Sonda Lambda Mitsu Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Iun 11, 2013 10:12 am

Se aprinde din nou daca apar probleme, nu merge dezactivata (doar scotand becul sau punand banda izolatoare neagra peste bec, cum mai fac samsarii fara scrupule).

A mers stearsa pt ca eroarea nu era curenta, a fost un eventiment singular, s-a memorat, eroarea urma sa se stinga singura de la sine dupa un numar de porniri. Daca eroarea e curenta (adica sonda e stricata pe bune sau cel putin rezistenta de incalzire a sondei e arsa) degeaba o stergi, reapare instant la pornirea motorului.

Daca mai apare eroarea si nu se stinge de la sine dupa o vreme atunci da, trebuie schimbata sonda.

Becul ala se aprinde insa pentru mai multe cauze, ca sa fii sigur ca se aprinde de la sonda trebuie sa-i faci o diagnoza. Exista pe net mici antene bluetooth ce se infig in mufa OBD si iti poti pune pe telefon un soft (gen Torque pe sistemele Android) cu care poti citi si chiar sterge erorile de genul acesta. Ieftin, ~50 roni, practic banii pe care ii dai la o diagnoza in cartier. Recomand oricui sa isi cumpere o asemenea jucarie, e nepretuita, chiar si daca nu faci nimic cu ea si doar te uiti pe diferiti parametrii cand astepti pe cineva si te-ai plictisit in parcare.

Avatar utilizator
cristian24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 21, 2011 11:50 am

Mesaj de cristian24 » Mar Iul 09, 2013 12:58 pm

si mie mi sa aprins chek-ul de pe bord
dar problema a fost ca era infundat EGHEREUL
120 desfundat
acum merge lux

Avatar utilizator
tyty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 02, 2009 1:47 am

Mesaj de tyty » Mar Iul 09, 2013 3:38 pm

120 ce?
ron?
si cum se manifesta inainte? ca am si eu o banuiala la a mea?

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Vin Iul 12, 2013 5:01 pm

mie nu mi-a mai aparut nici o eroare de un an si jumatate, deci a fost o intamplare.

Avatar utilizator
RDR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 14, 2013 8:32 pm

Mesaj de RDR » Mie Oct 16, 2013 1:31 pm

[quote name='cristian24' date='Jul 9 2013, 11:58 AM' post='121577']
si mie mi sa aprins chek-ul de pe bord
dar problema a fost ca era infundat EGHEREUL
120 desfundat
acum merge lux
Si mie mi s a aprins ,am fost la service,am pus o pe testar si nu a iesit nimic,mecanicul a zis ca s ar putea sa fie benzina de vina.Ce sa fac,sa curat acest EGR,poate se stinge chek ul?

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mie Oct 16, 2013 2:24 pm

QUOTE (RDR @ Oct 16 2013, 01:31 PM) Si mie mi s a aprins ,am fost la service,am pus o pe testar si nu a iesit nimic,mecanicul a zis ca s ar putea sa fie benzina de vina.Ce sa fac,sa curat acest EGR,poate se stinge chek ul?

Daca ai benzina nu ai EGR. Ala e doar la diesel.

Avatar utilizator
RDR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 14, 2013 8:32 pm

Mesaj de RDR » Joi Oct 17, 2013 2:51 pm

QUOTE (ursul_bipolar @ Oct 16 2013, 01:24 PM) Daca ai benzina nu ai EGR. Ala e doar la diesel.
Va multzumesc pt raspuns,dar am citit aici-http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=& ... cad=rja,si am crezut ca exista si la cele cu benzina(recunosc,nu ma pricep).

[quote name='RDR' date='Oct 17 2013, 01:46 PM' post='123632']
Va multzumesc pt raspuns,dar am citit ca,, Acest EGR functioneaza prin recircularea unei cantitati de gaz de esapament care ajunge in cilindrii motorului. La motoarele pe benzina, aceasta evacuare inerta deplaseaza cantitatea de combustibil in cilindru. La motoarele diesel, gazul de esapament imlocuieste o parte din excesul de oxigen din amestecul de pre-combustie,,

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Joi Oct 17, 2013 2:56 pm

QUOTE (RDR @ Oct 17 2013, 02:51 PM) Va multzumesc pt raspuns,dar am citit ca,, Acest EGR functioneaza prin recircularea unei cantitati de gaz de esapament care ajunge in cilindrii motorului. La motoarele pe benzina, aceasta evacuare inerta deplaseaza cantitatea de combustibil in cilindru. La motoarele diesel, gazul de esapament imlocuieste o parte din excesul de oxigen din amestecul de pre-combustie,,

Lancer-ul tau este pe benzina si are turbina sau este aspirat?

Avatar utilizator
fleanta
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 10, 2010 3:24 am

Mesaj de fleanta » Sâm Dec 14, 2013 12:06 pm

QUOTE (Alex44 @ Jun 11 2013, 10:12 AM) ... Exista pe net mici antene bluetooth ce se infig in mufa OBD si iti poti pune pe telefon un soft (gen Torque pe sistemele Android) ...
Poti dezvolta un pic subiectul ... suna interesant
Merci
Mariua

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Sâm Apr 19, 2014 5:47 pm

mi-a aparut din nou eroarea pe bord. am pus-o pe tester si este stricata sonda lambda de pe spate.
de fapt nu este stricata sonda lambda, ci doar preincalzitorul sondei.
preincalzitorul avea rolul de a incalzi sonda imediat cum intra in functiune, asa ca pana ajunge la temperatura gazelor, sonda nu stiu cum sa reactioneze la datele pe care le primeste.
ca problema, masina consuma mai mult pana se incalzeste sonda, dupa care sonda functioneaza normal si consumul scade, ramanand la o valoare normala.
deocamdata caut sonda lambda de pe spate, am gasit doar ceva universal, daca stiti pe undeva dati-mi un semn.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori