Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Sâm Ian 13, 2018 3:12 pm

Pe maneta de comandă a luminilor , in capătul ei ,ai un buton. Apasă-l !

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Sâm Ian 13, 2018 4:55 pm

Dar functioneaza numai cu farurile aprinse.

Avatar utilizator
Diliu8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 13, 2018 1:51 pm

Mesaj de Diliu8 » Sâm Ian 13, 2018 11:23 pm

M-am gandit ca poate fi acel buton.. il apas si degeaba, nu se actioneaza nimic.. ce poate fi ?

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Dum Ian 14, 2018 11:32 am

Trebuie sa ai farurile aprinse (faza scurta) si suficient lichid de spalat parbrizul in rezervor.

Avatar utilizator
Diliu8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 13, 2018 1:51 pm

Mesaj de Diliu8 » Dum Ian 14, 2018 7:38 pm

Am toate cele.. tot nu vrea

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Dum Ian 14, 2018 8:43 pm

Atunci verifica si siguranta. Este in tabloul de sigurante din comartimentul motor si este de 20A. Este pe randul de jos a 6-a cum numeri din stanga.

Avatar utilizator
42r14n
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 03, 2018 8:24 am

Mesaj de 42r14n » Vin Feb 09, 2018 7:57 am

Salutare! Am Mitsubishi Lancer 2.0 Did 2008 si se aude un zgomot gen ca la tractor.Mai ales la rece in primele 15 minute de cand pornesc motorul si mai ales daca plec direct cu el si nu il las sa isi faca ciclul de functionare.Mecanicul spune ca ar fi volanta pentru ca, atunci cand ridic piciorul de pe ambreiaj apar trepidatii in volan si cand o apas mai repede, se unde un"clanc".Pe langa asta in ultimele zile cand accelerez pe la 1800 de turatii se aude un zgomot usor ca si cum ar trage aer fals turbina "suierat".Si din cand in cand simt miros de gaze de esapament inauntru,dar asta mai rar.Oricum voi merge saptamana asta sa ii fac o diagnoza cap-coada.Ma intereseaza daca a mai avut cineva astfel de probleme, de volanta nu imi fac griji dar nu stiu ce ar putea fi la motor.Multumesc!

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Vin Feb 09, 2018 9:00 am

Zgomotul ala de tractor, il mai aud si eu iarna, dar nu tine chiar 15 minute...in maxim 5 isi revine si se aude normal.
Suieratul, daca il auzi in sarcina, mai ales la deal, poate intr-adevar sa fie de la turbina. L-am ignorat la un moment dat, insa am dus turbina la reconditionat ca am observat ca scapa ulei, si dup-aia am observat ca a disparut si suieratul.
Mirosul de gaze, nu e de fapt un miros de plastic ars? Ca ala poate fi de la climatizare cand ii dai temperatura prea mare, si ventilatoarele la maxim.

Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Mesaj de spinner » Vin Feb 09, 2018 10:41 am

Mirosul de gaze poate fi de la inelele de etansare ale evacuarii. Am avut si eu problema asta la Lancer si dupa inlocuirea inelelor totul a fost ok.
Suieratul poate fi de la turbina sau de la furtune, e posibil sa ai o fisura mica pe undeva.
Tractoreala poate indica mult mai multe lucruri, nu e musai sa fie (doar) din cauza volantei. Oricum verifica si partea asta.

His: Outlander MK3, 2.2 DI-D
Hers: ASX MK2, 1.6 DI-D

Ex: Lancer X, 1.6, 2011

Avatar utilizator
Mandela
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Mai 12, 2016 5:11 pm
Contact:

Mesaj de Mandela » Lun Feb 12, 2018 9:30 pm

Salutare, am si eu o problema mai ciudata cu masina si sper eu sa nu fie grava. Eu cred ca totul pleaca de la acceleratie care mi se pare foarte moale(nu sunt expert,imi dau si eu cu parerea). In viteza 1 si a2a are probleme cu urcatul in ture cand este sub 2000 rotatii. Daca nu apas mai tare pe acceleratie da in nas pana trece de 2000 rotatii(in loc sa creasca cursiv turatiile, pur si simplu sar), cateodata si cand este la +4000 si iau piciorul de pe pedala face asa. Am observat stand pe loc ca daca apas pedala foarte incet se accelereaza pana la 1500-1600 rotatii si dupa scade fara sa misc piciorul 1mm. Imi puteti recomanda un service bun care m-ar putea ajuta sau daca vi sa mai intamplat sa-mi spuneti care ar fi problema ca atunci cand ma duc in service sa le zic dupa ce sa se uita? Multumesc si sper ca m-am facut inteles cat de cat /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" />

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori