1.6 Vs 1.8 ?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Noi 01, 2011 6:49 am

Citirea traficului (adica vezi de departe ce se intampla incat sa nu accelerezi/franezi brusc mereu), o mai lasi sa si curga in frana de motor sau daca se misca putin coloana (juma de metru), nu te misti si tu, te misti un metru cand se misca de doua ori coloana cate un juma de metru .

Eu la masina mea scot mereu la drum intins consum sub cel oficial in conditiile in care scot si o viteza medie de peste 80kmh, deci am mers constant de 110-120 si varfuri cat este nevoie pentru depasiri...

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Noi 02, 2011 11:04 am

Am facut curat, cine mai insista pe benzina vs diesel va fi considerat troll. Ramaneti on topic.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Noi 02, 2011 12:32 pm

Alex44,

Ok, ai facut curatenie, dar cred ca inainte de curatenie trebuia doar sa notifici. M-am chinuit aseara sa fac un raspuns destul de laborios privind niste nelamuriri ridicate de colegul nostru de forum DaniD25.

Macar ai mutat acele posturi intr-un loc in care pot fi citite sau pur si simplu le-ai sters?

Multumesc,

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Noi 02, 2011 12:53 pm

QUOTE (Alex44 @ Nov 1 2011, 09:22 PM) Sa lasam derapajele. Fiecare motorizare are punctele sale forte, sa nu transformam topicul intr-o discutie benzina VS carburantul satanei. Discutia este despre 1.6 vs 1.8, nu despre cum cred unii ca ar trebui condus un mitsu.


Tot ce ati scris dupa postul asta este offtopic, desi ati fost rugati sa nu mai scrieti pe langa subiect. Ti-ai asumat deci riscul ca tot ce scrii sa fie tratat ca atare.

Totusi uite,ca sa fii cu sufletul impacat sa nu crezi ca a fost in zadar acest post si +10% warn:

"Sunt mai multe lucruri de realizat, pentru a obtine consumuri mic:
1) Presiune in pneuri cu 0.1 - 0.2 bar peste limita data de constructor;
2) Pastrarea cutiei de viteze permanent cuplata, retregradare pe masura ce se reduce viteza, astfel incat turatia motorului sa nu scada sub 1500 rpm;
3) Anticiparea traficului, asa cum descria Chacha;
4) Rularea prin metoda de "coasting"- lasi masina sa ruleze si cand viteza scade cu aproximativ 5 km/h reiei accelerarea moderat pana ajungi la viteza dorita;
5) Evitarea accelerarilor excesive, schimbarea pe la 2500 rpm. reversul este ca trebuie sa fii atent la sarcina/turatie sa nu intre in subturare - adica in starea in care se manifesta fenomenul de mers sacadat si cu vibratii a motorului, moment in care retrogradezi;"

Restul, ce i-ai raspuns colegului, il privea mai mult pe el, si oricum a apucat sa citeasca din moment ce ti-a dat reply.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Noi 02, 2011 1:38 pm

Alex44, merci de warn.

Invataturile respective merg la fel de bine si la 1.6, ca si metode de scadere a consumului.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mie Noi 02, 2011 1:57 pm

Iata ca m-a luat valul alaturi de colegul nostru DeBogdan si am derapat de la subiect. Am crezut ca derapez "controlat" dar colegul Alex44 a fost de alta parere.

Imi cer scuze fata de colegi daca au fost deranjati de offtopic-urile noastre si pe viitor promit ca voi fi mai atent

Salutari!

Avatar utilizator
livbest
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 04, 2010 7:31 pm

Mesaj de livbest » Lun Noi 07, 2011 10:18 pm

N-am mai reusit sa intru de cand am postat si se pare ca am pierdut niste discutii interesante. Cred ca unul dintre cei carora le raspunsese DeBogdan eram si eu, ii multumesc cu aceasta ocazie. Desi nu am prea multe cunostinte despre motoare, intuitiv, o parte din sfaturi le-am aplicat deja, fiind descoperite prin metoda empirica, si le-am constatat utilitatea practica. Desi stiu ca voi cadea partial in offtopic, ar mai fi de adaugat ca, la consumul dorit, am remarcat ca o contributie importanta este adusa si de carburant (din ce in ce mai prost pe meleagurile noastre, din pacate).

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mar Noi 08, 2011 5:40 am

Din ce am mai vazut/auzit si eu, intr-adevar si carburantul este foarte important mai ales cand e vorba de benzina.

Acum EmiSeven daca vei face majoritatea drumurilor prin Constanta pe unde umblu si eu destul de des am vazut ca pe acolo combustibilul in nici un caz nu e mai rau decat in alte locuri si traficul prin oras in mare parte a zilei este destul de lejer si mai ai loc si de cate o "repriza" scurta.

Daca-ti permiti ia motorul mai puternic.

Si mai zi si tu ceva pe forum sa vedem si noi cum mai stai cu parerile.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Joi Noi 10, 2011 8:27 pm

Salutari!
Asa cum am mai spus si cu alte ocazii, masina din semnatura e de serviciu. Acum o zi am fost anuntat ca sunt sanse foarte mari ca in 2 saptamani sa imi fie schimbata cu un Lancer 1.8 benzina. INSA va avea cutie CVT.
Din datele pe care le-am gasit pe site-ul mitsubishi-motors, am vazut ca la mototrul de 1.8 este mai avantajos din punct de vedere al consumului sa ai cutie automata, dar la performante (0-100km/h) e mai avantajos sa fie cutie manuala. De altfel, timpul scos de CVT pentru a ajunge la 100km/h este mai mic chiar decat cel scos de motorul de 1.6 cu cutie manuala. Totusi, nu am inteles daca timpul dat de producator pentru 0-100km/h este in modul automat sau in modul sport (am citit ca 1.8CVT are si mod sport).
Asadar, eu as fi curios de diferente intre 1.6M/T vs. 1.8M/T vs. 1.8CVT.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori