Motorina In Baia De Ulei - Mitsubishi Lancer 1.8 Did-mivec 2011

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
dmsilviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2014 12:45 pm

Mesaj de dmsilviu » Joi Sep 24, 2015 6:32 pm

Buna ziua,
Legat de filtru de particule la Lancer 1.8 diesel, a incercat cineva anularea filtrului de particule? exista riscuri?

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Sâm Sep 26, 2015 11:53 pm

Ce zici de riscul de a polua mai mult? Crezi ca are vreo importanta?

Avatar utilizator
Alex-Lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 19, 2014 10:47 am

Mesaj de Alex-Lancer » Lun Oct 05, 2015 12:04 pm

Salutare tuturor,

REFERITOR LA PROBLEMA MOTORINEI DIN ULEI!!!

Am un Lancer din 2011, achizitionat in iulie 2014 din Olanda cu 62 mii de km, are si functia AS&G. Anul trecut am tot dezactivat functia de fiecare data, pentru ca ma enerva teribil; si n-am avut nicio o problema cu nivelul de ulei, totul fiind impecabil pana la revizie. Incepand din vara aceasta am inceput sa ma obisnuiesc cu functia si am lasat-o sa-si faca treaba. Insa cand am fost cu un potential client la reprezentanta de langa Ikea sa verifice masina, am descoperit ca aveam mai mult ulei decat trebuia, precum si o mica scurgere pe la semeringul de la vibrochen, din cauza presiunii crescute a uleiului in motor. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca e posibil ca mecanicul meu sa-mi fi pus mai mult ulei si ca pierderea e de la garnitura de la baia de ulei.
Apoi am descoperit de fapt problema cu regenerarea (masina anterioara a fost un Ford Focus 1.6 TDCI, celebru pentru problema la filtrul de particule; dar se rezolva rapid cu 3-4 km mersi cu turatie mai mare).
De fel conduc sportiv, doar ca la ultimele 2 plinuri de motorina am vrut sa vad daca se schimba consumul atunci cand schimb numai cum indica bordul, deci destul de mult subturat (indicatorul se aprinde de la 1800-1900 turatii - mare tampenie).
Un lucru foarte ciudat spus de cei de la reprezentanta a fost faptul ca la fiecare revizie trebuie mers la ei ca sa reseteze nivelul de ulei din calculator, deoarece acesta se face numai cu tester-ul lor original si ca nu e de ajuns doar sa resetez "SERVICE" din comuter bord; si asta cica la toate masinile Mitsubishi fabricate dupa 2010. Stiti ceva de acest lucru?!?
Concluzia mea e clara: O masina sport, trebuie condusa sport! Iar functia AS&G nu este utila de niciun fel in Bucuresti! In rest, super multumit de acest motor!

Toate bune!

Avatar utilizator
Florescu_1983
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2014 10:55 am

Mesaj de Florescu_1983 » Dum Ian 03, 2016 12:47 pm

Salut, am un asx 1.8 din ian 2015, aceeași problema cu motorina in baie, normal ar fi trebuit sa fie un martor pentru regenerare. Prima data sa aprins chek oil level la 22000 si acuma la 37000, de ce nu se aprinde si de la filtru martoru atâta timp cât nu se face regenerarea complecta ?

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Vin Ian 08, 2016 3:12 pm

Mecanicul de la reprezentanta din Cluj imi spunea ca sistemul de regenerare e gandit astfel incat conducatorul auto sa nu stie cand incepe procesul. Si cumva mi se pare normal sa nu te avertizeze, mai ales procesul in sine poate sa ia destul de mult timp. Probabil pentru cei mai multi soferi acel martor ar starni panica, ar opri masina si implicit procesul de regenerare.
Eu am prins momente cand masina pierde din putere si lasa un fum alb in spate. (banui ca e regenerarea)
Este de altfel recomandat sa iesi cu masina inafara sa o tii la turatii constante.
Eu mai fac proceduri "neortodoxe" si ii pun pe cei de la reprezentanta sa scoata surplusul de ulei.
Nu am avut niciodata martorul de ulei aprins, surplusul de ulei era descoperit la verificarile de iarna/primavara/inaintea unui drum lung.
Probabil voi schimba uleiul data viitoare cand e peste nivel, sa nu risc defectiuni la turbina.
Cum spunea si Alex-Lancer mai sus, "O masina sport, trebuie condusa sport!"

