jan 5 2018, 04:38 PM) Nu iti bate capul, cand s-a aprins martorul presiune ulei motorul era deja compromis, chiar daca-l opreai instantaneu tot trebuiau schimbate fix aceleasi piese poate doar ca erau in stare mai putin groaznica atunci cand le scoateai..
Daca observai inainte sa pleci la drum ca scoate fum albastru si ca nu ai ulei in ea, poate scapai cu segmentare.
Intre un motor reconditionat si unul SH, as alege SH-ul. Doar sa ii faci testul de compresie inainte ca sa nu iei unul tot pe duca.
Nu am incredere in capabilitatile lor de a repara ceva ca in fabrica, si chiar daca ar putea sa faca acest lucru ar costa mai mult decat un motor nou dat fiind ca ei fac unul si fabrica face milioane, deci e clar ca au alte costuri de productie.
Nu stiu sper sa imi dea si varinata de piese noi nu rectificate pe nu stiu unde pe la nu stiu ce atelier.... pb s au gandit ca ma sperie cu costurile dar pe mine ma sperie ca nu spune nimeni de ce dracu din mai pana in dec am pierdut uleiul ... de ce s-a dus....
Sper sa te ajute:
https://www.pieseauto.ro/motor/mitsubis ... are=second ( sau pui tu anunt pe site - https://www.pieseauto.ro/cereri-piese-a ... ere_oferta )
merci astea le vazusem si eu . Ideea e ca nu stiu inca dar sper sa aflu maine cat e un motor nou .... si eu cand am auzit ca reprezentanta se duce la un atelier oarecare care face segmentare etc m am cam speriat ..... asa ma duceam si eu la coltu strazii si il reparam ....
QUOTE (Alex44 @ Jan 5 2018, 04:38 PM) Nu iti bate capul, cand s-a aprins martorul presiune ulei motorul era deja compromis, chiar daca-l opreai instantaneu tot trebuiau schimbate fix aceleasi piese poate doar ca erau in stare mai putin groaznica atunci cand le scoateai..
Daca observai inainte sa pleci la drum ca scoate fum albastru si ca nu ai ulei in ea, poate scapai cu segmentare.
Intre un motor reconditionat si unul SH, as alege SH-ul. Doar sa ii faci testul de compresie inainte ca sa nu iei unul tot pe duca.
Nu am incredere in capabilitatile lor de a repara ceva ca in fabrica, si chiar daca ar putea sa faca acest lucru ar costa mai mult decat un motor nou dat fiind ca ei fac unul si fabrica face milioane, deci e clar ca au alte costuri de productie.
Nu stiu sper sa imi dea si varinata de piese noi nu rectificate pe nu stiu unde pe la nu stiu ce atelier.... pb s au gandit ca ma sperie cu costurile dar pe mine ma sperie ca nu spune nimeni de ce dracu din mai pana in dec am pierdut uleiul ... de ce s-a dus....
Deci pana la urma devizu e fabulos 36.000 lei in conditiile in care masina nu mai valora nici 5.000 euro la 10 ani si 120.000 km si consum de 13 % in oras....
Aveti idee cat as lua in TM pe ea la dezmembrari ca acolo a murit saraca .... ?
Nu mi -a dat nimeni vreo explicatie de ce am ramas fara ulei in conditiile reviziei facute in mai 2017 ......... eu nu am stiut sa verific si uleiu de motor si asta e dauna totala cum se zice ......
Deci 120.000 km motor kaput .... lancer 2008 ....
Aveti idee cat as lua in TM pe ea la dezmembrari ca acolo a murit saraca .... ?
Nu mi -a dat nimeni vreo explicatie de ce am ramas fara ulei in conditiile reviziei facute in mai 2017 ......... eu nu am stiut sa verific si uleiu de motor si asta e dauna totala cum se zice ......
Deci 120.000 km motor kaput .... lancer 2008 ....
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 37 vizitatori