Motorina In Baia De Ulei - Mitsubishi Lancer 1.8 Did-mivec 2011
Intrucat mai am 3 luni jumate pana la revizie am consultat manualul pentru a sti ce specificatii trebuie sa respecte uleiul si am vazut ca la motaorele 1.8 DID scria intr-un chenar gri ca e normal sa patrunda combustibil in ulei cand se face curatarea filtrului de particule insa daca uleiul depaseste marcajul X de pe joja acesta trebuie inlocuit. Ok deci producatorul cunoaste situatia si zice ca e ceva normal desi totusi mie nu mi se pare chiar asa normal. EU stau si ma intreb de ce si pe unde patrunde combustibil in baia de ulei atunci cand se face curatarea filtrului de particule?
Flipper,
Tu nu trebuie sa-ti faci griji, motorul tau de 1.6 pe benzina are catalizator in loc de filtru de particule, deci functioneaza diferit comparativ cu un diesel cu filtru de particule.
legat de uleiul pentru motorul tau - trebuie un ulei cu API SM, ACEA A5/B5 si certificare ILSAC. Echiparea de fabrica este 0W20. (ulei japonez).
Tu nu trebuie sa-ti faci griji, motorul tau de 1.6 pe benzina are catalizator in loc de filtru de particule, deci functioneaza diferit comparativ cu un diesel cu filtru de particule.
legat de uleiul pentru motorul tau - trebuie un ulei cu API SM, ACEA A5/B5 si certificare ILSAC. Echiparea de fabrica este 0W20. (ulei japonez).
Stiu ca la motorul pe benzina 1.6 nu sunt probleme de genul asta dar ziceam ce scrie in manual care este universal pt toate motoarele.
Am o curiozitate poate stie cineva sa imi explice de ce cand se face curatarea filtrului de particule intra motorina in baia de ulei?
Legat de uleiul pt motorul meu in manual scria API SM si ACEA A3/B3, A3/B4 sau A5/B5. Eu ma gandeam sa ii pun Mobil super 3000 X1 5w40, care respecta aceste specificatii. Sicer 0w20 mi se pare mult prea putin vascos si imi vine greu sa cred ca din farica s-a pus un astfel de ulei iar daca chiar s-a pus uleiul asta la prima revizie as vrea sa pun uleiul specificat mai sus. Chiar si un ulei 5w30 mi se pare prea putin vascos. De unde sti tu ca din fabrica se pune 0w20?
Am o curiozitate poate stie cineva sa imi explice de ce cand se face curatarea filtrului de particule intra motorina in baia de ulei?
Legat de uleiul pt motorul meu in manual scria API SM si ACEA A3/B3, A3/B4 sau A5/B5. Eu ma gandeam sa ii pun Mobil super 3000 X1 5w40, care respecta aceste specificatii. Sicer 0w20 mi se pare mult prea putin vascos si imi vine greu sa cred ca din farica s-a pus un astfel de ulei iar daca chiar s-a pus uleiul asta la prima revizie as vrea sa pun uleiul specificat mai sus. Chiar si un ulei 5w30 mi se pare prea putin vascos. De unde sti tu ca din fabrica se pune 0w20?
DeBogdan ce marca de ulei ai pus?
Intretimp am mai studiat manualul si scrie ca pot pune ulei 0w20, 0w30, 5w30, 5w40. Mi-am schimbat puti nobtiunea si m-am oprit asupra uleiului Mobil 1 ESP formula 5w30. Eu abia in octombrie o sa fac revizia asa ca mai am timp sa ma gandesc si sa ma razgandesc, cert este ca vreau sa pun ulei Mobil si sa nu fie luat de la service ca e mai scump.
Intretimp am mai studiat manualul si scrie ca pot pune ulei 0w20, 0w30, 5w30, 5w40. Mi-am schimbat puti nobtiunea si m-am oprit asupra uleiului Mobil 1 ESP formula 5w30. Eu abia in octombrie o sa fac revizia asa ca mai am timp sa ma gandesc si sa ma razgandesc, cert este ca vreau sa pun ulei Mobil si sa nu fie luat de la service ca e mai scump.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 59 vizitatori