Avatar utilizator
Alex-Lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 19, 2014 10:47 am

Mesaj de Alex-Lancer » Lun Feb 15, 2016 8:05 pm

Salutare tuturor!
De la ultimul post, am facut schimbul de consumabile la reprezentanta, ca sa am garantia ca este resetat si nivelul de ulei, asa cum mi-au sugerat cei de la reprezentanta. Insa am ramas profund dezamagit de lipsa lor de profesionalism si de cunostinte, mai ales ca mi-au pus in motor 5 litri de ulei si din start nivelui pe joja depaseste maxim-ul. Desi i-am spus tipului sa puna doar 4.5 litri, el mi-a aratat ca in manualul acestui motor scrie clar 5.3 litri, dar pentru ca e filtrul de ulei mic, se pun doar 5 litri. Din ce am aflat de la prietenii care au service, ar fi trebuit pus maxim 4.8 litri. Deci sunt permanent cu ochii pe joja ca sa nu imi treaca nivelul de x-ul respectiv. Asa cum am specificat in postul anterior, dupa ce trece de x nivelul pe joja, din cauza presiunii crescute pierde ulei pe la semeringul de la vibrochen.
Alte aspecte negative aparute intre timp au fost semnalate si in unul dintre primele mesaje de pe acest topic: vopseaua extraordinar de proasta (parca ar fi oja, asa de usor se zgaraie si exfoliaza) iar amortizoarele spate deja sunt praf la numai 85 mii km.
PROBLEMA NOUA: Cand am ajuns acasa de la munca in aceasta seara, dupa ce am oprit motorul mi s-au aprins o multime de martori si mesaje in bord, de nici nu am avut timp sa le citesc (ce-i drept m-am si dat jos repede sa ma uit sub capota sa vad daca s-a incins apa sau daca am ramas fara, pentru ca una din avertizari spunea ceva de supra-incins <<in engleza>> ). Tot incerc sa gasesc un manual in limba romana sau engleza ca sa pot interpreta aceste avertizari, in cazul in care mai apar. Mentionez ca avertizarile au ramas in bord cateva secunde dupa ce am oprit motorul (si au aparut exact cand am oprit motorul). Am repornit dupa ce am verificat vasul de expansiune, dar nu mi-a mai aparut nicio avertizare. As fi recunoscator daca cineva m-ar indruma catre un manual romana sau engleza. Daca se mai intampla o sa fiu rapid cu telefonul sa fac cateva poze pentru a va arata exact ce avertizari s-au aprins.
Toate bune!

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Vin Feb 19, 2016 8:18 pm

@alex, eu am un Outlander, dar principiul este acelasi la arderea particulelor, iar din proprie experienta, am peste 160.000 km, pot sa-ti spun ca nu am avut niciodata probleme cu cresterea nivelului la ulei si asta ca inca de la inceput am urmarit cu atentie cresterea consumului de motorina cu 1-1,5 l. Verific pornirea regenerarii prin luarea piciorului de pe acceleratie, daca am consum, regenerarea e pornita. Se simte oarecum si prin scaderea puterii motorului si aparitia unui sunet ciudat, dar nu-l remarc de fiecare data si mai ales cu cauciucurile de iarna cand zgomotul creste. Cand porneste regenerarea incerc sa merg cat mai turat, peste 2200 si vrand nevrand imi continui drumul pana se termina, ca timp nu-mi dau seama, dar in km aproximativ 10-15. De multe ori dau ture prin cartier, asta pt ca in general nu fac multi km. In aceste conditii, respectiv 15 km dus 15 intors, regenerarea porneste la sub 1000 de km (contaza si calitatea motorinei), iar la drum intins nu mi-a pornit decat 1 data prin Germania, asta pt ca se merge turat!
In ceea ce priveste masina, nu am de ce sa o critic, pana in prezent nu am avut decat o problema cu etrier spate blocat si schimbat bucse bare antiruliu, dar utilizez masina foarte mult pe camp, deci noroaie, gropi fara sa o menajez. Consum foarte bun, in tara pe sosele pana la 7,8 iar pe autostrazi la 130-135, intre 8,2 si 8,6 dar incarcat!
Nu-ti fa probleme cu erorile aparute, sigur a fost un contact imperfect in butucul cheii de contact!

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Vin Feb 19, 2016 11:12 pm

poveste veche plina de discutii dar cine vrea sa rezolve stie ce are de facut pana atunci multa uzura prematura

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Vin Feb 19, 2016 11:17 pm

poveste veche, discutii multe si interminabile, ce e drept, perfect justificate mai ales pentru unele mode in mod cu totul special 1.8 td.
Pana va convingeti de solutia corecta incarcati masinile cu multa uzura prematura, care nu da inapoi... dar cred ca stiti ce e de facut cand e vorba de cangrena.

Avatar utilizator
Clopo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 23, 2016 8:47 pm

Mesaj de Clopo » Joi Iun 23, 2016 9:11 pm

aceeasi problema si la mine 1.8 DI-D. am inlocuit uleiul+filtru dupa numai 3000 km de la vechiul schimb.dar martorul tot e aprins. cum il sting. am pus 5 l de ulei 5w30.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori