Fiabilitate Lancer Nou Did 2.0
QUOTE (n.vasiliu @ Jun 1 2011, 03:03 PM) Felicitari. Happy to hear. Intrebare insa: iti scoate fum cand o calci? La mine inca nu... adica vad noaptea, daca am masina in spate, cand apas pedala ca las o dara de fum...
Cred ca scot fum numai alea fara DPF. Asta si era rostul DPF-ului - sa retina toate particulele alea mici de cenusa ca sa nu mai ne sparga plamanii diselurile.
Cred ca scot fum numai alea fara DPF. Asta si era rostul DPF-ului - sa retina toate particulele alea mici de cenusa ca sa nu mai ne sparga plamanii diselurile.
Treptele de viteza la diesel se schimba peste 2000rpm pentru o functinare indelungata si fara depuneri a motorului si a instalatiilor auxiliare(EGR, catalizator, injectie etc). Recomandat este schimbarea treptelor intre 2500 si 3000rpm iar cand se iese cu el afara din oras sunt recomandate forjele pana la turatia de putere maxima.
Vorbesc din experienta am avut un logan diesel inainte de lancer si pana la 75.000km cand l-am vandut nu am avut nicio problema la motor dar il conduceam cum am scris mai sus.
Vorbesc din experienta am avut un logan diesel inainte de lancer si pana la 75.000km cand l-am vandut nu am avut nicio problema la motor dar il conduceam cum am scris mai sus.
- ClaudiuCLS
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 20, 2011 3:26 pm
QUOTE (n.vasiliu @ Jun 7 2011, 02:43 PM) Eu in primele 3-4 trepte schimb la 3000 si apoi nu mai jos de 2500.
Ce am observat insa la alte masini diesel insa cu cutie automata este ca schimba pe la 2000rpm intr-un ritm normal de mers. Ciudat....
cum iti face tie masina in treapta 1 la 3000 de turatii ? nu te deranjeaza? Mie mi se pare normal ca treptele 1 si 2 sa le schimbi la 2000... apoi de la 3 in sus poti sa ajungi la 3000+ ... daca nu ma insel cuplul maxim e la 2700 de turatii ...
Sunt foarte multumit de masina mea... Ieri i-am facut a doua revizie 30500 km. Nu am avut nicio problema mecanica sau electrica
Ca pret a fost ok, in 2009 cand am cumparat-o nu puteam sa fac alta alegere... La dotarile si motorul de 140 CP o alta marca de masina sarea cu mult peste 20 k euro.
Ma bucur ca sunt posesorul ei.
Ce am observat insa la alte masini diesel insa cu cutie automata este ca schimba pe la 2000rpm intr-un ritm normal de mers. Ciudat....
cum iti face tie masina in treapta 1 la 3000 de turatii ? nu te deranjeaza? Mie mi se pare normal ca treptele 1 si 2 sa le schimbi la 2000... apoi de la 3 in sus poti sa ajungi la 3000+ ... daca nu ma insel cuplul maxim e la 2700 de turatii ...
Sunt foarte multumit de masina mea... Ieri i-am facut a doua revizie 30500 km. Nu am avut nicio problema mecanica sau electrica
Ca pret a fost ok, in 2009 cand am cumparat-o nu puteam sa fac alta alegere... La dotarile si motorul de 140 CP o alta marca de masina sarea cu mult peste 20 k euro.
Ma bucur ca sunt posesorul ei.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori